Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Kreeg er een brokje van in de keel. Maar ben het helemaal met je eens. Mijn curretage met 15wk (hartje gestopt met 13wk) heeft er bij mij zo ingehakt dat ik mezelf heb bezworen nooit een levensvatbaar leven te beeindigen.

Maar gelukkig is het nu zo dat ieder hierin zijn eigen afweging kan maken.

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow dames, jullie hebben weer lekker gekletst.
    Female heeft de boel weer lekker op gang gebracht haha!

Ik heb alles gelezen maar ik ben morgen vrij dus ga dan op iedereen reageren die ik nu ben vergeten...

Euhm... Haha..

@anz ik heb 2 armpjes gezien joehoe!!!
    @Female ( geloof ik ) de zwangerschapskleding is inderdaad drama.. Ik ben maar iets groter dan anderhalve meter :D en hetgeen wat ik heb gezien aan kleding is ook drama. Precies zoals jij zegt 40+.. Of het is schandalig duur terwijl je het maar een paar maanden van heel je leven zult dragen... Dus word geen makkie voor mij..
    @aowyn, wat een test! JIPPIE!
    @combinatietest, wij doen het wel, de gyn stelde het voor en ja kan ik toch weer even naar dat hartje kijken..
    @HGC prikken, ik ben bij de dokter geweest om te zeggen dat ik met de medicatie ging stoppen omdat ik zwanger was en hij geloofde het wel denk ik :D !

Hier vandaag de echo gehad, ik kan niet scannen blond en zwanger :D en mijn vent is de ITer hier in huis, en die kookt vanavond en moet nog voor zijn werk bezig zijn.. Dus echo volgt zodra vriendlief hier tijd voor heeft.

Nou de echo is via de buik gegaan, ze moest wel ff zoeken hoor ons Noepie zat goed verstopt.
    Hartje klopt nog steeds, 2 armpjes gezien.. 2 beentjes.. en 3,1 CM groot of klein eigenlijk hihi...

Vervolgafspraken..
    22/03 VK algemene info omtrent zwangerschap Amphia
    24/03 Nekplooimeting ( week 12 )
    07/04 Echo gyn.. ( week 14 )

Nu het goede nieuws, ze gaan mijn baarmoedermond om de 2 weken nakijken/opmeten.
    En ik mag wekelijks een spuit vol met zwangerschapshormonen ophalen bij het Triage. Voorkomt een eventuele vroeggeboorte.

Dus ik ben elke week te bezichtigen in het Amphia L.
    Emma is de eerste die ik ga zien op 24/3 zij heeft een afspraak na mij voor nekplooimeting haha..

Nou word weer een lang bericht..
    Maar ben wel heeel blij :D !

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ellenk: AMEN! hihi

Meiden ik ga even lekker op de bank hangen vanavond!

Een hele dikke kus!

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo meiden, weer even alles bijgelezen.
    Wij laten ook de combinatietest niet uitvoeren hoor (was mijn vraag overigens wel, haha). Wij zijn zo blij dat we na ruim 3,5 jaar zwanger mogen zijn, dat alles/iedereen welkom is!

Ik las iets over een potje urine in de koelkast? Ik moest voor MvM ook ochtendurine opvangen en mocht het gewoon in de badkamer laten staan. Hoeft dus helemaal niet in de koelkast hoor, haha.

En wat fijn dat ik ook vandaag weer alleen maar goed nieuws heb gelezen, word er elke keer weer erg blij van!!!

En......de derde echo was opnieuw helemaal goed.
    Ons kleine wondertje is nu 19,3 mm en het hartje klopte mooi!
    Toch weer een hele opluchting, ookal was de vorige echo nog maar een week geleden. Wel een beetje balen nu, want de volgende echo is pas over 5 weken. Maar als ik het echt niet meer trek ga ik wel om een echo tussendoor vragen. Maar dat zien we dan wel weer. Nu maar echt gaan genieten en vooruit denken en plannen enzo. Leuk!

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13520-albums6299-picture33711.jpg

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden! Net terug van VK en hebben een mooi kloppend hartje gezien :D

Over 3 weken terug voor de termijn!

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovingmom: prachtige foto !
    Suus: Ik vind Center Parcs altijd erg leuk, wij gaan in april naar de Huttenheugte zit ook een Plopsaland naast.

Ga douchen, en dan lekker op de bank hangen. Slaap lekker alvast meiden !

7. Female

Female Niet meer actief

@ marooz en ellenk; ik ben het helemaal met jullie eens hoor...

@ axioma; wat gaaf zeg dat je het hartje hebt gevonden!

@ aowyn; nou deze zijn heel donker zeg, idd veel meer dan de vorige testen. Goed teken!
    Ik was gister dus bij de HA en ze zei ook dat als het begin heel goed en fel stijgt (hcg) dat dat meestal een goed teken is, dat het zich meteen goed begint te ontwikkelen.
    Hier was het ook veeel donkerder als de vorige keer (MK). Een paar dagen na NOD was ie al dubbel zo donker als de controlestreep. En de waarden waren op 5 weken al boven de 10.000.
    Ik duim voor ons allebei dat het een goed teken is! :)

@ sabrina; ja kom maar op met die oude foto, leuk vergelijken :D
    Ben ook echt blij dat ik een echo krijg morgen, hoop zo dat alles goed zit...

@ Mommieof2; wat spannend zeg, ik duim voor je dat alles goed gaat! Kan er speling zitten in de tijd van eisprong/ bevruchting? Zodat je minder lang zwanger bent? Voel je je wel goed nu?

@ suuszwanger; nee sorry geen vakantietip, we zijn niet vaak in NL op vakantie geweest... Suc6 met zoeken!

@ Worstenbrood; ja waardeloos he! Ik ben ook zo klein, 1.60. En wil en kan er idd niet teveel aan uitgeven, het is maar voor zo'n korte tijd...

Wat super dat de echo goed was!
    Waarom wordt je zo extra in de gaten gehouden (als ik vragen mag), ik heb je verhaal geloof ik gemist. En is dit jullie 1e kindje?

@ Zeehondje; super, een goede echo en mooi op groeischema. Gefeliciteerd!

@ Lovingmom; gefeliciteerd! :)

Vanavond weer een beetje roze/rood tijdens ontlasting :), ging ook niet zo gemakkelijk dus denk ook wel dat het daardoor komt. Het is maar ietsje en stopt ook onmiddellijk. Maar ben toch wel ontzettend blij dat ik gister toch naar de HA ben geweest en morgen voor een echo mag.
    Ben ook best zenuwachtig......
    Ga zo een film kijken voor wat afleiding (val waarschijnlijk binnen een half uur in slaap, zoals elke avond)

xxx

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Female kijk dat is fijn om te horen idd! Ik keek net en opgedroogd is hij iets knaller als de C streep. Kan ik bij de HA gewoon mijn hcg laten prikken? EN waar kanik de hcg bij termijn waardes vinden? om te vergelijken?

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Knufffffff
    Net terug van weer een carnavalsdag
    Duik gelijk mijn bed in
    Super dat fe echo's vandaag weer helemaal ok waren
    Slaap lekker en tot morgen

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Female; fijn dat je eerder voor de echo mag! ongerustheid is ook niet goed!!

Aowyn; mooie test! Wat issie lekker donker,zoals t hoort! over een tijdje willen we ook de echo zien!!

Worstenbroodje heeft 2 armpjes!!

Mooie echos voorbij zien komen!! genieten weer :D

11. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedemorgen meiden

Mommieof2 he hoe kan dat dan dan heb je vroeg een posie test gehad.

suuszwanger en wat leuks gevonden?
    en cp is idd erg leuk.

worst lekker dat ze je zo goed in de gaten houden.

zeehondje joehoe weer een goede echo heerlijk.

lovingmom joehoe weer een gefeliciteerd.

sushi hahaha heuteheugte is me dochter verwekt en idd plopsa is erg leuk maar kijk thuis dan eerst voor kortingsbonnen want het is een rip uit je lijf daar.

female ik zet een oude foto in me album.

zo vandaag weer werken helaas nog tot 5 uur ook en met 1 minder.
    dus zal vanavond wel gebroken zijn.
    kom tussendoor nog wel ff spieken.

x sap

12. Female

Female Niet meer actief

@ aowyn; ja ik weet niet of ze dat in NL zomaar doen. Ik ben altijd zwanger geweest in Belgie en ook onder Belgische zorg geweest. Hier hebben ze het altijd standaard gedaan...
    Je kunt het allicht vragen?
    Dit is een tabel met gemiddelde waarden HCG:
    9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!

@ Ans; thanks, ik ben ook opgelucht dat ik eerder mag...

@ Sabrina; dat is idd een verschil zeg! ;)

Zometeen naar de gyn voor de echo. Moet er om 08.45 uur zijn en ben echt ontzettend zenuwachtig.....
    Ik laat straks iets weten...

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen !

Sabrina: Lache dat je dochter verwekt is op de Hutteheugte hahaha ! En bedankt voor de tip, ga zeker op zoek naar kortingsbonnen voor plopsaland.
    Female: Succes met de echo strakjes !
    Andere meiden nog een echo of vk afspraak vandaag ? Jullie ook allemaal succes en veel plezier !

Zo ga weer aan het werk, heb een zin vandaag... NOT !!! hahaha

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Misschien een lange cyclus gehad en daarom een laat ei?
    Ben benieuwd wat de termijn is over twee weken!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    meiden, mijn echo was top!!! Ik ben zooooo blij. Het zijn niet zulke prachtfoto's om hier te showen, het is nog superklein, maar er klopt een hartje!!
    Ik ben waarschijnlijk 29 oktober uitgerekend, maar over 2 weken gaan ze het nog even goed berekenen. Er is een kans dat ik bij de gyn moet blijven lopen, vanwege mn gewicht.
    Het was dezelfde gyn als vorig jaar bij mn miskraam, ze kende ons nog en ze was superlief. alleen daarom werd ik al emotioneel en toen het kloppende hartje, ongelofelijk!! Jullie kunnen vast wel indenken hoe blij ik ben!!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sahi, wat een goed nieuws!!! Lekker genieten nu!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dankje! Ik ga zeker genieten nu, wat een heerlijk gevoel!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ah dat verklaart het je woont ni de goede land voor zwangerschappen ;) Man en ik hebben al afgesproken dat als deze fout zou gaan dat we naar Gent gaan.

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sahi! Topnieuws :D

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Aowyn; t gaat niet fout! dit ei was perfect gerijpt;)

Deel Deze Pagina