Kan iemand me er de volgende keer even aan herinneren geen EMO verhalen in tijdschriften te lezen?! Heb net mijn ogen uit mijn hoofd gehuild bij een verhaal in de "kinderen".... JAkkes! Ben er naar van!.... AOWYN: deze blijft plakken!
Ik was juisti n mijn zwangerschap met dochtertje alleen emo wbt zwangerschappen en bevallingen maar voor de rest niet! En ik heb afgelopen maandag bij Grey's ook niet gehuild! Normaal ben ik een jankerd
LM, wat fijn, een goede echo!!! Proficiat!! Sahi, jij ook gefeliciteerd met het kloppende hartje. Dat geeft een heel opgelucht gevoel. Geniet ervan! Aowyn, niks Belgie. Dit beebje blijft gewoon 9 maanden zitten en jij kletst gewoon over een paar maanden over bandenpijn, groeiende buik, een leuk positiejurkje enz.....bij de Novembermama's! Het is in ieder geval een hele goede start tot nu toe. En dan hopelijk binnenkort een positieve echo. Wij gaan dus ook nooit in NL op vakantie. We gingen sinds Tess naar Italie, dus weet daar hele mooie plekjes Maar NL....???? Geen idee. Ik ben weleens in CP geweest en vond het een beetje uitgeleefd, maar zal nog eens kijken. Huttenheugte is wel heel dichtbij,kunnen we op de fiets. Nee,wil toch wat verderweg. Liefst in de buurt van de Efteling. Zijn we al eens eerder met Tess geweest en dat was erg leuk. Maar deze zagen we gisterenavond en dat leek ons ook wel wat.Roompot > Weerterbergen
Female, je bent inmiddels al klaar....hoe is het gegaan? Heeft iemand iets van Nathalie3004 gehoord? Ze heeft gisteren een echo gehad?! Door, succes en veel plezier met de echo.
Oh ok, da's waar ook.....scussi....zwanger he... Emo, ja, herken het wel. Ben normaal een hele nuchtere muts, maar nu....ah jakkie, kan al janken als er een mier dood getrapt wordt (bij wijze van....).
Sahi: Wat fijn joh ! Lekker van genieten ! Suus: Is dat vakantiepark bij de Efteling dan niets, Bosrijk heet het volgens mij. Ziet er ook erg leuk uit. Het is al 10.00 uur pfff nog 4,5 uurtjes werken, en dan morgen nog 6 en dan gelukkig weer WEEKEND !!! hahaha
http://www.gynob.com/images/fh.jpg zie net dat mijn baarmoeder denk dat ik 14 weken ben hahah vond m al zo hoog zitten
Ja ben echt een jankerd nu.... Maar goed dat soort verhalen maar even omzeilen! Anz: die van mij zit ook 2 vingers boven schaambot! haha Tweede kindje heh?!
Ik ben net terug en het hartje klopt! (zó opgelucht). Ben 7.1 zwanger en het is nu 1.04 cm. Eigenlijk perfect op schema dus. Het beetje bloed komt van een klein hematoom/ bloeduitstorting dat hij op de echo zag. Het hematoom is 1 cm groot. Ik hoefde me geen zorgen te maken, ik zou daarvan nog wat bloed kunnen verliezen maar had grote kans dat het vanzelf zou oplossen....