Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou hier zoooo moe vandaag ben net terug met ma uit het ziekenhuis maar zij wilde tim gezellig houden zodat mijn pa hem ook nog ziet en dan brengen ze hem later naar mij terug
    ik duik snel mijn bed in ben zoooooooo moe !! sjeeeeee wat een terugval

wahoeeeeeeeeeeeee heel veel goede en mooie echo's !!
    geweldig

kan hier zelf ook mijn bm niet vinden zit nog 3 lagen blubber vet tussen ..

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nu dus net de keuken gedaan en heb dus werkelijk het gevoel dat ik de Himalaya heb beklommen (al heb ik geen flauw idee hoe dat voelt)....ik heb echt de conditie van een visstick....

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

haha:D LOL

4. Female

Female Niet meer actief

Wat fijn om te lezen, echt herkenbaar. Aan de ene kant frustreert het me en aan de andere kant denk ik; accepteer het nou maar, het komt wel weer...
    Ik wil van alles maar voel me net een dweil.
    En idd als ik een uurtje dingen doe ben ik ook gelijk slap, misselijk etc...

Het zou echt beter zijn het los te laten, mss moeten we daar ons best voor doen? ;) en er maar een beetje van te genieten.

En waarom ook niet eigenlijk, niemand gaat dood van wat stof. De kids maakt het niks uit en mijn man al helemaal niet, die wil gewoon dat ik relaxed doe en geniet van de dagen en van de kindjes....

5. Female

Female Niet meer actief

Ik maak me trouwens toch de hele middag een beetje zorgen over dat stomme hematoom :(
    Het is klein, ong. 1 cm, en de gyn deed overkomen dat het niks zorgelijks was.

Maar overal lees ik van alles over platte bedrust etc... daar heeft ie niks over gezegd... :( Mss is dat alleen als het hematoom groot is of als je al echt hevig bloedverlies hebt?

Ik had ook zo'n stomme gyn, een andere als mijn eigen...

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vermoeidheid heb ik ook zo'n last van en dan moet ik zo nog langs de winkel/stofzuigen/vaatwasser uitpakker/eten koken/zoonlief in bed stoppen en daarna naar stal.

Denk dat ik direct slaap als ik thuis kom vanavond :D

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

misschien dat je anders even je huisarts belt en zeggen dat je je zorgen maakt hierover?
    waarschijnlijk kan hij dan je ongerustheid wat weghalen?

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Female,

Ik heb 1,5 week heel veel gebloed, heb zelfs 2 x gedacht dat ik een miskraam had. Mijn hematoom was in vergelijking met de vruchtzak tussen de 5 en 7 cm.. En daarnaast ons hele kleine noepie..
    Nu bij de echo bijna helemaal vervaagd, bloedverlies is ook gestopt.

Ik heb trouwens ook geen bedrust toegewezen gekregen, ik heb het wel zelf wat rustiger aan gedaan.

Op je vraag eerder in het topic dit is mijn 2e zwangerschap, de eerste ben ik bij 25 weken bevallen, dit vlindertje heeft een mooi plekje in mijn hart. ( is bij mijn ex geweest ).

Dus probeer je niet al te veel zorgen te maken, geen gekke dingen doen, en proberen dat manlief je lekker in de watten legt.
    Heeft bij mij wel geholpen :).

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: t is wat, sterkte bij jullie!

@huishouden: ik ben normaal al niet zo'n poetstante, maar zorg zeker dat het keurig aan kant is. Onverwacht bezoek treft ook altijd een net huis (verwacht bezoek net iets netter ;) )
    Maar nu is het wel een beetje wat erger dan normaal, en ik erger me er kapot aan, maar heb ook geen energie om er wat aan te doen. Vrijdag heb ik vrij en dan moet ik ook echt aan de slag, want dan komen mn schoonouders eten. Die zijn behoorlijk netjes, dus dan vind ik het vervelend om ze zo te ontvangen. Al vinden ze het zelf niet zo erg hoor...
    moet zeggen dat ik me nu na die echo veel fitter voel dan de dagen hiervoor, maar dat kan natuurlijk een tijdelijke opleving zijn na die opwinding over het goede nieuws!

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hoi Dames,

Zoals beloofd ik heb nog alle verloren pagina's teruggelezen en nog wat geschreven haha..
    Komt een hele lap tekst hoor..

@stier ow balen dat je vakantie niet zon succes was, nu hopen dat je je snel weer wat beter voelt.

@Sjoon wat fijn een dikke vette streep voor mvm..

@mommieof2 fijn dat je eerder een echo krijgt..

@fleurop ben je ondertussen al naar de toilet geweest. Hoop het wel want niet kunnen gaan is echt niet fijn voor de bibs..

@suuszwanger jij was toch doradiego ? Ik ga die dan maar verwijderen uit mijn vriendjeslijst. Mag ik je toevoegen opnieuw als suuszwanger ?? :) En over de vakantie in Mei, wij zijn laatst in centerparc de vossemeren geweest. Het zonnetje scheen, en het was daar alles behalve dood.. Ze zijn niet goedkoop maar wij hebben toen een goede lastminute kunnen boeken. Zag ook nog trouwens dat bosrijk geadviseerd werd is heel erg mooi maar dat is wel heel erg duur hoor..

@zeehondje jullie beeb groeit goed 19.3 mm al en een mooi kloppend hartje. Geniet ervan.. Fijn dat de echo ook weer goed was..

@LM wat een mooie echo :D ik word zo blij van al onze beebjes :)

@female dus jij bent ook een kleintje hihi.. En ik zie nu ook nog een fotootje van jullie kindje voorbij komen. Wat een lief beebje :D ! Een inieminiebeebje..
    Hier het huishouden euhm, stoffig, probeer de rommel op te ruimen en de was bij te houden.. Keuken opruimen maar met mijn bilspier valt het echte schoonmaken vies tegen haha..

@sahi ow wat fijn dat de echo goed was. Ik begrijp hoe blij je bent.. En ben ook ontzettend blij voor jullie.

@marooz haha, geen emoverhalen lezen... Foei! Je kan beter positieve verhalen lezen.. Gisteren een topic gevonden over grappige bevallingsverhalen op zp, ik heb de eerste 7 pagina's pas gelezen maar soms bijna in mijn broek ge*&^% van het lachen haha...

@aowyn grey's is pas emo.. Ik loop wel een paar afleveringen verder dan op tv, en het word nog veel emotioneler.. Er komt ook een nieuwe dokter een gyn ( lekker ding zegt vriendlief hier ).. Verder verklap ik niets hoor..

@anz kan jij mijn baarmoeder niet ff komen opzoeken, heb gezocht maar ik vind helemaal niets haha..

@emma je hebt de carnaval overleefd, haha.. Ik ben zo gebroken op dit moment.. Ik laat snel weer van me horen ;) ! Alles goed in het ziekenhuis met je moeder ?

@mouse ow wat lekker even een weekje ertussen uit om even je gedachten ergens anders te neer te leggen ( al is de zwangerschap natuurlijk wel in je hoofd en buik aanwezig ) En dan terugkomen en een superecho in handen mee naar huis krijgen.. Zie je al helemaal met die grijns uit het ziekenhuis lopen :D !

@ellenk voor dat je het weet is het de 28e en ik duim voor een mooi koppend hartje voor jullie.

11. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

***SPAM EGO BERICHT***
    JOEHOE!!! Ik heb een echo gehad en hetwas helemaal super!!! Het hartje klopte goed en het zakje was gevuld:D:D:D Finn zat te swingen op de maat van het hartritme... Ik ben BLIJ!!!:D:D:D Foto volgt lieve meiden!!

Einde ego

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoee Finnefant, wat een leuk en grappig bericht :D !
    Gefeliciteerd !!!

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    van harte finnefant !!!
    wat geweldig

worstje jij ook zo moe .. pff lijk wel een slak .. morgen nog een dagje vrij !! hoe gaat het verder met jou ? lukt het werken ?
    met mijn ma was het ok ze heeft een plekje weg moeten halen op haar neus en dat is te vroeg onthecht.. nu moet het over 3 weken opnieuw is een gat in haar neus ... arme mams !!

hier lekker 2 uur geslapen .. pizza op ...
    en zo weer bankhangen

14. Funnyfant

Tja je ziet nog niets natuurlijk, maar links is het beebje en daarnaast het dooierzakje:D:D

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Female, je hebt gelijk, laten we ons er maar niet teveel aan ergeren, want dat doen de andere gezinsleden ook niet.
    Het komt over een aantal weken wel weer, dan kunnen we ons nog de pleuris poetsen.
    Mijn vriendin heeft ook een hematoon (is nu 13 weken). Het wordt wel telkens kleiner, maar ze bloed echt hevig. Zij hoeft ook niet te rusten (terwijl ze nb haar meissie na een zwangerschap van 24 weken is kwijtgeraakt).
    Maar lieverd, als je je ongerust maakt (wat ik heel goed begrijp), dan bel je morgen even de gyn nog een keer, of de ha.

Finnefant, super zeg! Lekker genieten, maar dat zit wel goed.

Worst, maar ook de anderen: ja, graag weer toevoegen, heb wel Aowyn alweer toegevoegd, maar de rest nog niet.
    Enne, we hebben roompot weerterbergen geboekt....Maar thanx voor de tip.Hoest met jou dan meissie?

Emma,wat sneu voor jouw moeder. Beetje prutswerk van de arts of niet?

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ga even omkleden, ga zo naar een oud klasgenootje.
    *zucht*

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma het werken is drama, het voelt echt alsof de tijd gewoon niet voorbij gaat, ben eerlijk gezegd er wel over uit dat ik 6 weken van te voren met verlof ga en nu al aan het aftellen ben haha...
    Deze week al 2 x vakantie uren opgenomen ( 6 uurtjes bij elkaar ) en tussendoor 2 uur doktersverlof ivm de echo.. Dus echt volledig werken heb ik niet gedaan en ben nog volledig gebroken.

Het eten daarin tegen gaat wel heel goed, vanochtend als ontbijt 2 worstenbroodjes met curry :D en had eigenlijk nog trek in een 3e maar toch maar niet gepakt, ook vanmiddag 3 maisboterhammen op doordat ik een heerlijke sandwich heb gemaakt, tussendoor smikkel ik nog vanalles weg.

Ik heb een dilemma, vorige keer had ik een pretecho staan ik zou dan 25+4 dagen zwanger zijn. Bij 25 weken ben ik bevallen.. Met lege handen dus.. :(
    Ik wil dit echt heel graag, nu is vriendlief in Mei jarig, ik ben dan 20+4 zwanger. Zou hem heel graag een leuk cadeau willen geven als toekomstige papa. Nu wilden we eerst niet weten wat het word, maar het kriebelt toch steeds meer ( vriendlief zei vorige week dat als ik het wil weten hij er ook voor open staat ).. Dus zat te denken aan een geslachtsbepalingecho.. Maar is het ook mogelijk om ergens bij 20+4 een pretecho te krijgen.. Of raden jullie dat ook af ? Kan het nergens echt goed duidelijk vinden..

18. Funnyfant

Wat erg van je eerste zwangerschap zeg... Erg spannend nu dus...
    Ik heb net een foldertje gekregen voor een 3D echo en daarin staat tussen de 18 en 30 wk. Bij 18 wk past ie helemaal op de foto:)

Succes!!!

19. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst; een pretecho kan je op ieder gewenst moment doen! en ze kunnen met 20 wk zoiezo het geslacht zien..(tenzij de beeb t niet wil)
    baarmoederjacht bij jou; i would if i could!
    Hoe suus t uitgelegd heeft net kan je m het beste vinden..
    Kleine tip is op je rug liggen en je benen in 90 graden neerzetten..(knieen omhoog) Compleet ontspannen vind je m denk wel.. En anders zittie nog lekker verstopt;)

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Finnefant; wat een klein lief wit frummeltje heb jij op de foto staan!
    lekker van genieten:D

Deel Deze Pagina