zo ik heb heel wat bij te lezen..... @ Sushi; ja leuk he ikea, is ook niet zo duur idd. Slim concept Succes met wachten op de echo, als het goed is heb je straks wel een compleet mensje op het scherm, dat is toch wel heel gaaf het weer; nou zeg ik ben ook toe aan de lente/ zomer! komende week veel dagen 15 graden (wow!) alleen nog niet zoveel zon Nog ff geduld @ bijzonder; ik herinner me je nog ja, ook de vorige naam Leuk dat je hier weer komt klesten. Fijn ook dat je weer wat vertrouwen hebt na de echo . genieten maar! PS mooie echo trouwens! en over die cyste; als het zeer gaat doen moet je geopereerd doen?? Tijdens de zwangerschap?? Kan dat dan?! Wat gaaf een rolletje in gtst! laat je wel weten wanneer je op tv komt @ Maedra; wat een opluchting zeg dat het goed was! je schrikt zo van bloedverlies... Gelukkig!! @ Axioma; yes gelukkig!! een goede echo!! Geniet ervan! De foto is ook prachtig zeg, echt een mini-mensje al @ Lolly; geeft niks hoor, hoort erbij he, zo moe zijn in het begin @ Kyara; gefeliciteerd met de mooie echo, super! Heb je nog gewinkeld? Iets leuks gekocht? @
@ Fleurop: veel plezier bij de echo! Over je werk; ik kan geen advies geven, ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Succes met keuzes maken.. PS ook wie is de mol gekeken? Wat frustrerend he haha ik dacht; zometeen weten we het. Ik weet nog steeds niet wie, ik denk patrick, wat denk jij? @ goldduke; sterkte vandaag in maastricht, wat een vreselijke brichten En nu komt zoiets extra hard aan.... @ suus; jeetje meid wat moet je in de stress hebben gezeten! Gelukkig een blaasontsteking en met de kleine alles goed!! @ Sahi; vervelend stress om zo'n zaak. Probeer goed aan jezelf en de kleine te denken... @ worstenbrood: fijn zeg een goeie meevaller Wat rot dat je zoveel pijn hebt @ Emma; beterschap!! Ben weer bij haha. Hier alles goed, gister even Ikea geweest en Prenatal. Wilde een commode halen bij Ikea; was ie uitverkocht :x Balen. Nog wel 2 kinderstoeltjes en nieuwe borden gekocht. Celeste was ineens ziek vannacht, ze heeft tot half 4 lopen spoken , huilen, hoesten... Echt zielig. Gelukkig nu iets beter... Ga zo even bedenken wat ik vandaag ga doen....
Yes het zonnetje schijnt !!! Pff heb last van mijn (.)(.) vooral de rechter doet echt zeer. Dat had ik de vorige keer helemaal niet, grappig is dat toch dat het zo kan verschillen blijkbaar....
goldduke: jeetje wat heftig!! Sterkte! female: beterschap voor je kleintje! hier zo slecht geslapen vanwege dat gedoe, we hebben een probleem met een auto. We hebben nu vooral financieel even een deuk en dat is naar na een half jaar keihard sparen... We hebben al berekend dat alles weer goed komt, maar het is gewoon niet eerlijk. rijke mannetjes strijken het geld op en wij klootjesvolk mogen weer maanden hard werken en besparen om er weer bovenop te komen, bah! ik weet nu wel dat mijn baarmoeder boven mn schaambot zit Het is daar nu weer rustig en vandaag hou ik me gewoon heel rustig. en mn schoonvader (die vanavond komt om het goede nieuws te horen) heeft een juridische achtergrond en gaat me vast gerust stellen. fijn! lekker kokkerellen voor ze vanmiddag, komt allemaal goed!
Hoi iedereen, Gefeliciteerd met alle goede echo's. Zo leuk om al die positieve dingen te lezen. Hier even een vraagje, ik ben zo verschikkelijk moe. Verder nergens echt last van maar zo moe. Nu slaap ik elke avond al om half 9 en dan tot de volgende ochtend 8 uur. Dan is het weer tijd om te werken. Werk fulltime en krijg het dus ook niet voor elkaar om ook maar iets in het huis te doen. Nou voel ik me hier wel schuldig over. Niet dat mijn vriend er iets van zegt maar merk gewoon dat hij een beetje geirriteerd raakt dat ik alleen maar moe ben en lig te slapen. Zijn er anderen die zo moe zijn?
@female veel beterschap met je kleine meid.. Hier geen wie is de mol kijker.. Volgend seizoen ga ik denk ik wel kijken, ben wel nieuwsgierig.. En het word zeker tijd voor de lente of zelfs zomer @anz lief dat je aan me denkt, krijg er zelf ook de ribbels van als ik het lees. Wij hebben een hele memorabele dienst gehad en echt goed afgesloten.. Natuurlijk zijn er na afloop nog 1000den dingen die je anders had willen doen.. Je hebt ten slotte maar een paar dagen tot die crematie... En die dagen vliegen zo snel voorbij .. @Princess.. Dan moet je tegen vriendlief zeggen dat ie zijn leuter dan de volgende keer in zijn broekzak moet houden ... Hij zal toch wel een beetje mee moeten helpen, hier ook ontzettend moe, ons huis is een groot stofnest.. Straks krijg je nesteldrang en dan word ie misschien wel gek omdat je hem zo achter zijn vodden aanzit dat ie zijn eigen rommel opruimt. Als mannen daar eens mee beginnen, scheelt al de helft .. Euhm hier last van hormonen denk ik haha... Bedoel het niet kwaad hoor.. Mijn vent zegt er trouwens niets van hij draait wel de was want anders heeft ie geen kleren om aan zijn kont te trekken haha... @sahi jeeeh balende situatie zeg.. Ik moet eerlijk zijn, ons spaarpotje is de afgelopen 4 maanden ook ontzettend leeg gegaan ( wij hebben net een huis gekocht )... Die word dus weer aangevuld met vakantiegeld, bonus werk en ons belastingvoordeel.. Hoop dat het probleem met de auto snel is opgelost zodat je ook weer een fijne nachtrust tegemoet kan gaan. Hier vandaag ziekgemeld op het werk, wilde nog proberen om een vakantiedag op te nemen. Maar dat zat er niet in. Vervelend genoeg de pijn in mijn rug is echt grrr :x dus na een kleine 3 kwartier werk gestopt, vanmiddag kan ik de dokter bellen of ik vandaag nog langsmag komen.. Verder doe ik niets vandaag..
Worstebroodje: Eet smakelijk ! Ik ga even huisje schoonmaken, kleine meid ligt even op bed dus laat ik dan maar meteen aan de slag gaan anders heb ik helemaal geen zin meer.... Het scheelt wel dat het zonnetje schijnt, krijg ik weer beetje energie van !
Zooo, net weer terug van de verloskundige voor intake en nog een echo. Alles is nog steeds goed! De baby bewoog zo veel dat ze niet eens een mooie duidelijke foto kon maken, maar dat is niet erg. De kleine maakte koprollen en spartelde, super leuk om te zien
@Goldduke, wat erg zeg! Heel veel sterkte vandaag!!! @Bijzonder, en hoe was het op de set? Kijk zelf nooit gtst, maar dit is wel een leuke kans! @fleurop, ik zou het persoonlijk wel vertellen, gewoon om een goede verstandhouding met je baas te behouden! @Suuszwanger, oh wat een schrik, gelukkig is het "alleen maar" blaasontsteking, al is dat ook niet prettig, beterschap daarvoor. Gelukkig niets met de kleine spruit! @Sahi, sterkte met alle stress rondom dat juridische verhaal! @worstenbrood, mmm pijn in je bil... vervelend zeg! En ook nog spugen... blegh... Hier ook de belasting gedaan.. lekker weer achter de rug. Nou hopenlijk kun je nog bij de huisarts terrecht! @Emma, beterschap dan maar!! @Female, ooh hier komt het niet verder dan 11, mmm 15 graden klinkt wel veel meer lenteachtig he! Oh dat is vervelend dat de commode uitverkocht was... moet je dus nog een keer naar de ikea... Hopenlijk is Celeste snel weer beter! @princess, hier is de moeheid nu gelukkig minder, al weet ik van de vorige zwangerschap dat ik ook heeeeeeeeel moe was! Tja je vriend zal gewoon moeten meehelpen! Zo hier vanmorgen naar de gyn geweest, toen ik belde voor een afspraak, nee u heeft geen verwijzing nodig hoor. Kom ik daar, ja waar is uw verwijzing!?!? Ahum... ach ja gyn wist nog wie ik was, dus eigenlijk kort bezoekje. Ze gaan me bespreken in t team over plan van aanpak (heb een bindweefselziekte en verlengde bloedingstijd) daarna weer 7 buisjes bloed afgestaan, en toen naar huis. Heb al boodschappen gedaan, en opgeruimd, gezogen afgewassen... zo nog even de was doen en dan heb ik geloof ik geen zin meer
@ Sahi; vervelend dat je je zo druk maakt. ik heb dat zelf ook vaak genoeg gehad, zo krap dat je bijna niet weet hoe het op te lossen, ervan wakker liggen, alle tegenvallers in 1 x. Hoe vervelend ook, probeer een beetje te relativeren en juist op dat soort momenten te kijken naar dingen die er echt toe doen, zoals je kinderen, baby in je buik, dat je gezond bent, samen happy, dat de zon schijnt.... Noem maar op.. Zie het als een uitdaging om er weer bovenop te komen, wees creatief en vergeet vooral niet: je doet je best en meer kan je niet doen. Het komt vanzelf weer goed! @ princess; meid ik ben ook de hele dag moe, en ik werk niet eens! de helft van de week val ik beneden om 9 uur in slaap op de bank en als ik wakker wordt loop ik naar boven en slaap tot de volgende dag 8 uur. en s middags slaap ik ook nog bijna elke dag 1 a 2 uur! Ik vind het knap dat jij het volhoud met een full-time job, respect hoor, ik zou niet weten hoe dat te doen... Laatste dagen hadden we het hier al over huishouden, en bijna alle meiden bleken zo moe en geen puf voor het huishouden. De eerste 3 maanden kosten zooo veel energie, er gebeurd zoveel in je lijf en het is een grote hormonenstorm. Ik zou zeggen: gewoon je vriend uitleggen hoe het komt en het huis houden voor wat het is, als je vrij bent lekker rustig aan doen. en genieten van je zwangerschap! @ worstenbrood; ja moet je eens doen, ik kijk dit jaar ook pas voor het eerst en het is echt heel erg leuk! Ben je nog naar de dokter geweest? @ fleurop; leuk zeg, dat de kleine zo beweeglijk was @ Axioma: nou ja, gelukkig is het niet vervelend om af en toe naar de ikea te moeten Wat heb jij veel gedaan zeg vandaag! Nu maar genieten van de rust dacht ik zo Hier net een poos met zoontje in mijn armen op de bank geslapen, zaaalig Vanmorgen veel gedaan (voor mijn doen de laatste weken hihi), badkamer met franse slag gedaan, stofgezogen, gedweild en de vaatwasser uitgeruimd. en de was bijgewerkt. Weer genoeg vind ik. Nu ga ik relaxen met de kindjes, we eten vandaag pizza en vanavond X-factor kijken
Ohhhhhhhhhhhhhh ik heb net een zakje drop/fruit duo's uit de automaat gehaald. Nu kan ik niet meer stoppen
Heey lovely dames, jeetje Female,wat onthoud je alles goed,of reageer je met dubbel scherm? Vind dat echt knap. Ik lees trouw alles,maar weer na 4 pagina's ben ik alles alweer kwijt en weet ik alleen nog dat LovingMom ziek is van een zak drop/fruitduo's....en dat Female pizza's gaat eten enx-factor gaat kijken (dit kanik onthouden,omdat het hier precies hetzelfde is)....hoe relevant ook.