Ik zwaai even!!! Ben super moe dus lig vooral op de bank te hangen Kom snel weer gezellig mee kletsen!
@marooz: gefeliciteerd nog! @ellenK: fijne dag vandaag en zeker ook gefeliciteerd! @zeehondje: ik heb dat ook, ik vind dit een vrij duk topic, dus lees wel mee, maar reageer niet heel vaak. maar ik heb wel het idee dat het ietsie pietsie rustiger is?? @sahi: ik ben ook wat steviger, dus maak ook nog geen buikfoto's maar idd bekende zien wel dat mijn buik veranderd is! haha wel leuk idd! geeft wel weer een boost zelfvertrouwen als ze dat zeggen. over misselijkheid: ik heb het na het eten, een wee-ig (hoe schrijf je dat??) gevoel in mijn maag, maar niet dat ik zeg dat ik moet kokhalzen of iets degelijks. iedere maaltijd dus. dit is overigens nieuw voor mij, want bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik nergens last van.
Hey Hey dames... Ik ga ff een berichtje op de hyves gooien ! ( kan nog een half uurtje duren, want ik moet ff kijken hoe ik het er neer zet zeg maar ).. Dus dan pas ik mijn bericht nog 100 x aan voordat ik het werkelijk daar zet.. Tevens wil ik ook 1000 maal sorry zeggen dat ik en mijn echo nog niet ingescand heb en mijn buik nog niet op de foto heb kunnen zetten met mijn nieuw gescoord "ding" haha... Gisteren was de visite rond half 10 weg en ik was eerlijk gezegd gesloopt, kon niet meer zitten, staan of liggen en heel mijn rug is aan gort. Vandaag niet eens de moeite genomen om mezelf aan te kleden.. Morgen naar de dokter toe dus. Denk dat ik een doorverwijzing krijg voor de fysio.. @marooz wow lekker buikje hoor en nog van harte gefeliciteerd, helemaal vergeten en/of gemist.. @lm lekker in de bank hangen vandaag... rust maar goed uit.. @bijzonder joehoeee.. ! Hoop dat die moeheid voor ons allemaal snel gaat verdwijnen.. Hier vandaag van 10 tot 1 nog ff knock out in de bank gelegen.
hoi allemaal, Ik heb even geen puf om bij te lezen en te reageren. Na een goede week is hier de ellende weer begonnen: hoge koorts en enorm hoesten van mijn dochter. even de nightcare gebeld voor een hoestdrank, maar nu wil de dokter toch dat we langs komen. We moeten voer een uur daar zijn, maar weten nu al dat we lang moeten wachten. Mijn vriend en ik zijn er helemaal klaar mee. Hopelijk krijgen we nu een oplossing voor 2 maanden ellende, maar ik ben bang dat we weer zonder oplossing worden weg gestuurd... Ik ben zelf ook heel erg verkouden. Als we hier weer een beetje op de berg zijn, meld ik me weer. A.s. vrijdag 12 weken echo, dan zal ik sowieso even iets laten horen en hopelijk gaat het dan sowieso al wat beter hier. Sorry voor ego bericht!!!
meiden vanuit hier ook ff alleen een zwaai vanmorgen om 10 uur de deur uit gegaan net pas thuis en de kleine op bed !! ben gesloopt .. ga zo ook naar bed denk ik voel me niet zo lekker .. morgen weer op visite .. pfff
Haha iedereen is moe, snap dat niemand puf heeft om te reageren. Helemaal goed Ik ga optijd naar bed, ben kapot.
hier ook iemand helemaal gaar, gewoon slap en nergens puf voor, maar vroeg slapen lijkt me niet helemaal handig, dan ben ik vannacht te vroeg wakker... lekker niksen op de bank
Ik zal ook een oktober mama zijn. Volgens de VK ben ik uitgerekend op 25 oktober, een schorpioentje dus. Ik heb me hier nu ruim twee weken geleden aangemeld en nog niet zo heel veel gepost. Komt omdat ik eerlijk gezegd nogal een slag om de arm houd... Het is de allereerste keer dat ik überhaupt ooit een positief test heb gehad (inmiddels 4, waarvan één bij de kliniek) en ik houd toch best sterk in mijn hoofd dat er in de eerste 3 maanden van alles gebeuren kan. Ik ben súper blij, maar het is ook spannend en ik vind het zelfs een klein beetje eng... 11 April heb ik mijn eerste echo, daar kijk ik erg naar uit, want ik heb het gevoel dat het dan allemaal een beetje definitiever zal worden. Heb overigens ook al een leuke ticker gezien (en klaar staan), maar wil 'm eerlijk gezegd niet posten totdat ik die echo gehad heb... Stom hè?! Liefs, Caatje
Heey, ik ben voor de verandering OOK moe.... Lieve dames, laten we lekker allemaal gaan slapen zodat we morgen weer lekker fit zijn (ahum). Kussies en sleep well.
@ Marooz: Mooi buikje al ! Ik moet er ook maar eens eentje maken.. @ Worst: had je bericht gelezen op hyves. Snap je gevoel wel. maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat iedereen zoooo ontzettend moe is. Ik denk dat het na de 12 weken leuker gaat worden en dat je ook met een hecht clupje overblijft. Dat was bij de juni 09 mama's toen wel. Succes bij de dokter. Oh heerlijk van 10 tot 1 geslapen! @ Lieke: Beterschap, hoe is het nu? @ Caatje: Welkom! Duurt nog lang zeg, je echo ! Hier lekker 3 daagjes vrij. Mag ook wel, vorige week 45 uur gewerkt. Ben kapot ! Alleen do en vr werken gelukkig.
Goedemorgen! Bijzonder, leuk dat je weer lekker vaak meeschrijft! 45 u werkweek..WOW dat heb k al zeker 3 jaar niet mee gehad, vind het dan ook niet gek dat je gesloopt bent Ook de worstmail gelezen snap het wel hoor! En denk idd ook dat er veel moe zijn en misschien t idee hebben dat de tijd voorbij kruipt.. Hoe verder in de zwsch. hoe enthousiaster waarschijnlijk we kunnen altijd nog in t 'oktober 2011 mamas deel 2' kijken wie echt niet meer gerageerd heeft en die schrappen van de lijst? (evil me haha) als ze dan weer reageren en op de lijst willen kan dat altijd nog natuurlijk...! Dan word het een korte lijst maar wel met juist de personen die elkaar de komende 29/33 weken gaan supporten
Cherry27 & mbtc ; succes en veel plezier bij de eerste echo vandaag! Snelly; succes bij de gyn (misschien echo?!) ben weer beniewd naar de kiekjes!
Goeiemorgen dames Al vroeg wakker haha.. Ik probeer de dokter te bellen maar ik denk dat heel Moerdijk de dokter belt, netwerk blijft bezet :x.. @Anz ben het helemaal met je eens wat betreft deel 2.. @dames met echo's en intake's veel plezier en succes vandaag.. Edit : Bijzonder respect hoor 45 uur per week werken.. Knap dat je het allemaal volhoud.
@ Anz: Ja het voelt goed om weer meer mee te kletsen. Ja is ook helemaal niet de bedoeling om zo veel te werken. Ik zou 27 uur per week moeten werken (3 dagen) maar ze plannen me regelmatig in voor 5 dagen van 9 uur. Ben dan echt gesloopt. wbt de lijst, denk dat je gelijk hebt. Ik denk ook als er een deel 2 komt dat er veel gaan afvallen. Dames met echo of controle vandaag, succes ! Ik mag de 24e alweer. Had gister trouwens wel wat last van die cyste volgens mij. Hij zit links. Het voelde als eipijn, duidelijk bij mijn eierstok, waar de cyste zit. Ik hoop zo dat hij vanzelf weggaat !
@ Worst: Iedereen belt natuurlijk gelijk in de ochtend. Ja ik zal wel moeten, dat vele werken Heb er al zo vaak over geklaagd, maar ze kijken niet naar het aantal uur per week, maar per maand. Deze en volgende week werk ik bijvoorbeeld maar 2 dagen.. Heerlijk, maarja die weken van 45 uur ben ik echt wel gesloopt want ik ga tussen 6.30 en 07.00 weg en ben pas met eten thuis. Pff ben echt te lui om aan te kleden. We zitten hier lekker op de bank in de pyjama, ik met laptop en dochter zit mega mindy te kijken