@ Worst: Dat is al snel ! Succes !! Trouwens, iedereen weet/mag weten dat we zwanger zijn nu. Op mijn werk verteld. Werd er zo emo van, na die 2 miskramen. Kon mijn tranen niet inhouden haha. Had dan ook 2 van die papa-figuren die me gelijk beetpakte, nou dan hou ik het niet droog hoor. Ze zijn zo blij voor me na die ellende. Alleen mijn schoonvader weet het nog niet, die is op vakantie en komt morgenavond langs. Wie heeft het nog meer al verteld?
Goedemorgen dames!!! Bijzonder, ik doe het je niet na hoor zoveel werken. Ben na 4 dagen werken al gesloopt Worst, succes bij de DA!!! En ik begrijp je berichtje hoor! Ik denk dat er veel mensen zullen afvallen! Ik kan meestal alleen door de weeks overdag reageren. Thuis zit ik echt bijna nooit op de laptop, dan lig ik meestal in mijn bed hahaha Meiden met een echo succes vandaag!!! Ik moet 28 maart weer.............wat kan dat soms lang duren
Bijzonder, ik heb het ook verteld. Het nieuws ging bij ons zo snel dat als ik nog even had gewacht ik het niet meer had hoeven vertellen
@bijzonder ow heerlijk een pyamadag... Geniet maar van die vrije dagen die je hebt de komende week. Hier weet iedereen die het moet weten ook al, dus familie en vrienden en werk. Eigenlijk wisten ze het allemaal al heel vroeg..
Marooz, gave buik!!!! Ik heb ook een pens, heb bijna 2 zakken nibit leeg gegeten dit weekend hahahaha
caatje M: Welkom! En jou gevoel is helemaal niet stom, ik kan het me heel goed voorstellen. Het is ook allemaal erg spannend! Ik duim voor een goede echo voor jou, de 11e. worst: gelukkig mag je snel terecht. Ik hoop dat de dokter wat voor je kan doen! bijzonder: wat voor werk doe je dan? Ik ken het in de zorg ook heel erg, dat wisselende. de ene week 40 uur, de andere week 20, pff... Nu is het zwaar inderdaad, maar straks na die 12 weken gaat het vast beter! Heb zelf nu gelukkig wat rustiger werk. Hoop dat die cyste je niet te veel ellende bezorgt! anz: ik zag ook op een ander subforum de oktober 2011 buikjes. KUnnen we die niet hier naartoe halen? En verder is het een gezellig clubje hier toch? lovingmom: ik typ alles in kladblok en plak het dan in het reageer scherm. ik wilde echt tot de 12 weken wachten met het vertellen tegen iedereen, maar op een feestje vorige week zag iemand het aan me en ik was met de auto, dus die kreeg argwaan en toen ging het heel snel het feestje rond. Vond ik een beetje vervelend, want nu weten ook mensen het die het echt nog niet hoeven te weten. En mn familie was toen ook nog niet op de hoogte... die banner van goldduke wil ik misschien ook, leuker dan wat ik nu heb... vandaag echt ernstig last van ochtendmisselijkheid, vreselijk... Hoef niet te spugen, maar gewoon zo'n naar gevoel in mn buik, bah! de rest gaat nu wel weer.
@ lovingmom: Ja ik moet wel haha ! Maar als ik straks wat verder zwanger ben ga ik echt wel aangeven dat 5 dagen te veel is.. Vervelend he, het is veel leuker om zelf te vertellen. Dat was hier bij ons ook al verpest. Hier begint het buikje ook al echt te groeien trouwens..
Wij hebben geen kladblok op het werk Maar is inderdaad een optie om het via Word oid te doen. Wel flauw dat het zo snel het feest rond ging!
@ Lovingmom: Oh geeft niet hoor, dan zitten we zo aan de 5000, dan komt deel 2 ! @ Sahi: Ik ben rechercheur. Inderdaad ook erg veel afwisseling. Ik werk dan ook nog eens om het weekend beide dagen. Bij de okt.buikjes zitten weer andere meiden volgens mij. Het is de bedoeling om daar buikfoto's te plaatsen maar er wordt ook gewoon gekletst volgens mij. Wat vervelend dat het rond ging op het feestej. Gaat snel altijd, zulk nieuws. Balen van je misselijkheid. Ik heb vanmorgen wel overgegeven, had net mijn pil tegen de misselijkheid genomen. Hoop dat ik heb niet heb uitgespuugd. @ Lovingmom: Je buik is al wel opgezet he?
iedereen op dat feestje was wel heel blij en enthousiast, maar had de echo nog niet eens gehad, dus was nog super in de zenuwen of alles wel goed was. en een aantal daar wist dondersgoed van mijn miskraam van vorig jaar, maar ja, zo gaat dat dan, iedereen heeft een borrel op en vind dat dat het niet zo erg is en ze bedoelen het goed... Maar wel erg jammer dus... loving mom: heerlijk zo'n chill pak weet natuurlijk niet hoe jou buik normaal is, mijn buik is van zichzelf al dikker... Mijn vriend merkt wel verschil, maar de rest van de wereld echt nog niet! recherche: spannend? Of lijkt dat maar zo?
Goedemorgen! Weer wakker en actief allemaal? Ik heb best wat dingen voorgenomen om te gaan doen vandaag, maar of het ervan komt? @marooz: mooi buikkie! @worst: fijn dat je terecht kunt, hopelijk kunnen ze je helpen! @bijzonder: 45 uur werken Ik vind twee dagen al zat! Ik heb soms wat extra vergaderingen en morgen een studiedag, maar twee dagen per week, m'n kinderen en m'n huishouden is mij druk zat. Respect! @nieuwe dame(s): welkom! @dames met echo's/intake: veel plezier. Ik mag donderdag weer even gluren
@ Goldduke; leuk, zo'n lekker dagje en van de zon genoten. Heerlijk! @ Zeehondje; ik heb ook weinig klachten hoor. Het hoeft lang niet altijd he, je kunt ook gewoon een geluksvogel zijn Welke datum is je echo? De eerste? @ lolly; beterschap. Zit je al weer wat lekkerder in je vel? @ Sahi; ook leuk, waterscouts. Ja met kindjes is het echt lastig te combineren, zeker als je dan geen/ moeilijk oppas hebt. Ik heb ook nog een tijdje half/half gedaan op het laatst maar dat is ook niks, dan mis je de helft. En ook de kampen etc. mis je al gauw. @ Druk topic; ik vond het nog meevallen hier Ik ben al lang op het forum en de eerste 2 zwangerschappen ook in topics als deze en dat was vaak nog veeeel drukker (zo'n 15 pagina's per dag). Dat was echt niet te doen, als je 2 dagen niet kwam liep je zo 30 pagina's achter.... @ Marooz; mooie buik al! @ hyves/worstmail/worstbericht: Wat heb ik gemist... ? @ Lieke; beterschap en veel plezier bij de echo vrijdag! @ Caatje; gefeliciteerd en welkom! Je woont in Spanje zie ik, al lang? Leuk dat je hier komt meeschrijven! @ Bijzonder; 45 uur Meid dat is bijna niet te doen mmet een kleine, huishouden én een zwangerschap! Rust nu maar goed uit! Leuk dat je zulke toffe reacties kreeg op vertellen. @ Worst; succes bij de HA! goed dat je gaat. @ Vertellen: hier ook al overal verteld. Altijd gedaan, al rond een week of 6. (In het begin vooral de familie). Het kan natuurlijk mmisgaan, maar we vinden het niet erg dat mensen dat zouden weten. Krijg je ook weer meer steun en begrijpen mensen je makkelijker. Ik ben er liever open over. @ Lovingmom; idd opgezet al, leuk hoor, het begin @ dikkere buik; ik merk het zelfs al hier Normaal hou ik mn buik vanzelf altijd in maar dat gaat niet meer goed en voelt heel rot. Is ook mijn 3e kindje dus ik ben al wat uitgelubberd, gaat het sneller allemaal Hier weer thuis. Gisteravond terug naar huis gereden. Alles weer normaal, Kynan is weer naar school. Zometeen met Celeste op pad voor de weekboodschappen, maar eerst nog bedenken wat ik de hele week ga eten.......