Wow wat een wachtijd! in alkmaar zijn ze ook zo hoog.. In bergen (waar wij wonen) zit er een die voor iedere 6 nieuwe kindjes iemand aanneemt.. Op de groei dus gwlukkig geen wachtlijst *edit* voorwaarde daarvan is dat alleen kindjes uit gemeente bergen in aanmerking komen.. Dus helaas hebben omliggende gemeentes er niets aan..
@goldduke sow 1,5 jaar lang wachttijd.. Dat is toch eigenlijk niet normaal ?? Goed dat er een budget voor komt.. Hier maar meteen even naar 2 kinderdagverblijven gemaild met de vraag wat de wachttijden bij hun zijn haha... Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijg. @administratie, hier gelukkig alles weer op orde..! @leuke jas heb je gekocht LM.. Dat lijkt me straks zo leuk, met de kinderwagen de stad in.. Lekker shoppen met de baby! *denk aan shopaholic baby*
Hallo meiden, Sorry ik breek even in nadat ik een tijdje afwezig ben geweest. Ik kom jullie gedag zeggen en me afmelden voor dit topic helaas. Vanochtend definief gezien en gehoord dat ons kleintje niet meer is. Op de eerste echo van 3 maart (8+6) bleek ons kleintje een groeiachterstand te hebben, of ik was minder ver zwanger dan gedacht (wat volgens mij zelf niet mogelijk was). Volgens de gyn kon het 2 kanten op en waren de kansen 50-50. Vanochtend dan de 2e echo gehad (10 +3), en waar ik bang voor was is helaas werkelijkheid geworden. Ons kleintje is niet meer. Het heeft helaas weer niet zo mogen zijn. Voor de 2e keer een missed abortion (en eerder al 2 mk's). Donderdag begin ik met medicatie en is het afwachten. Meiden ik wens jullie allemaal een geweldige zwangerschap toe en in oktober een wolk van een baby. Een trotse mama van een heerlijk ventje en 4 prachtige sterretjes voor altijd in mijn hart.
Ilona... Wat erg voor je hoop dat de medicatie iets voor je kan doen! Geniet maar heel veel van je kleine mannetje! (en laat het even weten als het weer raak mag zijn.. Dan komen we je aanmoedigen) sterkte!
Ilona......... ben er even stil van! Had je al een tijdje gemist inderdaad. Heel veel sterkte meissie en een hele dikke knuffel!
Dank je wel. En ach, dat valt wel mee hoor, ik houd het wel vol! Bovendien ben ik dan dus ook "pas" 12 weken. @Ilona PS: Jeetje, heftig... Ik wens je veel sterkte. Liefs, Caatje
worst zie dat je naar de fysio mag morgen !! hoop dat het snel gaat helpen dat au is niks .. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shopahollic mama haha hier ook zo een hoor ! aiai als we een meid krijgen gaat het een vermogen kosten .. is ook te leuk allemaal voor dat kleine spul ... sahi bleeeeeeeeeeh maagzuur ! verschrikkelijk !! tja bij mij hielp alleen maar rennie idd .. je mag ze ook tijdens de zwangerschap he .. en aangezien je na de 12 weken weer opknapt zou ik er toch af en toe maar nemen dan hoor meid Anz wow dat is een verschil in kosten een gastouder of kdv... is dat echt zo veel !! nou dat zou ik ook voor kdv kiezen .. want bij je gastouder met 5 kids is ook erg druk lijkt me lolly beterschap goed dat je thuis bent gebleven !! en doe mij maar cranbarry mmmm lekker sjoon zijn de koekjes gelukt haha mijn zoon wil ook altijd gezellig samen taartjes of koekjes bakken !! mm lekker en pasje al gehaald ?? bijzonder .. nee ze is niet ontslagen maar na 2 jaar ziektewet ga je automatisch uit dienst .. zuur hoor !! owwwwwww heb ook geen bosui anders mailde ik je wel ff wat haha mmm lekker he die luchtjes overal ... sushi wat duurt het lang voor je echo .. bleeeeeh ehhhhhh ik heb op het moment heel veel jeuk aan mijn tepels pff zijn ook aan het vervellen .. wordt je ook gek van zeg !! knuffel terug voor jouw kwaaltje sabrina hier hielp het door echt te stoppen geen smoezen geen excuus ... stoppen ... heb het moeilijk gehad .. dat hoort er bij !! maar wat er ook gebeurde geen peuk begrijp hoe moeilijk het is hoor ... maar er is maar 1 manier ... doen ! goldduke hoe voel je jezelf ? alles een plekkie kunnen geven van vrijdag ? sjeeeeeeeeeeeee 1,5 jaar wachttijd ! toch niet normaal .. hoop dat ze de lijsten snel wegwerken LM wat een super leuke en stoere jas !! waar heb je hem gekocht ... oh zie het ... name it !! mooi moet ook nog een jas voor de bink hier ilona meis wat verschrikkelijk !! oh wat erg om weer een kindje te verliezen .. heel veel sterkte .. ben er eigenlijk beetje spraakloos van .. hier gegeten zoon slaapt ga ik ook lekker nog ff uurtje doen !! was erg gezellig bij mijn collega .. en boodschappen zijn binnen ! klaar voor vandaag
Hoi meiden Ik weet dat ik niet vaak schrijf, dat komt omdat ik het verschrikkelijk druk heb met mijn werk en in mijn vrije tijd met de kids. Jullie schrijven in zo;n rap tempo dat kan ik echt niet bijhouden. Mssn als straks de rust is teruggekeerd als ik mijn contract niet verlengd krijg in mei of met mijn zwangerschapsverlof dan ga ik zeker weer een poging doen. Wou in elk geval zeggen dat ik zeker nog kom spieken hoe het met jullie is! Gelukkig zijn er niet veel meer afgevallen tot nu toe! Ik heb vanmorgen het hartje van onze uk gevonden met de Angelsound. Echt helemaal te gek!!! Nou fijne dag allemaal, het is weer mooi weer buiten!
ow ilona wat vreselijk!! Krijg er gewoon traantjes van, bah wat erg!! Sterkte!! emma: ja als dat maagzuur echt niet meer te houden is neem ik wel een rennie. had voor mn zwangerschap ook al veel last van maagzuur. maar soms lukt het om het te negeren en dan neem ik liever niks. bij een gastouder zit er een max aan hoeveel kids ze mag opvangen, vandaar sushi: ja vind ik ook, maar hij wordt er nu echt een beetje moe van. hij zocht vanmorgen ook een kaartje van een bedrijf die hij moest bellen en die kon ik ook al niet meer vinden. ik heb hem dus maar opgedragen dat hij nu zelf ook goed moet opletten, want het lukt me gewoon even niet. was hem gister nog zo dankbaar dat hij zo geduldig was met me, maar vanmorgen had hij het even gehad. en dan wordt ik zo'n emo kip, omdat ik er ook niks aan kan doen en me schuldig voel... buuhuuu... @opvang, moet dus maar met 12 weken wel actie gaan ondernemen lees ik hier schrik een beetje van wat er allemaal op me afkomt, is mn eerste kindje, dus heb meteen een hoop te regelen. Terwijl mijn gevoel zegt dat het allemaal wel goed komt, maar dan moet ik dus wel wat gaan doen!!
Oh jeetje dames, meer dan 10 pagina's....nou, dat lukt me niet op het werk om bij te lezen. Dan weten direct alle collega's dat ik zwanger ben Dus dan hoop ik dat alles goed gaat met iedereen. Hier steeds minder last van de blaasontsteking. Verder druk druk druk.....en veel onrust. Aangezien er flinke bezuinigingen voor het passend onderwijs eraan komen, is de sfeer killing......
Sahi: Ach gosie meis, ik snap het ook hoor. Kom maar lekker hier je hartje luchten. Mijn man heeft het soms ook zwaar te verduren, misschien moet er maar een mannenforum komen Suus: Heftig is dat, ik heb ook 2 keer in een bezuinig situatie gezeten en de sfeer wordt er inderdaad niet beter op. Heel veel succes ! Hier is het weer een grijze dag, niets geen zon bah bah gewoon saai weer.... Vanavond lekker pizza eten, nu al zin in
Zag in een ander topic filmpje vn testen voorbij komen, zo leuk! Zie je m positie worden! Ga zo maar ff naar kv om 2 testjes te halen.. Ik wil ook zo'n filmpje! (kan k meteen een softijsje scoren,trek innnnnnn)
@ Ilona: Wat erg meid. Heel veel sterkte @ emma: Lekker geslapen? @ suuszwanger: Goed dat je minder last hebt. Lijkt me erg pijnlijk. @ anz: Ik heb ook zo'n filmpje. Was wel een miskraam geworden maarja. Dit keer geen filmpje gemaakt. Nu heeft het geen zin meer want de testen worden nu niet meer knal positief.
Dames bij de Prenatal webshop is het nu 3 halen 2 betalen. Alle babykleding, peuterkleding en positiemode !
Zooo, veel bij moeten lezen, sommige berichtjes in vogelvlucht dus weet echt niet alles meer! Ilona: wat erg! Heel veel sterkte met dit verlies! We gaan voor je duimen. Opvang: ik heb me dit weekend ingeschreven. Geen idee hoe de wachtlijsten zijn, we zullen binnenkort wel bericht krijgen. Ik moet sowieso voor flexibele opvang gaan aangezien ik in de zorg werk. Gelukkig is er een in de buurt. Vertellen: onze families weten het en donderdag vertel ik het op mijn werk. Vandaag op papier gezien dat mijn contract verlengd is Donderdag moet ik weer werken dus dan vertel ik het. Ik zie er een klein beetje tegenop. Ben bang voor reactie van leidinggevende. Maar ach... nu zit het gewoon goed. Na donderdag mag de hele wereld het weten
Ik heb wel iets teruggelezen (zag allemaal sterkte-wensen): Ilona, wat ontzettend jammer, vind het echt zo sneu! Heel veel sterkte en ik hoop dat de medicijnen werken, maar nog meer hoop ik dat het snel raak mag zijn met een plakbeebje.