Ik duim met je mee hoor! De beer is gehaakt (amigurimi). Als je de sjaal leuk vindt, dan kun je wol van de katia-serie halen. Zijn verschillende soorten en is prima om mee te beginnen.
Ok ik ga nu nooooodig naar de wc haha.. Ik denk dat ik het voorlopig hebt. En moet het maar meegroeien. Als iemand tips heeft of wat dan ook gewoon melden!! Wie het adres wilt om zich aan te melden kan mij een pb sturen 8) Je bent NIET verplicht om je aan te melden, alles blijft daar ook binnen de muren! Wil je je nog niet aan melden, heel logisch. Hij staat er alvast, de rest komt wel
Ik heb meteen een nieuw tabblad aangemaakt, er is een nieuwe hobby geboren.. Anz is lekker druk bezig met Hyves haha... Ben benieuwd hoor wat ze ervan maakt! Enne de dames die al even niet geweest zijn hebben een hoop om bij te lezen Edit : Ik haal Anz en Aowyn steeds door elkaar hehe... Sorry daarvoor! Zullen de hormonen wel zijn..
Hoi allemaa, Tjonge, heb even tig pagina's terug moeten lezen...hahaha. Wel gezellig hoor! Ik heb alleen niet alles onthouden, sorry. Ben al effe klaar met de poets, kindjes op bed, twee afleveringen van wie is de mol terug gekeken en hier even geupdate....ga ik dadelijk nog even bankhangen. @doradiego, zie je wel dat je hartstikke zwanger bent, had het al in het NOD forum 16-31 januar aan je verteld. GEFELICITEERD MEID, lekker genieten. @ breien/haken. Super leuk als je het goed kunt, maar ben er niet echt handig in...en met twee kinderen die ook alle aandacht vragen, heb ik helaas ook niet de tijd om er handig in te worden... @worstenbroodje...ik hoop dat je niet lang hoeft plat te liggen. En als het zo is...veel succes en sterkte...dan mag je dit forum wel gebruiken als uitlaatklep! Maar dat mag ook wel als je niet plat hoeft....maar dan heb je wel afleiding. Ik kom trouwens uit Boekel (Noord-Brabant) en ben 31 jaar (nog wel, bijna jarig). @ alle nieuwe zwanger meiden, als jullie alles bij kunnen houden hier ....hahaha...welkom en klets gezellig mee!
Dames, ik ga langzaam afsluiten want ik moet goed naar mijn lichaam luisteren. De Hyves ziet er cool uit! Complimenten aan de almachtige beheerder! Ow ik heb trouwens even een berichtje bij die andere oktobermama's erin gegooid dat als ze willen ze hier ook welkom zijn! Groetjes en slaap lekker zwangere dames!
Nou het bijhouden wordt moeilijk zie ik Ik was ineens weg, zat bij mijn zus op de laptop. Ben trouwens, als het goed is, de 13e uitgerekend. Ga nu mijn bedje opzoeken en proberen vanaf morgen regelmatig langs te komen! Fijne avond allemaal!
Hallo allemaal, Zo jullie kletsen al lekker de oren van de kop...gezellig...ik hoop dat ik het een beetje bij kan houden. Ik ben dus 34 en woon in Oss. Wortsenbroodje (lekkere naam heb je...), mijn oeder heeft ook twee keer een bandje om haar baarmoederhals gehad (ik was veel te vroeg) en dat heeft erg goed geholpen dus ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat gelden!! Ja breien heel leuk! Ik krijg alleen snel last van mijn handen/ellebogen waardoor het altijd eindeloos duurt voordat ik iets af heb. Ik zal wel eens gaan kijken naar die site die jullie noemen. Ik blijf toch een beetje hangen in sjaals enzo... Ja die spierpijn/bandenpijn/ongesteldheidspijn die heb ik ook...dat was ook de reden dat ik ging testen. Dat weet ik nog wel van mijn eerste zwangerschap...tegelijkertijd werd er zenuwachtig van en was het ook een geruststellende bevestiging dat er iets aan het gebeuren was... Ja een hyves...leuk! Die is helemaal afgeschermd hoop ik...ook zo dat vrienden niet kunnen zien dat ik er lid van ben?
Dat heb ik nu ook... wordt er ff flink onzeker van Mis mijn eerste zwangerschap zo.. onbezorgd.. Ja de hyves is compleet afgeschermd!
Hallloooo! Wat een hoop weer bijgeschreven..het is nu een beetje laat om alles door te lezen, dus daar neem ik morgen even de tijd voor Bedankt voor alle welkoms. Wij hebben hier vanavond een feestje gegeven omdat we vandaag precies 1 jaar het huis hebben..tja je kan overal wel een aanleiding voor een feestje voor verzinnen. Ga nu lekker mijn bed in..en klets morgen mee..als ik het bij kan houden.
Hoi dames, ik kom me ook even voorzichtig melden. Ik heb al een week geleden ongeveer getest (week te vroeg) maar die was al licht posi! Vrijdag bij mijn nod had ik een knaltest!! Ik ben 7 oktober uitgerekend van ons 2e kindje (hebben al een zoon (28-09-2009). Ik ben nog even voorzichtig omdat ik erg bang ben. Ik was namelijk in oktober al zwanger, maar dat is helaas met 10 weken mis gegaan terwijl we met 8 weken nog een goede echo ghad hadden. Gelukkig ben ik wel meteen 4 weken na de miskraam weer ongesteld geworden en meteen daarna weer zwanger geraakt. Omdat ik zo bang ben heb ik vrijdag en twee weken daarna al een echo. Tot die tijd durf ik eigenlijk nog niet zo actief te zijn. Ik zat hiervoor bij de juni mama's en het heeft me best veel pijn gedaan om daar weg te moeten. Je bouwt toch een soort van band op als je actief mee doet. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Heel veel good luck in ieder geval voor iedereen hier! En hopelijk zegt mijn gevoel heel snel dat het goed zit en dan kom ik actief mee doen! Dikke kus Supermom
Supermom; gefeliciteerd! Erg dat het vorige keer na de goede echo alsnog mis is gegaan .. Snap dat je niet zo actief mee durft te kleppen... Ga voor je duimen dat dit een plakker is!
Ik meld me ook aan. In december gestopt met de pil na 17 jaar, nu 5 weken zwanger. 2 Oktober ben ik uitgerekend. 10000'n vragen & onzekerheden, ik test iedere dag (kan het gewoon niet geloven, dus vanochtend wederom getest) Ik ben net 35 geworden woon in Haarlem en dit is mijn 1e zwangerschap. Volkomen gewenst en nooit gedacht dat ik bij de 1e poging zwanger zou raken. Mijn vriend en ik zijn uitgegaan van 'eerst maar een jaartje proberen en kijken wat er gebeurt' Een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten en weinig slaap (ben heel erg vroeg wakker sinds ik het weet) ; Ik omarm deze nieuwe fase van ons leven. Ik blijf dit forum op de voet volgen en heb de afgelopen 90 minuten alle 42 pagina's gelezen
hallo, ik wil me bij deze ook aanmelden bij de oktober mamma's vandaag positieve test gehad, vermoedelijke bevallingsdatum 9 oktober (volgens calculator van deze site) ik zal me even voorstellen, ik ben mbtc 23 jaar en getrouwd. in juli 2010 gestopt met de pil maar 6 ronde's echt actief bezig geweest met zwanger worden. aan alle meiden hier in dit topic gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! x
@anz87 dank je wel! welke lijst heb je het over?? @goldduke gefeliciteerd! leuke stad haarlem! woon zelf in velsen maar ben vaak in haarlem te vinden!! x
Goedenmorgen dames, beetje goed geslapen? Ik word om de haverklap wakker om te plassen, irritant. Mbtc, supermom en goldduke: welkom. Supermom, kan me goed voorstellen dat je je bijna niet meer durft te hechten aan een club hier, maar ik hoop dat je ditmaal tot de 40 weken mag beppen hier. Ga zometeen dan toch echt aan de poets.
goedemorgen allemaal! @goldduke: dan wonen wij lekker dicht bij elkaar. Ik woon in de Haarlemmermeer. nieuwe dames, welkom!!! ik heb hier een belabberde nacht gehad, veel vreemde en gekke dromen (een eendjesrace o.a.) en de rest van de nacht wakker. Verder heb ik een koortslip (had ik in het begin van de zwangerschap van Fleur ook, verder nog nooit (nou 1x toen ik een kies had laten trekken) gehad, dus dat is denk ik ook een zwangerschapskwaaltje van me een wat minder leuke maar ach. Vanochtend weer getest en die was nog knallender dan de rest! aowyn: ga je pb'en. wil de hyves wel zien