Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Succes worst !
    Succes bij de vk sjenny !

2. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goeiemorgen meiden

sorry heb geen tijd om alles bij te lezen.
    zo boven aan de poets ramen lappen enz.
    ons nieuwe bed word vandaag geleverd en tussen door naomy nog ff voor proef na de nieuwe oppas brengen en zelf nog ff na de kapper.
    drukke dag dus als ik puf heb kom ik vanavond nog ff reageren.

@iedereen die vandaag vk of echo moet succes meiden.

x sap

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejesmoggus!

Heb al lekker mijn glaasje verse jus d'orange op. Zooo'n lekkere sinaasappelen hebben we! Mmmmmmm! Zodadelijk op weg naar het station om naar Cádiz te gaan en daar ga ik lekker ontbijten. Wat vind ik dat toch altijd een leuke traditie hier in Spanje, buiten de deur te ontbijten.

@Sushi Dank je wel! :D

@Bijzonder een mc flurry stroopwafel??? Die ken ik niet?! Klinkt heerlijk!!!

Vandaag mag ik weer als gids werken, super leuk! Er komt een cruiseschip aan in Cádiz en ik ga een groep naar Sevilla begeleiden. Altijd leuk en ook wel relaxt. Hoef alleen de 2 uur in de bus vol te kletsen (een makkie!) en dan in Sevilla heeft de groep een lokale gids en ik dus... VRIJE TIJD!!!

Ga ik lekker een hapje lunchen en dan een ijsje eten bij Häagen-Dazs, mmmmmmmm dat vind ik zoooo lekker! Waar ik woon hebben we die geen, dus daar kan ik echt ontzettend van genieten!

Het ziet er naar uit dat het ook niet gaat regenen, zou mooi zijn!!!
    Ben vanavond dus pas weer thuis, fijne dag allemaal!

Liefs,
    Caatje

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sabrina: Drukj dagje !
    @ Caatje: Neee ? Oh die is echt heerlijk ! Met stukjes stroopwafel en caramel ! Klinkt leuk je dag! Hoop dat het droog blijft.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    emma: heb uiteindelijk koekjes zitten eten, maar daar kreeg ik later op de avond ook weer last van. valt me enorm mee dat ik nog niet heb over gegeven zeg!
    leuke foto's!

sushi: bij thuiskomst even sorry gezegd en hij vond me een muts en gaf me een knuffel. Ik merk het zelf niet, maar ik schijn dus echt irritanter te zijn. Maar hij loopt me ook een beetje uit te dagen, zodat hij weer kan zeggen dat ik zwanger ben, omdat ik zo reageer. Ik heb hem gezegd dat dat misschien niet zo slim is!

sabrina: succes met de drukke dag!

Sjenny: succes bij de vk

caatje: wat een heerlijk baantje heb jij!!

ik ga zo maar eens naar mn werk, lange dag vandaag en ben nu al weg. ben echt niet goed in vroeg opstaan, pfffttt...

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goedemorgen meiden!

ff snel bij gelezen over ijsjes en dergelijke! Lekker hoor!

hier vanmiddag naar de vk toe. en vraag ik ik snel een scho mag, want ik wil wel weten of het goed zit na mijn mk in december.

heb lekker en lang geslapen, maar nog steeds erg moe.

@caatje wat lekker zeg, buiten de deur ontbijten! doe je dat altijd??

ik ben misselijk na ieder iets wat ik eet, maakt niet uit of het "slecht" of gezond is!

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen !
    Bijzonder: Wat fijn dat je nog niet hebt overgegeven joh !!!
    Worstenbrood: Succes bij de fysio.
    Sjenny: Veel plezier bij de vk vanmiddag, ik heb vanmiddag ook mijn intake.
    Sap: Succes met je drukke dagje.
    Caatje: Ontbijten jullie altijd buiten de deur ? Dat is zeker een leuke traditie, wist ik helemaal niet. Veel plezier met de toeristen vandaag.
    Sahi: hahaha zo herkenbaar ! De eerste zwangerschap heb ik hem ook verteld dat hij gewoon nergens tegen in moet gaan en maar gewoon even ja schatje, is goed schatje wat jij wil schatje moet zeggen. Maar goed nu bij de tweede zwangerschap moet ik hem daar weer af en toe aan herinneren hoor, ze leren het toch nooit die mannen. :D

Zo weer een dagje werken vandaag. Vanavond komen mijn ouders, broertje en schoonzus koffie drinken voor mijn verjaardag (ben morgen jarig maar vier het verder niet) en dan ga ik mijn broertje en schoonzus vertellen dat ze er een neefje of nichtje bij krijgen ! :)
    Maar eerst 15.30 uru eindelijk de intake bij de vk hahaha hoezo ongeduldig :D

Fijne dag dames !

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Bij de fysio geweest, nu nog meer pijn nadat ze op alles heeft lopen drukken.. Heb wat tips meegekregen, te vroeg om van bekkenpijn of ischias te spreken, dus het zijn echt rugklachten en spieren die verslapt zijn.. Nou dikke worst wat heb ik toch een pijn.. :x Volgende week weer terugkomen..

Morgen tot zaterdag 4 dagen x 8 uur werken hoop dat ik het volhoud..
    Hier is de vader van vriendlief ondertussen aan het klussen..

Voor jullie, succes met ramen zemen sabrina, rondleiding in de tourbus geven caatje.. en Jummie Jummie de croissantjes in Spanje zijn lekker.. En mannen tja :p..

@sjenny ook veel plezier bij de echo en Sjoon ik hoop dat je ook een echo kunt krijgen.. Ik duim voor jullie.

@sushi veel plezier met vertellen aan je broer en schoonzus..

9. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik mag gelukkig om 12 uur al! Spannennd!!!

Ook jullie veel succes daar!

10. Female

Female Niet meer actief

@ Bijzonder; nou idd, iedereen vraagt wel ergens aandacht he :D En je moet jezelf ook niet vergeten :). mDruk zat dus.
    Ik vond het ook leuk hoor, om iedereen te vertellen. Is toch een superleuk klusje, niet? :D
    is dat nu nog bij prenatal, 3 halen 2 betalen? Dan ga ik zo ff kijken!

@ Wostenbrood; oh nu ben ik nieuwschierig, mag ik de hyves link ook?
    Ik hoop dat de pijn snel minder wordt, is echt niet fijn...
    Ja zijn aparte namen he. Vooral Kynan, hebben we nog niet gehoord. Wij zijn er happy mee :)
    Als het een meisje wordt hebben we al een naam, voor een jongen moeten we nog bedenken. Jij al een naam in gedachten?

@ Sahi; ik denk idd dat je het zal missen als je ineens stopt...

@ Opvang; meiden, kom gezellig bij mij in Belgie wonen :D. Celeste gaat naar de onthaalmoeder (al een poos, Kynan ging daar eerst ook altijd heen), echt een super adres, aangesloten bij de dienst landelijke kinderopvang. Ze is super flexibel, en ik betaal iets van 11 euro voor een hele dag (incl warm eten en soep). Een halve dag is ong 6 euro en 3 uurtjes 3.50 euro. Bizar he.
    Kynan gaat nu al een poosje naar school. Celeste mag 1 september ook al.

@ Sushi; succes bij de vk vandaag!

@ sabrina; idd zoals iemand al zei; de enige oplossing is gewoon doen, hoe moeilijk ook. Je doel is 100 x belangrijker dan een sigaret. Go for it! ;)

@ Lovingmum; wat een super stoer gaaf jasje zeg!! :)

@ Ansz; het gaat idd hard, jij hebt zelfs al een limoen in je buik! :D

@ Ilona; wat een verdrietig berichtje zeg... Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat je heel vlug een goede zwangerschap tegemoet gaat. Liefs!

@ Suus; sterkte op je werk, vervelend dat er zo'n rotsfeer hangt... Probeer rustig en positief te blijven ;)

@ Caatje; heerlijk zeg, ik ben iig stikjaloers op jouw klimaat :)
    Kom je nog wel eens terug naar NL of niet?

@ emma; leuk nog een buikfoto! Mooi hoor! :)

@ sjenny; succes bij de vk!

11. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal,

Is het bij jullie ook zo'n zalig weer?!
    Ik zit meteen super lekker in mijn vel... Heb Kynan express thuisgehouden van school, dus we gaan zo meteen heerlijk de tuin in.
    Ik ben zó blij dat je eindelijk merkt dat het écht bijna lente is. Duurde zo lang voor mijn gevoel.

Gisteren voor een hele week boodschappen gedaan en echt mégaveel vers fruit en groenten enzo gekocht. Heb alleen maar zin in gezond eten en koken. Vrijdags zelfs geen gebruikelijke frieten-dag.

Oh ja; wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal? Vroeg me dat gewoon even af... :). En full-time of part-time?
    (ik heb zelf altijd in de horeca gewerkt, in de bediening, maar ben nu thuis bij de kindjes. Doe alleen nog een halve dag in de week vrijwilligerswerk in het ziekenhuis)

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Softijs word door t 'rivm' afgeraden aangezien t niet altijd van gepasturiseerde melk zou zijn...

Nou moet k zeggen dat rauw melkse producten in NL erg schaars zijn dus die ene ijscokerel die t dan net wel verkoopt zit vast niet bij mij om de hoek:D

voor zwangeren en mensen met een minder imuunsysteem zou t lastig kunnen zijn..
    Zover ik weet hebben kinderen een minder imuunsysteem, heb er nog nooit 1 gezien die er ziek van werd(wel misselijk haha)

kortom ik blijf smikkelen!! :D

Vandaag weer een dagje werken (female; ik werk 2 dgn p.w. Bij the sting)
    tot 15.00 vandaag.. Moet naar t flebologisch centrum omdat mn moedervlekken rare kleuren en randen krijgen.. Word waarschijnlijk weggebrand(help SOS)

mag gelukkig wel verdoofd worden :) kan geen kwaad voor de uk!

vandaag nog mensen die mogen gluren??

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Sjoon: Hoop dat je snel een echo krijgt. Is toch wel lekker na die onzekerheid.
    @ sushi: Jeeej, nog steeds niet overgegeven! Fijne verjaardag vanavond! Leuk dat je het gaat vertellen! Mijn schoonpa+partner komen vanavond langs. Zij weten het als enige nog niet.
    @ worst: Nog niet heel veel wijzer dus :(Hoop dat de tips helpen, probeer ze wel te doen he ! Vind het echt rot voor je ! Hoop dat je het werken volhoudt, maar is dat wel verstandig zoveel werken?
    @ Female: Ja vind het vertellen ook wel leuk. vanavond doen we bij lenthe weer haar Grote Zus shirt aan :D Volgens mij wel bij de prenatal. Wow, klinkt super die opvang in belgie!
    De zon schijnt hier niet ofzo.. ben verder nog niet buiten geweest. Lekker he al dat fruit, ik eet ook zoveel nu. En ik ben ook zoooo toe aan de lente. Lekker in de tuin zitten en wandelen. En bbq-en !
    Ik werk dus als rechercheur bij de pliesie. Op papier voor 4 dagen van 9 uur per week, maar heb nog 1 dag ouderschap van Lenthe. Zou dus officieel 3 dagen moeten werken maar zoals jullie al eerder hoorden verschilt dat enorm.

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst wat ellendig dat je zo met je rug zit!
    Spieren, banden, alles word slap.. :(
    hoop dat als de hormonen iets afnemen de pijn ook wat wegtrekt;)

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb in een keer zin om een cake of een appeltaart te bakken ofzo.. hmm of worteltaart...
    even googlen :D

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @female : Oktober 2011 Mama's Hyve - hyves.nl even je zpnaam erbij vermelden en dan keurt de almachtige beheerder je goed.
    Wij hebben heel veel meisjesnamen, maar mijn gevoel zegt dat we een jongen krijgen.. En jongensnamen zijn echt niet ons ding :D. We hebben ook een hele moeilijke achternaam..

@Bijzonder, als mijn werk er ook zo makkelijk over dacht :(.. Ik kijk het nog even aan..

@mezelf ; Ik heb zin in friet en het is nog niet eens 10 uur hmmmm... Zo maar even iets gezond uit de ijskast pakken..

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Voor de hyves mag je mij een pb sturen met jouw hyvesnaam, dan stuur ik je de link van de hyves en dan kun je je aanmelden.

Even vanaf het werk; ik werk 3 dagen in de week als intern begeleider in het speciaal onderwijs.
    Alle dames met echo's en intakes; succes en veel plezier.

En jammie, spaanse mannen, softijs (of het nu wel of niet mag), noodels (helemaal verslaafd aan), gezond eten, zon en lente,enz.
    Maar 1 ding baaaaaaal ik van, die lieve worst met zere bil/rug, beloofd al dagen een buikfoto met mooi ding van de sting....en ik heb het gemist, of het is er nog niet van gekomen.

Met mij gaat het goed....nu pas realiseer ik me dat ik idd een blaasontsteking had. Wat heerlijk om geen druk meer in de onderbuik te voelen en niet 6 keer 's nachts te hoeven plassen.
    Kuurtje slaat dus goed aan. Moet a.s. vrijdag telefonisch overleggen met de vk.

Fijne dag, lieve dames.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Worstenbrood: Ik ga ook meteen even de oktober hyves toevoegen.

Ik werk parttime als Office Manager/Financieel medewerker bij een Game bedrijf. Ik werk 4x6 uurtjes en ben op vrijdag altijd lekker vrij.

Namen: Meisjes namen weten we wel, jongens namen hebben we steeds discussie over :) Grappig de vorige zwangerschap hadden we dat andersom.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

wij zijn nog niet met namen bezig. eerst maar even de echo afwachten.

@ worstenbrood: hopelijk wordt de pijn dadelijk minder, en met de tijd helemaal verdwijnt natuurlijklijk! beterschap en succes er mee!

ik werk in een slagerij in een supermarkt. part-time. maar omdat ze in het begin van t jaar uren moeten besparen kom ik niet iedere week aan 24 uur. verschilt nogal van 16 tot 20/22 uur en af en toe er over, maar dan blijft het gemiddelde op 24.. scheelt weer.

20. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Worst: wat naar al die pijnen! bah, niks aan. :( maar ik wil je net als suus nog even herinneren aan die foto :p En ik heb ook zin in friet (waar niet in trouwens).

suus: klinkt allemaal goed. Zeker die spaanse mannen :p maar ijs: ja!! Ik denk dat ik nog wel even langs van der poel ga met een vriendin ;) Fijn trouwens dat je blaasontsteking over is.

Ik ben heerlijk 2 dagen vrij! Ik werk in een psychiatrische instelling als verpleegkundige. Lekker onregelmatig werk, zou niet anders willen. 32 uur werk ik. Ik probeer dit aan te houden straks, ook omdat mijn vriend (ondanks zijn 40 uur werk) erg flexibel kan zijn met werktijden, dat in combi met mijn werk moet goed lukken. maar we moeten het maar ervaren!

Voordat ik zwanger werd was ik 10 kilo afgevallen. Ik merk nu dat ik voor mijn gevoel ze er allemaal weer bij aan heb. Maar toen ik vanmorgen op de weegschaal stond was er nog maar 1.5kilo bij. Valt reuze mee :D Het zit allemaal op mijn buik. Want als ik mijn oude broeken aan trek flubberd het om mijn benen maar bij mijn buik zit ie goed. Dus lang leven de positiekleding! Volgende week maak ik weer een foto, die zal ik dan hier plaatsen. Ben erg benieuwd naar het verschil.

Deel Deze Pagina