Jaaa dames, die foto gaat komen.. Ik kleed me het liefste door die pijn elke dag zsm uit en mijn losse pyamabroek aan dan zie je die inieminiebuik van me niet hoor haha... Zodra vriendlief thuis is kleed ik me ff aan, en dan maak ik meteen een foto... *Schaam*Schaam*.. Stroom gaat er hier steeds af, zijn bezig met stopcontacten..
lekker eten ....... yummie, worteltaart... appeltaart ... Ik ben helemaal verslaafd aan appels, peren, karnemelk en mango's Worst: met pijn niet werken.punt. Hier: fulltime online consultant bij een grote krant
Ola, om het maar een beetje spaans te houden hier! Eten... .Mmmmm nu eigenlijk niet zo trek in. heb last van maagzuur. En alle fruit (en ik ben al niet zo'n fruit eter) die ik lekker vind, vind ik nu niet meer zo lekker. Gister halve grapefruit en toen was ik er wel klaar mee. Dus dan maar een kiwi, die is lekker klein Wel lekker rauwe koolraap of worteltjes. Ik werk 40 uur als teamleider op een financiƫle afdeling van een bedrijf in horloges, sieraden en lederwaren.
Hey Dames, Ben een tijd niet geweest. Ben echt niet lekker geweest en erg moe vandaar. Gisteren weer een echo gehad alles nog helemaal tip top in orde geen foto helaas was uitwendig dus niet heel super duidelijk.hij had moeite met de billen er op te krijgen ha ha dus ook niet super meting. pas over 4 wk weer een echo dus dat worden weer 4 lange wk. Heb alles ff vluchtig door gelezen. @ heel veel goed nieuws super. @Ilona : sterkte meid wat een rot nieuws een dikke knuffel. @Worst: Nog niet veel beter met je rug balen joh het is erg vermoeiend rug pijn. @Mooie buiken prachtige foto's voorbij zien komen. Hier ook al een buikje mijn buuf zei ben je zwanger ik hoezo nou ik zie het zei ze dus dat zegt genoeg grrrr. @eten vooral taart wat hebben zwangere vrouwen nou met taart ha ha ha.
sjoon: vreselijk he, die misselijkheid? Ik ben nu ook enorm misselijk, moet eigenlijk wat eten, maar krijg nu echt niks naar binnen, blegghh. succes en plezier bij de vk! sushi: krijg jij meteen een echo bij de vk? Want ik krijg mn intake pas 4-4, maar dan heb ik al wel 2 echo's gehad. ooko jij succes en plezier! worst: wat balen zeg, zoveel pijn! Bah! SUcces met werken komende dagen! female: ik denk dat het voor mij vanaf september ook afbouwen wordt in plaats van stoppen En de teamleiderstaken blijf ik doen, want heb nog niet echt capabele opvolging... wat is die opvang goed geregeld bij jullie!! Het is hier heerlijk weer trouwens! snelly: gek he, dat mensen het toch gaan zien. ik ben al stevig van mezelf en heb nog een beetje winterse kleding aan, dus ik denk niet dat mensen het bij mij al zien, maar dat gaat niet lang duren merk ik zelf. @ werk, ik ben woonbegeleider bij mensen die zelfstandig wonen en een verstandelijke beperking hebben. soms heel heftig, maar vaak vooral gezellig ene leuk. bij mensen langs op visite, praatje maken, administratie doornemen, soms helpen met huishouden, dat soort dingen. ik maak zelf de afspraken met de mensen, dus dat is vrij flexibel. Ik werk 28-32 uur, verdeeld over 4 dagen, dus dat is echt prima te doen! fleurop: leuke baan heb jij! Zoiets heb ik een paar jaar geleden ook nog gedaan! bleegghh misselijk, vreselijk irritant. moet toch maar wat soep gaan opwarmen denk ik!
hey dames!! Ik zag een mooie foto voorbij komen van Fiet! Mooi buikje!! Misselijke meiden, heel veel sterkte!! worst, dikke knuffel voor jou meid! Ik lees veel over taart, ik heb hard langs de taarten in de supermarkt gelopen hahaha gisteren even paard gereden, ging niet heel lekker. Moest een andere rijbroek aan dus was weer wennen. Ook last van mijn buik dus met 10 min alweer gestopt. Vanmorgen lekker geslapen tot kwart over 10, daardoor veel te laat gegeten en helaas beroerd geworden. Zakt nu gelukkig iets af.
@worst softijs mag volgens mij gewoon hoor. Zou niet weten waarom niet. Hopelijk heb je wat aan de tips van de fysio. @emma werkse vandaag. Wel een heeeeleeeee lange dag hoor. Petje af. Met Fabian gaat het goed. Hij is lekker aan het uitdagen op het moment. Hij weet heel goed wat wel en wat niet mag maar toch even proberen he. Als hij iets gedaan heeft wat niet mag komt hij al een kus geven en zegt dan vaak 'mama ik ben een slijmbal'. lekker ding he! @bijzonder joehoe alles nog binnen weten te houden? @sjenny en hoe was het bij de vk? @sabrina leuk een nieuw bed. Slaap lekker alvast dat zal vanavond wel lukken denk ik. @caatjem ohhh ik wil ook mooi weer en ijsjes. wordt gewoon jaloers van jou verhaal. in ieder geval werkse vandaag. @sjoon succes bij de vk. @sushi succs bij de vk. @female wij hebben de namen ook al klaar liggen voor zowel een jongen als een meisje. Ik werk 24 uur week als zorgkundige op een pg afdeling in het verpleeghuis.
hey meiden, net bij de vk geweest, en ze vond zelf al dat ik eerder voor een echo mocht, omdat ik de mk gehad heb. lief he. dus kan morgenvroeg bellen voor een echo afspraak.
Bij de vk was alles goed bloeddruk netjes en me gewicht nog steeds het zelfde als 2 jaar geleden toch wel trots! nu w88 tot de echo volgende week! En dan vertellen aan de Fam! VERASSING!!! niemand weet dat we bezig waren Ik werk bij de Intratuin en de vk zei dat ik het beter al kon zeggen ivm het sjouwen en de last die ik daarvan heb maarja alles voor de kleine beeb! Doen jullie zo een duo test? En ik vrees dat ik een ijs verslaving ga krijgen haha @ sjoon fijn dat je eerder mag!
Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal voor werk doen! @ Ansz; hoe was het gegaan? (moedervlekken) @ Bijzonder; nog niet aan toe gekomen maar ga vanaaf nog even kijken in de webshop Leuk idee, zo'n grote zus t-shirt! Ik kan ook niet wachten. Het was zo lekker hier vandaag, kijk er echt naar uit dat het echt warm is en we weer hele dagen buiten kunnen leven @ Worstenbrood; thanks, heb me zojuist aangemeld op de hyves-pagina. Gelukkig hebben we nog even voor die namen @ Suus; sorry, suf, zie nu je bericht pas over de hyves . Heb me net aangemeld. maar dan via de hyves pagina. Super dat je blaasontsteking over is, dat is zo irritant... @ snelly; mooi dat de echo weer goed was!! @ Sahi; bij jou ook zulk lekker weer @ lolly; leuk, ben benieuwd hoe iedereen zijn/ haar kindjes gaat noemen uiteindelijk. Duurt nog ff maar goed.. @ Sjoon; fijn, de echo vervroegd! Super! Ik had een paar uur geleden weer ietepietsie roze op het toiletpapier (ws van dat hematoom). Ik ben natuurlijk weer veel te druk geweest (eigenwijs). Ik voelde me na weken eindelijk weer eens fit vandaag dus heb uren in de groententuin gewerkt, onkruid weghalen en heel veel grond omgespit. Veel te zwaar werk, lijkt nu wel een teken dat ik dat niet moet doen Vind het zo moeilijk om niks zwaars te doen. Ik ben gewoon gewend om alles aan te pakken, zwaar of niet. Mijn man zei ook dat ik echt rustig moet doen. Dat ik misschien maar eens even niet in die tuin moet werken... Nou, ik ga even koken nu. Hollandse nasi vanavond
Lieve dames, als jullie lid willen worden van de hyves, dan echt even mij pb-en hier op zwp. Ik heb namelijk al 3 aanmeldingen van mensen die via de zoekmachine onze hyves hebben gevonden en erbij willen. Vinden jullie dat vrouwen die in okt. 2011 moeder worden, maar niet op zwp zitten, lid mogen worden van de hyves? Ik wil daar niet alleen over beslissen....
Oeh, ook al moest ik vandaag werken, ik heb ook genoten van het heerlijke weer. Kreeg er ook energie van. Maar female, doe je het een beetje rustig aan? Niet overmoedig worden he.
Euhm ik zou het niet zo fijn vinden... Maar dat is mijn mening .. Kan je ze niet eerst een uitnodiging sturen voor ZP ? Die hyves is toch zodat er prive dingen besproken kunnen worden die we hier liever niet willen plaatsen ivm privacy. Edit : Nog even een toelichting hierop, voor hetzelfde geld zijn het meelezers van hier, hebben de link gezien die ik in het topic heb gegooid, zijn ze niet zwanger en hebben ze hun eigen hyves op prive staan. Kan je dus ook niet controleren dat zij echt zwanger zijn en geen verkeerde bedoelingen hebben. Snappen jullie hem nog ?
Okee ik ga kijken of het lukt met de foto ! Nee dus... Hmmm ijskast heeft op stand 7 gestaan, alles is bevroren, vriendlief loopt nu heel boos door de keuken en wil alles weggooien, is het gevaarlijk voor mij als dat weer ontdooid en ik eet het op. Oke eieren gooien we weg, maar net als fruitdrank etc kan toch geen kwaad als dat weer ontdooid ? Ga even kijken hoe ik die fotobestand om kan zetten zonder dat ik vriendlief om hulp moet vragen .. Als iemand tips heeft hoor ik ze graag. Hij is vanaf de mobiel verstuurd naar mail en heeft de bestandnaam jpeg.ink ?
Oeheeeee, knopje van de oorbel kwijt. Wie bedenkt dan ook een doorzichtig klein plastic achterkantje aan de oorbel....OEN eerste klas.
mooi buikje worstenbrood!! pff, ik mis de letter W op mijn toetsenbord van de laptop. volgens mij heeft mijn zoontje vanmorgen de laptopte pakken gehad. maar nergens is dat dingetje te vinden hahah! ik ben tegenwoordig aan de chocomelk! LEKKER. heb net wel een bord nasi op, maar ontzettend zin in frietjes. dus denk dat ik dadelijk ff de pan aan zet!