Zooooo, wat een heerlijk dagje werken! Zitten al bijna twee weken met regen, vanaf morgen (waarschijnlijk tot het weekend) is ook weer regen voorspeld. Maar vandaag hadden we een schitterende dag! Zon, zo'n 18 graden, het was zálig! Dank jullie wel voor alle reacties! Ik heb ze gelezen, maar hoop dat jullie het niet erg vinden, dat ik nu niet op iedereen individueel antwoord ga geven... Denk dat ik het wel kan samenvatten allemaal: Ontbijt Nee, ik ontbijt niet dagelijks buiten de deur, maar wel met grote regelmaat. Vind het heerlijk! Het is zo sociaal en ook gewoon lekker. Veel Spanjaarden doen dat overigens wel dagelijks. Het is heel typisch om hier rond half 11 alle barretjes vol te zien stromen met mensen die even tijdens hun werk gaan ontbijten. Een goede tip: ga in Andalusië nooit om half 11 naar de bank als je een baliemedewerk(st)er moet spreken: DIE ZIJN ER DAN NIET!!! Werk Ja, ik heb een leuke job, vind ik zelf. Het jammere is, dat het zo tijdelijk is. En de tijd van toerisme is door de crisis ook duidelijk korter geworden, dus in korte tijd is er heel veel werk en dan weer lange periodes van niets. Dus helaas is het moeilijk om alleen van toerisme te leven. Ben daarnaast soms ook Engelse docente, op dit moment ben ik 3 ochtenden in de week intermediair en werk ik als gids in Sherry bodegas en een paardenstoeterij. Ach, je moet wat, hè?! Häagen Dazs Mmmmmmm, het was zoooo lekker, een heerlijk bolletje banoffee in het zonnetje in Sevilla. Wat kun je je nog meer wensen?! *glimlacht gelukzalig* Grappig trouwens. Ik voel me steeds vaker heel vol, dat ik geen honger heb, dan zodra er een bord voor me staat heb ik wel trek en eet ik met smaak. Als ik het daarna op heb, heb ik het idee dat ik moet overgeven, maar hoef dat toch niet. *zucht* Heel irri. Maarrrrrr.... Bij ijs heb ik dat niet! Is dat nu niet mooi?! Mochten jullie trouwens nog meer willen weten over mijn leven hier in Andalusië, mag je altijd gerust vragen! Liefs, Caatje
Goedemorgen meiden Sorry heb geen tijd om alles terug te lezen van gister. zag tussen door wel mooie buikfoto's voorbij komen. me nieuwe bedje slaapt heerlijk en me haartjes zitten ook weer goed. vandaag gaat naomy na de nieuwe oppas. gister proefdag gehad en ging erg goed. x sappie
Ik mag vandaag weer aan het werk! Net 2 beschuitjes gegeten tegen de misselijkheid.... Ziet er goed uit Caatje zo een leven in Spanje! Nou iedereen een fijne dag gewenst!
Goedeeeeemorrrrgeeeeennnn! Caatjem; lekker die spaanse levensstijl! om half elk lekjer in een barretje gaan happen, top!.. Wat zijn wij hollanders dan overhaast he?! Sahi; ook een ukkie lijkt me af en toe wel handig hoor nog echos en intakes vandaag??
Goeiemorgen dames, Vriendlief neemt gewoon al 3 kwartier zijn telefoon niet op, dus allemaal zorgen door mijn hoofd. Dus net maar zijn collega gebeld ( echt nood, en die collega belt ons ook vaak genoeg dronken snachts op dus ik dacht dat kan wel ) en die nam meteen op. Hij was gewoon op het werk, staat zijn geluid uit . Nou toen hij me terugbelde schoot ik helemaal los.. Wat een zorgen en wat EMO ben ik toch haha... Hier vandaag aan het werk, hoop dat ik het volhoud... Half 7 ben ik klaar dus ik denk dat jullie me gaan missen .. @sabrina fijn dat je haren goed zitten haha... ( moet altijd zo lachen om jou berichtjes ). Groetjesssss
Herkenbaar!! heb dat vorige keer ook gehad!.. Hij kwam maar niet thuis! Ik in mn hoofd een heel rampscenario! van in de vangrail tot hij heeft me verlaten!.. stond ie in de file met zn telefoon in de achterbak.. Belde ie na 2 uur op ' dag lieverd, je had gebeld?! Kon m wel wurgen
Goedenmorgen dames, hier besloot Tess om 7.00 al een heel zangrepetoire uit te proberen....grrrrr.Nog even een uurtje samen in bed gelegen en nu maar eens aankleden. Zal zo eens kijken wie er een echo krijgt.
@ Suus; jammer dat je moest werken. Gelukkig gaan er nog heeeel veel mooie dagen volgen . Ja ik moet idd rustig aan doen... @ Hyves; ik denk dat veel meiden die hier actief zijn niet echt privedingen gaan zetten op de hyves als er ook allemaal 'vreemde' meiden alles kunnen lezen... Maar wie ben ik @ worst; wat ben jij mooi slank zeg! En echt een buikkie al @ Sjoon; chocomel-nasi-frieten. Lekker combi @ Ansz; ja de gyn had al gezegd dat ik best nog wat bloed kon verliezen daarvan... Moet idd rustig doen en vooral geen zware dingen. Fijn dat je nog even mag wachten met weg laten halen, maar wel goed dat je meteen bent gegaan! @ Emma; thanks. jij weer een beetje uitgerust? @ sahi; heerlijk niks doen Het is meteen gestopt hoor, was echt 1 veegje roze op toiletpapier en daarna gelukkig niks meer @ sab; vrolijk berichtje Succes vandaag, 1e keer nieuwe opvang! Zo ik ga de kindjes wegbrengen. Kynan gaat naar school, Celeste naar de onthaalmoeder. Sindskort is woensdagochtend MIJN ochtend. Dan mag ik van mezelf niks in huis doen en alleen maar waar ik zin in heb haha. Ga dus even naar de stad zo, en er is ook markt dus... Tot later! Liefs
Female; goed idee zo'n ochtendje voor jezelf.. Mag ook wel he als je al twee kids hebt wn de 3e op komst huishouden loopt niet weg. Lekker van genieten!
caatje: Lijkt me echt heerlijk daar in spanje, als ik dat zo hoor! sabrina: fijn dat het goed gaat!! sjenny: werkse! anz: ik heb absoluut geen moeite met mijn klein-zijn hoor! En soms nog handig ook, mijn vriend is bijna 2 meter en stoot echt heel vaak zn hoofd! worst: haha, leuk he, hormonen!! Ik heb het telefoonnummer van de werkplaats van mijn vriend, voor 'je weet maar nooit'. mijn vriend blijft ook wel eens een biertje doen na het werk, vooral op vrijdag en dan wil ik bellen waar hij blijft en dan neemt hij niet op! Ik in de stress, komt die later niks vermoedend binnen stappen gebeurd echt vaak! female: lekker genieten van het niks doen!! all: ow meiden, ik baal zo. we hadden al gedoe met onze auto (in oktober een eenzijdig ongeluk gehad en nu geen gelijk gekregen van de verzekering) en nu is gisteren een brommer uit onze voortuin gejat! We proberen zo te genieten van het zwanger zijn en steeds gebeuren er weer dingen die echt niet leuk zijn. Ik wordt er helemaal gek van. vorig jaar hadden we ook zoveel pech en toen werd ons gezegd dat het hoort bij volwassen worden. Maar nu is het echt niet leuk meer, bah!! Ben echt zoo pissig, gadver!
goedeemorgen meiden hier weer bijgekomen van de te lange werkdag gister .. goed geslapen en maar 4x weesten plassen vannacht ga nu ook lekker naar de markt en centrum ! ook tim is naar de PSZ en het is nu mamatijd ! wil voor positie kleding gaan kijken .. zit nu nog aan mijn ontbijtje .. beschuit met blauwe muisjes haha caatje we gaan gezellig een meeting bij jou houden haha lekker daar hoor !! worst werk ze en als het niet gaat naar huis he mop !! sjee wat een lange dag .. en je vent krijgt een billekoekje als hij thuis komt sabrina ... als je haar maar goed zit he !! sahi meis wat een ellende ... zo te lezen hebben jullie wel erg veel pech dat is erg frustrerend hoor !! knuf female geniet van je vrije ochtend haha hier dus ook zalig hoor !! en shop ze lekker maar wel rustig shoppen anz hoe is het met de verbouwing ?? en heeft de verzekering nog uitbetaald ? suus haha niet echt een tijd om te gaan zingen he .. ben je vandaag wel lekker vrij ?? zo snel de was in de droger en dan hoppa aan de shoppa
Goedemorgen meiden! Ik heb even bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen. gisteren de hele dag op de bank gelegen met zware hoofdpijn. Vanmorgen koud, rillerig, bij teveel inspanning duizelig. Pfff mag hopen dat dit allemaal snel over is, zo geniet ik niet echt van mijn zwangerschap (en ik weet dat er dames zijn die er veel meer last van hebben, respect hoor!) Female, geniet van je dag! Worst, ik herken het zo!! Die arme mannen van ons hebben heel wat te stellen Caatje, wat een heerlijk leven!!! Sab d'r kleine meissie gaat naar de nieuwe opvang
Hahahaha nou dat heb k ook altijd!! builen op mn kop joh! Wat een gedoe bij jullie brommert gejat en dat met de verzekering, zit allemaal ff niet mee zo te horen.. Maaruhm.. Een eenzijdig ongeluk? dat betekend dat jullie ergens tegenaan zijn gereden toch?.. in dat geval is het logisch dat de verzekeraar niet betaald (alleen bij all-risk verzekering wel)
Lovingmom; het genieten komt ook voor jou.. Je moet er helaas ff doorheen nog 2 weken.. Dan moet t al een een stuk minder worden met de kwalen! *knuf* emma; de verbouwing gaat niet gesmeerd... Gemeente doet erg moeilijk(geldklopperij) we kunnen begin april weer thuis wonen, de aannemer zorgt dat de 1e verdieping compleet afgewerkt word.. De zolder word pas begin mei afgemaakt omdat de vergunning voor de dakkapellen iedere keer afgewezen werd (nu wel akkoord) moeten de dakkapellen zelfs nog gemaakt worden. Positief- t scheelt 3 weken à 400 euro per week vakantiehuiskosten dat is heel positief aangezien we hier al 8 weken zitten wanneer we weggaan, pffff Negatief- Zoontje heeft wat luchtwegproblemen en mag waarschijnlijk vanaf april zonder medicijnen.. Dan is de bouwstof in mei heeeeleeemaaal niet handig Dus we moeten dan maar weer uit huis ffies.. (in oktober hebben we de badkamer laten verbouwen.. Woonde wel thuis, toen heeft de uk 2x in t ziekenhuis gelegen door de stof) al met al zijn we voorlopig best tevreden.. De aannemer doet wat ie kan om alles goed en snel te regelen.. En t word al erg mooi de verzekering betaald 310 euro uit! voor de uggs en jas, top!!
anz, ja lang verhaal. de remmen weigerden midden op de a2, we waren niet all-risk, maar we hadden de auto net 36 uur terug gekocht. wij vonden het dus een garantie probleem (godzij dank hadden we zelf niks trouwens). de garage hoopte ook een feit te kunnen vinden, zodat ze ons konden terug betalen, maar de expert van hun verzekering zei dat er niks gevonden was. die stuurde vorige week een rapportje van niks, na 5 maanden!!! De garage gaat nog proberen er iets uit te slepen, maar wij moeten nou door. we gaan die auto repareren, want we kunnen hem zo niet verkopen en dan gaan we er weer in rijden. kost even wat centen waar we niet helemaal op hadden gerekend, want er staat op 16 april een badkamer verbouwing gepland en in mei gaan we op vakantie naar Ierland...Dus daarna is het spaargeld een beetje op en nou is die brommer nog gejat ook! Dat die brommer is gejat, betekent dat mijn vriend verplicht met zn oldtimer naar het werk moet en die auto is niet helemaal je-van-het, dus of een nieuwe brommer kopen, of die auto opknappen, pfff... dat geld hebben we helemaal niet!!! had vanmorgen best buikpijn en vannacht 1 zo'n bus van MvM vol geplast, dus ik ga nu stoppen met over die ***-zooi na te denken. zo en ik ben hier even mn ei kwijt Zo maar richting werk, gelukkig rustige clienten vandaag, geen heftig gedoe enzo
Hahahah lees nu pas hoe het er staat. Maare daar zit geen haar maar is wel goed hahahaha. Ene gister gelijk me bed ingewijd. Hahaha en dat na 4 weken. Xx x x x
Hey Meiden! Ik ben misschien wat laat, maar dacht tot gister nog dat ik een november mama was (tja kan nog steeds natuurlijk) maar ik kan me nu bij jullie aansluiten! Gister hebben we namelijk de eerste echo gehad en bleek dat ik vandaag geen 7 weken was maar 5 dagen verder!!! Dus vrijdag al 8 weken!!! Nou dat was me naast dat alles goed was en het hartje goed klopte een leuke verassing! De tranen rolde (natuurlijk) over m'n wangen... Daarna zijn we het maar meteen aan de opa en oma's gaan vertellen en die waren natuurlijk ook hardstikke blij en trots, volgende week gaan we het echt van de daken schreeuwen en iedereen het goede nieuws melden! De eerste weken had ik erg veel last van mijn borsten en was wat misselijk. Nu ben ik vooral ontzettend moe en heb heel veel last van mijn darmen, ze zagen dat zelfs op de echo. Maar goed drinken en flink vezels eten dus... Ik zal hier geregeld mee lezen en reageren dus jullie horen nog van mij!