Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Worst: wat een mooie buik heb je! Echt goed te zien :D Ik merk bij mezelf ook een bolling. Niet zoals bij jou denk ik, want ik had al vet daar :p Het is nu allemaal harder en minder vettig. Vind het nu al leuk!

Sahi: wat een gedoe zeg! En wat een tegenvallers allemaal! Dat is niet leuk als je volledig wil genieten van de zwangerschap. Maar probeer het toch maar :)

Anz: bij jou dus ook wat (huis)gedoe dus. En dan je zoontje die problemen heeft. Vervelend. maar he, die uggs en tas heb je dus wel binnen :p En gelukkig dat het mooi wordt!

Caatje: wanneer mogen we langs komen? ;)

Hier verder alles ok! Beetje zenuwachtig voor morgen, als ik aan mijn baas ga vertellen dat ik zwanger ben. Ik ken hem nog niet zo goed (nieuwe leidinggevende) en daarbij is net mijn contract weer verlengd, dus komt misschien raar over. Nouja, we zullen zien! Het lucht straks wel op denk ik, dan mag iedereen het gewoon lekker weten.

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Anz, vervelend dat uk luchtwegproblemen heeft!

3. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Iemand lekkere verse jus d'orange? Heb net geperst!

@anz87 Ja, best wel. Ik kom niet zo heel vaak in NL (af en toe op bezoek uiteraard) en ik moet dan altijd weer super wennen aan al dat gehaast. Verschrikkelijk vind ik dat.

Vandaag een relax dagje, moet ff naar de WW meeting (Weight Watchers), nog ff de schijn ophouden dat ik doorga met het programme (er zitten namelijk nogal wat familie leden van mijn lief bij en het zijn daar ALLEMAAL kletstantes!).

Het ziet er naar uit dat het zonnig wordt vandaag, heerlijk! Ga dus lekker te voet. :D

Maar nu eerst even ontbijten, gewoon lekker thuis. Heb nutella voor op brood. Mmmmmmm!

@Worstenbrood heb wel een klein beetje moeite met jouw nicknaam hier hahaha. Iedere keer dat ik die zie, krijg ik me toch zin in een worstenbroodje. EN DIE HEBBEN WE HIER NIET! Die mis ik dus echt wel van Nederland! :D

Liefs,
    Caatje

4. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    lol Super plan! Lijkt me kei gezellig! Tegenwoordig kun je heel goedkoop met Ryanair van Eindhoven naar Sevilla vliegen!!! :D ;)

Prik maar een datum zou ik zeggen! ;) :D

Liefs,
    Caatje

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Sabrina.....fijn dat het bed is goedgekeurd ;)

Anz, wat sneu voor jullie zoontje, maar kunnen jullie niet eind mei stoppen met de medicatie ivm de verbouwing. Of is dat bewust in april?
    Wel toppie dat je geld terug hebt gekregen, maar geen nieuwe uggs nu in maart....dat worden heel veel paar slippers.

Sahi,een hele dikke knuffel, je kunt het wel gebruiken.

Emma, shop ze, heerlijk even snuffelen naar nieuwe kleding.
    Enne, vandaag ben ik idd vrij, maar 't weer is nu 10 keer niks....grrrr.

Eerstekeermama, dat is nog eens goed nieuws! Proficiat en welkom hier.

LM, ik sluit me bij Anz aan, even tanden op elkaar, het gaat echt na 12/13 weken steeds beter.

Ik moet zeggen dat ik nu al een hele verbetering merk tov 4 weken geleden, dus ben al best blij.

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

hallo kletsmiepies....

Wat een gedoe met zo'n verzekering zeg. En dan ook de brommert nog. Ik vind het echt mega irri dat mensen niet gewoon met de fikken van andermans spullen af kunnen blijven. Stom volk.

@Fleurop ik kan het me voorstellen dat het best spannend is om het te vertellen. Had ik een paar jaar geleden met mijn toen zwangerschap ook. Toen was ik net 3 maand in dienst... Gelukkig was de reactie dat ze dat ze de kans al meegenomen hadden toen ze me aannamen. En dat klopt natuurlijk wel. Ik weeg dat soort dingen ook altijd mee als ik iemand op sollicitatie heb.

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikke ook!!!! Ik wilde altijd al naar Sevilla....;)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach ik wil ook helemaal niet zeuren, maar dat ik gewoon zittend brood moet smeren omdat ik anders van mijn stokkie ga lijkt me niet goed :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh Caatje ik kom ook!!!!! Ik wil wel eens op zo'n stoeterij kijken :D

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Liefie, dat geeft toch niet! Het is ook niet allemaal fantastisch. Weet je toevallig jouw bloeddruk? Anders door de vk laten meten.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn bloeddruk vorige week was goed. Denk dat het een virusje is, vriendlief voelde zich ook al niet lekker.

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    huh?! Gaan we naar Spanje?!
    Ok :D

Kreeg net een telefoontje van mijn schoonzusje: "leuke blog heeft je vriend!"
    Ik huh?!
    Blijkt vriendlief een blog bij te houden met fictieve namen over onze zwangerschap ;) Ik had het kunnen weten! Wat een scheet...
    Is goed lieverd, wat jij wilt.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat een leuk stukje Goldduke!

14. Female

Female Niet meer actief

Thanks meiden, relaxen lukt wel.
    Wilde naar de stad en markt, maar hoorde net van de onthaalmoeder dat er vandaag een hele grote, speciale markt is, de hele dag, tot 17.00 uur. Dus ben thuis aan het chillen en ga vanmiddag lekker met de kindjes de stad in :D. Ik maak er dus weer gewoon een relaxDAG van ipv ochtend :D

@ Sahi; wat balen zeg, wat een lef he om spullen te jatten., Kan je zo pissig om worden :x. Al aangifte gedaan?
    Probeer je gedachten even te verzetten en iets leuks te doen...

@ Emma; jij ook zo'n heerlijk dagje, geniet ervan! Hopelijk vind je positiekleding!

@ Lovingmom; rustig aan doen, beterschap!

@ Ansz; zit je nu dan in een tijdelijke woning ofzo? In de buurt van het huis?

@ Eerstexmama; gefeliciteerd en welkom! :)

@ Fleurop; jaaa goed idee, oktober-mama's-meeting bij Caatje thuis !!! :D:D:D

@ Goldduke; leuk stukje zeg!

15. Female

Female Niet meer actief

*zwaai - verplaatst weer van pc naar bank met boek en koffie* :D

16. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sahi dat is inderdaad een apart verhaal.. Balen zeg.. Weg spaargeld:(

Eerstekeermama/wendy; gefeliciteerd, ben je zo ineens verder dan je zelf dacht!!

Fleurop; T komt misschien wat raar over dat je niks gezegt heb voordat je contract verlengt werd.. Maarja jij moet nou eenmaal ook een inkomen hebben om voor dat beebje te zorgen straks.. Dat moeten ze wel begrijpen:D

suus; Had een week na dr crash(haha) nieuwe uggs gehaald.... K miste ze zoo haha
    nu idd lekker wat zomer kleding op de groei kopen.. Slippers here i come!
    Zoontje moet van. de artsen in april stoppen omdat ie t dan al bijna een jaar gebruikt..en vanaf april zijn er bijna geen virussen meer dus die bescherming heeft ie niet meer nodig:)
    stof, rook e.d. Moeten wij voor zorgen dat t uit de buurt blijft :D
    en dat gaat lukken ook! Het is inmiddels al 3,5 maand geleden dat ie voor t laatst opgenomen werd dus t gaat supergoed!

Lovingmom; zittend brood smeren?! das idd vreemd! je zeurt ook niet joh miep! :

female; we zitten nu op een vakantiepark in schoorl heerlijk vakantiehuisje(Google ;weideduyn schoorl)is 5 km van ons huis in bergen af dus goed te doen :)
    maar is best aan de prijs voor de totaal 8 weken dat we hier straks gezeten hebben.. Ben blij als we weer thuis zijn :D

goldduke; ik ga die blog in mn favorieten zetten.. Kom niet meer bij haha mn vriend vind m ook hilarisch! lijkt ontzettend op kluun!

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Anz, ja zodra ik te lang stond werd ik helemaal duizelig en zwetend en trillering.
    Na het eten ging het wel beter dus straks lekker naar bed als ik thuis kom :D

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ha, ik zal het doorgeven als hij vanavond thuis is ;)

Oh ja, mensen die niet van andermans spullen kunnen blijven, daar kan ik me heel erg boos om maken! We werken verdorie toch allemaal hard voor onze spullen!

Dames geniet van de (relax) dag & laten we ons niet druk maken.

*gaat mango eten en broodjes met pindakaas*

19. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    zwaaizwaai allemaal!

@goldduke: leuke blog! Hij heeft een leuke schrijfstijl.
    @lovingmom: wat vervelend dat je je zo voelt. Regelmatig eten wil vaak wel helpen, doe rustig aan!
    @anz: kan me voorstellen dat je graag snel weer naar huis wilt, zoveel geld uitgeven is niet fijn en kun je strax wel weer voor andere dingetjes gebruiken!
    @eerstekeermama: gefeliciteerd!
    @caatje: spanje, heeeeerlijk! Ik kan het echt niet warm krijgen hier.

Vanmorgen moest ik bijna spugen. Ik dacht dat het voorbij was.....soms overvalt de misselijkheid me ineens.

Morgen echo!!

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Vandaag weer een fototje gemaakt, k kan duidelijk verschil zien met de foto van 2 weken terug!

Deel Deze Pagina