@ Axioma; ja ik kijk daar ook echt weer naar uit, zo'n pruts dat onmiddellijk rustig wordt in de doek. Ik had een blauwe Tricot Slen (de lange). Heb die verkocht en ga er binnenkort weer 1 kopen, andere kleur, denk grijs ofzo. Wel weer dezelfde want vond die echt super! Veel plzier op de markt etc.! @ Lolly; idd een mijlpaal, gefeliciteerd!
Morguuhh dames ! Ik ga weer aan het werk, wil even zeggen dat ik wel meelees maar ik ff tot zaterdag niet zal reageren. Even concentreren op mijn lijf anders haal ik de 40 weken niet denk ik. Lolly JIPPIE ! 12 weken gefeliciteerd ! Goldukke : Wat een ontzettend leuk blog om te lezen .. Ik wens jullie een fijne kletsweek en tot van het weekend dames . Gr Worstenbrood.
Ik ben er nog!! Morgen 10 wkn!! 1 april 12 weken echo. Super zin in en zullen we uitreken datum horen.
Morning ladies, Daar ben ik ook weer ! Intake bij vk was prima, stelt eigenlijk helemaal niets voor alleen folders meegekregen en gekletst over hoe het gaat. Wij hebben trouwens besloten om geen combinatietest te doen. Gisteren jarig geweest 32 geworden hahaha toch wel even schrikken... Vandaag alweer laatste dagje van de werkweek JIPPIE !! Zo trakteren op vlaai, en dan eens kijken wat een collega voor me gekocht heeft. Wij kopen hier een kadootje voor degene die nou jou jarig is, en ik ben nu net jarig na een van de game-nerds hahaha dus ben benieuwd of hij een kadootje heeft weten te bedenken. Fijne dag dames, heb even niet bijgelezen sorry maar mocht er iemand een echo of intake hebben... veel succes en plezier !!
Lolly... jaja je gaat nu al weer je 13e week in. Maar wij volgen je op de voet hoor... Jee wat kunnen jullie kletsen zeg en wat weten jullie alles goed. Kan ik niet aan tippen. Ben al blij dat ik weer op de hoogte ben en bijgelezen Wat betreft de gyn. We moesten de laatste keer ook echt lang wachten. Volgens mij was er iets uitgelopen. Daarna ook bloedprikken maar dat ging eigenlijk wel snel. Zal wel blij zijn als ik na de 28e gewoon naar de vlos mag. Is toch altijd weer wat minder klinisch. Ik hoop dat ik vandaag mijn doptone terug krijg. had hem aan een dinnetje uitgeleend die hem weer aan haar dinnetje had uitgeleend. maar hij is terecht. Ben benieuwd. En... leuk bedrag terug van de Nuon dus in potje voor als ik helemaal los ga na de 28e Zo nu maar weer eens aan het werk. Tot laterrrrrrr Ps was er nu iemand jarig vandaag? Gefeliciteerd dan !
Hoi dames!! Weer redelijk opgeknapt hier dus hopenlijk kunnen we op deze voet verder Ik ga een poging doen tot bijlezen
Lolly, 12 weken gefeliciteerd meid!!! Verder hebben jullie het over koffiemachine en bonen gehad. Zag een kikkertje voorbij komen. Maia zag ik ook nog even, dikke knuffel meid! En fijn dat jullie nu verder kunnen.
Goejesmiddag! Lekkere ochtend gehad, was niet zo saai als ik gedacht had hahaha. Daarna relaxt naar huis gelopen en zooooo genoten van de heerlijke geur van de sinaasappelbloesem! Zálig gewoon en het schreeuwt; DE LENTE KOMT ERAAN!!! Nu even lekker 3 sultana'tjes als tussendoortje en dan om 15h lunchen. Liefs, Caatje
@draagdoek/draagzak ik heb er bij Fabian geen een gekocht maar het lijkt me wel erg prettig. Alleen ik vind het best wel eng. Klinkt misschien een beetje raar maar volgens mij zou ik echt bang zijn dat m'n kindje eruit zou vallen. @worst verstandig meid. Nu eerst aan je zelf en jullie kleine spruit denken. @sushi alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je goed verwend? @ellenk over het reageren; ik open altijd twee schermen. In het ene scherm lees ik en dan reageer ik in het andere scherm. Zo hoop ik dat ik niemand vergeet. Lekker jou een extra zakcentje is altijd leuk meegenomen. @caatjem om 15u lunchen?! dan denk ik alweer aan de aardappels met groente en vlees
ff snel: @ellenk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... al ben ik 1 dag te laat @Lolly, Mooi buikje!!! Ook al zo'n slanke den! Enne ik heb dan alleen ervaring met draagdoeken, tricot en geweven, maar daar valt je baby echt niet uit! En het knopen lijkt ingewikkeld, maar als je het een paar keer gedaan hebt dan kun je het zonder te kijken! Ik vond het toen Josanne een baby was ideaal! Geen gesleep met een kinderwagen, doekkie mee en klaar
Stiekem via mijn foon een zwaai !! Lees dat het bij iedereen goed gaat vandaag zelfs de eerste mij paal... Lolly 12weken !!!! En wat een mooie buikfoto .... Hier werken dan lekker lasagne eten en vanavond de bestelling van de wehkamp ff ophalen bij de praxis Vanavond finale wie is de mol kijken ... Ben zo benieuwd ! Ga weer verder.... Tot vanaaf
hey nog een wie is de mol kijker. Ik kijk meestal op vrijdag via uitzending gemist dussseh nog niks verklappen hoor.
He nu heb ik ook zin in lasagna.... bah en we eten spercieboontjes maar wel gezond met vis... :x hahaha
Even bijtanken hier hoor dames. Mijn dochter komt al dagn om 5 uur, en wil daarna niet slapen. vannacht was het 02.00 en ze wilde niet meer slapen. Ook nog eens gewerkt vandaag en gister. Ik ben zo moe, ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. Kom gauw weer kijken als ik bijgetankt heb.