Lolly 12 weken, fijn! Worst rustig aan! Sushi gefeliciteerd! Nog iets leuks gekregen van de gamenerd? Hier weer een spannende dag. Vanmorgen een mooie echo bij de controle en alle bloeduitslagen van de standaardbloedtest prima. Ik ging terug naar mijn werk en na de lunch voelde ik zo opeens het bloed stromen (sorry voor de details). Dus ik in paniek weer het zh gebeld en kon gelukkig meteen weer langskomen. Alles zag er goed uit en hij kon niet zien waar het bloed vandaan kwam maar het stroomde er echt uit (ook op de grond in die spreekkamer, heel fijn ). Ik moet de rest van de dag rustig aan doen en ik word straks gebeld voor de uitslag van een extra bloedtest die ze doen. pff ben er nu wel een beetje klaar mee met die angst en onzekerheid. Kindje bewoog zo druk vanmorgen en alles ziet er goed uit maar dat bloedverlies is zo eng. Maar goed, hulde voor mijn arts, als ik het weer krijg moet ik meteen bellen en rustig aan doen.
Schrikken!!!!!! jees zo ineens stromend bloed lijkt me doodeng! Gelukkig was de kleine meadra-beeb lekker aan t bewegen.. Dan zit die goed Rustig aan doen he!!
Oeh wat schrikken maedra! Bah. Ik sluit me aan bij bovenstaande dames. Verder is er weer veel geschreven.. tjongejonge. Ik hou het even kort. Vandaag verteld op werk, ging helemaal prima. Had me nergens druk om hoeven maken Dus nu mag echt iedereen het weten. zondag 12 weken
madeara sjeee wat schrikken gelukkig reageerd je gyn er super op !! wat heftig zeg ... fleurop gelukkig !! dat is een zorg minder .. bijzonder .. kan me voorstellen dat je moet bijtanken .. en bijslapen !! hopelijk slaapt ze snel weer goed lolly is zeg niks vanavond !!! ben zo benieuwd wie het is maar ook naar de echte mollestreken .. ik denk zelf patrick .. worst wat een drukte de komende tijd .. neem ook je rust he ! hier gaat de lasagna gemaakt door man nu in de oven !! nog half uur en we kunnen eten ... hmmm heb zo'n honger ...
@maedra: jeetje,. meid, hopelijk houdt het snel op en ook je onzekerheid. sterkte! verder heb ik wel bij gelezen, maar niet de puf om te reageren, ben heel moe, was er om 5.15 al uit, en net terug van mijn werk. ook al de hele dag koud, en de laatste week ook de hele avond zo enorm koud. maar goed. tijd voor een lekker zonnetje! sorry voor het ego berichtje.
Jeetje, Maedra, heftig! Ik wens je veel sterkte en hoop dat het allemaal meevalt! Hier ook een heftige dag... Mijn vader ligt al sinds vorige dinsdag in het ziekenhuis vanwege zuurstof te kort. De donderdag is het even heel slecht gegaan, maar daarna leek het toch heel langzaam weer beter te gaan. Vanmorgen dus ineens weer niet zo goed en hij heeft de wens geuit of ik naar Nederland kan komen. Zojuist dus een ticket geboekt voor zaterdag (snelste wat kon) en nu zit ik hier in tranen. *zucht* Ik denk niet, hóóp niet, dat het heel ernstig is en dat hij er toch weer gewoon bovenop komt, maar vind het nu toch wel super eng... Nou ja, ik ga lekker ff met de hond naar buiten. Kan wel wat frisse lucht gebruiken nu! Liefs, Caatje
Maedra, oh, schrok ervan! Kan me voorstellen dat je even flink onzeker was, ik ben dan ook blij te lezen dat de kleine krummel lekker bewoog. Meid, even heel rustig aan doen nu. Caatje, da's ook heftig. Ik hoop dat hij er bovenop komt. En dan is het natuurlijk enorm k*t dat je in Spanje woont. Dan kun je er niet telkens heen als je wilt. Sterkte. De rest; ik kan het allemaal niet meer bijbenen....snorrie. Vandaag gewerkt en ik is moe. En dochter is hieperdepiep.....dus: ik ga haar op bed gooien....
Maedra, wat schrikken zeg. dikke knuf... komt allemaal goed. Lijkt meer op een gesprongen ader als het er zo uit komt. Caatje : oooh heel veel sterkte met je pa. Ik hoop dat het inderdaad allemaal meevalt. Vervelend dat je pas zaterdag kunt, kan me voorstellen dat je eigenlijk meteen wilt gaan. Alle meiden die slaap te kort komen: Gaap! Ik heb hier vanaaf het hartje van Ty gevonden Eerst links gezocht want daar was ie bij de echo's te vinden. Daar hoorde ik wat maar toen ik ging tellen en bij 30 seconde nog niet bij 40 zat dacht ik al... Mmmmm... vast mijn eigen hartje Nog even verder zoeken en Ja hoor rechts van het midden ty's stoomlokomotiefje bijna 2 keer zo snel. Wauwie. Trouwens erger me dood aan de Clear Bleu reclame over : Als je een zwangerschap PLANT! Je kunt geen zwangerschap plannen! Vraag maar aan de meiden hier! Stom stom :x
lolly: gefeliciteerd met de 12 weken!! mooi buikje al! sushi: nog gefeliciteerd met je verjaardag! jeetje maedra, dat is schrikken!! Bizar! Gelukkig zit de kleine er nog! caatje: dat is ook schrikken zeg!! ellenk: ik erger me al eeuwen aan dat soort reclames en sinds het zwanger willen worden helemaal... Ik volg ook greys anatomy en private practice en daar gaat het nu ook alleen maar over zwanger worden. Trek dat echt niet zeg, pfff... Wordt gelukkig wel redelijk realistisch neergezet. leuk dat je het hartje hebt gevonden! all: ik ben KAPOT!! blegh vreselijk. mn benen voelen alsof ik een marathon heb gelopen, pijn in mn heupen, dijen, ongikrampjes. ben zo onzeker gelijk, morgen 7w6, daar ging het vorig jaar mis, maar mag me niet druk maken na het kloppende hartje vorige week. maar toch zit het in mn hoofd... lekker op tijd mn bedje in zo.
ooow, idd dat reclames bah bah en ook die van zalando dat ze naakt rondlopen, dat vindt ik eerlijk gezegt geen stijl. of als je ziek bent, dan lijkt het net of je alleen maar reclame's met eten voorbij ziet komen. bah zo, ff de kleine naar bed brengen en dan lekker niksen op de bank met een dekentje en een kop thee. fijne avond meiden! ik kijk morgenvroeg wel weer!
Haha reclame's wat denken jullie van die van always dan tot wel 8 uur lang droog. Net of je 8 uur lang je maandverband inhoud gatver de gadver. Kom morgen ochtend reageren x x x
@ Lolly; Slim 2 schermen openen, doe ik nu ook PS Mooi buikje al! Ik ben bijna 12 weken, maar nog niks te zien... @ Maedra; Hoop dat alles goed is ondertussen en dat je al wat meer weet waar het bloed vandaan komt. @ CaatjeM; Sterkte, en hoop dat het goed komt met je vader!! Vandaag dus 2e echo gehad, en alles was super! Hartje klopte goed, groei volgens schema en volop in beweging Bij deze de 2e rits pasfoto's.
Dank je suuszwanger, ellenk, Sahi en Blinq. Is inderdaad nogal schrikken. Ja, wil natuurlijk zo snel mogelijk gaan, maar komt toch altijd nogal wat geregel bij. Hoop afspraken afzeggen, werk, vrienden op de hoogte stellen etc. Zaterdag is toch behoorlijk snel en kan zo mooi alles klaar hebben. Heb er super veel zin in mijn pa te zien. Het gaat NIET goed met hem, maar ik heb een heel sterk gevoel dat het ook niet HEEL SLECHT gaat. Ik denk dat het een hoop is wat samenvalt, waarom hij me nu echt heel graag wil zien: hij voelt zich niet lekker, daarbij ben ik zwanger, heeft hij me nog helemaal niet kunnen knuffelen én mag hij het aan nog niemand vertellen. Ik denk dat hij er mooi van zal opknappen om mij weer te zien! *denkt graag heel positief* @blinq mooie foto's! Liefs, Caatje
Caatje, sterkte meis!!! Reclame, ik vind die van Whiskas irritant. Kat wordt eerst geroepen en vervolgens moet ie opzouten! De reclame van Zalando vind ik gejat van de vifit, die laatste vind ik wel weer leuk
oh caatje meis toch !! je paps zal je idd echt wel even willen zien en zo te lezen wil je hem zelf ook wel ff knuffelen !! gelukkig is het snel zaterdag ... knuffel blinq wouwwwwwwwwwwww wat een prachtige echo's !! die zijn gaaf ... mooi hoor en top dat het zo goed gaat sab haha nou 8 uur red ik nooit dan heb ik al een bloedspoor achter me aan lopen sjoon die kou hoort er nog ff bij !! geen zorgen over een aantal weken sta je de hele dag te zweten omdat je een kachel bent hier gaat het nu weer goed de kou is weg !! ellenk wouwwwwwwwwwww wat super dat je het hartje hebt van ty !! wouw wouw !! wil ik ook maar ik heb zo'n dikke pens ... zal vast nog niet lukken vrees ik en idd dat zijn echt K@#&^@!%T reclames was zo pissig toen ik hem zag ! tim duurde 2.5 jaar en nu dik 1.5 jaar .. elke maand mijn ei gevonden en dat is dus NIET de oplossing sahi meis morgen zeker een spannende dag .. pff ik had het ook hoor .. en hij ging voorbij !! en het gaat nog steeds super en zo gaat dat bij jou ook !! knuf !! nou hier bestelling van de wehkamp opgehaald en al gepast !! kan kiezen uit 3 badpakken en 1 trankinie neem ik zeker !! ik heb nu al een mega buik dus neem maar een maatje groter .. dan kom ik de zomer wel door .. wil 2 dingen nemen .. lijk nu al wel 5 mnd zwanger zeg .. ben gewoon bang voor wat nog komen gaat en voel me er dik door .... erg hoor ... ander kant kan ik al buik showen ben ook al weer 6 dagen niet naar de wc geweest helpt er ook niet aan hoor .. voor de meiden met een maatje meer zijn de badpakken van C en A echt wel aan te raden !! en 25 euro voor een badpak is zeker betaalbaar !! zo ik ga bankhangen ... wie is de mol kijken
@ Caatje oo veel sterkte met je vader schrikken zeg maar fijn als je hem weer kan zien zaterdag! @blinq mooie foto's zeg! @ maedra jeetje dat was schrikken zeg hoop dat het snel weer beter gaat! En fijn dat je gelijk mocht komen! Bij mij heb ik mijn baas gesproken nu kan ik voor mezelf ook meer een stapje terug doen.. (erg lastig als je een doordouwer bent) Ik ben zooo benieuwd naar woensdag dan mogen we de beeb eindelijk zien en weten we de definitieve datum! Zou ook nou nov beebje kunnen worden! Bedankt voor jullie reacties ! Voor iedereen een hele fijne avond!
ik heb alles bij gelezen, maar zoals gezegd even niet gereageerd. Ik probeer de draad weer op te pakken: Ik zag mooie buik- en echofoto's voorbij komen. Leuk leuk leuk!!! Wie is de mol: ik ga ook kijken ga ook voor Patrick! @Maedra: dat is even schrikken zeg, gelukkig lijkt alles goed! @meiden die twaalf weken zijn: dan worden jullie dus septembermama's? Niet dat het erg is, maar door de echo zijn jullie naar voren geplaatst? Bij mij wordt morgen de definitieve datum geprikt als alles goed is. Ik ben benieuwd!!! Morgen echo en daarna probeer ik de alles helemaal weer op te pakken op dit forum...
lieke succes morgen !!!! en geniet van het kijken naar je kindje .. IK WEET WIE DE MOL IS >>>>>>>>>>>>>> zeg het niet hoor lolly sjenny aftellen naar woensdag dus !! spannend hoor .. komt helemaal goed zo hier naar bed .. morgen vroeg op tim naar mijn ouders brengen werken tim ophalen en morgenavond is man ook gezellig thuis !! is eigenlijk nooit op vrijdag .. gezellig maar druk dagje dus weltruste meiden .. en fijne dag morgen allemaal