mooie echo lieke! En fijn dat alles goed was! ik heb het hier ook vreselijke koud, terwijl mijn vriend het echt warm heeft, dus het ligt echt aan mij. verwarming staat ook boven de 20...
Bijzonder, iig zo wakker dat ze bij kennis zijn. Een kind kun je wanneer het slaapt nooit direct klaar wakker krijgen. Zodra wij een reactie van hem kregen en hij zijn ogen open had gehad lieten we hem met rust.
hey meiden Ik had beloofd vandaag te komen reageren. Helaas ben ik weer gesloopt. Kom morgen terug. Wil wel nog even kwijt dat ik zojuist het hartje heb horen kloppen met de babysound. Helemaal super dus. Ene zojuist de peuken in de prullenbak gegooid ik ben er klaar mee. X sappie
@ Sab; nu al hartje gehoord, gaaf zeg! En goed, gestopt! heel knap, go girl! @ lieke; gefeliciteerd, mooie echo! Hier nu op de bank onder een dekentje, voel me weer zo depry als een konijn. Hormonen, af en toe wordt ik er helemaal gek van, voel me zo vaak down
Dank jullie voor de reacties Female en Sushi! @LovingMom Bedankt voor je berichtje over je kunstnagels! Nuttig om te weten! Heb vanmiddag dus mijn gelnagels weer laten zetten en ben weer super blij met m'n mooie handjes! @Bijzonder Lol ja, dat mag best hoor, jaloers zijn op het buiten de deur ontbijten! Was weer zalig! Was trouwens wel super schrikken voor je, hoe is het nu met d'r na de val??? @Lieke Wat een super mooie echo!!! Hier een druk dagje gehad, nu wel zo'n beetje alles klaar. Koffer bijna helemaal gepakt. Vannacht om 2h30 opstaan! Dat zijn geen tijden... *zucht* Ga maar eens eten, want moet toch niet al te laat naar bed gaan dus. Gelukkig kan ik tijdens de vlucht ook nog wel slapen! Zojuist wel nog van de vriendin van mijn vader gehoord, dat het gelukkig weer ietsjes beter lijkt te gaan. Fijn, geeft me een gerust gevoel. Oh, vraagje nog... Op het vliegveld, kan ik dan gewoon door die douane-poortjes gaan? Of is dat niet goed?! Dat weet ik eerlijk gezegd niet... Liefs, Caatje
Ah, heb zelf al het antwoord hier op zp gevonden, in de topic "Bodyscanner vliegveld". Nuttig! Liefs, Caatje
Pffff, dit is geen tijdstip om op te staan... *zucht* Er is weer verse jus d'orange! Ik neem nu lekker een glas en ga dan op weg naar Sevilla, voor mijn vlucht van 06:35 uur. Ik wens iedereen een fijn weekend! Liefs, Caatje
@caatje, je zit al op het vliegveld denk ik, maar heel veel succes en sterkte in nederland! ik moet zometeen even een half dagje werken tot 12 uur. en dan weekend. straks ff lekker taartje bakken, ik denk een slagroom taartje. en dan niksen! fijne dag alvast iedereen!
Goedemorgen dames! Zo hè ik ben niet eens de vroegste hihi ik was weer eens om 7 uur wakker! @Caatje geniet ervan je zal inmiddels wel al weer bijna landen in nl! @sjoon Werkse en daarna geniet van je weekend! Ga ik wel doen! Lekker bijkomen van het werken deze week! Volgende week lekker maar 3 daagjes werken! Daarna heerlijk een paar daagjes met de familie in een huisje! Groetjes!
Caatje, sterkte vandaag!! Sjoon, werkse! Sjenny, lekker genieten van het weekend! Ik heb geen plannen voor vandaag. Zoonlief slaapt nog dus lig lekker op de bank
caatje: sterkte, maar ook plezier vandaag. Als je vader niet te slecht gaat, dan is het vast een erg gezellig weekend! lovingmom: rustige dag vandaag, lekker! sjenny: geniet van je weekend sjoon: werkse female: o jee, niet depri worden!! Lekker genieten meis!! Sab: goed dat je de peuken weg hebt gegooid. En je hebt het hartje gehoord, super! all: vandaag dagje scouting o en ik heb blijkbaar de 7w6d overleefd!! Woensdag weer kindje kijken, dus komt vast goed!
Bijzonder; dat ventje van mij valt ook overal vanaf en tegenaan.. Echt ongelooflijk hoe hard die ukkies kunnen zijn nu ie kan springen springt ie ook overal vanaf.. Bank, salontafel enz.. K laat m maar gaan leert ie misschien nog hoe ie t best kan vallen haha EllenK; denk dat k ook maar een angelsound ga kopen.. Dit ding kan nieteens mijn hartslag goed laten horen als k m onder mn borst zet! Dramatisch ding female mooi buikje! Lieke; wat een mooie echo.. Je ziet t kleintje heerlijk liggen met alles erop en eraan Caatje; welkom back! (in NL) succes bij je vader.. Geniet iig ff van het samenzijn! Hier een drukke dag gehad gister.. Lag er om half 1 in met mn ruim beschonken ventje haha wel weer de hele nacht kramp gehad en nu last van mn heupen.. Had t na vorig weekend ook.. Veel cola drinken en de hele tijd staan is geen succes! Straks zoontje ophalen bij mn moeder en dan lekker met m naar de klimduin
goedemorgen meiden hier al zo veel gedaan !! krijg over 1 min visite en vanmiddag zelf op visite !! erg druk ... wens iedereen een fijne dag en ik kom later nog wel ff voorbij om mee te beppen ..
wat een super echo zag ik voorbij komen! En een mooie buik Dit weekend lekker vrij. Dus we gaan ervan genieten met z'n 2. En op zoek naar een leuk weekendje weg midden april. Dat is nog best lastig. Moet wel betaalbaar zijn.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Hier is de rust wedergekeerd, verlies nog wat oud bloed maar dat is niet zo eng. Afspraken voor het weekend afgezegd en lekker niets doen. . Caatje, je leest dit niet meer maar ik hoop dat het relatief gezien goed gaat me je vader en dat jullie allebei van je bezoek kunnen genieten. Sabrina, goed zo, volhouden! Anz, pff half 1 dat red ik echt niet meer. Zo ik heb lekker de dvdbox van de Tudors besteld, verheug me er nu al op. Heb vorige week de film the other boleyngirl gekeken en wil wel meer zien van die periode. Ben het verder een beetje kwijt sorry, fijn weekend allemaal!
Goeiemorgen ! Hier weer flink misselijk en overgeven, medicijnen helpen niet. Las dat week 10 een hcg piek is, dus vandaar de erge misselijkheid. Verder heb ik de hele dag al een bittere smaak in mijn mond, bahrWat een heerlijk weertje zeg! Vanmiddag even plantjes halen bij het tuincentum en vanavond komen mijn ouders kaarten, gezellig !!!! Ik ben weer afgevallen. Anderhalve kilo in 1 week. Nu al 4 kilo sinds ik zwanger ben. Ik eet zo weinig, niet normaal, heb helemaal geen eetlust. @ Sabrina: Wat leuk dat je het hartje hebt gevonden! Ik dacht dat dat pas veel later kon. Ik had er bij Lenthe ook eentje en tot een week of 15 hoorde ik vooral mijn eigen hartslag (treintje) en daarna pas die van Lenthe, omdat die nu nog ver achter het schaambot zit. @ Caatje: Hoop dat je nu lekker aan het knuffelen bent met je vader. Met Lenthe gaat het goed, merk niks meer. @ anz: Haha jij ook al zo'n ventje! Dat wordt nog wat! Ja ik laat haar ook steeds meer haar gang gaan hoor, ik doe er toch niks tegen ! Ik was vroeger ook zo. Jeej, 12 weken vandaag zie ik !! @ emma: Fijne dag ! @ fleurop: Leuk een weekendje weg. Ik vermaak me altijd prima in Landal. Maar dat komt natuurlijk omdat de kleine daar lekker kan spelen. Weekendje scheveningen vond ik ook altijd leuk. @ maedra: Goed dat je al je afspraken hebt afgezegd. Denk aan jezelf en de kleine!
Hallo meiden, allemaal weer een rustig weekendje (hihi ) lees ik. Nou ja sommige wel. Hier trouwens gister ook met een redelijk ingedronken mannetje in bed. Wat stinkt dat zeg bier.. ik fijn de hele avond 2 icetea en een spaatje rood. pffff... Maar ik vind die wijn zonder alcohol ook niet te drinken. Volgens mijn vriendin met de prosecco zonder wel binnen te houden zijn. De volgende missie dus. Op zoek naar Prosecco ... Nou ik ga ook snel nog wat doen in huis want we hebben het druk vanaaf uit eten morgen verjaardag van petekind dus we rusten weer lekker uit. Laterrrrrrrrrrrrr...
Ik kom alleen even zwaaien. Vanacht bijna niet geslapen. M'n oren zitten allebei potdicht. Ik hoop dat het hier bij blijft en dat het geen oorontstekening word. Verder straks toch maar werken. Ik ben net vanaf gisteren beter gemeld. Dus misschien tot vanavond en anders tot zondag (of maandag) Iedereen een fijn weekend.
Bijzonder, wat rot zeg, ik heb ook gelezen dat week 10 de piek is, hoop voor je dat het straks beter wordt! Ik heb vandaag opeens weer zin in koffie, zit al aan mijn tweede kop (decaf, kan toch geen kwaad?). Lolly, sterkte! Ellenk, erg hè die stank! Als mijn man één biertje op heeft vind ik al dat ie naar drank stinkt . Alcoholvrije wijn vind ik ook echt niets aan. Ik drink nu bavaria 0,0 (enige malt die echt alcoholvrij is) en druivensap, dat laatste vind ik wel een lekker alternatief voor wijn, ook al smaakt het natuurlijk wel anders. Laatst was een vriendin op bezoek, zij rode wijn, ik druivensap in een wijnglas, lijkt het toch nog wat. . Wat ik ook lekker vind is Amé, veel andere dranken vind ik al snel te zoet. Bavaria heeft trouwens ook witbier 0,0 en ze komen binnenkort met een rosébier variant, kunnen we straks op het terras toch wat lekkers drinken.
ik vind rose bier niks aan. wel dat witbier 0% van bavaria. dat is heel goed te drinken! ik wist trouwens niet dat er alcoholvrije wijn bestond?? iemand een merknaam?