Oh meiden ik verwaarloos jullie! Even heftige weken gehad, voel me nog steeds erg min, dus heb niet veel puf om alles bij te lezen, hopelijk voel ik me snel wat energieker! Dan ben ik er vast weer volop! haha Ook is het emo hier een beetje heavy, mijn zusje moet morgen naar Groningen, en dan een week wachten voordat we weten of ze "schoon" is... zo niet dan heeft ze nog 1 kans, en dat is een rigoreuze operatie.... Dus dan snappen jullie dat ik met mijn hoofd er niet helemaal bij ben! Ik mag woensdag weer voor echo, en kan niet wachten... hoop dat alles goed is, ga dinsdag mijn 12de week in, dus als de echo goed is dan durf ik er pas in te geloven dat het goed blijft gaan dit keer.... denk ik... Meiden fijne avond en ik zal proberen weer wat meer bij te houden!
@marooz: heel veel sterkte! hier heeft mn dochter waarschijnlijk de waterpokken. Ik hoop maar dta het geen kwaad kan...
Lieke: als je zelf de waterpokken doorlopen hebt, dan kan het eigenlijk geen kwaad. Het gaat er namelijk om dat je zelf de infectie niet moet doormaken in je zwangerschap. De blaasjes als ze nog "nat" zijn zijn ze besmettelijk, maar de incubatietijd is eigenlijk al voorbij zodra ze zichtbaar worden..... Bij twijfel, je vk even bellen!
@ Bijzonder; oei das wel lang ja. Hopelijk voor de vakantie over. Heerlijk joh, Turkije, zo zalig! Waar ga je heen? @ Worstenbrood; Hai! Jij moet echt rustiger aan gaan doen hoor. Mss moet je je wel ziekmelden. Als je zo doorgaat ben je het einde van je zwangerschap helemaal versleten. Echt, denk aan jezelf en je mini! @ Sahi; lekker van je relaxdag genoten? @ Sab; veel plezier morgen bij de echo, ik ben jaloers op je! *wil ook baby kijken* @ Lieke; ja ik voel me deze zwangerschap ook juist intens happy met dat kleine pruts in mijn buik, heb echt vaak van die verliefde vlinders Alleen die buien verstoren het nogal vaak. En er rennen natuurlijk al 2 drukke kids rond hier... Leuk dat je naast het Gaiapark woont. Is dat nog Landgraaf of niet? Wonen we best dicht bij elkaar @ Berenbotje; wat lief dat je nog even komt posten hier. Fijn dat je je wat rustiger voelt. Ik duim mee voor snel een goede zwangerschap! @ Suuszwanger; idd ja, verwaarlozen is het goede woord :x Geniet ervan joh, dit lekkere weer. Fijn dat je weer energie krijgt! @ Emma; ook het hartje gehoord! Super!! @ Tina; super, goede echo én leuke reacties! @ Marooz; spaanend van je zus... Doe maar een beetje rustig aan. Weer een echo woensdag, spannend joh! Hier wel goed, maar ben echt moe. Vandaag eindelijk weer eens de kamer schoongemaakt , eind gewandeld met hond en kinderen, half uurtje in de tuin gewerkt, veel gelezen, gekookt, kindjes in bad.... Ik vind het wel weer goed zo voor vandaag. Voel me nu ook niet echt lekker, alle spieren en huid enzo doen pijn. Hopelijk geen griep in aantocht. Heb net mn dekbed naar beneden gehaald en ga zo lekker op de bank liggen
@ Female: Wat ben ik altijd blij met jouw uitgebreide reacties Thanx @ echo's: Fijn dat er zulke goede echo's zijn geweest... De meiden van de aankomende week: veel kijkplezier!!! @ Berenbotje: Wat lief dat je hier nog even kijkt!! Hoop dat alles een beetje oke met je gaat! En dat ook jij snel mag genieten van een goede zwangerschap @ hier: Ook nog steeds zo vreselijk moe, dus echt geen puf om al die blz terug te lezen en op iedereen te reageren, sorry.... Hoop dat het met een paar weekjes beter gaat Dan kom ik écht mijn best weer doen (Ik heb dus nu afgekeken van Female ) Verder heb ik (net als iedereen) genoten van de zon vandaag... Heerlijk gewandeld met man en zoontje Genieten is dat op zo'n dag Ik ga nu lekker bankhangen ... Alvast welterusten...
Hey joh, maak je eigen huiswerk, niet spieken! :x Hihi. Lekker genoten van de dag dus, veel plezier nu met relaxen.
tina: fijn om te horen dat het goed gaat! Lieke: ik dacht dat het nog niet kon, maar wie weet, geen idee...? waterpokken kunnen geen kwaad, daar is caatje vandaag ook achter gekomen! fleur: nou vroeger werd ik snel bruin, maar de laatste jaren echt niet meer. berenbotje: fijn dat je weer vol goede moed de volgende ronde in gaat! suus: rustig aan! emma: erg he, troep opruimen marooz: sterkte meid! female: ja hoor, heerlijk! Maar kan het ook niet helemaal later om af en toe eens wat in huis te doen, dus ook weer een hoop gedaan... jij hebt ook weer een lekkere, maar drukke dag gehad lees ik, misschien is daar de spierpijn van? Hopen dat het geen griep wordt karine: rustig aan meis!! all: hier inderdaad een lekkere dag gehad, vrienden zijn blijven eten. en toen belde mn vader. mn ouders zijn sinds kort gescheiden en mn vader doet nogal moeilijk en loopt nou zn gal bij mij te spuwen, te vermoeiend... we gaan hem woensdag vertellen over de zwangerschap en ben bang dat hij meteen na het nieuws weer over zijn eigen zielige gedoe gaat praten en ik weet gewoon niet hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik dat niet leuk vind. hij snapt niet dat ik nu weer in de stress ben daardoor, ggrrr
dank jullie wel voor julie beterschap wensen. @female nee helaas is de pijn er nog steeds. Overdag valt het mee maar 's nachts........ @bijzonder mooie buik hoor. @worst rustig aan doen he! Denk aan jezelf @sabrina veel plezier met de echo. @lieke succes met vertellen. Waarom zouden ze niet leuk reageren dan? @marooz veel sterkte voor jullie. @all hier is het nog steeds waardeloos. Ik slaapt nu al 3 nachten bijna niet. Terwijl ik omval van de slaap. Zodra ik ga liggen loop ik gewoon helemaal vol. M'n kaak doet zeer, onder m'n ogen doet het pijn en ik snotter er heftig op los. Ik ga vandaag onze ha maar eens een bezoekje brengen.
JALOERS!! ik niet dus..... moet eerst een hele vakantie erdoor vordat je bij mij wat kleurverschil ziet...
gisteren een slagroomtaart gemaakt.. LEKKER!! haha zusje van mijn vriend zou komen met haar vriendje, dus dat was al afgesproken. zaterdag belt hun broertje op, kan ik morgen komen?? ja hoor is goed, dus die reed met hun zusje mee. nog geen halve minuut later belt hun andere broertje op, zijn jullie morgen thuis?? dus die kwam ook met zijn vriendin en de kleine. gezellige boel dus! lekker naar de binnenstad gelopen en daar met z'n allen ff lekker uiteten geweest. dus een heerlijke zondag gehad. zoontje ligt nu nog te slapen, normaal is hij al rond 6 uur wakker, en nu ikke dus eerder! haha maar ff genieten nog van de rust!
lolly: ik zou als ik jou was even de dokter om raad vragen! sjoon: gezellig! all: hier weer een beetje uitgeslapen, al was het wel weer zwaar zo vroeg opstaan. Maar nu ik eenmaal wakker ben, gaat het wel.
@ uitslapen Dat kan ik echt nu niet meer elke dag 7 uur wakker terwijl ik nergens heen hoef... maar ja lig dan ook wel vaker vroeg in bed! @ echo vandaag ging er weer iemand kijken toch?! Veeel plezier! @ slagroomtaart mmm ik had gister een appeltaartje ook zo lekker! Nog maar 2 nachtjes tot ik mag gaan kijken!
goedemorgen meiden !! hier op tijd er uit .. wou nog ff hartje horen maar niet gevonden vanmorgen.. komt later wel weer.. ben al blij dat ik hem gister zo mooi kon horen !! vandaag is de kleine van mijn vriendin er ook de hele dag .. echt gezellig voor de kids .. we gaan zo cake bakken !! krijg nog visite ook .. en nog een kindje om te spelen .. lekker druk dus sjoon mmmmmmmmm lekker slagroomtaart !! door jou heb ik ook zin om te bakken .. lolly hoop dat de ha je iets kan geven !! wat een ellende zeg !! beterschap .. sahi was je zo vroeg uit bed ??? balen .. moet je werken .. * bruin worden .. ik word nu snel bruin maar heb me toch een lelijk zwangerschapsmasker gehad na tim zijn zwangerschap zag er niiet uit dus ik pas wel op ... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vandaag op 12 weken !! zoooooooooo blij dat ik het eindelijk gehaald heb...
Een goedemorgen allemaal! Ik geniet hier volop, van het weer en ja, ook van alle Nederlandse lekkernijen hahahaha! Gisteren bij mijn peetouders op bezoek geweest. Mijn lieve oom had bitterballen voor me gemaakt mmmmmm! En 's avonds aten we zuurkoolstampot met worst. Zálig! Wat betreft de waterpokken, dat is dus inderdaad niet schadelijk als je het al éénmaal gehad hebt (heb het nagevraagd, je kan het gewoon niet vaker dan één keer in je leven krijgen). @Lieke1979 wellicht heeft jouw schoonzus nooit de waterpokken gehad, dan had ze het dus nog wel kunnen krijgen. Deze morgen (over 2 uurtjes) ga ik gezellig op theeleut bezoek bij één van mijn beste vrienden. Kijk er erg naar uit, want ik ga haar ook ons goede nieuws vertellen. Mmmm, misschien zo eerst even een heerlijke hollandse vlaai kopen voor bij de thee. Dat mag wel voor de goede nieuws dat ik ga vertellen hahaha! Liefs, Caatje
goedemorgen meiden!!! Ik zit op mijn werk met een gat in mijn broek . Naad net iets onder het kruis is kapot. Dus ik zit hier met mijn jas aan . Mams komt zo even mijn spijkerbroek brengen hahaha Caatje, hoe is het met je vader? Emma, van harte met de eerste mijlpaal! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee op naar de volgende Bijzonder, mooi buikje meid! Lolly, inderdaad even de dokter bellen meid! Hoop dat hij je kan helpen!! Sjoon, drukke boel zeg Sahi, vroeg uit bed is waardeloos! Ik stond er om 6 uur weer naast, om 7 uur haal ik zoonlief uit bed en die had zichzelf helemaal onder gepoept. Begon bij ons dus al goed
LM hahaha je hebt een lekker kijkgat daar !!! lief van je mams dat ze je broek komt brengen haha oh wat voel je jezelf dan zitten he ... caatje mmmmm wat een lekkere dingen !! je hebt groot gelijk dat je er zo van geniet ! tot wanneer blijf je nu eigenlijk meis ?? en hoe is het nu met je vader .. knapt hij al wat op nu jullie zo lekker geknuffeld hebben
Marooz; ik ga zooooo hard duimen dat je zusje schoon mag zijn!! ow wat lijkt t me zwaar om dit door te maken (voor je zus natuurlijk maar ook voor iedereen die er dichtbij staat!) Vind t echt heel vervelend dat veel van jullie zich nog zo beroerd voelen.. Slecht slaoen, spugen enz.. Allemaal enorm balen! Hopelijk is iedereen dr rond de 12 weken vanaf, dan ultiem genieten! Hier gister lekker door het bos naar t strand gewandeld met de mannen, wat heerlijk zeg... Hoop vandaag weer op een mooie dag! (weet ff niet meer wie het er over had,sorry) Pigmentvlekken (zwangerschapsmasker) kan ontstaan in t 2e en 3e trimester.. Als je echter gewoon regelmatig factor 30/50 smeert (wat voor je hele lichaam goed isnatuurlijk) is de kans dat je die vlekken ontwikkeld nihil vorige keer tot aan de 7e maand zon gehad (was poepiebruin) ik smeer altijd met 30 en deed toen mn gezicht extra met 50.. Geen vlekje gezien Nou meiden, werkze..() Geniet van t weer.. van de echo en van het zwanger zijn! )) t gaat zo snel!!