@taartjes: leuk allemaal, krijg allemaal leuke ideeen. maar het wordt bij mij toch altijd minder mooi dan op de plaatjes. lijkt me leuk om te doen in plek van beschuit met muisjes, maar dat is zo lastig voorbereiden he?! emma: ja heb wat rustige weken op het werk, er zijn wat clienten afgevallen en zit nog even te wachten op nieuwe. maar mijn teamleider gunt me even wat bijkomen, want 1 van die clienten die eraf is gegaan was echt heel heftig. maar nu kom ik uurtjes te kort, is ook niet helemaal je van het... Lovingmom: tuurlijk loop je niet uit de hoogte te doen met zo'n foto! Is toch juist leuk! fleur: nou, zo naast elkaar zie je toch wel verschil hoor! Leuk he?! mooi hoor! all: blegghh, hier misselijk, wordt er gek van! maar nog geen neigingen tot overgeven, dus ik doe het er maar mee...
Wauw, wat een mooi taartje Bijzonder! En die van jou is ook schitterend LovingMom!!! Op dit soort momenten zou ik willen dat ik een oven had... Maar in het huurhuis dat wij hebben, hebben we, helaas, een super kleine keuken en gewoon geen plaats! *kijkt uit naar het vinden van een nieuw huis* Met mijn vader gaat het gelukkig een stuk beter. Hij is vanmiddag naar Maastricht vertrokken en daar heb ik een erg goed gevoel over. Daar weten ze tenminste iets beter wat er moet gebeuren. Mijn vader hoeft dus geen medicijnen, wat hij nodig heeft, is ('s nachts danwel overdag) de beste dosering zuurstof, die ervoor zorgt dat er een goede zuurstofopname in het bloed zal zijn. Verder ben ik lekker aan het genieten van het mooie weer. Vanmorgen super gezellig geweest bij mijn vriendin, hebben heerlijk genoten van een abrikoosschuim vlaai. Liefs, Caatje
helaas dames ik kan van de lijst. Vandaag naar het zh geweest ivm slecht voor gevoel. En die was dus weer goed. Met 9 wk vlak na mijn laatste controle zijn wij voor de 4e x een frummeltje verloren. We hebben samen besloten om het nog 1 x te proberen en dan is het klaar want we hebben een prachtige zoon. Helaas dames moet ik jullie verlaten.
snelly wat verschrikkelijk meid. hier vandaag echo gehad. alles was goed. mooi hartje gezien. over 3 weken voor de 12 weken echo. x sap
@ Caatje: Jeetje klinkt vrij ernstig van je pa zeg. Heftig ! Gelukkig gaat het ietsje beter met hem. Was de vlaai lekker?? Lees het al, hmm abrikoos-schuim! @ Goldduke: Spannend deze week dus ! @ female: Hmm citroentaart! Ik zag laatst hier op ZP een lekker recept van een limoentaart. Die ga ik echt een keertje maken. @ Sahi: Laat het maar gauw 12 weken zijn dan! Balen van je misselijkheid. Heb geen tips helaas. @ Sjoon: Ik heb nooit een workshop gedaan hoor! Veel kijken op internet en filmpjes op you tube kijken. @ Emma: Wat balen van die vlekken. Ben der wel bang voor nu in Turkije! @ fleurop: Waauw, ik zie echt wel veschil in je buik hoor! @ caatje: Dank je! En dit was nog wel een van mijn slechtste taarten haha. Heb veel mooiere gemaakt. Kijk maar eens op www.taartuitculemborg.tk @ snelly: Oh nee meis.. wat erg, verdorie ! Heel veel sterkte! @ sabrina: Goed bericht ! Fijn dat alles goed was. Pff nu ben ik toch wel zenuwachtig voor de echo donderdag... nog 3 daagjes..
snelly: wat erg zeg!! Heel veel sterkte meis! bijzonder: ja kan niet wachten tot die 12 weken! caatje: fijn dat het beter gaat met je vader. En leuk dat je nu zo kan bijkletsen met je vriendinnen! sap: fijn dat alles goed was! all: nou de cz is ook niet bijzonder aardig zeg, belde om te melden dat ik zwanger ben en met ded vraag wat nu. Er kon nog net een felicitatie van af en verder werd me een lijstje opgedreund met wat ik moest regelen en dat ik dat allemaal zelf moet regelen en dat ik met vragen naar mn vk/gyn moet gaan... Weer een illusie armer, had het toch leuker verwacht, al dat geregel
@snelly: Wat een rotnieuws! Ik wens je heel veel sterkte... @Bijzonder: Jeetje, een hele website met taarten, wat mooi zeg! Ontzettend creatief!!! Wat mijn vader betreft, ja, dat is zeker wel heftig wat hij heeft. Hij is werkelijk een uniek geval en de medische wetenschap staat voor een raadsel. Voor hij geboren werd hadden ze al een keuze moeten maken: "het kind of de moeder". De moeder had al twee kinderen, dus op haar was de keuze gevallen. Het kind is gauw "verwijderd", de moeder die inmiddels onwel geworden was, bijgebracht en toen... Bleek het kind nog te leven. Met een verdraaide ruggewervel zei de arts dat hij nooit 1 jaar zou worden, toen hij dat werd, zeiden ze dat hij nooit zou lopen. Nou, hij is nu 66 en loopt nog steeds. Ja, hij heeft veel lichamelijke problemen en hij heeft zéker een zwaar leven gehad, maar ik ben ongelooflijk trots op hem en houd super veel van hem. Ik hoop werkelijk dat ze hem in Maastricht beter kunnen helpen. Vond het wel heel fijn dat hij gisteren tegen me zei "Ik kom hier weer bovenop hoor en geloof me, ik kom ook nog eens in Jerez!" Zo'n positieve instelling kan alleen maar helpen. Liefs, Caatje
@ Caatje: Dat is wel een heel bijzonder verhaal!! Wat tof dat je pa zo'n "taaie" is Knuffel hem maar lekker en ik hoop dat ze iets voor hem kunnen doen wat de benauwdheid betreft.... @ Bijzonder: Wat een leuke site!!! En wat heb je zelf een leuk taartje gemaakt!! Lukte dat wel met je misselijkheid?!? Grappig dat je dat zo kan en doet "vanaf" Youtube Ik ook de echo donderdag... Spannend he?!?! @ Sahi: Wat ontzettend onaardig van de cz!!! Zeker als je zelf zo blij bent en dan zo weer op de grond gezet wordt... Balen!! Maar...... Je "mag" (moet dus...) het wel allemaal lekker zelf regelen @ Sabrina: Fijn dat het goed was!! @ Fleurop: Wat een verschil al!! Leuk joh!!
Hoi allemaal, Hier dus toch de griep. Voel me nogal belabberd, elke stap is teveel Kindjes net in bed, dekbed weer op de bank dus ik kom morgen weer reageren hoor. Nu eerst op de bank en kom er vanavond niet meer vanaf geloof ik. Gelukkig geen afspraken komende dagen dus beetje uitzieken. @ Snelly; ik las je bericht, wat vreselijk voor je . Het is oneerlijk... Heel veel sterkte!! Liefs...
heej bijzonder, ik zag dat jij op hyves had gereageerd bij mijn vriendinnetje(amfy op het forum hier). Grappig! kleine wereldje he?! herkende je aan de naam van je dochter en haar fotootje weet niet hoe jij met je privacy bent, dus heb er verder op hyves niks mee gedaan. zo caatje, heftig hoor hoe dat toen ging met je vader. Kun je zien wat ze nu kunnen in de medische wetenschap! karine: nou inderdaad, ik zoek het allemaal zelf wel uit Ach ja, het kost hun natuurlijk weer geld, dus zo blij zijn ze niet dat ik een kind krijg. en aan de andere kant; je mag dus alles zelf bepalen en cz vergoedt wel, vroeger bepaalde je verzekering gewoon hoe en wat. female: beterschap meis!! all: vanavond lekker bankhangen en vrouwen series kijken verveel me een beetje, betekent dus wel dat ik me minder moe voel
@ Karine: Dank je ! Ja een taart maken ging wel gelukkig haha ! Nou inderdaad, ik vind het toch wel spannend. Helemaal weer na dat bericht van snelly @ Female: Oh getsie, beterschap meid. @ sahi: Oh grappig zeg. Ik ken haar alleen via het forum hoor, niet in het echt. Fijne avond op de bank hihi.
snelly meis wat verschrikkelijk !! ik wens jullie heel veel sterkte met dit enorm groot verlies .. het is toch jullie kindje .. ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn van een plakbeeb ff ego ben zo gesloopt na een dag met de hele dag volk over de vloer en een bende en zooi in huis dat ook opgeruimd is ben ik kapot heb last van mijn buik en duik nu dus de bank op ... morgen moet ik 12 uur werken incl savonds een vergadering ! zal er dus niet zijn hoop dat iedereen die vrij is lekker geniet van het weer en de rest ook een fijne dag !!
@lolly: veel beterschap meid! De reactie was toch leuk. Ik verwachtte dit niet vanwege mijn afwezigheid in het najaar... @caatje bedankt voor de info. Mijn schoonzus heeft ze ook gewoon gehad. Nu lijkt het toch iets anders te zijn, want de waterpokken breiden zich normaal toch heel snel uit??? Hopelijk kunnen ze je vader in Maastricht helpen. Waar woont je vader? @worstenbrood: nee niet letterlijk: ik bedoel 2-3 km @female: pirandello: dat schijnt een heel goed restaurant te zijn. Ik heb er nog nooit gegeten... Beterschap!!! @bijzonder: mooie taartjes! @fleurop: mooi gegroeid je buikje! @snelly: wat erg!!! Heel veel sterkte.
@female hoe was het bij de tandarts? Geen gaatje hoop ik? Ook al in de lappenmand. Rusitg aan doen he! (doe ik ook ) Beterschap. @bijzonder wow wat ziet het er lekker uit. Heerlijk. @emma gefeliciteerd met deze mijlpaal super hoor. Werkse morgen. @lm ik heb de site bekeken maar vind het nog steeds super knap dat jou het zo goed afgaat. Taarten bakken zou mij nog wel lukken maar het 'prutsen' (sorry ) met de afwerking lijkt me echt moeilijk. @fleurop wat een mooie buik. Je kunt echt al goed het verschil zien hoor. @lieke fijn dat de reacties positief waren. Toch weer een geruststelling. @all hier toch maar niet naar de ha geweest. Ik zie het nog weer even aan. Ja ik weet het ik ben eigenwijs. Maar goed ik ben nou eenmaal niet zo'n dokter loper. Voor nu lekker onder wol. Tot morgen allemaal.