Dat noem ik geen vriendin! Als ze echt een vriendin is zou ze blij zijn voor je! Tenzij ze andere reden heeft om niet blij te zijn.
@ Maedra: Jeej, gefeliciteerd met je mijlpaal ! Ik voelde het bij Lenthe met 16 weken ongeveer. Dat is nog vroeg hoor! Ja het hartje zul je vast te horen krijgen. @ LM: Ga je een peuterbedje doen of ook gelijk een groot bed? @ Worst: Ahh wat erg.. sterkte ermee! Gezonde koekjes, wat zijn dat ? @ tina: Ik eet zuurkool met ananas en worst. en van de laatste keren denk ik want het weer is e rniet meer naar. @ Fleurop: Wat raar om een vriendin kwijt te raken omdat je zwanger bent! Dan is ze je echt niet waard hoor. Vriendinnen horen er blij mee te zijn en er voor je te zijn.
Fleurop, Ik zou ook direct zeggen wat een slechte vriendin. Of als je als vriendin zo reageerd ben je de vriendschap niet waard. Maar kan er niet een goeie reden zijn dat ze zo doet, weet niet hoe close jullie normaal zijn natuurlijk. Maar denk gewoon aan mijn eigen vriendinnen, en ik zou dan toch gaan denken dat er een achterliggende reden voor zou zijn. Weet het niet hoor maar dat is gewoon wat ik denk.] En anders is het inderdaad een waardelose vriendin. Lekker genieten vanmiddag van het zonnetje. Ik ben aan het werk en kan helaas niet in de zon zitten.
@snelly: jeetje meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Sterkte voor jullie en hopelijk snel een nieuw wondertje die 9 maandjes in de buik blijft zitten! @fleurop: idd erg jammer om zo een vriendin kwijt te raken. heeft ze zelf moeite met zwanger worden dat ze daarom zo reageert? maar dat zou als vriendin geen reden moeten zijn om zo te reageren. natuurlijk mag ze zelf wel even minder happy zijn met zulk nieuws als het bv bij hun niet lukt, maar voor jullie blij zijn. @hier: vanavond de echo. ben zo benieuwd. heb nu beejte gemengde gevoelens, maar ben niet nerveus of zenuwachtig. hoop natuurlijk wel dat we een kloppend hartje zien! ik laat het zsm weten straks! zometeen komt een collega'tje even mijn zoontje zijn haar knippen, het is echt zooooo enorm te lang vind ik! haha lekker kort maar weer met dit weer.
worst: nog wat digitale knuffels voor jou, erg hoor, van je lieve kat! eetse met de gezonde koekjes tina: ik weet nog niet wat we eten, ik eet bij een client en die doet de boodschappen al voor ik er ben. vriendje eet zuurkool, want ik eet niet mee en ik lust geen zuurkool. fleur: wat een vriendin zeg... is er een speciale reden dat ze het er zo moeilijk mee heeft? lekker genieten van het zonnetje! sjoon: spannend! Maar het zal vast goedkomen! Ik hoor het graag zo! all: gezellig met mn broertje bijgekletst en gelunched en de stad in geweest enzo nu klaar maken voor werk...
@ Fleurop; hier nog zo iemand... mijn beste vriendin heeft ook al gezegd soms helemaal gek te worden van baby gepraat "alsof er niets anders is" Als er ergens een verjaardag is etc. Maar ik had dat zelf ook.... nog niet zo lang geleden. Ik zag vriendinnen 'kwijtraken' we zaten niet meer op een lijn, een andere levensfase misschien? Het komt wel altijd goed kan ik je zeggen En zo niet? Pech voor jou vriendin. Ben misschien een beetje kort door de bocht, maar dat ben ik. En Worst... wat erg van je kat! Heb hier zelf twee schatten rondhuppelen en daar mag me echt niets mee gebeuren hoor! Heel erg naar voor je.
Oja worst, wat erg van je kat. toen de onze doodging vond ik dat ook zo erg. ik ben zelf namelijk een echte kattengek. sterkte meis!
JAAAAAAAA!!!! hartje klopt! Ben zo blij! ik ben alleen een week terug gezet. maar dat klopt helemaal niet volgens mijn berekening. dus zou nu 7 weken en 4 dagen zijn, maar omdat ik onder de 8 weken zit volgens de echo mag ik over 3 weken weer spieken!!
@sjoon wat een fijn nieuws gefeliciteerd!!! Wel beetje balen dat je teruggezet bent, maar voordeel is dat je natuurlijk weer een echo krijgt over 3 weken ! @Alle dames, bedankt voor jullie lieve berichten.. mijn hoofd doet pijn van het huilen en het verdriet.. Ogen zijn helemaal dik.. Ben dus gewoon echt emo ervan.. Kan bandenpijn ook aan een kant van je buik zitten ? De hele dag al een trekkend gevoel.. Niet echt pijn maar meer zeurend, het zit in de weg zet maar.
Och och.... wat een verdriet. Ik moet er ook niet aan denken dat mijn pepje er niet meer is. Sterkte meid! Ik heb ook last van bandenpijn en een soort trekkend spierpijn gevoel in mijn buik. Nu heb ik weer wat meer last van de liezen. Ik ga zo nog maar eens ff kijken of Ty nog te horen is.. Wat betreft vriendin... ik heb ook een vriendin die kan zelf geen kinderen krijgen en die vind verjaardagen soms ook zeer vervelend omdat het alleen over kinderen gaat. Maar gelukkig praten de mannen meestal over andere dingen en kan ze daar ook goed mee opschieten. Ze had ook heel veel moeite om soms op kraamvisite te gaan. Gelukkig heeft ze dit gewoon uitgesproken en kunnen we ook met haar gevoelens rekening houden. Tis allemaal niet zo makkelijk...
Even geen gezellig geklets van mij vandaag... Sorry maar ben kapot last van me rug/benen en moe... Gister misschien toch iets teveel gedaan. En daar komen dan nog zenuwen bovenop bah!!! Nogmaals sorry maar voor jullie een fijne avond gewenst! Groetjes
Snelly, wat verschrikkelijk zeg, met tranen in de ogen las ik jouw post. Meid, heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn en dat dit kindje 9 maanden in de buik blijft zitten!! Worst, wat een verdrietig bericht. Ik weet helaas heel goed hoe het voelt. Dus een dikke knuffel meid! Dames met goede echo'sroficiat. Hier: ben de laatste dagen zo enorm druk voor het trouwen, werk en lekker van het lenteweer genieten, dat ik hier weinig geweest ben. Maar ik ben jullie echt niet vergeten en ik hoop dat bij jullie, net als bij mij, de kwaaltjes afnemen en het echte genieten steeds meer begint! Maandag de combi-test, ben er best nerveus voor. Als de kansberekening "goed" zit, dan mag iedereen weten dat ik zwanger ben. Heb net weer jurken binnen, dus die ga ik even passen. Kussies en knuffels voor iedereen die er eentje wil.....
Sjoon: Wat heerlijk joh dat je een kloppend hartje hebt gehoord/gezien. Helemaal super! Worstenbrood: Knuffel !!! En bandenpijn kan inderdaad ook aan de zijkant zitten. Sjenny: Jij ook een knuffel !! Suus: Veel plezier met de voorbereidingen ! Gaan jullie uitgebreid trouwen ? Zo ik zit ook eindelijk eventjes ontspannen, heb net de stapel folders uitgezocht ( doe ik altijd sorteer eerst de folders, de stomme gaan direct weg en dan leg ik ze van minst leuk naar het leukst hahaha stomme tick ) en dan ga ik zo douchen en op de bank zitten folders kijken ! Oh en heb zo'n gaaf kado gezien voor Esmee, zij wordt 9 april al weer 2. Een rose houten race loopauto !!! Echt te gek, op loopauto.nl (mag ik dat zo hier neer zetten ? Weet ik niet meer...) Straks nog even overleggen met manlief en dan direct bestellen !! Nou lieve meiden, fijne avond en sterkte met alle kwaaltjes en knuffels voor een ieder die het nodig heeft !
hahaha zie net dat die auto volledig van metaal is hahaha hoezo blond !!! Maar goed hij blijft leuk !!!
Ha ha ha Sushi, niet meer haarkleur gebruiken hoor, de komende 7 maanden mag je het zwanger zijn als excuus gebruiken Nee, we doen het klein, we vinden de bruiloft namelijk allebei niets aan....ha ha ha. Het gaat ons om het getrouwd zijn. Met 22 personen (volwassenen en kinderen) eerst in gemeentehuis en daarna naar een restaurant/speelruimte in een prachtig natuurgebied. Eerst bij mooi weer een boswandeling en aansluitend een buffet. En dan gaan we de volgende dag een week op huwelijksreis naar roompot weerterbergen....whaaahaaa. Oja, we trouwen met z'n drieen. Tess krijgt ook een ring en wordt genoemd in de tekst bij het jawoord.
Oh ja dat is waar, haha lang leven de zwangerschap Wat ontzettend leuk dat jullie met z'n drieen trouwen. Onze Esmee was er ook bij, wij zijn 11-12-2010 getrouwd en in mijn trouwring zitten 3 diamantjes omdat we met z'n drietjes waren. Ook wij zijn niet uitgebreid getrouwd hoor. Het is zo fijn als je met je meest dierbaren er een bijzondere dag van kan maken ! haha wij gingen op huwelijksreis naar Center Parcs. Heerlijk van genieten !!!