worst: gelukkig, jij ook goed nieuws! leuk dat je emma gezien hebt caatje: goede berichten, fijn! bijzonder: wat een mooie foto's! mariel: veel plezier bij ikea! karine: ook goed nieuws!
Karine: Wat fijn dat je ook een goeie echo hebt gehad ! Nou heb het op mijn werk verteld hoor... ben wel aan de vroege kant met vertellen maar goed dan hebben we het maar gehad.. en mijn collega's reageerde echt super leuk !!! hahaha weer druk zitten maken om niets ! Nu ga ik echt hoor, toedeloe !!
Hoi meiden hier met mjjn foon vanaf mijb werk dus hou het ff kort Maar wat een super dag ! Wat een posi echo's ... Wat zalig om te lezen En ook bij ons was het geweldig pffff wat was ik zenuwachtig zeg nog lekker nachtmerrie erbij.. Maar met fiet is alles goed ! 6cm groot en dus staan we nu weer op 2 oktober met de uitgerekende datum .. Alles was goed en ik ben de tweeling van worst hah Nekplooi 1.8 en placenta aan de voorkant... En dus zal ik dan toch de beeb wel,niet gevoeld hebben... Was zo mooi om te zien en zo'n fijn gesprek .. Ik heb ook 5 echo's mee gekregen en zeker 20 min kunnen genieten van onze slaapkop .. Ben zo blij nu En worst je bent een schatjd ! Vond het zooooo leuk je te zien ... Echt supee en dat bakkie doen we zeker te weten
Ohw dames wat ben ik opgelucht dat alle echo's goed gegaan zijn vandaag.. Dan schijnt het zonnetje nog lekker ook maar ik lig lekker in de bank te rusten, zo nog even een middagdutje doen. Het scannen opgegeven dus de echo's komen vanavond pas. Ow goldduke moet nog komen.. die wachten we nog even af dus..
Emma: Toppie ! Fijn dat alles goed is ! Ik ben toch niet naar Ikea ik ga nu maandag hahaha werd toch beetje te laat en aangezien ik maar tot half 3 werk redde ik het qua tijd niet meer. Dusssss Maar ga wel lekker half uurtje eerder weg vandaag, en dan rij ik even lang de V&D want hun sale is begonnen en ze hebben super leuke glazen met kleurtjes die ik wil !
YUHUUUU nekplooi 1,3 dus prima Kansberekening meteen doorgebeld gekregen van het VU in Amsterdam: 1:2800 ook prima dus. Beeb is nu 6,55cm .... dus ben nu op de dag af 13wkn Zo'n half uur gekeken, op mijn zij gelegen, moeten hoesten... hij/zij draaide telkens verkeerd om of deed wat met z'n armpjes & beentjes zwaaien. Kortom een geweldige ervaring weer rijker, en wij allemaal die vandaag de echo hadden! (Emmo, Worst, Bijzonder ea.) Heb zo'n 10 foto's meegekregen , vriendlief scant er straks een paar in. Ben nu KAPOT en heb hoofdpijn, zal de ontlading wel zijn.... Tot laters!
Goede echos en nekplooimetingen! wat een goede berichten na wat vervelend nieuws gister... Heerlijk op zo'n mooie dag!
in principe heb je recht erop. ze is akkoord gegaan met je bod. dit vind ik echt een laffe actie. mooie echo's gezien! en natuurlijk goede nekplooimetingen! Hier hele dag gewerkt, en helemaal op. vriendlief is overnachten, dus wordt alleen eten met zoontje. dis is zittend op de bank ikn slaap gevallen, is nog nooit gebeurd! ga denk ik maar pannenkoeken maken lekker simpel. gister op mijn werk verteld, en heel enthousiaste reacties. verder wel bijgelezen, maar niet bijgebleven, SORRY!!
Wat een positieve berichten: worst, goldduke, emma en karine(?) proficiat met jullie goede echo!!! en degenen met een goede nekplooi: ook fijn om te weten. Vond ik tenminste wel vorige week. Je hebt natuurlijk nog geen garantie.
sjoon: leuk dat je werk leuk reageerde! goldduke: goedzo!! leuk dat ze bij jou ook zo goed reageerde! mariel: ook goed toch emma: goed zo!!
Ooooh pannenkoeken.... Hier net een pizza op (ik gooi op de diepvries pizza altijd zelf nog vanalles) maar pannenkoek is wel wat voor zaterdag Joepie ik heb morgen vrij en dan gaan we denk ik Enschede maar eens onveilig maken.
hier is 'ie! 2 handjes/voetjes foto's en twee waar je hem bijna helemaal ziet Zoals ik al schreef heeft ze goed moeten porren om het in beeld te krijgen. Fijne avond allemaal!
@ Goldduke: Wat een mooie echo's meid!!! Wat geweldig dat ze je beeb zo moest porren @ Lieke: Thanx Ons frummeltje bewoog al lekker @ Ellenk: Hmmm... Pannenkoeken... Lekker!!!! @ Sjoon: Wat tof dat je werk zo enthousiast reageerde!!! Fijn dat alle nekplooimetingen ook goed waren vandaag!!!