Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames met goede echo's en nekplooimetingen:congrats. Is toch altijd weer een geruststelling.
    Ik ben maandag aan de beurt en hoop op een goede uitslag.

Ben weer weg....ben doodop,dus ga filmpje kijken en op tijd naar bed.

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
  3. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Super gaaf! Echt al een gezichtje! :)

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst! word helemaal emo van je fotos! dat gezichtje... Wow!!
    Vooral linksonder en rechtsmidden.. Nu al een lekker bekkie :D
    En rechtsboven ook nog ff zwaaien!!

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Worst wat mooi!

6. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Prachtige echo's!!!!!!!!! Wat worden het ineens al een hele kindjes!!!!!!!!!!!

Ik ga snel op bed ben echt bek af!

Hele dikke kus

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Kan dr uren naar kijken!

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja he, ik ook word verliefd op alle echo's die ik hier in dit topic voorbij zie komen...
    Ik hoop zo dat we allemaal over 6/7 maanden een gezond kindje in onze armen kunnen sluiten.

Ik heb trouwens ook een blog aangemaakt sinds vandaag.
    Gewoon lekker simpel, zal de link achterlaten op de hyves.
    Voor degene die alles willen volgen ;) !

Ik ga zo ook mijn bedje in.. Ben gebroken en hoop eindelijk eens dat ik een hele nacht kan doorslapen..

Liefs voor jullie allemaal.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik kom op de juiste moment binnen zie ik!!
    Prachtige echo's Worstenbrood!!!

Ik kom ff mijn koppie showen voor diegene die mij nog kennen :p
    Ben zwaar misselijk en neem 3x daags Emesafene zetpillen en probeer sinds vandaag gember pillen. Ben ook weekje thuis van werk en baal want zo duurt de weeek nog langer naar de echo.
    Morgen 7 weken maar een band/baby gevoel heb ik niet. En alsi k mij de echo probeer voortestellen zie ik alleen een lege ruimte :( Tja dat heb je na 5 mk's grrrr Denk dt als we wel een hartje zien dat ik meteen flink emo word *bloos*

Hoe is het hier?? De meesten de 12 weken voorbij toch? :D

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    prachtig!!!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ahhhhhhhhhh lief!!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ook prachtig!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    meningen daarover zijn verdeeld bij de vk's.
    Ik heb het wel bij mijn dochtertje ene keer vaker dan de andere keer gebruikt en is niks mis met haar :p

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dikke knuffel meis, ik had hetzelfde vorige jaar.. je zag nog een heeeeel klein beetje vruchtje nog en 2 dagen later helemaal weg :( dikke dikke knuff!

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Wat een mooie foto's zag ik voorbij komen.

Wie moest ik nog eens pb-n voor wijzigingen in de lijst. Vandaag een pakket met twee pretecho's gepland. Hierdoor heb ik 29 april, 27 mei (20wk) en 29 juni een echo :)

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ook een prachtig echo!!

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hallo dames
    Hoe is het hier. Hier weer vroeg wakker door mijn dochter. Het was 5.30 uur. En dat op mijn vrije dag..
    Het weekend weer werken. Geen zin in. Als enige kijk ik uit naar de lunch haha. Zaterdag lekker broodjes halen en zondag altijd een turkse durrum halen.

@ Worst: Wat super dat je het hartje gehoord hebt! Hier nog steeds niet.
    Wat goed dat de hematoom weg is !! Jeej ! Wat gezellig dat je emma hebt ontmoet !!
    @ Caatje: Goed nieuws van je vader. Ook al gaat het met kleine stapjes, het is vooruitgang ! Geniet nog lekker een paar daagjes daar !
    @ Karina: Wat fijn dat alles goed was ! En dat het al bewoog joh, wat geweldig !
    @ Mariel: Leuk dat je collega's zo reageerde! Gelukkig nergens meer druk om maken dus :D
    @ Emma; Bij jou ook alles goed ! Jeeeej ! En wat leuk, al 6 cm. Wat heb je lang mogen kijken, super zeg !
    @ Worst: Nou he ! Alleen maar positieve berichten, wat fijn zeg. En dan nog zo'n mooi zonnetje erbij!
    @ Goldduke: Jaaaa, ook goed nieuws! Haha kleine eigenwijs al in je buik. Wat heb je veel foto's ! Gaaf hoor !!
    Ik had gister ook hoofdpijn, waarschijnlijk van de spanning ja!Geweldige foto's !
    @ Sjoon: Leuk die reacties op je werk !
    @ Worst: Waauwie, je ziet het gezichtje al helemaal !
    @ aowyn: Balen van je misselijkheid ! Bijna je eerste echo zie ik, spannend meid !

Ik zal eens kijken of ik een stukje van mijn echo kan filmpen, heb bewegende beelden.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jemig wat gaaf!! Inderdaad wat bijzonder al zegt, je ziet echt het gezichtje :D
    Super hoor!!

Ik mag maandag :D
    Dinsdag nog even bloedprikken en dan hebben we het ergste gehad hahaha

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Grrrrrr had ingelogd, een heel verhaal als reacties geschreven, klik op "snel reageren" en toen zei de pagina dat ik niet ingelogd was!!! Hele tekst kwijt! *zucht*

@Worstenbrood en Goldduke Mooie echo's! Kijk ook al echt super uit naar mijn eerste echo!!!

@Aowyn Zou je alsjeblieft al jouw antwoorden in één post kunnen verwerken?! Alle andere dames doen dat ook en het houdt dit topic een beetje leesbaarder...

Nou, mijn vader komt vandaag dus nog niet naar huis. Op zich niet zo heel erg, want ze zijn nog niet helemaal klaar met de instellingen voor zijn thuisbeademingsapparaat. Is natuurlijk wel prettig als dat helemaal in orde is, voordat hij naar huis komt. Vermoedelijk zal dat nu maandag zijn.

Overigens, er is ook wel een klein pluspuntje aan het liggen in Maastricht: mijn vader krijgt nu niet zo veel bezoek, waardoor wij heel veel tijd met ons tweetjes hebben (de verpleging doet ook absoluut niet moeilijk dat ik buiten bezoekerstijden blijf), dus dat is echt heel fijn!!!

Met mij gaat het verder wel goed. Ik geloof dat de zwangerschapsmoeheid nu toch echt door begint te zetten. In combinatie met het iedere keer op en neer naar Maastricht en hele dagen in het ziekenhuis "hangen", is dat ook wel begrijpelijk. Lig er elke avond om 10 uur in hahaha. Heerlijk!!!

Vanmorgen werd ik ook weer een klein beetje misselijk wakker, maar dat is nu gelukkig alweer weg aan het trekken. Zit nu lekker aan een glaasje aardbeien yogho!!! Mmmmmmmm!!!

Liefs
    Caatje

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sterkte meid! Misselijkheid is zo vervelend!
    Wanneer heb je je echo? Ik ga voor je duimen voor een heel mooi kloppend hartje!

Deel Deze Pagina