Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Caatje, wat jammer dat je vader nog niet naar huis komt. Maar als jullie nog niet helemaal klaar zijn is het misschien ook beter! Kan me voorstellen dat je wel moe wordt van het heen en weer reizen steeds!

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ja behoorlijk, maar ik heb het ervoor over hoor! :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik heb een stukje film van de echo in onze hyves geplaatst dames :D

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat snap ik :D

Ik zie steeds leuke padpakken langskomen in de banner...........toch nog maar even wachten hahaha

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Blijft wonderlijk zo'n kleintje en dan die armpjes die je gewoon al ziet bewegen!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Het is inderdaad beter als alles goed geregeld is ja. Wel jammer. Wat fijn dat jullie veel tijd samen hebben !
    Balen van de klachtjes. Snap dat het erg vermoeiend is allemaal ! 10 uur?? Ik ga om 8.30 naar bed tegenwoordig ! Volgende week heb ik late dienst, dat gaat nog wat worden !

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ vroeg naar bed: 10 uur haal ik ook niet hoor!!! Ik lig hier ook tussen half 9 en 9 uur in bed :D :) Heerlijk!!!
    Maar ik moet zeggen dat ik ook een stuk lichter slaap dan anders ;)

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga vaak rond 9 uur naar boven, nog even tv kijken en dan slapen. Vriendlief vind het niet zo heel gezellig als ik nog eerder naar boven ga :D

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Karine, dat lichter slapen herken ik. Ik ben de laatste tijd al rond 04.00 uur wakker :(

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hier ook al een vriendje die er niks aan vind dat ik zo vroeg moe ben!
    maar goed, daar moet hij (net als ik) ook maar even doorheen.

@byzonder: ik zal zo even de hyves checken!
    @caatje: ga je iedere dag van ehv naar maastricht reizen?
    @worst: mooi echo foto's! die foto waar je kleintje zwaait, lijkt net of die het hoofdje naar de "camera" draait...

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja ik ook, de vogeltjes beginnen al zo vroeg te fluiten !
    zaterdag de klok vooruit he ! Uurtje korter slapen. Wel balen want ik moet werken !

12. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dat is wel heel erg vroeg hoor!!! Slaap je daarna nog wel lekker?!?

En toch vind ik dat zo gezellig wakker worden :D :D
    Balen dat je moet werken, dan is het écht een uurtje korter....

13. Female

Female Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!

Flink gekletst gister zeg. Wel een hoop goede berichten las ik. Ga ff goed bijlezen :)

@ Bijzonder: super dat het goed was, nu ben je vast echt gerustgesteld ;) Geniet ervan!

@ Mariel; ik mag ook pas weer 7 april, vlak na jou dus. Tijd gaat langzaam he? (lijkt zo tenminste ;))
    Prettig dat ze het zo goed opvingen op je werk!

@ Worst; Wat super dat alles zo goed was, én hematoom verdwenen! Echt goed nieuws!

@ Karine, gefeliciteerd, goede echo! Fijn!

@ Emma; nog een goede echo! Yes!

@ Gold; de laatste met goed nieuws. Top!

@ Sjoon; Lekker dat ze op je werk zo goed reageerden, is toch een opluchting.

@ Ellen; genieten in Enschede, veel plezier!

@ Echofoto's; vind het zo gaaf al die foto's van jullie! Echt al hele mensjes, wauw....

@ Aowyn; wat lief dat je even komt reageren hier! 7 weken al, dat is wel super he! Is dat een 'mijlpaal'? (Vorige mk's gingen eerder mis toch?) Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de echo hoor... Spannend!

@ MP/Angelsound: uiteindelijk stuurde ze een mailtje: Sorry, maar iemand is hem net komen halen voor 20 euro. Ik was veel te snel met reageren en jij bleef vasthouden aan de prijs. Er staan genoeg andere op, komt vast goed blala...

Ik was echt ff heeel pissig gisteren, ik kan zo slecht tegen zulke dingen. Gaat me niet om het geld, maar de manier waarop. :x

Heb dit teruggestuurd:
    Ik hoop dan werkelijk dat u er iets van geleerd heeft voor de volgende verkoop. Dat had u zich toch echt eerder moeten bedenken. Afspraken maken en daarna voor een paar euro' s aan een ander geven. En natuurlijk bleef ik vast aan de prijs, want u heeft me verteld op mijn bod in te willen gaan.
    Dit soort verkopers maken Marktplaats voor mij erg onplezierig. Ik ben allerminst gecharmeerd van uw manier van zaken doen.

Stik d'r maar in :x:D

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mooi duidelijk Female!!!

Pff ben notulen aan het uitwerken, wel vandaag om half 4 vrij :D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@female, ik vind het een gepaste mail vanuit jouw naar haar toe.

ze moet het maar wel even weten!

16. Female

Female Niet meer actief

Ja toch? wilde het er toch niet helemaal bij laten zitten, hopelijk is ze een beetje gevoelig en krijgt toch ietsje een rotgevoel :D

@ Lovingmom; suc6 met je notulen, half 4 is idd lekker vroeg! :)

17. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Female: Keurig mailtje hoor, je hebt groot gelijk ! Tijd gaat inderdaad langzaam :( maar we kunnen wel samen aftellen tot onze echo ;)
    Caatje: Fijn dat je zoveel tijd met je vader kan doorbrengen en dat het ziekenhuis daarin meewerkt !

Esmee was hier ook om 6 uur wakker :$ erg fijn... NOT ! Maar goed het zonnetje schijnt weer ! Ga zo maar eens aankleden, ga bij vriendinnetje op de koffie. Zij heeft een tweeling van 5 maanden oud en mag haar zwangerschapskleding lenen, dat scheelt toch weer :) ook omdat ze ongeveer in dezelfde periode zwanger was als ik nu.

Fijne dag meiden !

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Jaa, wat een mooie echo's allemaal, dat zwaaihandje!

Aowyn, wat goed om van je te horen, ik hoop dat je binnenkort een prachtige echo hebt!

Sjenny nogmaals veel sterkte, ik heb het helaas ook meegemaakt, hopelijk is het jullie snel gegund.

Female, goed dat je nog gemaild hebt, behoorlijk aso om een afspraak ie na te komen vind ik.

Ik ga er ook zo vroeg in (21.30, voor ons is dat héél vroeg). Man is er nu wel aan gewend, komt me altijd nog even lief instopopen. :) Ik word sinds ik zwanger ben elke nacht een keer wakker om te plassen, zo ergens tussen 1 en 4 uur, heel fijn.

Wat is de beste periode (ongeveer) voor nog een pretecho denken jullie? En dan dat je kindje helemaal in beeld is, dus ik neem aan nog voor de 20 weken. Wil er na volgende week eentje gaan inplannen, kunnen we de video aan de familie laten zien, lijkt me zo bijzonder, die moeten het nu steeds maar met een wazig fotootje doen. ;)

Wat een weer is het zeg, voor de dames die niet hoeven te werken, geniet er van! Ik ga zo lekker naar Utrecht voor een lunchafspraak, misschien zelfs wel even op het terras zitten. :)

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Je kunt vanaf 16 weken een geslachtbepalingsecho doen. Denk dat dit dan ook ongeveer een mooie tijd is voor een normale echo.

Fijne dag vandaag!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goed gedaan female :D

Deel Deze Pagina