Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey meiden,

ik heb net even een beetje terug gelezen....
    Vond het erg leuk om wat van Aowyn te horen. Meid, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Oh, die echo is al snel....whoepie, wat spannend. Ik ga mega hard duimen voor een kloppend hartje.

Verder is er weinig blijven hangen, dus ik ga zo even teruglezen en reageren.
    Caatje, ik zal ook af en toe even quoten, dat is gewoon makkelijker.

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Leuk zeg, ik ben benieuwd. Ga zo even kijken....

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ook, zwaar irritant!
    Vaak om te plassen en dan duurt het soms wel een uur voordat ik in slaap val.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo,wat een belachelijke actie zeg. Maak het helaas vaak genoeg mee.Maar super gereageerd meid!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Helaas geen zonnetje hier vandaag, dus dan maar even bezig in het huis. Komt het huishouden wel ten goede....Vanmiddag nog even de stad in.
    En lactulose voor mijn kleine meissie ophalen. Zo sneu, het poepen doet haar zoveel pijn....echt een drama.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé, wat een goede echo's allemaal gister zeg!
    Super meiden!
    En echt mooie en duidelijke fotootjes krijg je nu inderdaad. Echt al een mensje te zien!
    Hier lekker een dagje vrij. Maar de zon is een beetje weg aan het gaan helaas, sluierbewolking.
    En de reactie die gestuurd is naar diegene van MP; ECHT SUPER! Niet met je laten sollen!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo ik ben even mijn adressen aan het bijwerken voor de geboortekaartjes :D
    Lekker vroeg hahaha, maar gelukkig had ik het bestand nog bewaard. Dus wat eruit, nieuwe erbij en dan hoef ik straks alleen nog maar samen te voegen :D

8. Princess01

Princess01 Niet meer actief

even een vraagje tussendoor. Ik ben zo ontzettend verkouden. Kan er niet meer van slapen. Alles is geblokkeerd en hoesten de hele dag. Heb dit nog nooit gehad en weet ook niet wat ik wel en niet kan doen i.v.m. zwangerschap. Iemand tips?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Even je huisarts bellen. Dacht dat er een neusspray bestond die wel tijdens de zwangerschap mag (niet alle neussprays mogen namelijk)

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Princess: En stomen misschien met eucalyptus (hmm schrijf je dat zo...) dat helpt ook meestal goed om alles open te krijgen... idd even checken met huisarts.

Zo zit nu aan 2 bruine boterhammen met gebakken ei, had zo'n trek ! Is ook wel gezond toch ? Gebakken ei ? hahaha denk alleen dat de mayo erop niet zo goed is :D

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ach gezond of niet als het maar lekker is :D
    Ik heb gisteren een zak crocky bolognese in mijn eentje naar binnen gewerkt :D
    Ben nu 1,5 kilo aangekomen in 11 weken hahaha

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hmmm, krijg trek.....ga ook even een broodje met ei maken.

13. Princess01

Princess01 Niet meer actief

jah kan inderdaad wel even gaan stomen....

MMMM... broodje ei, ben alleen aan het werk en nu echt zin in een broodje ei... haha!!! (geen ei hier)

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    hey ik gerobeerd alles bij te lezen maar het is helaas niet niet gelukt. Ik heb wel hele mooie echo's gezien van goldduke en worst. Super meiden.

Ik knap langzaam aan wel weer op. Sinds dinsdag vreselijke steken in m'n hoofd. Als het maandag niet over is ga ik weer naar de ha en schrijft dan een ab kuur voor. Hopelijk ben ik voor die tijd op geknapt.

Vandaag zijn m'n schoonzus en zwager 12 1/2 jaar getrouwd en daer hebben we vanavond een etentje van. Erg gezellig maar wel erg vermoeiend. en dan maandag groot feest want dan word onze grote vent alweer 3 jaar.

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik ben trouwens nog helemaal niks aangekomen. Ja, je ziet op de weegschaal duidelijk verschil voor en na de ontlasting (1 tot 1,5 kilo lichter erna, haha).
    Maar nog niet consequent zwaarder dus.
    Hoe is dat bij jullie???

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben 1,7 kilo aangekomen. Zit vooral in mijn (.)(.)......

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier nog steeds afgevallen, maar kom wel weer terug op mijn startgewicht haha.

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier een kilootje mee maar ook 2 maten gegroeit in (.)(.) hahaha

Zo moppie zit lekker te kleuren bij mama aan tafel, inmiddels zit er meer op haar handjes dan op het papier :D prachtig vind ik dat ! Zit ik stiekum vanachter mijn laptop naar haar te gluren... hihihi

Vanavond lekker niets doen, eten lekker shoarma ! En morgen heb ik een meidenspelletjes avond bij een vriendin. Anders vriendinnetje van mij is 13 weken zwanger dus ben gelukkig niet de enige die aan de fris gaat. Zit te wachten op mijn bestelling bij alcoholvrij.com maar nog niets ontvangen.... ben benieuwd hoe het smaakt.

Oh ik moet Esmee helpen met kleuren, tot laters !

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hi meiden,

Princess... ik zou ook zeggen, lekker stomen. Tenminste als je tegen die geur kan.

Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben maar ik ben overal dik nu. Ben bang dat ik echt een oempaloempa word :(

Pff maandag mag ik eindelijk spieken. Heel spannend want dat is mijn mijlpaal voor de vorige keer toen ik er pas met 15wk achter kwam dat het al 2 wk niet meer leefde. Als maandag alles goed is ga ik echt los! Ik denk dat ik ook nog voor een pretecho wil ronde de 16-17 wk... Xie wel

Zo ik ga lekker spaghetti maken.

Nou Tjuuskus, tot snel weer :)

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    oh spaghetti ook lekker !!!!

Eet smakelijk allemaal en een fijne avond !

Deel Deze Pagina