Heb alles gelezen maar werkelijk niets onthouden... Had al gemeld dat ik natuurlijk wat bloed bij het plassen verloor, dat is nu door gezet en denk dat de blijdschap voor mij hier alweer ophoud Het gekke is dat ik echt puur alleen bloed verlies, heb geen kramp, maar heb alleen het gevoel alsof er iemand aan me schaambot hangt, jeetje wat doet dat een pijn... Weet ook nu even niet wat ik moet doen... Het is allemaal zo onzeker...
Oh, daar zitten wel alle tukkers...... Maar nee hoor, ik blijf lekker hier plakken. Ben nu hier gesetteld en het bevalt me goed.
Och Mendy, wat ontzettend naar zeg. Dit maakt je toch ook helemaal onzeker. Tja, bloedverlies hoeft op zich niet zoveel te betekenen, maar ik weet niet of je veel verliest. Ik hoop echt dat het niets te betekenen heeft en dat je zwanger blijft! Knuffel meissie!
Hey Mendy Als iemand geen ster is in dit soort dingen ben ik het wel, hoop dat het allemaal goed is.. Misschien even de dokter/verloskundige bellen ? Kan me voorstellen dat je bezorgd bent..
Het is een heleboel bloed, helder rood maar geen stolsels, dus weet eigenlijk wel dat het afgelopen is maar dan is er toch nog heel stiekem de kleine hoop dat er niets aan de hand is..
Ik zou ook de vk of HA bellen voor een echo of te overleggen? Veel dames hebben nog bloedverlies en soms ook stolsels en zijn nog zwanger, maar leuk is anders natuurlijk, knuffs!
Mendy, ik heb er geen ervaring mee. Bij mijn miskraam, kwam het ineens opzetten. Eerst hele heftige krampen, zweten en na ongeveer 10 minuten begon ik hevig te bloeden. Daar kon geen maandverband tegenop. Maar ik weet van anderen dat bloedverlies niet altijd verkeerd hoeft af te lopen.
@Mendy..ik heb er geen ervaring mee..maar wil je even sterkte wensen. Ik ga er vandoor.. ga straks shoppen met de buren bij de Makro Dus gooi mezelf even onder de douche. Toedoels meiden..fijne dag!
Hoi hoi.. Ik lees mee, heb erg veel om terug te lezen.. Maar daar is het zondag voor Gister bezoek gehad van vrienden, wij wilde naar hun toe komen maar zij dus perse naar ons.. Daar gaat het ''ik moet rijden'' excuus. Op de valreep 0% alcohol wijn gehaald, dat was super want ze hebben niks in de gaten gehad.. Ps: Voor Hyves, ik vind het prima maar moet er dan wel een hyves voor aanmaken want die heb ik sinds kort niet meer. Was juist over gestapt op facebook en.. Gister een CB digital test gedaan, het batterijtje van dat ding is nu al leeg?!
Sterkte meis, je moet doen wat je gevoel je in geeft.. Kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt ..
Soepkip, da's toch niet normaal?!Zou ermee terug gaan.Slim hoor, die wijn. Dat zouden mensen bij mij niet missen de alcohol, want dat drink ik vrijwel nooit. Maar het roken wel. Ik heb dus begin januari gezegd dat ik met oud en nieuw als voornemen heb gekozen voor het niet roken. Maar er waren wel een paar blikken die vervolgens afdwaalden ter hoogte van mijn buik. Maar niemand die ernaar vraagt.....mooooi zo.
Soepkip Hier ook een FB maar de meeste mensen hebben nog Hyves dacht ik en ik ben niet zo bekend met de geheime FB pages, zijn er wel maar ik weet niet hoe ze werken Digi CB blijft 24u in de scherm, dan is de batt leeg, jammer he
Hier ook een FB gebruikster, Hyves doe ik niet aan ivm internationale contacten die ik onderhoud via FB.
Jeetje, dat wist ik niet. Nou, dan zou er eigenlijk een aan/uit knop op moeten zitten om bat. te besparen. Maar ik heb hem hier liggen en wil 'm woensdag doen. Zal dan dus maar meteen een foto maken. Is namelijk voor het fotoboek. Wordt een beetje geirriteerd van mannetje. Als mijn dochter nu op mijn schoot springt of ik ben haar aan het kietelen, dan staat hij er direct bij. "....voorzichtig met de buik van mama" "doe maar niet", benen weghalen enz......Poeh, ik krijg het er bij hem niet in, dat je daar echt geen mk van kunt krijgen. Zijn jullie mannen ook zo overdreven beschermend?
FB heb ik niet, want ik ben al niet zo'n held in die dingen. Ben al blij dat ik hyves nu een beetje begrijp na al die jaren.....
Ik mag mij ook aanmelden bij de oktobermama's 2011, 3 jaar geleden ook al met de oktobermama's 2008, dus dat is wel weer bijzonder hihi! Ik zal me even voorstellen, ik ben een mama van 30 jaar uit het oosten van het land, in 2001 hebben we een zoontje gekregen die bij een zwangerschap van bijna 37 weken levenloos is geboren. Ons geluk kon niet op toen we in april 2007 opnieuw ouders werden van een zoon Milan, kort daarna was ik opnieuw in verwachting en werd onze dochter Rosalie geboren in oktober 2008. Nadat we in augustus 2010 getrouwd zijn, hoopten we nog op nog 1 (legale, haha) liefdesbaby en we hopen hem/haar in september/oktober te verwelkomen in onze gezellige gezinnetje!!! Ik dacht echt ongi te worden donderdag na al die krampen en steken in mijn buik. Ben een beetje licht in het hoofd maar verder voel ik me gelukkig nog prima!!!! Even het bewijs natuurlijk! Bekijk bijlage 125773
hey meiden hier ons carnavalspakske gekocht !! wij gaan met een hele grote groep hetzelfde moets alleen echt een grotere maat pff die boobs en die buik gaan zo eten heb me toch honger .. en dan vanmiddag weer naar schoonfam we gaan gezellig uit eten met zijn alle dat wordt de hele avond over carnaval beppen !! fijne zondag meiden
Zat idd ook bij dat clubbie, maar ik dacht dat dat de officiele was zeg maar, foutje dus... Ook hier een tukker, jij dus ook?
goedemorgen meiden, kan me hier ook melden want vanmorgen voor het eerst in mijn leven een positieve zwangerschapstest. Ben er nog beduusd van. Maar na 2 jaar proberen, waarvan bijna 1 jaar in de mmm. Vanwege slecht zaad van manlief 6x iui gehad en 1 keer ivf. Nu dus zwanger geworden in de rust ronde. Nou ja, rust ronde, een ronde met ovulatie testen en heel veel klussen. Het is een heel groot wonder en we zijn ontzettend blij. Maar ook voorzichtig want ik weet dat het alsnog fout kan gaan. Maar hopelijk niet natuurlijk