Goedemorgen meiden!! Ik ga straks of morgen alles lezen, nu even antwoorden op worst (gaan zo weg). Ik laat geen combitest doen. Ik moet gewoon bloed prikken om te kijken of ik geen ziektes ed heb. Moet iedereen toch rond de 12e week of heb ik het mis Is ook om te kijken welke bloedgroep je hebt dat ik.
goedemorgen meiden hier gesloopt we zijn gister op stap geweest ben eerst uit eten geweest met vriendinnen en daarna man op gaan halen in de kroeg en zelf ook tot 2e blijven hangen om half 3 thuis en dan de klok nog verzet was het 4 uur voordat ik sliep en mijn rug doet auwwie jaja maar goed ruig willen doen als zwangere haha maar het was super leuk ga nu tim ophalen en man slaapt nog lekker ! laat die maar liggen .. zal verder vandaag niet veel gaan doen .. heb er geen puf voor ! de zon probeerd er doorheen te komen hoop dat het lukt dan is een terasje nog wel leuk .. fijne zondag meiden !! sorry voor de ego ben alles vergeten .. schaam schaam
@female: veel succes vandaag op de rommelmarkt! @suus: klinkt goed al je aankopen! @caatje: ik hoop dat je droom uitkomt! Ja die lunch als hoofdmaaltijd maakt natuurlijk veel verschil. Als toerist ga je vaak nog veel in je oude ritme door. @goldduke: beterschap!
Hier inderdaad ook bloed laten prikken morgen. En wij dien ook geen combitest. Met dit bloedprikken checken ze op bepaalde ziektes, bloedgroep en of je rhesus positief of negatief bent. Weet niet precies hoe dat zit, maar in combinatie met het bloed van je man en baby kan dat gevaarlijk zijn ofzo.
ellenk: wat leuk dat jij ook zo actief met scouting bent! female was/is ook actief met scouting. Ik ga er ook lekker mee bezig blijven, al zal het wat minder actief zijn. mijn vriend ken ik via scouting, dus dat was wel makkelijk Buitenstaanders weten toch niet helemaal waarom het zo leuk is. goldduke: wat leuk dat jullie elkaar via het gamen kennen! emma: geeft toch niet, doe lekker rustig aan! all: nog steeds best moe, maar besloten om niet nog meer te slapen, want dan raak ik echt uit mn ritme. gisteren bijna heel de dag geslapen, vanmorgen tot half 12 zomertijd blijven liggen en toen om half 2 weer in slaap gevallen. Nu is het wel even genoeg, maar ben nog steeds een beetje gaar. hoofdpijn is wel weg gelukkig.
@bijzonder lekker gewerkt vandaag? @female hoe was het op de rommelmarkt? Hebben jullie goede zaken gedaan? @goldduke beterschap @lm bloedprikken doen ze bij ons bij de intake van de verloskundige en dat is idd standaard. @emma gezellig hoor een avondje stappen. Hoe heeft mr T het gehad? @worst auw auw hopelijk gaat het snel over. vandaag de 1e visite voor Fabian z'n verjaardag gehad. Morgen is hij jarig en dan mag hij ook trakteren op school. 's avonds hebben we hie de toko vol met familie en vrienden. Gezellig!!!!
worst: dat had ik gisteren ook en begint nu ook weer op te zetten, lijkt wel migraine, want kan ook maar moeilijk licht en geluid verdragen, heb ik normaal nooit. ik las ergens dat het kan komen door hormonen... Sterkte meis! Bij mij hielp het om een lauw washandje op mn hoofd te houden. fleurop: zeker lekker weer vandaag! Heerlijk! Ik vind het wel echt wennen hoor, die zomertijd. lolly: gefeliciteerd met fabian!
lolly alvast van harte met fabian zijn verjaardag morgen !! al weer 3 jaar geleden dat je zoon ter wereld kwam .. wat gaat het snel he... veel plezier met trakteren op school !! leuk leuk Worst meissie doe rustig aan he !! is je broertje er nog of is hij al weer naar huis ?? fleurop hier weinig last van na zo'n gekke nacht en tim was voor zijn doen vroeg wakker dus is tot nu toe ook goed gegaan en benieuwd als hij straks naar bed gaat ! sahi ohhhhhhhh jij hebt lekker veel kunnen slapen maar had je ook ff nodig he ! gelukkig dat je hoofdpijn weg is zeehondje dat hebben ze bij mij al bij de 7 weken gedaan maar ben al 5x geprikt ... geen idee waarvoor allemaal !! succes morgen ellenk hoe is het met jou ? leuke zondag gehad ? hier lekker frietjes op .. niet veel gedaan vandaag ook geen zin in .. ben moe en brak maar morgen lekker vrij !!
zo ik heb tim zijn zwangerschapsdagboek opgezocht en de foto's van de pretecho en de eerste foto's !! ik ga lekker zwijmelen ..
Hoi meiden, Nou de rommelmarkt was echt saaaaai haha. Het was er ontzettend klein en heeel rustig. Was gelukkig niet zo lang en kostte niet veel energie. 's middags nog een beetje gerommeld in de tuin, eten gekookt en nog de bovenste kastjes van de keuken allemaal gedaan. Nu gedoucht in makkelijke kleren, en zometeen the ultimate dance battle kijken. Ben benieuwd! @ Gold; dat spel heeft mijn man ook gespeeld geloof ik. GELUKKIG is ie er nu mee gestopt haha. Man wat was ie verslaafd, niet leuk meer.. @ Emma; 4 uur in bed . Dat merk je nu wel ja Gelukkig heb je het gezellig gehad! @ Ellenk; ook al scouting! Hoe bizar, 3 meiden in dit topic die actief scouting doen/ deden. Soms lijkt het wel of ze zeldzaam zijn @ Sahi; idd, buitenstaanders weten vaak niet dat en waarom het zo leuk is. Is ook moeilijk uit te leggen, eigenlijk best een apart wereldje... @ Lolly; leuk morgen zoveel feest! Ow ik moet opschieten, dansprogramma begint PS Gisteravond een goede dag gehad, en een leuke avond. Me voor het eerst sinds weken rustig gevoeld en niet zo depry geweest. Is meteen puur genot...
Emma, jeetje al zo vaak geprikt. Ik zou toch wel benieuwd zijn waarom ze prikken dan, jij niet? Hier trouwens vroeger ook bij de scouting gezeten. Al vanaf m'n zesde jaar denk ik ongeveer en later doorgestroomd naar de leiding van de bevers. Volgens mij was ik een door ons zelf bedacht karakter; Vlindertje. Vond het erg leuk, alleen wel heel veel tijd kosten. Ben er ook mee gestopt toen we gingen samenwonen. Man heeft ook lang zelf op scouting gezeten, wel een andere. Maar hierdoor wist hij wel wat het inhield. Vandaag eerst naar een doopdienst geweest van het dochtertje van m'n beste vriendin en vanmiddag naar de verjaardag van m'n nichtje (2 geworden). Drukke, maar gezellig dag dus gehad. Lekker chinees gehaald en net nog even in bad geweest. Morgen nóg een dagje vrij, heerlijk!
zeehondje: ook al scouting, wat een toeval! het vreet inderdaad tijd en ik was sowieso al langzaam aan het afbouwen en nu dus helemaal. leuk dat je zo'n goede dag hebt gehad! female: jammer dat de rommelmarkt tegenviel, maar daardoor wel lekker tijd gehad voor andere dingen ik wilde ook lekker zo'n actieve dag in huis, maar het is mislukt... Daar baal ik dan weer van, maar ik had er echt geen energie voor. emma: ik had het zeker nodig. Ik ben sowieso iemand die veel slaap nodig heeft, vroeger sliep ik ook heel veel (als baby zelfs 22 uur per dag). En nu blijkbaar toch een beetje over mn grenzen heen gegaan. en nu lekker op de bank hangen en tv kijken, prima! Van de week maar kijken of het weer gaat lukken in huis.
Hoi Meiden, Even een klein berichtje van een moeie mama.... Meer meiden hondsmoe? Ik slaap iedere dag 2 uren extra overdag.... gaaaaaaap. Wat betreft bloedprikken: iedere zwangere moet in het begin van haar zwangerschap bloedprikken, hierbij worden er naast je bloedgroep en rhesus een aantal ziekten bekeken die een gevaar in de zwangerschap kunnen opleveren, soms prikken ze ook glucose, of andere waarden. Bij mij bv b12. Rhesus is de + of - bij je bloedgroep. Wanneer je als moeder rhesus negatief bent, dan bestaat er de kans als je baby de bloedgroep van papa heeft en deze + is, je het kindje afstoot. JE moet dan in de zwangerschap een prik, en na de bevalling wordt navelstrengbloed afgenomen en krijg je ook een prik. Zo komt mijn kennis als vk toch nog van pas! haha Ik ga zo lekker op bed! Morgen weer werken! Dikke kus meiden en tot morgen
Hoi dames Hoop dat jullie een goed weekend gehad hebben. Hier gewerkt, niet leuk met dat mooie weer! Vandaag even family-time want ik heb mijn vriend vrijdagavond voor het laatst gezien. We gaan lekker naar de dierentuin straks.
Goedemorgen dames!! Iedereen genoten van het weekend en mooie weer gisteren? Wij hebben onze eerst bbq er alweer op zitten voor dit jaar Straks om half 12 echo!!!
LM: succes en plezier natuurlijk! bijzonder: veel plezier vandaag! hier nog steeds vreselijk moe, wordt er gek van!! Toch proberen te werken vandaag, hoe maar tot 6 uur, deels op kantoor en misschien iemand waar ik eerder weg kan. We zien het wel...
Goedemorgen dames! Na een weekend werken lekker 2 dagen vrij! Heerlijk! LovingMom: leuk! Veel plezier En foto plaatsen he, ik vind elke echo weer mooi om te zien! Bijzonder: wat leuk naar de dierentuin, heerlijk weer zo en zeker met alle nieuwe diertjes. Marooz en Sahi: wat naar dat jullie nog zo moe zijn. Ik heb het echt met vlagen. Soms een dag nergens last van, maar gisteren weer echt 's middags al helemaal op. Maar goed, het zal wel helemaal minder worden En ik denk maar zo; als je moe bent heeft de kleine schijnbaar veel energie gebruikt voor het goede groeien Oja: heb online bij h&m wat positiekleding besteld. Ben benieuwd! Zitten leuke broeken tussen en verder wat basic dingetjes voor niet teveel geld!