Joepie, meiden, weer alleen maar goed nieuws!!!! Gefeliciteerd allemaal. Ik ben ook bezig om uit te laten rekenen wat mijn salaris gaat worden als ik minder ga werken na het verlof. Ik werk in het onderwijs en dan kan je ook nog betaald (een deel) ouderschapsverlof opnemen. Ben benieuwd wat er uit de berekeningen komt. Maar waarschijnlijk moet ik toch na al het verlof vier dagen gaan werken. Zou liever drie dagen willen, maar denk dat we dan niet genoeg geld overhouden. Weet iemand van jullie hoeveel geld je extra kwijt bent per maand voor je eerste kind. Voor luiers, voeding, kleding enz.? Rond de 500 euro las ik ergens, of is dat veels te veel? Mijn zwangerschapsverlof gaat trouwens ook in nadat ik eerst zes weken zomervakantie heb gehad. Dan nog drie of vier weekjes werken en dan na de kerstvakantie pas weer terug. Lekker vrij tijdens de sint en kerst dagen (zijn altijd zo druk).
Emma,Worst,LM,Ellen; super dat de echo's/uitslagen goed zijn! Aowyn, wauw, wat een opluchting moet dit zijn. Ben gewoon zo enorm blij voor jullie, dat deze emo-muts met tranen in de ogen zit. Hier is het helemaal goed. Echt een super goede uitslag (zo goed hadden we niet verwacht). 1:6548 en dat is met mijn 34 jaar heel erg goed. Nekplooi is 1,5. Bij Tess een nekplooi van 2,3 gehad en een kans van 1:2800, dus deze uitslag overtreft al onze verwachtingen. Jeetje, wat zijn wij opgelucht. Onze kleine frummel lag heerlijk naar ons te zwaaien, maar werd wakker gepord door de echoscopiste, zo zielig. Ging zelfs even omdraaien naar de buik....ha ha ha. Verder is alles goed: neusbotje, dichte buikwand, gevulde maag, enz enz. Ben nu 1 dag verder geschat, maar blijf lekker op 10-10 staan (klinkt zo leuk). Dus nu mag iedereen het weten dat ik zwanger ben, behoorlijk relaxed!
Gefeliciteerd Suus met een goede echo en combitest uitslag! Hier trouwens nog even onze laatste echo van afgelopen woensdag, toen 10 weken en 4 dagen oud; http://www.zwangerschapspagina.nl/members/13520-albums6299-picture34745.jpg
Jaaaaaaaah roze maandag! Allemaal goede berichten JiPPiE! *maakt ronde dansje* En dit houden we vast tot eind oktober (of begin nov voor wie dat nodig heeft natuurlijk )
hihi Suus, Mijn Ty sliep ook. Toen de gyn ging porren deed ie zijn hand omhoog alsof ie wilde zeggen mens... je ziet toch dat ik slaap! Verder lag ie met de handjes op de buik en de beentjes gekruist. Vroom kindje, hahaha
Hoi dames, Dierentuin was geslaagd ! Gelijk een jaarabonnement genomen. @ Sahi: Vervelend dat je zo moe bent.. Ik ken het. Begint wel iets beter te worden nu volgens mij. @ Fleurop: Ja er waren een hoop nieuwe babydiertjes, zo schattig !! @ Worst en Emma: Fijn dat de combitest goed was zeg !! @ LM: Lief zeg dat handje! Mooie datum ook ! @ Ellen: Fijn dat de echo goed was! Balen van je bloeddruk, hopelijk zakt het snel. Och de H&M. Ik word er ook helemaal gek. Daarom altijd online. Wel minder keuze helaas. @ lovingmom: Woow dat is lekker lang. Hier stopt mijn verlof op eerste kerstdag. Denk dat ik gelijk merk kerst moet werken @ aowyn: Jaaa, gefeliciteerd meid ! @ suuszwanger: ook al goed nieuws ! Goed zeg ! @ zeehondje; Mooie echo.
meiden wat een SUPER dag vandaag !! wat een geweldig nieuws allemaal .. dat gaan we lekker zo vasthouden ... ben er helemaal blij van
Wat een super nieuws vandaag!!! Goed om te horen meiden. Lekker genieten hè van de baby in onze buik en het mooie weer erbij. Morgen naar vk: hopelijk horen we een hartje kloppen. Toch wel weer spannend! Zo nu op de bank Grey's kijken!
@ Sahi; ik ben ook zo moe hoor. Heb ook zoals jij veel dagen gehad dat ik van alles wilde doen maar er gewoon geen energie voor had. Huishouden staat nog steeds op een heel laag pitje. Nou ja, komt wel weer hoor... Hopelijk krijgen we binnen een paar weken ons energie weer terug @ Marooz; jij ook al zo moe. Hier ook hoor. 's nachts 1 a 2 uur meer slapen en meestal overdag ook nog 1 a 2 uur... Hopelijk duurt het niet lang meer Jij bent zelf vk?! Leuk zeg! @ Bijzonder; leuk gehad bij de dierentuin? Was iig super lekker weer! @ Lovingmom; Zo, vroege bbq! Haha. Super goed nieuws trouwens, je echo! Gefeliciteerd! En mooie foto! Dat handje! @ Fleurop; geniet van je vrije dagen! @ Aowyn; eindelijk jullie zo gegunde goede nieuws. Gefeliciteerd! @ Suuszwanger; ook al zulk goed nieuws, super om te horen zeg! @ Worst; ook een goede uitslag. Wat een vrolijke berichtjes allemaal zeg. Heel mooi! @ Ellenk; gelukkig dat de echo goed was! Wel jammer van je bloeddruk. Kun je daar zelf nog iets aan doen of niet? Was je in een grote H&M? Ik heb vaak het idee dat het in de grote filialen extra een zooitje is... Viel btw wel erg tegen he, H&M positie. Vond je niet?? @ Emma; heeeel laag risico dus, wat een opluchting weer! @ Gold; dat geloof ik graag, al die spijlen Wat een werk zeg! Gelukkig heb je nog ff @ Zeehondje; mooie foto! Ik kan hier ook niet wachten, voor mijn gevoel heeft bijna iedereen de 12 weken echo al gehad Merk echt dat ik er erg naar uitkijk en zeker na de mk, hoop dat alles helemaal goed is. Geduld tot volgende week donderdag.... Met dit weer gaat de tijd iig vlot. Morgen nog mooier!
@ Lovingmom: Wat een gave echo!!!!!!!! Daar wordt je blij van!! @ Ellenk: Super dat jouw echo ook goed was!! Grappig dat je soms al een beetje dingen kan zien als een wipneusje he?!?! @ Aowyn: Goed zeg!! Ook jullie goed nieuws, toppie!! Ik moet het echt even eens zijn met Emma en Lieke... Wat een SUPERgoed nieuws vandaag allemaal!! Wat heerlijk!!! @ Female: Ik heb de 12 weken echo ook nog niet gehad hoor... (je bent echt niet de enige of de laatste ) Duurt bij mij trouwens ook nog wel even... (een week na jou "pas" aan de beurt..) *Adem in en adem uit* Hier weer wat beter, maar ik denk dat dat onder andere komt door het onwijs lekkere weer!!! Wat kan je daar toch van genieten he?!?!? Nu ga ik wel lekker mijn bed in... trusten allemaal en tot morgen!
Goedemorgen allemaal! Pfff, dit zijn geen tijden. Heb nu ff geen tijd om alles terug te lezen, sorry. Zal dat weer doen als ik thuis ben. Ga me nu ff aankleden, koffer klaarmaken (is grotendeels al klaar, maar moet nog laatste dingetjes en wegen enzo), ontbijtje voor later klaarmaken, afval naar de vuilnis brengen en dan op weg naar Eindhoven Airport. JEREZ HERE I COME! Heb er echt super veel zin in om mijn lief weer te zien, maar zal mijn papa wel heel erg missen. Vind het ook sneu, zeker zolang hij nog in het ziekenhuis ligt... Hoop dat hij daar gauw weg kan, maar het is nog even afwachten. Blijkt ook een beetje vocht op het hart te hebben, dus dat moet eerst weg... Ik wens je een fijne dinsdag! Liefs, Caatje
Caatje, nee dat zijn zeker geen tijden Ik wens je een goede terugvlucht! En inderdaad ik word ook zooo blij van al dat goede nieuws Zometeen naar de VK voor al weer de 2e afspraak. (gisterenochtend stond ik daar stipt om 08.50u met vriendlief.... had ik me vergist in de dag! ha!)
oeps ... zeg dat wel... Meneer is nu chef afspraken... Ik vergeet alles en haal alles door elkaar... ik ben echt 80% van de tijd met andere dingen in mijn hoofd bezig. Meer dames last van?
@ Lieke: Succes bij de vk ! @ Female: Ja de dierentuin was leuk! Alleen was het niet zo mooi weer als zondag hoor. Het was best fris en de zon was er maar heel even. Ik heb de 12 wk echo oog nog niet gehad hoor. Ik krijg die 14 april, dan ben ik 13 wk. @ Karine: Fijn dat het beter gaat ! Inderdaad, het mooie weer doet een mens goed ! @ Caatje: Goede reis terug. Snap dat je je vader erg gaat missen maar thuiskomen is ook weer fijn natuurlijk. Hoop dat je vader snel opknapt en dat het vocht ook weg gaat. @ Goldduke: Haha foutje.. veel succes straks ! Hier nog een dagje vrij. Vanavond uit eten met mijn werk, heb er zin in! Dan wo en do werken en dan lekker weekend! Mag ook wel want volgende week 3 dagen opleiding en dan nog het weekend werken. 45 uur weer dus @