Wat is het rustig hier..... Ben net toch even actief geweest, poehé... heb was opgevouwen, was opgehangen, gestoft en gedweild.... hahaha ben nu ook gebroken dus ga douchen en lekker op de bank met een kop thee en een pak koekies !! Oh de boerenaardappel karbonade schotel van Maggi, was redelijk... vlees wordt wel beetje droog en het is vrij zout... dus hoeven we ook niet meer te doen Nou meiden slaap lekker alvast en tot morgen !
Ah joh... We zijn allemaal zo opngeduldig die eerste 3 maanden Eerste echo, eerste vk-bezoek, 12-weken-echo... Komt allemaal vanzelf wel en inderdaad: gelukkig gaat de tijd best snel @ Froukje gefeliciteerd en welkom! Een tweeling! Ik snap dat je daarom in NL wilt bevallen @ Marooz: Wat fijn meid!!! Nu lekker genieten @ Lm; Hahaha... Ik heb dat ook wel met de buggy ja... Wat voel je je dan ontzettend blond he?!?! Maar gelukkig heb je een nieuwe stolp kunnen kopen @ mamavaneenzoon2: Welkom hier en gefeliciteerd!!! @ namen: Wij hadden toen met onze zoon de namen zowel voor een meid als jongen vrij snel... Nu hebben we de meidennaam al, maar nog geen jongensnaam Ach... We hebben allemaal nog ff
hier aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw na al het poetsen is het mis ... er zit iets klem in mijn bil en ik kan niet op of neer... auw auw auw ...
Jeetje Emma dat is vervelend ! Probeer even lekker onder een warme douche te gaan staan, wordt het misschien weer beetje soepel van... sterkte meis !
He 2 nieuwe mamas to be?? tenminste... Had samia ook nog nooit gezien hier? gefeliciteerd!! Emma is je bilpijn al afgezwakt? Ik voel al een paar dagen iets ploppen en krijg daarna even een paar minuutjes kramp of een paar scherpe steekjes... vandaag in de auto voelde ik t heeel duidelijk! Heerlijk gevoel zeg.. Als t de komende weken sterker gaat worden weet ik het zeker maar k heb nu al t idee dat ik ons ukkie voel Mn zoontje voelde ik met 17 weken.. Vind t nu dus erg vroeg maar k herken t gewoon whoehhoeehh morgen weer ff een buikfoto maken, k word bol
female: ik heb bij de apotheek neusspray gehaald, die mag ik voor maximaal een week gebruiken. Maar als het na het weekend nog niet over is, ga ik toch even vragen wat ik eraan kan doen, want dan duurt het wel erg lang. emma: hier ook rotweer vandaag Bleegh, niks aan... wat balen dat je pijn aan je bil hebt!! mariel: de loratadine en dat soort medicijnen mag ik inderdaad niet. Dus ik neem nu neusspray om het te laten verlichten en ik wacht wel even af. zo actief!! Goed hoor! froukje: oh, dan moet dat wel lukken met die controles. en tjsechie klinkt heel ver, maar valt op zich wel mee toch? kan me voorstellen dat je lekker in NL wil bevallen, al is het alleen maar vanwege de medische voorsprong hier. mijn nichtje woont in Singapore en die is ook in NL bevallen, achteraf gelukkig maar, want haar kindje had een ernstige infectie en was bijna overleden! Dat hadden ze in Singapore niet kunnen redden en hier dus gelukkig wel! ellenk: wij houden ook heel erg van scandinavische namen, maar het moet ook weer niet te gek worden hoor. We zijn gek van de naam Torre, maar ik vind dat echt een beetje te ver gaan, durf mijn kind toch niet zo te noemen. verdere namen meld ik hier maar niet, want mijn vriendinnetjes zouden hier eventueel mee kunnen lezen (doen ze denk ik niet, maar even voor het geval dat!). lovingmom: ik moet zelf een kraamzorg bureau uitzoeken en aan hun mn gegevens doorgeven en die melden het bij de verzekering. dat zei cz tegen mij... mamavaneenzoon2: welkom!! all: hier nog steeds aan het snotteren, maar iedereen zegt, je bent niet ziek, je bent zwanger. en snotterig, ach... Dus ik maar me niet druk. Onze auto is er weer!!! Jeeejj!! Moet nog wel aan geknutseld worden, maar heb m weer even kunnen bewonderen en hij staat gewoon voor de deur!!
Hey meiden Ik ben al ff niet meer geweest. Dit om de volgende reden: zoals jullie weten heb ik een mk gehad van de 2ling. Daar kwamen wij achter met de 12 weken echo en wil nu dus deze echo even afwachten. Ook is het komende zaterdag de dag dat ik uitgerekend zou zijn. En toevallig fietste ik vandaag langs een huis waar een 2ling was geboren dus zit er vandaag ff helemaal doorheen. Als ik 11 april een goede echo heb kom ik weer langs. Hoop dat jullie me begrijpen. X sabrina
@sabrinapannend meid... @froukje: welkom en gefeliciteerd!!! Een 2ling dta is echt bijzonder. Ik kan me voorstellen dat je in NL wilt bevallen @mamavaneeenzoon: welkom en gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag uitgeteld, grappig... @marooz: fijn zeg zo'n goed nieuws!!! Geniet er maar lekker van!!! @emma: vervelend, misschien doet een nachtje slapen goed. @namen: totaal nog geen idee. We doen 29 april een geslachtsbepaling... Hier gisteren bij vk geweest: alles goed: bloed, bloeddruk,baarmoeder goed gegroeid (kwam al flink boven schaambot uit), hartje gehoord. Was weer super!!! Vanavond weer gaan sporten na een aantal weken, viel me niet tegen. Ik doe body combat, wel wat rustiger dan normaal. Volgens mij was er nog iemand die dat deed.
Komt helemaal goed hoor Sabrina... en wij zijn geduldig. Wij wachten wel tot de 11e hoor. We hebben geduld Nieuwe meiden; welkom welkom Hier vanaaf weer ff geslapen. Was echt moe vandaag dus dadelijk ook lekker op 1 oor. kraamzorg, verzekering, we zijn allemaal dus goed bezig geweest. Nu hier nog de kinderopvang en de gemeente voor ger. partnerschap en dan zijn al weer een stukje verder. O ja en dan ergens nog mijn huis verkopen hihihi ook nog ff..... pffffffffffffffffff
Goedemorgen! Wat heerlijk om weer thuis te zijn! En nog fijner: gisteren mocht mijn vader ook eindelijk naar huis! Is nu wel even spannend hoe het thuis zal gaan met de beademing, maar dat hoor ik vandaag wel. Gisteren zou ik een afspraak gehad hebben met mijn nieuwe ha, maar door een fout bij de telefooncentrale van onze kliniek hadden ze per ongeluk mijn afspraak verzet naar de verloskundige i.p.v. de ha... *zucht* Typisch Spanje hahaha. Nu staat mijn afspraak 11 april, na mijn echo. Even geduld dus nog. Vind het wel heel spannend dat die echo nu zo dichtbij komt. Maandag over een week!!! @mamavaneenzoon2: welkom en gefeliciteerd! Nou, vandaag een ochtend werken: een 2,5 uur durende wandeling door onze stad met een Scandinavische groep. Altijd leuk. Gelukkig is het wel in het Engels hahaha, zou anders lastig worden. Tot later! Liefs, Caatje
Goedemorgen meiden!! Emma, hoe gaat ie vandaag? Hoop dat de pijn minder is! Anz, was super zeg dat je plopjes voelt!!! Ik voelde maandag ook plopjes, maar kan dat de baby al zijn?!?! Toen was ik 11wkn6dgn, dus lijkt me erg stug. Maar als ik bedenk hoe beweeglijk hij/zij was op de echo zou het best kunnen toch?!?! Sabrina, knuffel meid! kan me voorstellen dat je er even doorheen zat/zit! Lieke, fijn dat alles goed was! Caatje, fijn dat je vader weer naar huis mocht! Lijkt me inderdaad wel spannend!! Hier weinig nieuws, gisteren even naar stal geweest. Paardje liep niet goed dus moest even de klei van haar been afspuiten Daarna lekker mijn bedje in gedoken
Goedemorgen allemaal! @mamaveenzoon: Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! @ Mariel; gewoon goedkope bij schoenenreus. Weet alleen niet of ik het wel goed heb uitgelegd, want ik noem het altijd tuinklompjes maar zijn gewoon van die croques. Dus mss hadden jullie na m'n laatste post iets anders in gedachten. Daar hadden ze ze iig al in 22-23 en ze vallen best klein. Voor Celeste heb ik paarse gekocht. Ze zijn 7 euro. Super schattig. @ Karine; idd eerste 3 maanden zijn altijd spannend... @ Emma; hoe is 't nu met die pijn?? @ Ansz; Waaauuuuw!!! Je kleintje gevoeld!! Wat gaaf zeg! Kan goed hoor, de tweede voel je vaak sneller. Ik voelde de 2e ook al met 13 weken. Leuk hoor! Benieuwd naar je foto! @ Sahi; idd, als het blijft is er mss iets dat je wel mag nemen... Dit is ook irritant... PS Zag die naam Torre, vind ik hartstikke leuk hoor! En origineel! @ Sab; ik wist het niet van je tweeling (ben ook iets later ingevallen hier, vandaar misschien). Goed dat je het even zegt, en ik begrijp het heel goed hoor. Na de 11e zien we je hier weer terug Doe rustig aan! @ Lieke; super dat alles goed was! En die sport, mag je dat nu nog gewoon doen joh?! @ Ellen; wat moeten jullie een hoop regelen zeg, ik heb dat helemaal niet hier... En wat moet je dan met de verzekering regelen? En ga je binnenkort verhuizen? @ Caatje; Werkze vandaag Nog precies 1 week dan heb ik de echo! Gaat toch wel snel gelukkig! Ga vandaag de badkamer doen, dat is echt ontzettend nodig. Heb een to-do lijstje gemaakt voor vandaag anders komt er niks van terecht allemaal
sabrina: dat is wel erg spannend ja! Natuurlijk snappen we dat en hier is niks verplicht. Ik hoop voor je dat alles goed is! ellenk: wat een geregel he?! Maar het komt goed! lieke: fijn dat alles weer goed was! caatje: Yes, je vader mag naar huis! Fijn! veel plezier met werken, klinkt leuk! lovingmom: zou dat kunnen, zo vroeg de kleine voelen? Ik voel ook van alles in mn buik, maar ik denk meer dat dat mijn groeiende baarmoeder is. female: de 2e ook al zo vroeg gevoeld? Ik dacht echt dat dat niet kon. Nou, ik wacht lekker af. ja wij vinden die naam ook wel gaaf, maar weet niet of ik mijn kind zo'n naam wil geven, hij loopt er dan wel heel z'n leven mee rond... Vind het moeilijk hoor, zo'n naam is best iets belangrijks! all: sinds vanmorgen ben ik schor en kan ik weer door mn neus ademen. lijkt erop dat het beter gaat dus, want meestal betekent dit dat het vooruit gaat. hoop het maar. hoofdpijn is minder en ik heb nu redelijk kunnen slapen. ik wordt alleen steeds wakker van de wekker van de buurman, zo licht slaap ik. en hij moet er al om half 5 uit en vanaf die tijd lig ik dus een beetje te soezen, niet meer echt te slapen. echt niet leuk...
Ja ik twijfel dus, ik voelde toen plopjes net boven mijn schaambot. Nouja vooralsnog ga ik er vanuit dat het iets anders was Bij onze zoon voelde het meer als een trillend spiertje de eerste keer. Maar ik heb daarvoor er ook nooit op gelet eigenlijk.
goeiemorgen allemaal ik voel de kleine nu sinds een dikke week... het voelt echt als "geschuif" in me buik...heel raar en best vroeg vind ik haha maar heel fijn hoor! heb in november een miskraam gehad, dus nu is alle bevestiging heel fijn! zijn dr hier ook meiden uit t zuiden des lands??
Sabrina: Tuurlijk meis, neem lekker de tijd en we zien je graag terug met een super goede echo !!! Lieke: Fijn dat alles weer goed was bij de vk, en wat een stoere sport doe jij joh ! Ellenk: hahaha moest erg om je berichtje lachen oh ja ook nog even mijn huis verkopen ! Doe je even tussendoor ? Ansz: Gaaf joh dat je je ukkie al gevoeld hebt, heerlijk ! Caatje: Wat fijn dat je vader naar huis mag !!! Gaat de goede kant op !!! En werkse vandaag met de Scandinaviers Female: Nee hoor ik dacht ook direct aan croques, ga ik ook even naar de schoenenreus van het weekend thanks ! En sopse vandaag Sahi: Sterkte met je gesnotter meis ! Zo weer bijgelezen en nu laatste dagje werken van de week !! En dan weekend en dan maandag...... ECHO !!!! WOEHOE Fijne dag meiden, liefs Mar
Grappig!!! @ Sabrina: Helemaal logisch meis... Doe rustig aan! @ CaatjeM: Wat fijn dat je vader ook naar huis mocht!! Toppie!! @ mamavaneenzoon2: Wat heerlijk dat je je kindje al kunt voelen!! Zal vast een beetje geruststellend zijn @ Sahi: Jeetje... Vervelend he dat gesnotter?!? Ik heb het nu ook een week en wordt 's nachts gek van het hoesten (rond een uur of 4 als ik heb moeten plassen )... Maar wordt vanzelf wel weer beter