lovingmom: zo voelt het bij mij nu ook soms, alsof er een trillend spiertje aan de gang is in mn onderbuik. maar dat zal de kleine toch niet zijn? Ik dacht dat het groeien en ontwikkelen van mn baarmoeder was. mamavaneenzoon: niet echt uit het zuiden, wel de zuidelijkste plaats van zuid-holland. mariel: het snotteren gaat steeds minder worden, denk dat ik er 1 dezer dagen van af ben (even afkloppen). female: gefeliciteerd met jullie huwelijk! goed bezig geweest in huis zeg! bian: welkom! @ geslacht weten; ik wilde het eerst niet weten, begin nu te twijfelen. vriendje wil het heel graag weten. dus we zien wel @het weer; ben benieuwd of die 23 graden ook echt uitkomt! all: nu weer snel naar het werk!
Ja als Sen of Zen inderdaad... Op kraambezoek dacht iedereen Ken alsof ik mn zoon naar barbies metro vriendje zou vernoemen?! Haha we moesten een naam met C om de initialen van zn( overleden) opa te geven(C.A.) Zn tweede naam is die van mn zwager die is ook een C.A maar heeft zn roepnaam met de A lieke; lekker hoor een weekend weg!... ik mag volgende week, na 8 weken vakantiepark, eindelijk weer naar huis verhuizen! Dus voor mij geen weekendjes weg meer hahah ik ben genezen!!
Ik wou even zeggen dat ik me af kan melden bij jullie. Heb afgelopen dinsdag een echo gehad, en het bleek dat het vruchtje gestopt was met groeien, en er was geen hartactie. Ik zou nu 10w2d zijn. Pff, nu vanavond Cytotec vaginaal inbrengen, wachten op een miskraam, en mocht die niet doorzetten, word ik morgen alsnog gecurreteerd. Zie dr wel tegenop hoor.
Jusi, wat rot zeg, veel sterkte. Ik heb ervaring met Cyotec, was wel heftig (weeën), maar van korte duur. Maar aangezien Jij al een kleintje hebt kun je die misschien beter verdragen dan ik toen. (had geen idee hoe ik met (pers)weeën om moest gaan). Beetje wrang in hetzelfde berichtje, maar wij hadden vanmorgen de laatste controle bij de gyn en alles zag er mooi uit, Kleine is 7,2 cm (kop tot kont) en zwaaide naar ons. Zo bijzonder we konden echt al het gezichtje zien.
JUSI heel veel sterkte !! wat verschrikkelijk om nu nog je kindje te verliezen ... hier thuis na ene dag knoerhard werken ben zo gaar heb mijn huispak al aan en ga niks doen !!
Hey meiden, even weer een teken van leven.... 2 dagen heel druk geweest met werken, dus 's avonds gesloopt. Hier gaat alles goed, ben nog helemaal in de wolken van de goede uitslag. Zo leuk dat iedereen ook zo enthousiast reageert op mijn bekendmaking van de zwangerschap. Morgen weer een echo en Tess mag dan mee baby kijken. Ze heeft er helemaal zin aan. Ook hebben we een afspraak op haar toekomstige school. Helaas heeft de gastouder van Tess aangegeven niet onze volgende frummel te kunnen opvangen. Ze heeft teveel last van haar bekken en nu definitief besloten alleen kindjes vanaf 2 jaar op te vangen. Nouja, we hebben nog heel wat tijd om een nieuwe gastouder te zoeken Ik voelde vandaag de kleine ook, geweldig gevoel zeg....echt van die plopjes bij mijn schaambeen. Bij Tess was het met 16 weken, maar nu dus veel eerder.....heerlijk.
anz: een collega van mn vriend heet Ken. maar die is geboren in Amerika en daar schijnt het in de jaren '70 veel te zijn gegeven. bijna weer naar je eigen huisje, heerlijk!! jusi: wat erg meis!! Heel veel sterkte! maedra: fijn dat bij jou alles goed was! suus: leuk dat Tess het een beetje snapt! Mijn vriendinnetje is zwanger, haar kleinte is van aug. 2009, dus die begrijpt er niet zo veel van. all: hier voor het eerst sinds lange tijd weer gekookt, vriendje kookt hier meestal. Pff, best vermoeiend na zo'n werkdag Maar het is goed gekomen. Gisteren iets belangrijks vergeten voor mn vriendinnetje, ze baalt wel een beetje. We hebben het wel uitgepraat (ik zou wat ophalen, omdat ze geen tijd had vanwege werk en ze had het vandaag nodig, uiteindelijk is het gelukt om het op te halen). Nu ff gebeld en is het weer oke, maar ze vond het echt een beetje jammer. Echt zwangerschapsdementie, maar ja, niet zo leuk natuurlijk. ik kan me daar zo druk om maken en dat weet zij ook, dus goed dat we even gekletst hadden erover En nu goed gebruik gaan maken van mn agenda en herrinneringen in mn telefoon hier wel gerommel in de buik, maar wel erg vroeg voor een eerste keer dat ik denk dat het de kleine is. Geeft me wel wat bevestiging dat het nog goed gaat, want ik ben behoorlijk onzeker. Vooral na zo'n berichtje zoals die van Jusi... maar ik voel ook mn banden trekken en dat soort dingen, dus ik moet gewoon vertrouwen houden in mijn lijf en in mijn kleine
Even een echo berichtje..moet zo om half 9 voor de 12 wkn echo! Spannend.. Mag deze vierde x eindelijk goed gaan? Met 9 wkn 3 dgn was alles nog goed. Ik laat t jullie straks weten en zal dan gelijk op de rest reageren. Iemand anders nog echo's in t vooruitzicht komende dag? Dagen?
Goedemorgen! Maedra, fijn dat alles goed was!!! Sahi, niet te onzeker worden hoor! En ik kan me voorstellen dat je je even vervelend voelt over dat van je vriendin. Zou ik ook hebben. Lizhoks, succes vandaag! Suus, jij ook veel plezier vandaag! Jammer dat de gastouder jullie 2e kindje niet kan opvangen. Verder weinig nieuws hier Ben moe en heb zin in weekend hahaha
lizhoks: ik duim voor je! ik mag maandag weer, als het goed is (intake zwangerenspreekuur). all: hier weer een beetje minder verkouden, het gaat dus helemaal goedkomen! gisteren in de auto rondgereden, fijn! Ik voel me best zeker in die auto, gelukkig maar!
Goodmorning! @ Bian; gefeliciteerd en welkom hier! @ Ansz; ik vind Cenn een heel toffe naam, heb het ook nog niet eerder gehoord. @ Lieke; ah ok. Ja ik ken de sport niet echt (ik haat sporten ). Idd als je gewoon de adviezen opvolgt en rustig aan doet @ 23 graden; kom maar op morgen, ik ga de hele dag niks in huis doen en naar buiten met de kindjes om te genieten. Ben me al mentaal aan het voorbereiden @ Sahi; dankje! Ik voel nu soms ook plopjes, trekkerig gevoel. Maar idd, denk dat je baarmoeder ook groeit en dat dat vaak is wat je voelt.. Is dit je eerste kindje? lekker, wat heb je gekookt? Zwangerschapsdementie . Vervelend af en toe, maar het hoort erbij he. Gelukkig uitgepraat... @ Mariel; geniet van je weekend! @ Jusi; wat een vervelend berichtje . Zo jammer en oneerlijk . Ik wens je alle sterkte en hopelijk gaat het de volgende keer (binnenkort) goed! @ Maedra; wat fijn dat alles goed was! Vind het toch wel een bijzonder verhaal bij jou, na steeds dat vele bloedverlies, dat het toch iedere keer goed is met jullie pruts. Heel fijn! @ Suus; Fijn dat het allemaal goed gaat! Wel jammer van de onthaal. Ga je ze samen naar een nieuwe doen, of 2 aparte plekken? Is wel een gesjouw denk ik...? Tof dat je de kleine hebt gevoeld! @ Liz; je bent nu al geweest, ben benieuwd naar je echo!! Hier alles ok, vrijdag is altijd wel een leuke dag. Straks naar het ZH (vrijwilligerswerk). Vrijdag kook ik bijna nooit dus pizza vanavond en lekker X-Factor kijken
Jusi, heel veel sterkte meis. Lizhoks, succes met je echo (je hebt hem waarschijnlijk al gehad) Female, ik ben ook niet van het sporten maar ging altijd 3 keer per week rennen. Ipod op en gaan. Op het laatst kon ik makkelijk 10 km lopen maar vond het nog steeds niets. Nu ben ik al weken niet meer geweest en ze raden het na het eerste trimester ook niet meer aan. Goh he wat naar nou! Ga nog wel 2 keer per week wandelen ongeveer 1 a 1.5 uur. Weet iemand trouwens of je al kunt stoppen met die vitamine/Foliumzuur. Die tabletten staan me echt tegen nu elke morgen...