Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jullie hebben het over een oktoberhyves?
    Welke is dat dan?

2. Maia

Maia Niet meer actief

he bah Aowyn, dat lijkt me een erg naar gevoel.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@mienie: moet je aowyn even een pb sturen ;) hij is nml. nog erg geheim :D

4. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @nathalie3004 hier ook 3 pendels die zeggen dat het een jongetje word en 1 voor een meisje. De chineese geslachtskalender zegt meisje. Nou ja we zullen het wel zien.
    Over buik smeren. Ik smeer het gewoon in met bodylotion. Ik heb niet het idee dat buik smeerseltjes meer doen dan gewone bodylotion. Tijdens de vorige zwangerschap geen striem gezien.

@princi knap hoor dat je naar de sportschool gaat. Ik wil ook wel maar m'n bank zit zo lekker. :D
    Ik ga ook mee doen aan mvm. Morgen komen ze langs. Vraagje weet jij of je dan gelijk mag doen of moet je wachten tot je 6 wekne zwanger bent? Ik weet het niet meer.

@door76 welkom hier. Als je op de lijst wil mag je aowyn of mij even pb-en dan word je op de lijst erbij gezet.

@goldduke is dat zo horen jullie bij de oudjes? Ik ben 29 jaar.

@mbtc welkom hier.

@aowyn hey mied gaat goed met de lijst he! Hoe gaat het met je? Hier gaat het vanochtend goed hoor. Ben beter te spreken dan gisteren hihihi is ook niet zo moeilijk hoor. Ik ben allen wel een vergiet hoor ik vergeet alles. Ik open ook 2 vensters 1 om te lezen en dan bij het andere venster gelijk reageren. Zo vergeet ik in ieder geval niks hoop ik.

@worstenbrood je mag me zo vaak bedanken als je wil. Is goed voor m'n ego :p

@doradiego dat vind ik een goed voorstel ik heb ook niet altijd de puf/zin om alles door te spitten. Mijn man is ook wel bezorgt hoor als onze zoon aan het stoeien is maar ik moet wel zeggen dat ik daar zelf ook wel op let.

@soepkip welkom hier. Balen he dat die digitale maar zo'n 24 uur zichtbaar blijft. Heb je er wel een foto van gemaakt.

@mieni welkom hier. als je op de lijst wil pb dan even je gegevens naar aowyn of naar mij.

@fiet fijne dag vandaag.

@dancer4fun ohh wat fijn en welkom hier. Voor jou geld het zelfde als voor miene als je op de lijst wil pb dan even je gegevens naar aowyn of naar mij.

@wendy en heb je nog gebeld?

@maia dan slaapt je dochtertje niet veel meer. Ons zoontje word 3 eind maart en die slaapt nog wel regelmatig 's middagags.
    Wij willen niet weten of het een jongen of een meisje word.

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST

1.
    Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA
    Krumeltje - 2e - ? - ?
    Zippie - 3e - ? - ?
    Fiet - 2e - ? - ?
    Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh
    berenbotje - 3e - ? - ?
    2.
    Goldduke - ? -? - zh
    3.
    Lieke1979 - 2e - ? - ?
    Worstenbrood - 1e - ? - zh
    Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis
    4.
    Kaatje80 - 2e - ? - ?
    Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis
    Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh
    Alleentje - 1e - ? - ?
    kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh
    Merel 2009 - 2e - ? - ?
    Maedra - 1e - ? - ?
    5.
    Jasja1 - 3e - ? - ?
    Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh - sterretje
    6.
    Axioma - 2e - geen idee wat het word - zh
    7.
    Dora- 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik)
    Maia - 2e - ? - ?
    8.
    Soepkip- 1e - chinees kalender zegt meisje - thuis
    Mieni - 4e - chinee kalender zegt jongen - zh
    9.
    door76 - 1e - ? - ?
    10.
    Princi - 2e - geen idee - zh
    Cherry27 - 1e - geen idee - thuis
    11.
    12.
    13.
    Nathalie3004 - 2e - geen idee - zh
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Totaal: 28 waarvan 1 sterretje

Afsprakenlijst:
    31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders
    1-2 worstenbrood gyn
    4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's
    10-2 Krumeltje 1e echo
    10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist
    14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt
    21-2 kaatje80 9.45 1e echo
    23-2 Anz87 intake vk 13.15
    24-2 krumeltje intake vk
    24-2 Mieni gyn (+echo)
    28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk
    2-3 Anz87 1e echo 13.30
    3-3
    Fleurop 1e echo + intake vk
    4-3 Lolly 1e echo
    7-3 Lolly 9.00 intake vk
    7-3 kaatje80 9.00 intake vk

Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet!

De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.

=======================================================

aantallen aangepast

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    hey meiden, wij zijn weer terug van het zondagrondje :D
    Familie is ingelicht, vanavond alleen nog hele goede vrienden en dan houden we het voorlopig stil.

Hoe is het met wendy? Ik zou inderdaad even bellen.

Ga Aowyn ook even pb-en voor die hyves!
    En nieuwe meiden welkom!!!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee maar door de vele mk ben ik dus onzeker :( Bij 2vmk werd ik ongi en bij 1 was opwekking ivm een MA en de andere wist ik dat ik zou gaan vloeien ivm slechte echo (Dec)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ja het is zowieso heel erg spannend om de 8e-9e week te bereiken. Als we vrijdag echo krijgen en die ziet er goed uit voor mijn duur (ong 5w3?) dan is het op naar de 8 weken grens omdat ik bij mijn MA toen een slechte echo had.. deze zwangerschap zal nooit onbezorgd zijn als bij mijn dochtertje, daar baal ik wel van :(

9. Maia

Maia Niet meer actief

wat lekker lolly dat hij nog lekker slaapt. Ik heb haar nu wel in bed, ze heeft een half uurtje geslapen en is nu janken weer. maar ik hoop toch dat het maar een 'fase' is en ze snel weer wat meer gaat slapen 's middags, want als ik inderdaad die slapeloze nachten blijf houden is het wel prettig om 's middags even met haar mee te kunnen doen.

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    je idd dan kom je zelf nog een beetje aan je rust toe. Dat kun je nu wel gebruiken.

11. Fiet

Fiet Actief lid

19 jan 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach meis toch ..
    hier ook die angst .. maar ik kom maar niet verder dan 6 weken
    wij hebben bij 7 wkn 2 dgn een echo .. daarna ga ik ook proberen te genieten !! maar moeilijk blijft het altijd he...
    dikke knuf en meer afscheiding is juist een goed teken dat is een zwangerschapskwaal .. ik ben zelf nu ook net een slak soms 8)

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wij hadden vrijdag feestje van de buren, waar al op viel dat ik geen wijntje dronk, zoals altijd haha. Dus de vraag kwam al snel of ik mssn iets te vertellen had. Heb het uiteindelijk maar gewoon verteld. Gisteren hadden we verjaardag van mijn man en ook daar kwam de vraag, dus ook maar aan de vrienden verteld.:D

De familie hadden we vrijdag al het nieuws verteld.
    Het is nog verschrikkelijk pril, maar mocht het mis gaan komen ze er dan ook wel achter! En zulk fantastisch nieuws kan je natuurlijk ook niet weken voor je houden!;)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aowyn, knuffel meid! Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent!

Hier ligt de kleine ook op bed. Om half 5 weer wakker maken want dan gaan we uit eten.

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    De 1e 3 maanden zijn echt killing! zeker als je ook al een paar keer een MA hebt gehad. Ik heb sinds de doodgeboorte van mijn zoontje ook nooit meer een zorgeloze zwangerschap gehad en dat zal dit keer ook niet anders zijn. Gelukkig staan ze er met de neus bovenop, dat is toch wel prettig dat ze al zo snel gaan kijken of alles goed is? Sterkte!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lolly ja gaat zeker goed met de lijst 8) Hier gaat het mwah, dochtertje ziekjes en hier wat gezeur onderni, hoort erbij maar toch..oh en nog lichtgeraakt *bloos* haat dat als ik dat ben (meestal rond ongi) Ik heb hier dan een kladblok open naast de topic :p

fiet whahaha idd een slak :p

Mieni nee he :( maar dan gaan we samen de beste van maken! Elkaar erdoorheen slepen! Ik heb geen idee of de gyn vrijdag een echo doet. De afspraak stond er al ivm meerdere mk's.. Ergens hoop ik van wel. Te vroeg voor een hartje maar als er wat zit dan ben ik al een stuk blijer

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Tjonge.. wat had ik veel bij te lezen! De volgende keer hou ik ook een kladblok bij, want dan kan ik persoonlijk reageren.
    Nu hou ik het eventjes kort :)

Bijna flauwvallen is gelukkig niet meer gebeurd. De krampen/buikpijn is nog wel een paar keer voorgekomen. Echt vervelend, ik weet dan niet hoe ik moet zitten of liggen, doet echt pijn. Na 10 minuten is het gek genoeg dan helemaal weer weg.
    Zolang er geen bloed is zal dit wel het rekken van de baarmoeder zijn neem ik aan. Ik maak me in ieder geval niet al teveel zorgen.

Verder verteld aan de broers van mijn vriend en die waren helemaal blij :D

Dames, morgen doe ik socialer!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mieni had je nog een pb gestuurd ;) oooh LOL krijg nét eentje terug :p

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @DoraDiego Mijn vent is bezorgd maar niet overbezorgd, eigenlijk is hij heel lief!
    @minie en @dance4fun welkom bij de oktobermama's en ontzettend gefeliciteerd.

@dance4fun, jij bent hier denk ik de oudste.. Ik ben eens de middemoot, normaal altijd de jongste.. hihi..

@fiet tegenwoordig heb je hele leuke badpakken, vroeger was dat wel anders... dus in het ergste geval, kan ik weer lekker shoppen voor een badpak.. en Fiet ik wacht op je op hyves,, kan je een foto van me zien :D!!

@aowyn Wij houden het geslacht ook geheim.

@lolly is jouw grootste hobby ook bankhangen ? Hier hetzelfde hoor.. We hebben een nieuwe bank en alle familie en vrienden wonen ver weg haha, dus wij hebben er alle tijd voor..
    Het is hier zelfs zo erg dat wij beide een eigen tv voor ons neus hebben staan.. ;)

@alle dames, ik ben heel erg vergeetachtig, ik typ met kladblok naast zp, soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen op een bepaald bericht, maar ik vind jullie allemaal heel erg aardig, moet wel even eerlijk zijn dat de expertleden van oktobermama's wel erg aardig zijn, soms lees ik berichten en dan denk ik poeh poeh, sommige noemen het reltopic's daar blijf ik uit!

@nathalie3004 leuk dat de familie is ingelicht hoe waren de reactie's?

@mieni wij hebben het ook vrij snel verteld, het was een van onze grootste wensen en dus zijn we blij dat ze het ook bijna allemaal weten, gaat het fout kunnen ze er ook weer zijn om je te steunen dus dat is ook een voordeel op zich.

@nathalie3004 heerlijk uit eten, wij zouden eigenlijk dinsdag gaan naar Merlijn in Oosterhout, blijkt dat ze voortaan dicht zijn op dinsdag en overal de kaarten bekeken maar nergens staan lekkere dingen op de kaart ( ja wel lekkere dingen carpaccio, rauwe vis etc. ) dus wij gaan nog ff niet uit eten.. Veel plezier vanavond!

Update van mezelf : Wij hebben geshopt en eigenlijk hebben we niet veel gekocht, ik heb alle 9 maanden dagboeken ingekeken en gekozen voor die van Pauline oud, maar ik ga hem online bestellen want hij was helemaal vies die in de winkel stond. Wel hebben we het zwangerzapnotitiesboek gekocht waarbij ik elke dag kan schrijven over hoe ik me voel etc. Die van Pauline Oud is voor de beeb en de notities houd ik voor mezelf.
    Brei winkel was gesloten/bestaat niet meer dus ik ga online wol en naalden bestellen.. en het was zo koud dat we bij de la place een lekkere cheeseburger naar binnen hebben gewerkt.
    Ook nog even een test gedaan van clearblue deze is terug te vinden bij mijn fotoalbums.

Terwijl ik typ en lees weer 3 pagina's erbij haah..
    Lekkere klets kouzen zijn we ook he! :D:D

19. Maia

Maia Niet meer actief

ja dan kan ik me het helemaal voorstellen dat het niet onbezorgd kan zijn allemaal :( knuffel!!!

@lolly: ja zou wel lekker zijn!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    meiden ik ga ff op de bank liggen, als ik me niet vergis komen zwager en schoonzus zo nog ff en vanavond uit eten :D

Denk dat ik er morgen weer ben!!

Groetjes!

Deel Deze Pagina