Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    veel plezier, wij gaan ook lekker wokken met de familie!:D

2. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Heb dit woord 3 keer moeten lezen. Please vertel me dat het komt door de zwangerschap :(

3. Maia

Maia Niet meer actief

veel plezier vanavond nathalie!

@dora: en als het niet zo is, geef je nu gewoon de zwangerschap de schuld ;)

4. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ik ben ook zo'n slak. Kan mijn inlegkruisjes toch nog gebruiken. Wel blij om te lezen dat het een kwaaltje is. Kon het me niet herinneren van de vorige keer.

Perenium-olie; ook gebruikt, maar toch wel uitgescheurd....Maar het zou ook de bevalling opwekken, dus na week 40 was ik uiteraard als een idioot aan het smeren (en de kern van ananas eten, sexen e.d.)

Hier slaapt mijn dochter nog 2 uur tussen de middag. Ik ga dat vanaf de zomer afbouwen, omdat ze in het nieuwe jaar naar school moet.

En ja hoor, ik heb de bovenverdieping schoongemaakt en de was opgevouwen. Ik ben fantastisch!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    :D @doradiego zwangerzapnotitiesboek klopt wel gewoon hoor, moest het boek er ook ff bij pakken want onthouden was te moeilijk voor me..

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lolly, dat weet ik eigelijk niet meer precies…tegen de tijd dat ze bij mij langs kwam was ik volgens mij al 6 weken zwanger…

Haha Fiet, een slak. Leuk boekje trouwens waar je jezelf naar vernoemd hebt!

Geslacht willen we graag weten en we houden het niet geheim. dat kunnen we toch niet. We vinnen het al lastig zat om een naam geheim te houden :D.

Mijn familie en mans familie hebben weet wel al verteld. Mijn modder raadt zoiets toch altijd per ongeluk dus kan ik het maar beter gewoon vertellen. Verder houden we het nog geheim want ik begin morgen aan een nieuwe baan (van 3 maanden maar mogelijk verlenging) wat dat betreft was de timing van de zwangerschap niet zo handig…maar ja….

Sporten ja…ik heb er nooit zin in maar aangezien ik vorige zwangerschap al erg snel niet meer lekker liep en vanaf 25 weken nagenoeg niet meer kon lopen…probeer ik het sporten nu maar goed vol te gaan houden. Fitnessen….gelukkig heb ik een fijn I-podje met leuke muziek.

Jeetje wat een gezellige kletsers hier :D.

7. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Oh nee, dat weet ik wel. Alleen ik kon de woorden niet ontrafelen.
    Lag echt aan mij......onee, aan de zwangerschap :D

8. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Princi, spannend zeg, een nieuwe baan.
    Wat ga je doen?

Wij willen het geslacht ook weten en zullen er geen geheim van maken. Ik kan dat ook niet voor me houden....

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha, er zou eigenlijk een spatie moeten tussen zwangerzapnotitie en boek! Maarem volgens mij ben je zwanger :D Wij allemaal hier..

10. Maia

Maia Niet meer actief

ik ben trouwens nog niet uit over het geslacht! Bij onze eerste wilde manlief het absoluut niet weten en ik wel. Toen heb ik hem zijn zin gegeven en was het een verrassing ;) Nu heeft hij gezegd dat ik mijn zin mag hebben, maar aan de ene kant wil ik het wel weten, aan de andere kant vond ik het verrassingselement ook heel erg leuk dus ik ben er nog niet over uit wat ik doe.

heb trouwens vanochtend weer getest en net even foto gemaakt. Ze worden steeds duidelijker.

en heb ook alvast een buikfoto gemaakt vanochtend ;) kan ik nog af en toe even vergelijken hoe dikker ik geworden ben over een paar maanden.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @maia leuk hoor een buikfoto :D zie je al iets ?

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Zwangerzapnotitiesboek? Wat is zap? Zwanger notities en boek is duidelijk..
    Maar zap ken ik alleen van zappen met de afstandsbediening.:D

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Whaha, het staat er echt op, zie bol.com van Mariel Croon.
    Ik had ook nooit gehoord van zap.. :D

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Haha wat raar zeg zwangerschapsnotities klinkt beter :)

15. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hallo Lieve Mensen,

Na drie jaar van veel verdriet en proberen. Ziekenhuis in en uit. En onderzoeken die niets opleverden ben ik zwanger!!! En jawel spontaan! Ben nu 4 weken en 5 dagen! En zo blij!!!! Maar ook heel onzeker. Heb geen klachten, behalve dan lage rugpijn? Nog meer mensen? En heeft iemand een advies??

Misja

16. Maia

Maia Niet meer actief

komt dat niet van het babyboom zwangerzapbook vandaan? van die tv serie? daar werkte zij ook aan mee. En ik heb het boek nml. met de informatie over zwangerschap.

@worst: nee hoor, er is nog niets te zien ;) maar wel grappig, ik ben nu bijna 5 kg. lichter dan ik was voor mijn eerste zwangerschap, en daarvan had ik ook een 'voor' foto gemaakt.

17. Maia

Maia Niet meer actief

misja: van harte gefeliciteerd! Geen tips, het hoort er allemaal bij!

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #538 FmT, 30 jan 2011
    Laatst bewerkt: 30 jan 2011
    @misja mijn beste tip die ik je kan geven, probeer te genieten, ook al zal dat moeilijk zijn de eerste weken, hier ook nergens last van vandaag.. Dus mag niet klagen..

En natuurlijk van harte gefeliciteerd, dat zal fijn zijn om te horen na zon lange periode..

@maia heb de achterkant gelezen en je hebt helemaal gelijk, en wat er ook staat is als je een meisje krijgt dat deze al vanaf week 11 in de zwangerschap de eicellen klaar liggen voor onze kleinkinderen haha.

En ik ben nog ergens achtergekomen wat kan :

:p Lukt dus blijkbaar niet hehe, in het bericht wat je maakt kan je je smiley uitvergroten maar als je dan plaats reactie doet word ie weer klein gepost.. Hmmmz..

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Welkom meid en gefeliciteerd! Wat super dat het nu spontaan raak is! Nu op naar een goede zwangerschap met een mooie beeb in oktober!!
    Geen advies alleen proberen te genieten, wat Worstenbrood net zei, knuffs!

20. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Misja, van harte gefeliciteerd, wat ontzettend fijn dat je na zo'n lange en onzekere weg toch nog spontaan zwanger bent geworden.
    Qua tips sluit ik me aan bij bovenstaande berichten.

Kamer gezogen en gemopt.....JEUJ, ben tha bomb!

Deel Deze Pagina