Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. door76

door76 Actief lid

23 jan 2011
    297
    0
    0
    Tenminste als het aan mij ligt wel!!!

2. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik kan even niet uitgebreid reageren, dus voor nu alleen: héél erg veel sterkte aowyn! Echt heel erg voor jullie :(.

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    @aowyn ... heel erg verdrietig werd ik na het lezen van je updates gisteren. Ik ben nog maar net hier op dit forum en had never nooit verwacht dat we met zo velen zouden zijn en onze angsten, verdriet maar ook geluk met elkaar hier delen. Het doet wat met me. Houd ons op de hoogte, ik wens je veel sterkte vandaag en stuur je een virtuele knuffel.

Een volle drukke werkweek voor de boeg :$ normaal gesproken ben ik mijn bed niet uit te krijgen..
    Nu zit ik echter al een half uur en twee koppen decaf )bleh achter de pc gedoucht en wel....

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Aowyn: Jeetje meid, wat lees ik nu!!!! Heel veel sterkte meis!!

Lolly: ik wil ook welhelpen met de lijst! Heb dit eerder met de oktoberlijst in 2008 ook altijd gedaan, dus weet hoe het werkt!

5. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Aowyn, dikke knuffel meid!! Echt zwaar k*t!!!

Bij mij dringt het nog steeds niet echt door. Misschien komt dat omdat ik zoooooooooooo vroeg al positief teste. Wilde vanmorgen weer een test doen maar durfde niet.

6. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Neeee aowyn....... :(
    Hoop dat ze vrijdag een goede start kunnen maken met de onderzoeken. Dit is verschrikkelijk! blijf je hier kletsen? Ben benieuwd hoe het gaat verlopen....
    Liefs!

7. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    @ Aowyn: wat ontzettend naar meid... :( Heeeel veel sterkte!

Hier gaat het redelijk. Ik word soms een beetje gek van die buikpijn... het is eigenlijk maar 2x per dag en dan echt even 10 minuten behoorlijke last van. Heftige menstruatiekrampen. Daarna trekt het weg. Ik hoop zo dat ik op mijn werk geen last krijg, want dan is het moeilijk te verbergen. Of ik moet even 10 minuten op de wc zitten :p
    Nouja, soms maakt het me een beetje onzeker, maar verder voel ik me goed. Dus ik ga ervanuit dat er niks mis is.

En 5 weken alweer! Nu gaat het best snel eigenlijk. En mijn vriend is zooo lief en we zijn heerlijk verliefd op elkaar.

Ik zie dat sommige zich nog even hebben voorgesteld, dus doe ik ook nog even kort:
    Ik ben net 25 jaar. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik woon in Twente (las dat er meer hier wonen :D).
    Ik zou graag borstvoeding willen geven en in huis willen bevallen. Heb natuurlijk geen idee of dat allemaal wel kan straks maar we zien wel. Ik wil zo relaxt mogelijk mijn zwangerschap ervaren en hoop dat ik alle kwaaltjes rustig kan ondervinden zonder al te veel zorgen. :)

Alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!!!!!

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST

1.
    Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA
    Krumeltje - 2e - ? - ?
    Zippie - 3e - ? - ?
    Fiet - 2e - ? - ?
    Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh
    berenbotje - 3e - ? - ?
    2.
    Goldduke - ? -? - zh
    3.
    Lieke1979 - 2e - ? - ?
    Worstenbrood - 1e - ? - zh
    Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis
    Ann - 2e - ? - ?
    4.
    Kaatje80 - 2e - ? - ?
    Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis - sterretje
    Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh
    Alleentje - 1e - ? - ?
    kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh
    Merel 2009 - 2e - ? - ?
    Maedra - 1e - ? - ?
    5.
    Jasja1 - 3e - ? - ?
    Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh - sterretje
    6.
    Axioma - 2e - geen idee wat het word - zh
    7.
    Dora- 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik)
    Maia - 2e - ? - ?
    8.
    Soepkip- 1e - chinees kalender zegt meisje - thuis
    Mieni - 4e - chinee kalender zegt jongen - zh
    9.
    door76 - 1e - ? - ?
    10.
    Princi - 2e - geen idee - zh
    Cherry27 - 1e - geen idee - thuis
    11.
    12.
    13.
    Nathalie3004 - 2e - geen idee - zh
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Totaal: 29 waarvan 2 sterretje

Afsprakenlijst:
    31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders
    1-2 worstenbrood gyn
    4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's
    10-2 Krumeltje 1e echo
    10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist
    14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt
    21-2 kaatje80 9.45 1e echo
    23-2 Anz87 intake vk 13.15
    24-2 krumeltje intake vk
    24-2 Mieni gyn (+echo)
    25-2 ann 1e echo
    28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk
    2-3 Anz87 1e echo 13.30
    3-3
    Fleurop 1e echo + intake vk
    4-3 Lolly 1e echo
    7-3 Lolly 9.00 intake vk
    7-3 kaatje80 9.00 intake vk

Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar soepkip, mieni of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet!

De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.

=======================================================

Soepkip en mieni toegevoegd om de lijst te beheren.

Om 10 uur komt mvm ik vind het toch wel weer spannend merk ik nu. Ben erg benieuwd naar de test.

9. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @aowyn, Heel veel sterkte meid! Hopelijk vinden ze snel de oorzaak, dat het geen plakbeebs mogen zijn.
    Houd je ons op de hoogte? Dikke knuffel voor jou.
    Wat kan het leven toch af en toe oneerlijk zijn.

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Spannend lolly.. Die test heeft veel hcg nodig toch? komt vast goed :)

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    ja ik heb gehoord dat die test van mvm 500 ....hcg nodig heeft.

12. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goedemorgen!
    Bedankt voor het welkomheten. En ja, vlot weer zwanger. We (mijn vriend en ik) waren best een beetje in shock: 1 keertje gedaan deze maand, eerste keer zonder voorbehoedsmiddel, tja raak dus. Maar we zijn er erg blij mee.

@aowyn: heel verdrietig wat je is overkomen, sterkte!

Ik heb 8 februari de intake met moeders voor moeders. Ik heb mijn tweede zwangerschap ook meegedaan. Ik vond die flessen wel vreselijk stinken!

13. Maia

Maia Niet meer actief

tuurlijk moet je ons op de hoogte houden van de gyn Aowyn! We gunnen het je zo!!! Ik hoop dat je een beetje rustig de nacht bent doorgekomen!

@MvM: ik weet nog niet of ik eraan mee ga doen. Ik twijfel heel erg want vorige keer was ik zo misselijk en die geur van die potten maakten het tig keer zo erg. Maar aan de andere kant, je helpt er ook weer veel vrouwen mee, dus misschien dat ik gewoon ga proberen en ik zie wel of het me lukt of niet. Ik en mijn zussen zijn zelf ook verwekt met dergelijke medicijnen dus daarom zou ik juist willen helpen. Ben er dus nog niet over uit!

Hier een rotnacht gehad. Dochterlief besloot om 10 uur dat ze klaar was met slapen. Steeds terug neerleggen hielp gemiddeld 15 minuten steeds, toen m'n man even heel boos werd op haar hielp het een half uur enzovoorts... op eeen gegeven moment ben ik er maar naast gaan zitten en elke keer m'n hand door de spijlen van het ledikant doen zodra ze wilde gaan zitten.Toen begon ze het door te krijgen, heeft 1,5 uur geduurd en toen is ze om half 4 eindelijk weer geslapen. Was helaas alweer om 8 uur wakker dus het was een erg korte nacht!

@mienie: ik zie dat je een dochter hebt van 2 oktober 2008? mijn dochtertje is van 2 oktober 2009.

nou ik ga straks even de vk bellen voor een afspraak voor de intake.

14. jasja1

jasja1 Lid

23 jan 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Aowyn, wat verschrikkelijk voor je meid. het spijt me heel erg dit te moeten vernemen. wens je alle kracht en sterkte toe.
    wordt er nu een onderzoek ingesteld?

@maia.. mijn kids vonden het spontaan vanochtend om 5 30 tijd om tv te gaankijken want ze waren al zoooo lang wakker :$
    over mijn banner gesproken.. ik steggel ;) een beetje.
    Ik ben ws 28 sept uitgeteld maar mijn zs is altijd 42+ weken. (heb er al 2 rondlopen en verwacht nu ook in okt te bevallen)
    voel me niet thuis in een sept topc. ga even uit van 5 oktober dat is dan 41 weken.

@doradiego.. heerlijk al die dikke buiken op een foto.. hopelijk geen sterretjes meer hierzo

@ tina.. wat stinken die potten he. dat is afschuwelijk. altijd last van gehad.

fijne dag dames!

15. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    @tina
    Jij bent inderdaad ook snel weer zwanger na geboorte van je vorige kindje...
    Mijn dochter wordt morgen 8 maanden, ben nu dus ook weer 5 weken zwanger, zit straks 16mnd tussen.
    Wilde ook graag snel een brusje voor mijn dochter, maar ging wel heeeeeel snel hier, dacht eigenlijk dat we vorige maand nog om de vruchtbare dagen heen hadden geklust (was paar weken eerder gestopt met de pil), niet dus;) Ben er wel heel blij mee.

HIer verder kl*te nacht gehad, halve nacht wakker gelegen ivm verkoudheid en keelpijn.
    We zijn hier met het gezin al weken aan het snotteren en elkaar aansteken, word er gek van. Dochter slaapt ook slecht door snotneus en dus heel vroeg wakker. :)

Heb vanmiddag afspraak bij een KDV, hebben tot nog toe opvang met opa en oma geregeld maar er komt wrs een dag bij, manlief heeft nu donderdag papadag, maar is bezig met andere baan. Wil mijn ouders niet meer belasten, dus vandaag KDV... vind het ook goed voor de ontwikkeling van m'n kind.
    Ga dus ook de 'nieuwe vrucht' aanmelden, wel gek dat zo'n vreemde vrouw van een KDV eerder hoort dat ik zwanger ben, dan m'n eigen familie:p
    M'n man blijft erbij dat hij eerst echo wil afwachten en dan pas vertellen, moet me zoooooow inhouden, niks voor mij;)

Aowyn
    hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid van de gyn, nogmaals veel sterkte gewenst.

All
    Alles verder goed met iedereen? last van kwaaltjes en hormonale buien..?

16. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Goedenmorgen,

even snel vanaf het werk.....
    Aowyn, ik zou heel graag iets van jou willen blijven horen. Wil graag weten hoe het met jou gaat. Dus zou het ontzettend fijn vinden dat je blijft schrijven.
    Hele dikke knuffel meid, ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen....

Hier: ga zo naar de kno-arts, oor laten doorprikken. Zit een ontsteking achter het trommelvlies en de pijn was vannacht niet te doen, dus was blij dat ik nu al terecht kon.

17. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Ann, hier ook een grote snotterbende. Beterschap meid!
    Nu al aanmelden...ghighi....da's best grappig ja. Maar beter te laat, dan straks geen plek hebben.

MvM, vorige keer wel gedaan. Maar nu twijfel ik, want (ik schaam me hier wel voor....) ik vond het nogal veel gedoe. Oh, ik weet dat die reden echt erg is, maar zo voelt het nu eenmaal.
    Ik denk er nog wel even over na.
    Lolly, jij veel plezier met de dame van mvm, mag je ook een leuk kadootje uitzoeken.

Fleurop, jeuj, nog een tukker!

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Supermom...ben je al hier?????

Ik ben de zus van Momeera :D.....

19. Tisch29

Tisch29 Actief lid

16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    Goedemorgen dames,

@Aowyn..denk de hele tijd aan je meid. Hoop zeker dat je ons op de hoogte houdt na de afspraak bij de gyn. Ik baal echt voor je..snap het ook niet.

Hier weer een hele slechte nacht gehad! Weer bijna niet geslapen, en heb nu ook last van lichte ongi krampen..ik hoop dat het erbij hoort, want verlies verder ook geen bloed..het maakt mij wel ongelooflijk onzeker.

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedemorgen meiden *zwaait*

Heb mij ziek gemeld. Heb slecht geslapen en pijn gehad. Buik was erg gevoelig ook. Vanochtned nog steeds bloedverlies en stolsels nu.

Ik heb de gyn opgebeld en we hebben afgesproken dat als ik erger ga vloeien of als de pijn erger wordt dat ik hun meteen weer moet bellen, aan de bel trekken. Anders ga ik vrijdag naar de gyn, die afspraak stond er al. Nu wordt er dan ook een echo gemaakt om te kijken of ik schoon bent.

Manlief wou thuis blijven voor mij maar die heb ik naar werk gestuurd. Heel erg leif maar hij kan niks doen. Ik kan mijn schoonmoeder altijd wel bellen en dochtertje is nu bij mijn ouders. Straks wat pm's slikken weer en slaap in halen.

Lolly goed gelukt met de lijst :)

Hoop dat de rest beter geslapen heeft dan ik :)

Deel Deze Pagina