Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk

Hallo Meiden

Aowyn, vreselijk!
    Hoop dat ze een rede vinden waardoor je steeds deze pech hebt, en dat dan kunnen verhelpen en dat je dan gauw weer zwanger mag zijn met een goede afloop.

Fiet, spannend zeg, een tweeling! Hoop je het ook dat het er 2 zijn?

Nathalie, ik ben volgens mij in mijn leven niet zo onzeker geweest. Bij mijn zoontje had ik het ook wel, maar heb het idee dat het nu veel erger is.
    Heel vervelend, kunnen alleen maar afwachten tot eerste echo!
    Gelukkig kunnen we hier eindeloos lezen en schrijven met lotgenoten.

Ilona haha, grappig testdrang! Ik had dat deze keer ook zo erg, uit het niets.
    Ga je het nog op een bijzondere manier aan papa vertellen?

Hier alles goed, nog steeds zeurende menstr. pijn, dat had ik bij Tijn ook. Verder weer eerste koortslip op komst, ook dat had ik bij Tijn bijna de hele zwangerschap.
    Gisteren weer getest, met KV test, streep was net zo donker als controle streep, dus dat was super!
    Maar toch, nu een dag later, denk ik weer, pffffffffff was het maar 10 feb.

2. Maia

Maia Niet meer actief

ah, ik ben dus niet de enige met een spontane koortslip :( had ik bij Fleur ook en nu dus weer!

net de vk gebeld maar natuurlijk zitten ze in overleg dus ik wordt na 4 uur teruggebeld :)

3. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Maia, voor je koortslip gebeld, of voor wat anders?

4. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Nou, doorprikken van de oren is niet gelukt.
    Vorige zwangerschap precies hetzelfde.....verdoving werkt niet.
    Dus nadat hij 3 keer vroeg "nou, wat raar, hoe kan dat nou", keek hij in mijn dossier en zei "je bent toch niet zwanger". Euhm ja dus, daar is dan de verklaring.
    Dus nu oorduppels gebruiken, totdat ik een roesje mag voor het doorprikken....

Aowyn, dus nu toch wel stolsels. Wederom een teleurstelling of had je je al enigzins voorbereid daarop?
    Goed dat je toch thuis gebleven bent, even de rust proberen te pakken.
    Liefie, ik hoop echt dat ze jullie antwoorden kunnen geven vanaf vrijdag. Knuffie.

Ik ben bij vlagen onzeker, maar stop het gevoel dan snel weer weg. Het heeft geen enkel nut en garanties/zekerheden krijg je nooit (van begin van het leven van jouw kind tot het eind van zijn/haar leven).

Fiet, wow, jouw hcg weer zo gestegen. Dat er een of meerdere beebjes zitten is nu wel zeker. Wel fijn dat de hcg blijft oplopen.

Nieuwe dames: gefeliciteerd en welkom!

* gaat weer verder met werken *

5. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    welkom nieuwe meiden.
    @ilona, wat spannend dat je gewoon op het werk hebt getest...ahhhh...en nu je man straks het goede nieuws vertellen!!!

Wie slaapt er nog meer zo slecht....ik lig de halve nacht wakker ...verschrikkelijk. Ik begin me zo nu en dan ook wat misselijk te voelen...niet heel erg, maar een beetje.
    En jullie, hebben jullie al klachten?

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    @doradiego, wat grappig dat de dokter, na het inkijken van je dossier vroeg of je zwanger bent!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @jasja1 zo jou kids waren er vroeg bij. Hoe oud zijn die van jou?

@ann beterschap voor jou en je gezin.

@doragiego hoe was het bij de dokter? Ik mocht kiezen een armband of een ketting. Die waren wel leuk maar ik ben niet zo van de grote sieraden. Die mw van mvm had nog een dvd in de auto liggen (dat waren de oude kadootjes) dus die heb ik gekozen.

@cherry beterschap voor jou.

@mama05 welkom hier. Pb even naar mieni soepkip of naar mij je gegevens dan word je op de lijst erbij gezet.

@nathalie ik ben ook erg onzeker hoor. Bij m'n 1e zwangerschap had ik gelijk het gevoel van ik ben zwanger en nu.......... Ik denk dat het mede komt doordat je je wat bewuster bent van het feit dat je een echt mini mensje bij je draagt (ik in ieder geval wel)

@ilonaps wow van harte gefeliciteerd meid. Pb even naar mieni soepkip of naar mij je gegevens dan word je op de lijst erbij gezet.

@polly welkom hier. Pb even naar mieni soepkip of naar mij je gegevens dan word je op de lijst erbij gezet.

@berenbotje volgnes mij slapen bijna alle okotber mama's niet zo goed behalve 1..............Ikke :D Ik kan de hele dag wel slapen.

Mvm is geweest vanmorgen. Die mw. zei ohh je bent nog maar heel pril zwanger even kijken wat de test gaat doen. Nou de teststreep is even donker als de controle streep hoor. :$ Ik heb het nog even na gevraagd de test van mvm heeft 500 eenheden hcg nodig.

Zo nu de lijst weer eventjes opzoeken.

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lieke1979 hallo :) hoe was je weekendje weg?

@tina23 Welkom en gefeliciteerd!

@aowyn, dikke knuffel meis.. Ik hoop dat de dokters iets voor je kunnen doen. Zoals je zegt er moet een link zijn, en natuurlijk wil ik weten hoe het is gegaan bij de gyn, ga je ook meteen toevoegen aan mijn vriendjeslijst zodat ik je makkelijker kan opsporen, soms lijkt dit forum zooo groot namelijk.

@fiet haaaai haha.. had je al een pm gestuurd maar lees nu dat je vandaag bloed hebt laten prikken, en dan een paar pagina's verder zie ik dat het allemaal goed is, en wie weet wel 2 vruchtjes.. spannend hoor :)

@door67 hier ook een flapuit hoor, kreeg vandaag zelfs een rotopmerking waarom zeg je dat nu al het kan toch nog verkeerd gaan?? Dus ik zei nou een felicitatie kan er ook wel vanaf, ben niet dom hoor denk gewoon positief.. Maar goed.. Tis onze keuze om er niet geheim over te doen..

@fleurop wat jij typt ik herken me daar helemaal in, lekker verliefd en vriendlief was al lief, maar nu nog veeel liever haha, dus zolang het kan geniet er maar van!

@maia poeh poeh wat een nacht!

@mama05 Welkom en gefeliciteerd..

@mbtc weet niet of ik je al gefeliciteerd had, bij deze :D !

@Ilona PS haha, wat een enthousiast bericht, wat fijn dat je zwanger bent! En nu nog 2 uur stilzitten haha.. :D

@polly haha lekker he, op een roze/blauwe wolk zweven.. gefeliciteerd en welkom..

@berenbotje : ik slaap heerlijk, drink geen cola meer en duik tussen 10 en 11 in bed, heerlijk uitgeslapen rond half 7, normaal heb ik wel 12 uur slaap nodig en dan kom ik nog moe mijn bed uit!

@ann/berenbotje Kwaaltjes : vlagen van misselijkheid, en ik ruik alles 6 x zo erg, lekkere trek in alles, kleine krampjes in buik, en ontzettende pijn in mijn rechter-tiet :D en kriebels in mijn buik :) maar dat kan ook verliefdheid zijn..

Sow even een avond en dag weggeweest haha, wat een lap tekst weer! Sorry als ik iemand ben vergeten!

Dames ik ben morgen aan de beurt voor de gyn als eerste van het lijstje! Moet eerlijk zeggen dat ik het heel spannend vind over wat ik krijg te horen over de komen 8 maanden en of ik al een echo krijg ( ga het wel vragen ).. Maar mijn baarmoedermond staat natuurlijk op 1.
    Ook ff belangrijk stond net in de douche lekker relaxt, :$ kijk ik naar mijn buik en het is net een halve voetbal haha :D..

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    #649 lolly, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST

1.
    Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA
    Krumeltje - 2e - ? - ?
    Zippie - 3e - ? - ?
    Fiet - 2e - ? - ?
    Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh
    berenbotje - 3e - ? - ?
    2.
    Goldduke - 1e -chinee kalender zegt jongen - zh
    3.
    Lieke1979 - 2e - ? - ?
    Worstenbrood - 1e - ? - zh
    Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis
    Ann - 2e - ? - ?
    4.
    Kaatje80 - 2e - ? - ?
    Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis - sterretje
    Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh
    Alleentje - 1e - ? - ?
    kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh
    Merel 2009 - 2e - ? - ?
    Maedra - 1e - ? - ?
    5.
    Jasja1 - 3e - ? - ?
    Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh - sterretje
    6.
    Axioma - 2e - geen idee wat het word - zh
    7.
    Dora- 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik)
    Maia - 2e - ? - ?
    8.
    Soepkip- 1e - chinees kalender zegt meisje - thuis
    Mieni - 4e - chinee kalender zegt jongen - zh
    9.
    door76 - 1e - ? - ?
    mbtc - 1e - ? - ?
    10.
    Princi - 2e - geen idee - zh
    Cherry27 - 1e - geen idee - thuis
    11.
    12.
    13.
    Nathalie3004 - 2e - geen idee - zh
    Polly - 2e - chineese kalender zegt jongen - ?
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Totaal: 29 waarvan 2 sterretje

Afsprakenlijst:
    31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders
    1-2 worstenbrood gyn
    4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's
    10-2 Krumeltje 1e echo
    10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist
    14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt
    21-2 kaatje80 9.45 1e echo
    23-2 Anz87 intake vk 13.15
    24-2 krumeltje intake vk
    24-2 Mieni gyn (+echo)
    25-2 ann 1e echo
    28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk
    28-2 goldduke intake vk
    1-3 mbtc intake vk
    2-3 Anz87 1e echo 13.30
    3-3
    Fleurop 1e echo + intake vk
    4-3 Lolly 1e echo
    7-3 Lolly 9.00 intake vk
    7-3 kaatje80 9.00 intake vk
    14-3 mbtc 1e echo

Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar soepkip, mieni of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet!

De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.

=======================================================

@polly mag het de volgende keer via de pb? Anders ben ik bang dat ik er overheen lees.

10. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    13 oktober
    Polly, 2e kindje, volgens chineese kalender een jongen, zh

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden net maar weer een test gedaan voor mijn eigen gevoel :D

Nu maar zenuwachtig zijn voor de eerste echo :D

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hoi meiden..

val maar even met de deur in huis.. had net op de w.c. licht roze verlies met wat het leek een stolseltje.. Op mijn NOD (vorige week) had ik alleen een beetje rozeverlies bij het afvegen.. nu was het tot nu toe ook alleen met afvegen.. maar na het verhaal van aowyn ben ik erg geschrokken..:(

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    France, ninigoesdigi, tropt, Zara, siamese studio, myraleigh, sherrylyn, gateausoso and Doggino

Feit wooooow! das mooi hoog meid :)

doradeigo nee het kwam echt hard deze keer, gevoel was zó goed. Op stolsels had ik wel verwacht na die weeen/krampen gisterenavond :(

lolly wow :D

soepkip sh*t nee jij moet blijven! is vast niks meid, bleodverlies komt ook vaker voor! pas als je erge krampen bij hebt met helder bloed en meer dan alleen iets bij afvegen, moet jij je zorgen maken, knuffs!

Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

Hier net tukkie op de bank gedaan. Nog steeds krampen blegh

14. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0

YOEHOEEEEE, GEFELICITEERD meid!!!!!!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    hahah ik heb ook getest op mn werk; had ook testjes bij de kv gehaald( voor de volgende dag ) en kon me niet bedwingen..
    kon me daarna ook amper inhouden tegen collega's en t idee van 8 uur wachten tot ik en vriend samen thuis zouden zijn zag k ook niet zitten.. heb m uiteindelijk een foto van de test ge-mms't:D

Polly ; ook gefeliciteerd en welkom!

Doradiego ; Je mag mn nichtje wel ff lenen?! die kan namelijk zo hard gillen dat prikken niet meer nodig is!.. pff nog een uurtje oppassen.... hopelijk zijn tegen die tijd mn trommelvliezen nog intact!!

Aowyn; lief dat je man thuis wilde blijven om bij je te zijn.. is voor hem natuurlijk ook alweer de zoveelste keer:(

16. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Ilona en Polly welkom en gefeliciteerd!
    Ilona positief testen op het werk en dan een vergadering in ..... Aaaaaah
    Testdrang kan ook zo allesoverheersend zijn, zou er zelf ook toe in staat zijn om in werkpauze te doen.

Worstenbrood
    Wel minder als je verteld zwanger te zijn en volgt geen felicitatie maar opmerking dat het nog mis kan gaan..... Ik denk dat mensen soms niet in de gaten hebben dat ze best lomp uit de hoek komen ook al bedoelen ze het niet echt verkeerd;)

17. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Soepkip; don't worry! zolang t bij lichtroze blijft is er niets aan de hand... wat aowyn al zegt: bloed in combi met kramp is wel zorgwekkend..

bang dat t fout gaat ; dat heb k bij de eerste helemaal niet gehad.. mede omdat ik ook niemand om me heen had ( ook geen zwangers.pag.) met verhalen dat het fout was gegaan.
    ben nu wel iets gevoelig voor t idee van ' ojee, wat als.....'
    denk dat dat de komende weken wel minder wordt..

18. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST

1.
    Anz87 - 2e - denkt een Jongen - MCA
    Krumeltje - 2e - ? - ?
    Zippie - 3e - ? - ?
    Fiet - 2e - ? - ?
    Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh
    berenbotje - 3e - ? - ?
    2.
    Goldduke - 1e -chinese kalender zegt jongen - zh
    3.
    Lieke1979 - 2e - ? - ?
    Worstenbrood - 1e - ? - zh
    Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis
    Ann - 2e - ? - ?
    4.
    Kaatje80 - 2e - ? - ?
    Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis - sterretje
    Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh
    Alleentje - 1e - ? - ?
    kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh
    Merel 2009 - 2e - ? - ?
    Maedra - 1e - ? - ?
    5.
    Jasja1 - 3e - ? - ?
    Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh - sterretje
    6.
    Axioma - 2e - geen idee wat het word - zh
    7.
    Dora- 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik)
    Maia - 2e - ? - ?
    8.
    Soepkip- 1e - chineese kalender zegt meisje - thuis
    Mieni - 4e - chineese kalender zegt jongen - zh
    9.
    door76 - 1e - ? - ?
    mbtc - 1e - ? - ?
    10.
    Princi - 2e - geen idee - zh
    Cherry27 - 1e - geen idee - thuis
    11.
    12.
    13.
    Nathalie3004 - 2e - geen idee - zh
    Polly - 2e - chineese kalender zegt jongen - ?
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Totaal: 31 waarvan 2 sterretjes

Afsprakenlijst:
    31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders
    1-2 worstenbrood gyn
    4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's
    10-2 Krumeltje 1e echo
    10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist
    14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt
    21-2 kaatje80 9.45 1e echo
    23-2 Anz87 intake vk 13.15
    24-2 krumeltje intake vk
    24-2 Mieni gyn (+echo)
    25-2 ann 1e echo
    28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk
    28-2 goldduke intake vk
    1-3 mbtc intake vk
    2-3 Anz87 1e echo 13.30
    3-3
    Fleurop 1e echo + intake vk
    4-3 Lolly 1e echo
    7-3 Lolly 9.00 intake vk
    7-3 kaatje80 9.00 intake vk
    14-3 mbtc 1e echo

Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar soepkip, mieni of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet!

De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.

=======================================================

aantallen aangepast, die klopte niet meer. en ffies de kleurtjes opgeschoond:)

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Jeetje wat gaat alles snel hier op dit forum, ben weer even bezig met bijlezen :)

28 feb. kan ik dus pas voor mijn intake naar de vk... Duurt dat altijd zo lang? Dan ben ik pas 10 weken, ik weet dat dat normaal is, maar ik ben verdorie mevrouwtje ongeduld.
    En een week erna pas de 1e echo .....

Ik kan en wil niet zo lang wachten, in overleg met mijn vriend heb ik een echocentrum gebeld en daar kan ik volgende week (6,4 weken) terecht.
    Ik weet dat ik er niets van moet of mag verwachten en wellicht niets ga zien behalve een zwarte vlek, maar dan weet ik in ieder geval DAT er iets zit ... Ik weet niet of ik er goed aan doe, maar ik trek dit niet lang.
    Gelukkig ben ik niet de enige hier die met dezelfde onzekerheid rondloopt...

Of draaf ik door?

Nu zijn het alleen mijn geflipte hormonen, 12 tests (jawel, vanochtend nog maar eentje gedaan!) en gespannen borsten die me vertellen dat ik zwanger ben....

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik kwam pas op zp met mijn vorige zw toen ik al 9 weken ofzo was. Ik was er toen helemaal niet zo mee bezig als nu. Nu lees ik echt heel veel hier en dat maakt je ook onzeker......en dan lees je het bericht van Aowyn en dan ga je toch nadenken.

Ik ga zoontje ophalen van opvang! Tot later!!

Deel Deze Pagina