@lieke1979 fijn om te horen dat je hebt genoten van het weekendje weg, ik loop/zit/sta of lig bij de gyn ivm korte baarmoedermond en evt plaatsing van een cerclage ( bandje ) om mijn bmm, en verlies 1e kindje bij 25 weken. Verder weinig te melden behalve dat ik ontzettende trek heb in de kippetjes die vriendlief zo gaat maken. Hier zodadelijk gtst kijken, en dan weer op tijd naar bed, des te eerder is het morgen. Heb even een echo voorbij zien komen, kweet niet van wie die ook al weer is maar wat een mooi vruchtje !
@lolly, hoe was je afspraak bij moeders voor moeders? Ben erg nieuwsgierig wil morgen als m'n test nog steeds goed is ook bellen.
ja erg hè dat geheugenverlies Ik heb het er graag voor over. Vandaag op het werk ook niks voor elkaar gekregen. Moelijk om te concentreren als je intussen afspraken aan het maken bent met vk en echocentrum...
Hee wat leuk!! Ja ik ben er. Ik heb een heleboel pagina's geleden (gaat vlug hier) mezelf voorgesteld, maar voor de rest alleen nog maar meegelezen. Ben ook nog mee aan het lezen af en toe bij je zus. Ik durf nog niet actief mee te doen. Ben nog zo onzeker door de miskraam. Ik durf mezelf ook niet op de lijst te zetten. Stom eigenlijk hè. Hoe gaat het met jou? En jij ook samen met je zus! Wat leuk! Mijn zusje is ook zwanger en zit bij de augustus mama's (sen). Ik hoop dat ik snel over die onzekerheid heen ben. Dan ga ik n pb sturen naar lolly en kom ik actief meedoen. Geef je zus een knuffel van me en ook een voor jou!! @ aowyn en soepkip wil ik toch ook even reageren heel veel sterkte dames! Neem de tijd om het te verwerken. Dit is echt vreselijk.
@supermom! Gezellig dat je erbij komt, hoop dat alles goed gaat en je snel bij ons op het lijstje staat !
Ja was leuk. Nu word ook echter vind ik nu ik wat kan doen. De mw. van mwm is trouwens maar eventjes geweest 20 min hooguit. Ik zal morgen even een foto plaatsen van de test. @soepkip heel veel sterkte ik hoop dat het bloeden niet doorzet.
Soepkip, wat een naar bericht, duim voor plakbeebje.. Mooie echo zag ik voorbij komen, weet niet meer van wie, sorry Kan gewoon niks onthouden van wat ik net heb gelezen, hoezo zwanger?? Verder nog steeds heel moe, dochter gebadderd en ligt al onder zeil, ik ga bankhangen en vroeg naar bed. Morgen werken, wekker gaat om6.30, blergh
Worstenbroodje, bij jou denk ik altijd aan eten....en dat komt niet alleen door jouw naam Veel succes, maar ook plezier morgen. Laat je wel even weten hoe het was? Lieke, wat fijn dat je het leuk gehad hebt. En thuiskomen is altijd heerlijk, vooral als je jouw kind(eren) hebt moeten missen. Vind ik tenminste wel. Vind het heerlijk om af en toe een dagje/weekendje weg te gaan met z'n tweeen, maar ben ook altijd weer erg blij als ik dan dochterlief weer zie. Hier loopt het snot uit alle gaten....pfffff.....snap nooit dat al die liters snot past in mijn hoofd....
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87: 2e - denkt een Jongen - MCA Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - ? - ? Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje: 3e - ? - ? 2. Goldduke: 1e -chinese kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e - ? - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - ? - ? 5. Jasja1: 3e - ? - ? Maia: 2e - ? - ? 6. Axioma: 2e - geen idee wat het word - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh 7. Dora: 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik) 8. Soepkip: 1e - chineese kalender zegt meisje - thuis Mieni: 4e - chineese kalender zegt jongen - zh 9. Door76: 1e - ? - ? Mbtc: 1e - ? - ? 10. Princi: 2e - geen idee - zh Cherry27: 1e - geen idee - thuis 11. 12. 13. Nathalie3004: 2e - geen idee - zh Polly: 2e - chineese kalender zegt jongen - ? 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 31 waarvan 2 sterretjes (Aowyn, Pompeloesje) AFSPRAKENLIJST: 31-1: Lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders 1-2: Worstenbrood gyn 4-2: Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 8-2: Tina23 intake mvm 10-2: Krumeltje 1e echo, 10-2:Esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2: Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 10-3: Maia1e echo 14-3: mbtc 1e echo Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Soepkip, Mieni of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. ======================================================= Afspraken van lieke toegevoegd Afspraken van maia toegevoegd en uitgerekende datum gewijzigd
@soepkip ik blijf duimen meid!!! @doradiego ja hij is thuis en dochtertje lief ook, heerlijk geknuffeld ook 8) Mijn buik is hier bijna weg. Zegt voor mij genoeg, nu duimen op een schone echo!
Ik duim met je mee aowyn, op naar een schone echo. Dan kan je weer verder kijken. Maar hopelijk heeft die gyn van jou ook een geweldig lijmmiddel, waardoor de volgende beeb blijft plakken!!!
@doradiego haha, ik denk aan 2 dingen op dit moment, en dat is eten, zwanger zijn en eten! haha.. Natuurlijk laat ik weten hoe het was, moet daarna nog wel 3 uur werken! Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is hier posten kan ik het ook niet meer vergeten ..!
@aowyn, hoop dat de gyn iets kan vinden, mijn gedachtes dwalen de hele dag naar je af.. echt een hele dikke knuf nogmaals. Ow en ik kwam een bericht van je tegen waar ik helemaal niets van snapte haha.. Maar dat zal wel aan mij liggen!
O ja, nog een reden waarom ik zo onzeker ben; ik heb al meer dan een week buikpijn. Hele dag zeurende pijntjes en dan af en toe erge krampen gevolgd door diarree. Sorry voor de details. Ha zegt, geen zorgen is gewoon een buikgriep maar ik heb dit bij de vorige zs ook gehad en twee weken later begon het met bloeden. Ik heb dat bij mijn zoon nooit gehad dus nu koppel ik dat aan een miskraam. Ik zal wel helemaal doordraven hoor, maar ik kan er niks aan doen. Zullen de hormonen wel zijn...