Morgen dames , Ik moest even op zw p loeren zo tussendoor het werk. Anders kan ik het vanavond helemaal niet meer volgen . Iedereen lekker geslapen ? Wat een mooie testen zie ik voorbij komen, te gek @Soepkip, nééé :x:x. Dit is niet het nieuws dat we willen horen. Veel sterkte meid I am off 8) !
IT branche, dat zit wel goed Maar zeker met een zwangere dame thuis voelen de mannen de druk EXTRA, succes voor straks. Leuk is het niet, maar nogmaals, de markt hersteld zich. @Flowery YAY!
@Door 76, bah ook al slecht nieuws maar dan op ander terrein. Hoop dat je mannetje weer snel een leuke job vindt. En idd gelukkig trekt de arbeidsmarkt weer aan. @Flowery, welkom en gefeliciteerd meid. Heb je de calculator gebruikt ? Anders weet ik het niet . Pff, voel heel de tijd krampjes net als ongi. Maar weiger om te broekloeren ,
@Door..dat is inderdaad minder nieuws..maar we gaan er vanuit dat het goed komt! Hij heeft vast snel een nieuwe baan @Flowery.. op internet kan je een berekening maken..dan gebruik je je laatste ongi. Gefeliciteerd trouwens. Ik ben lui vandaag..zit nog steeds in mijn joggingpak. Heb al wel gedoucht maar had met mezelf afgesproken om vandaag hier schoon te maken..heb alleen nog maar 1 was opgehangen en een nieuwe aangezet. Denk dat er niet veel meer van komt vandaag..vriendlief is ook al bijna thuis en dan gaan wij bij zijn ouders eten.
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87: 2e - denkt een Jongen - MCA Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- zh Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje: 3e - ? - ? 2. Goldduke: 1e -chinese kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e - ? - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - ? - ? 5. Jasja1: 3e - ? - ? Maia: 2e - ? - ? 6. Axioma: 2e - geen idee wat het word - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh 7. Dora: 2e- ik denk werkelijk niets.....- thuis (hoop ik) Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft geheim - zh - FV 8. Soepkip: 1e - chineese kalender zegt meisje - thuis Mieni: 4e - chineese kalender zegt jongen - zh 9. Door76: 1e - ? - ? Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - geen idee - zh Cherry27: 1e - geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Nathalie3004: 2e - geen idee - zh Polly: 2e - chineese kalender zegt jongen - ? Flowery: ???? 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 34 waarvan 2 sterretjes (Aowyn, Pompeloesje) AFSPRAKENLIJST: 1-2: Worstenbrood gyn 4-2: Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 8-2: Tina23 intake mvm 10-2: Krumeltje 1e echo, 10-2: Esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 16-2: cherry27 10.20 intake vk 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 10-3: Maia1e echo 14-3: mbtc 1e echo Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Soepkip, Mieni of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ======================================================= Flowery, heb je toegevoegd, wil je nog meer aanvullende info erbij, PB me dan even
Pfff ben verschrikkelijk onzeker, ben al 3x zwanger geweest, maar kan me gewoon niet meer herinneren of ik direct al klachten had. Van mijn dochter weet ik dat ik tot 6 weken niets tot weinig klachten had, maar nu had ik voor NOD al echt klachten (veel plassen, pijnlijke borsten), dit heb ik alleen nu niet meer en maak me wel zorgen!!! Pff wat een verschrikkelijke tijd zijn die 1e 12 weken!!!
hey meiden! Hoe gaat ie hier? Zie dat er weer nieuwe meiden bij zijn! Welkom en van harte gefeliciteerd!!! Jullie kletsen wel veel zeg Op mijn werk bijlezen lukt nog wel redelijk, maar thuis met een mannetje van 1,5 wordt het wat moeilijker
Zal inderdaad wel loslopen qua werk van vriendlief, maar nu echt ff niet leuk. Net bij ha geweest. Hoef niet eens te bloed te laten testen.. duidelijk als wat. Adviseerde wel om pas met 8 weken het te vertellen. Hoef waarschijnlijk maar 1 keer naar de gynocoloog, aangezien ik geen medicijngebruik meer heb. Kan daarna waarschijnlijk gewoon naar verloskundige, is ook wel fijn.
Trouwens ha berekende 8 oktober (heeft in computer 8/9 oktober gezet) Wacht eerst echo wel af. Is dan pas echt duidelijk toch?
goedenmiddag! @soepkip: wat een ontzettend rotnieuws zeg veel sterkte gewenst! @Aowyn: hoe gaat het nu met je? @goldduke: ja, dat klopt, ik heb in mijn babyboek ook plaatjes en foldertjes (m'n moeder verzamelde foldertjes) van MvM dus ze bestaan al heel erg lang. @kaatje: mooi testrijtje! Ik kan ook niet stoppen met testen. M'n man moest wel lachen van de wek toen ik opbiechtte dat ik weer wat testjes had gekocht hihi. @Flowery: welkom @uitgerekende datum: vk berekende hier 5 oktober, dus die hou ik maar aan. Heel toevallig was dat 2 jaar geleden ook de uitgerekende datum van mijn dochtertje... ik kreeg gisteren dus deja vu gevoelens ben benieuwd wat de echo gaat zeggen.
Welkom Flowery! Ik zou uitgaan van je LM! Dus dan ben je 3 +2 toch? De echo is alles bepalend tegenwoordig als daar meer dan week verschil in zit dan met de berekening van de vk, dan houden ze doe aan! Ik weet dat mijn vk altijd de echo aanhoudt, maar meestal is het zo als ik hiervoor vertelde! Ik ben moe moe moe... dus ga even lekker op de bank! Om 3 uurm kleine jongen weer ophalen en dan eten koken etc tec... ben er vanavond vast wel weer! P.S. Ik had met kleine jongen ook bijna geen klachten en nu wel, dus zegt helemaal niets! Oh ja en krampjes... hier ook hoor! Ik ga gewoon uit van innestelen! hihi LIEFS
@mbtc wow wat een mooie platte buike. Ikke is jaloers. Hier toch wel een buikje overgehouden na de 1e zwangerschap. @goldduke mvm bestaat al wel een tijdje mijn moeder wist wel van het bestaan ervan maar heeft niet meegedaan en dat was in 1981. @door79 shit balen man. Hopelijk heeft je man snel weer ander werk. Wat voor werk doet hij? @flowery ik zou uitgaan van je eisprong en daar 38 weken bij op tellen. Dan kom je op 11 oktober uit. Welkom hier en gefeliciteer.
@lolly, Mijn vriend is software programmeur, werkte nu bij een bedrijf wat websites bouwt. Voor mijn vriend was het ook belangrijk voor het beginnen met kinderen om financieel goed te zitten. En ook al had hij nog geen vast contract, dit hebben we beide niet zien aankomen. Trouwens voor mij is financieel goed zitten fijn, maar zonder komt dat ook wel goed. De liefde wat wij dit kleintje kunnen aanbieden is het allerbelangrijkste! Betekend niet dat we nu financieel aan de grond zitten hoor. Maar vakantie nog maar ff uitstellen. Ga denk ik maar weekendje weg regelen.
Wauw die is duidelijk zeg! Heb vanmorgen ook naar Mvm gebeld, mijn ziekte was volgens haar geen bezwaar. Wordt nog even deze week teruggebeld.
Mooie test lolly, die knalt er echt af . Oh en Door, helemaal met je eens. Geld is belangrijk, maar liefde nog veel meer . En die vakantie komt wel weer .
ik weet hoe je je voelt mijn man is vorig jaar ontslagen wegens reorganisatie (zeggen ze pff lang verhaal waar ik hier liever niet over uitwijd). Hij had daar toen 9 jaar gewerkt. Hij had gelukkig binnen 1 week al weer ander werk. Maar je zit toch de laatste weken dat hij werkt in spanning.
ohh ja vakantie ik heb gisteren een midweekje weg geboekt naar cp het meerdal in een vip huisje. Heerlijk heb er nu al zin in. We gaan in april.