Oktober 2011 mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door krumeltje, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond.

@lolly: mooie test zeg! en heerlijk, vakantie geboekt. Hadden wij ook al.

@waiting mommy: wat ontzettend heftig zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@worst: jeetje, wat ontzettend irritant zeg. Een beetje boel kastje muur gevoel dus :(

@soepkip: heel veel sterkte gewenst meis, hopelijk ben je snel weer zwanger!~

@tinie: welkom!

@vakantie: wij gaan dit jaar naar Turkije. in juni, dan ben ik ongeveer 20-24 weken zwanger. Mag dan nog net vliegen als het goed is, dus zal het even nakijken en hoop dat de echo de juiste uitgerekende datum aangeeft, dan weet ik het zeker.

2. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    kletsdozen!

Hier kleine man op bed! Kaatje: mijn zoontje is van 21 april 2009!

Ik las van 3 mama's dat ze in ver gevorderd stadium kindjes zijn verloren in vorige zwangerschappen, heftig meiden, ik hoop dat alles goed mag gaan nu, en worstenbroodje, ik neem aan dat die cerclage met een baarmoedermondinsufficientie in de vorige zwangerschap tre maken heeft? Mag ikz eggen dat als je zo'n voorgeschiedenis hebt, het belachelijk is deze niet uit te voeren! Ga voor die second opinion!

Hier nog steeds moe! haha Maar das alleen maar goed!
    Heb vandaag afspraak gemaakt bij vk en voor echo!
    Mag al op 17 feb voor echo! JOEPIE!
    En 3 maart intake!

Vakantie: Wij gaan in April een midweek naar CP, en in Juni 2 weken naar Frankrijk! HEERLIJK!!! Helemaal zin in!

Verbouwen: Wij zijn ook al weer druk aan het plannen wat we willen, gelukkig hebben we 4 slaapkamers, dus ruimte zat! haha Maar hubby zijn pc spullen moeten wijken! ;)

Ik ga bankhangen!!!

3. Dushi2008

Dushi2008 Lid

15 jan 2011
    20
    0
    0
    Hallo Iedereen, Afgelopen zondag een test gedaan en hij was positief!!! Natuurlijk helemaal blij. Zit nu in de 5de zwangerschapsweek. Als ik het goed heb uitgerekend dan komt onze kleine ook rond begin Oktober!! Dus met veel trots mag ik meepraten in deze topic!!

Hoe voelen jullie je? Ik ben al erg moe, vanmiddag na mijn werk zelfs even op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Ik ben dan ook fysiotherapeut, en heb wel zwaar lichamelijk werk, kan misschien daar mee te maken hebben?? Ook heb ik veel last van krampen in mijn onderbuik. Echt helemaal in het midden, kan dit bandenpijn zijn???? Verder heb ik ontzettend opgezette borsten en ze jeuken heel erg.

Maar eigenlijk vind ik dit allemaal wel erg prettig, zo weet ik dat er wat gaande is van binnen:)

Lijkt me leuk om jullie verhalen te horen..

4. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @soepkip: oh k** zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer beter bent!

@lolly: mooie test! Ik wacht nog op telefoontje van mvm. hoe lang duurde dat bij jou?

@worstenbroodje: wat een verhaal zeg. Je hebt helemaal gelijk. Met jouw ervaring zou ik me niet zomaar laten wegsturen. Ik zou zeker voor een 2e opion in nijmegen of ander academisch zh gaan!

@dora diego: beterschap!

@vakantie: we gaan in mei 2 wk naar Gran Canaria. Heb er al veel zin in met dit koude weer.

@verbouwen: hier gaan we onze slaapkamer verbouwen. We gaan een muur plaatsen zodat we een soort inloopkast krijgen. Dan hebben we meer ruimte op de kleine kamers van de kids.

@nieuwe zwnageren: proficiat en welkom!

koud: hier ook ijskoud: ga met joggingbroek en vest aan in bed liggen en als ik het warm heb weer snel uit want anders word ik wakker van de enorme hitte.

@slapen: vannacht eindelijk weer eens door kunnen slapen: heerlijk!

@testen: heb maar 1 test gedaan 2 dagen voor nod. Was vandaag opeens heel onzeker heb cb digital gedaan en gelukkig 3+. Ik hoop zo dat het goed gaat!

@klachten die weggaan: heel herkenbaar, word ik ook onzeker van. Ik kan me dit van de vorige keer ook nog herinneren.

5. Maia

Maia Niet meer actief

welkom dushi!

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames, mag ik jullie bedanken voor jullie ontzettende lieve berichten.
    En ja mijn vriend is thuis en voel me nu echt al weer een stuk geruster.
    Had vanmiddag echt pijn in mijn buik/maag echt steken en dacht echt ff dat het niet goed was,. Achteraf blijkt het natuurlijk weer dat ik me veel te druk maak en echt mijn rust moet pakken.

Vriendlief heeft gezegd dat we ons nu nog even geen zorgen hoeven te maken, we wachten gewoon braaf de volgende afspraak af die is op 15/02. En de prostesteron ofso haha kweet het echt niet meer is iets wat ervoor zorgt dat je de zwangerschap langer draagt.

@kweet niet meer wie naar Turkije ging, vorige zwangerschap was ik ook in Turkije en mijn tip, laat in het hotel weten/zien dat je zwanger bent, je word als een koningin behandelt haha.
    Ik weet nog dat wij terugvlogen en ze mij ex en mij op aparte plekken in het vliegtuig wilde zetten.. No way, huilen hoop heisa, uiteindelijk eerste klas teruggevlogen:D.

@doradiego veel beterschap, zat vanmiddag nog aan je snottebel te denken haha..

Verder vandaag mijn 9 maanden dagboek binnengekregen en de eerste 5 weken dus alvast ingevuld ontzettend leuk!
    Ook de mama measure binnengekregen en mijn buik vol trots opgemeten. 75 cm haha! Paste net op de lint.. :p.

@fiet mocht je nog meelezen : Hoooooooi :D laat je maar lekker verwennen na deze lange werkdag!

@Dushi en wellicht nog meer meiden : Welkom en gefeliciflapstaart met jullie zwangerschap!

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dushi welkom en van harte!!

@klachten, ik had er de vorige keer niet zo'n last van. Nu met vlagen iets misselijk. En moe, maar weet niet of dat komt doordat zoonlief zo aanwezig was vandaag :D

Moet zeggen dat ik wel vroeg wakker ben, maar nog niet dat ik wakker wordt van het plassen. Meer meiden die daar niet zo'n last van hebben?

8. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @nathalie: hier ook vroeg wakker en niet van het plassen. Heb ik de vorige keer 9 maanden gehad!

@t-shirt: iemand een goed idee voor een site die leuke T-shirts aanbiedt met de tekst "ik word grote zus" of iets in die geest?

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik kan het me niet meer herinneren, maar ben wel gesteld op mijn nachtrust hahahaha
    Ik ga er altijd om 6 uur uit, maar als ik dan om 5 uur wakker ben ben ik niet zo blij :D

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik wilde een shirt maken met op de voorkant "Oops" en dan achterop "they did it again" maarja daar is het nooit van gekomen :D

11. Maia

Maia Niet meer actief

@lieke: ik heb ons tshirt bij simplycolors.nl besteld. ik krijg hem morgen binnen dus dan kan ik zeggen hoe de kwaliteit is ;)
    wij hebben voor "psssst..." en op de achterkant "ik word grote zus".

@worst: dat ben ik die naar Tr gaat. Komt helemaal goed ;) ik spreek zelf ook turks dus denk dat dat wel in orde komt hihi
    Doe jij lekker rustig aan! Ik ga idd m'n buik ook maar eens opmeten. Ben wel benieuwd hoe het nu is en aan het eind.

@vroeg wakker: hier dus wel van het plassen. Word er gestoord van bijna, moet de hele dag constant.

@

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    simply colors heb ik idd nu gezien dat je daar helemaal zelf kunt maken.

Leuke teksten hebben jullie! Ik probeer ook met iets originelers te komen :)

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Meiden ik ga in bed Glee kijken.........tenminste een poging tot :D

Fijne avond allemaal!!!

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Slaap lekker Nathalie3004..

15. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    tshirtje: wij gaan inderdaad ook een shirtje doen:

straks niet meer in mijn eendje! En dan eendje in een plaatje! snappen jullie hem? haha

Ik ga Glee kijken!!!!

16. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Vanmiddag positieve test!!
    Helemaal blij, precies 3 jaar na de eerste weer uitgerekend.
    Oktober wordt hier thuis dus een drukke maand met verjaardagen.

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Glee is hot denk ik, zijn er nog dames ? Anders ga ik er ook van tussen ?

18. Maia

Maia Niet meer actief

trusten nathalie

welkom anna mamma

glee kijk ik niet, staat nu hotel de toekomst op.

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @maia hier staat ook hotel de toekomst op, vind alleen zp steeds leuker worden, zo kom je nog eens een leuk topic tegen. Overal lezen en beetje info opdoen over wat ik wil straks verder in zwangerschap.

Wil trouwens even melden dat de foto van je profiel erg mooi vind :)

20. door76

door76 Actief lid

23 jan 2011
    297
    0
    0
    @anna mama, Gefeliciteerd en van harte welkom!!!

m'n vriend gelukkig niet zo down thuis gekomen dan ik dacht, en nu ha gezegd heeft dat ik echt zwanger ben, gelooft ie het ook!

Deel Deze Pagina