haha ja klopt hier ook inderdaad, maar zie mezelf al in pyama in het holst van de nacht potten droppen zodat mijn vriendin me niet ziet!!!!!! LOL
Begrijp het erg goed, als ie van mij gisteren minder was geweest, dan weet ik het ook niet hoor! Trouwens heb gehoord dat katten tijdens zwangerschap je komen opzoeken.. maar werkt dit ook voor vogels, m'n vogeltje is niet meer bij me weg te slaan, en is liever dan anders!
LOL en dan gesnapt worden door politie, grote lamp op je billen! whahahaha oh zie het helemaal voor me! Meiden mijn man wil op de laptop! Tot morgen!!! Liefs
Ik dan ook, ben morgen hele dag aan het werk, zal dus morgenavond wel weer ff bijlezen. 's ochtends voor het werk doe ik niet aan hoor, blijf altijd net ff te lang in bed liggen.
Hoi, Ben ik weer eens! Zo wat zijn er veel bijgekomen, Gefeliciteerd Ik volg het hier echt niet meer , hopelijk veranderd dat nog de komende maanden. Heb gewoon echt veel last van 'kwaaltjes' --> nesteldrang (ja nu al) en alles lijkt gewoon veel meer in deze zwangerschap. Heb 's avonds dan niet echt de puf meer om achter de pc te duiken jammer. Ik zal proberen een beetje bij te lezen nu.
goedenavond! ben ik ook weer, lange dag gehad, uit eten geweest met m'n collega's was erg gezellig! mijn t-shirtje van simlycolors is binnen. Hij ziet er erg mooi uit. Nu kunnen we het dit weekend gaan vertellen
@polly: op de gebruiksaanwijzing van cb digital staat dat je na 5 dagen pas weer moet testen omdat hormonen kunnen schommelen. Ik 1x geen vooruit gang is niet erg. Ik zou nu echt proberen een paar dagen te wachten. Ik weet dat het moeilijk is... @maia: goed om te horen van simply colors. Dan ga ik daar ook voor. Ik wacht wel tot de 1e echo. @door: hoe lang duurde t bij jou voordat mvm belde? Ik heb me maandag aangemeld, amar nog niets gehoord. Ik zal mijn 2 testen ook eens online zetten... 2 dagen voor nod:
Mohge meiden! He bah! ben misselijk! Te snel uit bed opgestaan en daarna een smakkend kind en de geur van krentebol.. Blegh!!! Polly niet testen he haha de streep word vanzelf donker over n paar daagjes.
goedemorgen! @Anz: succes met de misselijkheid! Ik heb er ook last van. Nog niet heel erg, maar vanochtend moest ik toch even op m'n gemakje overeind gaan zitten want te snel en ik voelde me spontaan flink misselijk.
goedemorgen meiden hier ook beetje bleeee bij het opstaan ga nu werken .. neem misschien vanmiddag vrij moet nog wat boodschappen halen en anders moet het vanavond weer dus schop onder mijn kont en ik sluit weer af fijne zwangerschapsdag meiden !!
goedemorgen meiden! Lees veel over testen. Volgens mij maakt het testen alleen maar onzeker of niet?!?! Je tuurt je rot of hij niet toevallig lichter is geworden ed. Ik denk dat ik stop met testen, had er gisteren nog 1 gedaan en afgesproken dat als die goed was ik het mijn LG zou zeggen