Gefeliciteerd dat zou leuk zijn! 3x oktobermama. als je nu 6 weken bent zit je idd eind september.. 30 januari pas positief getest? dan was je zeker al overtijd?
Was toen inderdaad al overtijd. Zou inderdaad wel leuk zijn. We hebben er 1 van begin oktober en 1 van eind. Het zou alleen minder leuk zijn als het op de datum van de oudste zou zijn 1 oktober. zou voor de oudste niet leuk zijn. Maar ja we zien het wel. Eerst maar eens de echo gehad hebben dan word het al iets zekerder dat het allemaal goed blijft gaan.
Hey meiden, ik ben nu 5 weken en 5 dagen, en ik voel af en toe al een wee gevoel in mijn maag. De vorige keer begon de ellende met 7 weken, van de een op de andere dag overgeven, en daar ben ik pas met 20 weken mee opgehouden. Moest toen ook 2 keer naar het ziekenhuis voor een infuus, door uitdroging. Ik ben nu dus best bang voor de misselijkheid.. Zijn er hier meiden die nu ook al een beetje misselijk zijn, of zou ik gewoon een virusje hebben? (hoop het zo..) Groetjes Foxter
Ik heb eigenlijk nog nergens last van of niet veel. Klein beetje moe en iets licht in mijn hoofd. Verder gelukkig nog niet. Sterkte! Hoop dat het voor jou niet dezelfde kant op gaat als bij de vorige zwangerschap.
Hier ook 5w5d en al flink misselijk! Was al een paar dagen een beetje lusteloos maar kreeg nog wel mn maaltijden naar binnen.. Vanmorgen 3 aardbeien en een danoontje gehad.. Hoop dat t avondeten beter gaat. Nog niet overgegeven bij mn vorige zwangerschap van week 6 tm 12 supermisselijk geweest. At alleen fruitsalades en crackers met smeerkaas.. Maar 2x totaal gespuugd toen dus dat viel erg mee. Misschien begint je misselijkheid nu wat eerder maar word het niet zo erg als de vorige keer?! Zou fijn zijn voor je! 13 weken spugen en ziekenhuisopnames zoals vorige keer lijkt me verschrikkelijk voor je!
Ik ben ook nog niet echt misselijk Maar was dat de vorige zwangerschap ook niet Voel me net als nathalie, beetje moe en af en toe draaierig als ik te druk ben Oja, en ik vergeet al vanalles! Ben alles kwijt Misschien was dat hiervoor ook al een beetje zo maar kan nu de zwangerschap de schuld geven oja, wel weer beetje last van slijm steeds (beetje gelig) en nog gevoelige tepels
Ik heb ook niet echt last van kwaaltjes behalve mijn borsten. Vooral vanacht weer. Maar ik ben nu zo verkouden dat ik ook niets ruik enzo. so far so good!
ik heb de vk de vorige keren in week 5 gebeld. Nu heb ik ook nog niet gebeld. Moet wel doen ivm vorige mk's maar ik stel het nog ff uit naar volgende week denk ik...
Ja heb ik ook wel, maar begin deze week had ik daar meer last van Voel nu geen steken meer en krampen Alleen een beetje borrels van mn darmen en opgezetgevoel van onder Zit af en toe zo naar mn buik te kijken (onder mn navel) en kan me nog niet voorstellen dat zich daar nu een wonder aan het afspelen is Krijg helemaal kriebeltjes als ik daar aan denk
testen maakt zeker onzeker. Maar het is zo'n drang vanochtend weer getest en hij was lekker knal. Nu heb ik er nog 1 liggen, en ik ga m'n best doen om er daarna geen meer te kopen @polly: die is mooi donker. @mamvan2boys: welkom en gefeliciteerd @polly: wij gaan het alleen aan de ouders vertellen. De rest van de familie hoort het pas na de echo. @jasja: he, bah, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte. @foxter: het kan zeker dat je nu last van misselijkheid hebt. Bij mijn vorige had ik het stipt met 6 weken en nu begint het langzaam maar zeker heel licht te komen. @vk: kan je in principe bellen als je weet dat je zwanger bent. Ik heb ze na het weekend gebeld, had er niet zo'n haast mee.
Wij hebben gelijk na de test gebeld. Zal met een week of 5 zijn, maar ook omdat ik nu al rugklachten heb. Heb net contact gehad met ziekenhuis en heb 16 februari de echo en daarna gelijk naar verloskundige. Al een vroege echo i.v.m vorige zwangerschappen
Ik heb nu nog 2 testen in de kast liggen Een digitale van CB en 1 van kruitvat Ja testen is bijna een obsessie geworden haha Wil over 3 dagen pas weer testen. Heb nog geen knaltest gehad...maar die komt pas met een week of 5 toch?
Ik ga niet meer testen. Bij mijn zoon was de test na NOD ook niet zo super dik en volgens mij word je er alleen maar onzeker van.
Hallo dames, @Polly: Ik heb met 4w3d getest en had direct twee ongelofelijke super positieve testen! Ligt er denk ik maar net aan hoe snel en hoeveel je lichaam hcg gaat aanmaken. Zal bij de 1 sneller gaan als bij de ander. En verloskundige kan je gerust al bellen hoor! Heb gelijk de gyn gebeld en kan met 6w3d al voor een echo!! Ben erg benieuwd. Succes. Misja