hmm, zie nu dat ik nog het een en ander niet gelezen heb van vandaag Om nog maar even op een paar puntjes terug te komem: - MvM: mag ik niet aan meedoen om dat ik in 1993 eens een bloedtransfusie heb gehad (mag om dezelfde reden geen bloeddonor zijn), mooi balen! :x - de lijst: jullie passen maar lekker aan! En per pb lijkt me goed, dat is voor de mensen die de lijst bijhouden ook het makkelijkst. Kan er ook niks vergeten worden. In ieder geval Pb naar Lolly dus? - 9maandenbeurs: denk dat ik oversla deze keer. Vond het de vorige keer zo belachelijk druk, niks aan! - cadeautje: ben vandaag wel shoppen geweest en in de uitverkoop bij Steps nog een leuk jurkje gescoord, maar niet zozeer vanwege de zwangerschap hoor , had ik anders ook wel gedaan, kan nog wel het e.e.a. gebruiken nadat ik een paar weken terug mijn kast uitgemest heb. - roken: nooit gedaan, dus daar kan ik niks over zeggen. zo, nu heb ik de hoofdpunten wel weer gehad geloof ik. Dan ga ik nu mijn tintelingencard van mijn oude werk eens even uitzoeken, anders is tie verlopen, ook zo zonde. Tot later allemaal!
ahhhh, huilen om een liedje... mag hoor! heeeeel goed van je dat je dat gewoon zegt! Ik had vandaag ook weer de tranen heel hoog zitten. Had al weken geleden een horloge weggebracht om te laten repareren. Vandaag dat ding opgehaald, en ik weet zeker dat ik het al betaald had bij het weg brengen.... moest ik het vandaag NOG een keer betalen!!! AHHHHH! Natuurlijk nergens meer terug te vinden wie gelijk had, en op het ophaalbriefje stond volgens die miep dat het nog niet betaald was Wilde wel m'n horloge weer terug, dus heb het nu 2 keer betaald. Ik snikkend de winkel uit, en dochter ook, want het duurde natuurlijk zo lang dat haar geduld op was en ze het op een huilen zette... (heb ze hopelijk wel met een schuldgevoel achtergelaten...)
Wat belachelijk dat ze niet genoteerd hebben dat t al betaald was! Heb je geen pinafschift via internetbankieren? Dan kan je je geld terughalen.. Ik maak me niet zo druk om de chaos op de 9 mnd beurs... Ben ruim 1.80 dus kijk dr toch wel overheen . Voor die ene dag overleef ik de hebberige mensen wel haha Het is van 16 tm 20 februari zover k weet
Ik heb trouwens nog geen waterlanders gehad maar zal t zeker ff melden als t zover is hahah! Werd gister gebeld door mn werk of t nog goed ging met me.. Kom k vandaag op t werk blijkt dat iemand het verhaal in de wereld heeft gebracht dat mn zwangerschap al ten einde was eikels Nouuu t gaat nog steeds goed; deze is van gistermiddag!
Nou ik ben al op de goede weg, probeer het bij te houden Roken.... ik ben gestopt voordat we aan ivf begonnen bij de eerste. Kon het niet verkroppen om bij de arts JA te antwoorden tijdens de intake op de vraag of ik rookte. En ik durf echt te zeggen dat ik nooit meer ga roken, ben elke dag blij dat ik er vanaf ben. En tja roken tijdens de zwangerschap, iedereen weet de eventuele gevolgen denk ik, hoeft niemand zijn oordeel over uit te spreken denk ik. MvM ik ga daar volgende week wel voor bellen, ben er nu 2 keer zelf door geholpen, dus vind dat ik ook moet. Kleine moeite ( oke... het is wel heeeeeeeeel goor dat goedje in die flessen) groot plezier. Lijst ziet er goed uit, kleuren komen over een week of 16 wel goed , leuk dat ik er ook tussensta, alleen mijn afspraak nog niet, 10 feb om 8.40 afspraak bij echoscopist. Ik zal bij de gyn lopen omdat mijn zoon ter wereld is gekomen dmv een keizersnede. Huilen, ik heb nog geen hormonale jankbui gehad haha... komt vast nog wel. Bij een goeie echo of zo. Vorige keer niet echt huilbuien gehad, was alleen heeeeeel erg snel aangebrand. En dat merkte ik nu weer, vandaar zo vroeg getest. Hoop dat we hier met z'n allen een gezellige zwangerschap zullen hebben. Liefs, Esther
Nee idd ik ken dat ervaring ook Ik wil het wel samen met je doen? Alles gelezen maar druk druk vanaaf met wat dingetjes achter de pc. En moeeeeeeee hahaha en ik moest vanmiddag huilen van Brother Bear was bij mijn dochtertje juist minder emo
Hey dames, Had ik gisteren een heel berichtje zitten typen, ging er iets fout op mijn computer, is het berichtje niet geplaatst. Alle nieuwe meiden, welkom! Lijstje bijhouden door een paar personen, is prima! Heel fijn dat een paar meiden dat willen doen. Misschien is het dan handig dat je dat bij het lijstje vermeld, en wie je moet PB-en om de lijst aan te passen. Het is een idee.... Verder hier wel gerookt, en zondag direct gestopt. Het is met momenten erg moeilijk, maar ik moet gewoon volhouden. Die moeilijke momenten worden vanzelf minder, en dan ben ik blij dat ik het heb gedaan. even volhouden dus. Meiden ik ga naar mijn dochtertje toe, ze huilt in haar bedje.... Tot straks!
goedemorgen meiden hier zo naar de HA en VK .. even alles melden !! dan naar de winkel kijken voor wat broeken voor in de zwangerschap het is uitverkoop en ik ben 10 kilo lichter dan de vorige zwangerschap ik pas dus niet veel meer zoon zit al op de psz .. die is lekker aan het spelen kan ik op mijn gemak doen en als dit geen knallers zijn !! gaat nu echt al beter dan de vorige keer ... Bekijk bijlage 124732
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ? - ? Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - ? - ? berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - ? - ? 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - ? - thuis Esthertje80 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 13 Afsprakenlijst: 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo, Anz87 afspraak echoschopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo, Lolly 1e echo 3-3 Lolly intake vk, Fleurop 1e echo + intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.
Hallo dames, allereerst iedereen gefeliciteerd!! Ik heb afgelopen zondag positief getest!! Ben helemaal in de wolken . Het is onze eerste.
Alleentje gefeliciteerd!! aowyn; ik heb op 10.02 geen afspraak haha tenminste.. Niet dat k weet misschien iemand anders?
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk;Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - ? - ? berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - ? - ? 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - ? - thuis Esthertje80 - 2e - ? - ? Alleentje - 1e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 13 Afsprakenlijst: 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo, Lolly 1e echo 3-3 Lolly intake vk, Fleurop 1e echo + intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. heb m zelf ffies aangepast, zag dat je moest werken aowyn Aleentje staat er ook bij
welkom alleentje !! van arte !! nou wat ik meemaak ... bij de ha liep het al een uur uit en hij was sjaggie volgens hem ben ik 14 oktober uitgerekend ik probeerde nog uit te leggen dat hij het verkeerd berekende vanaf de eisprong maar het ging er niet in .. kon er stiekem wel om lachen want dan ben ik nu dus 2 weken zwanger .. zat ik daar met de CB whaha .. nouja dat past hij later vast nog aan mag geen bloed laten prikken de test is duidelijk .. ja dat weet ik maar bij de MK zagen we het door het bloedprikken aan komen en dat is minder hard dan ineens bloed in je onderbroek .. nee niet nodig:x heb vertrouwen in je lichaam :x ja dat gaat zo goed na 3x een mk !! maar goed .. dan niet langs de VK .. ik dacht leuk leuk .. eh nee ... mocht gelijk weer weg want eerst langs de gyn .. die is nu de baas... ik snap het .. toch jammer ! maar nu liep ik te balen en met mijn ziel onder mijn armen .. (geen huilen haha) en ineens schoot het weer binnen de gyn had al gezegd dat ik in het ZH bloed mocht laten prikken maar ik en mijn grote mond hadden gezegd dat ik het wel via de HA zou regelen .. net gebeld en ik mag dus zo komen bellen ze over een paar uur met de uitslag van de hcg en dan maandag weer ... nou toppie toch ! ben gesloopt van al dat hot naar her rennen maar ga de kleine zo van de psz halen en dan rijden we maar gelijk door !!
lekker zo'n huisarts:x eikel! voor hem een kleine moeite om jou even gerust te stellen toch? maargoed dat je direct in het zh terecht kan! en 14 oktober lijkt me idd ook sterk hahaha! CB zegt 2-3 (4-5) en hij denkt 2 weken hahaha wat een drollenkop
ja lekker he !! had ook echt zo iets van .. huh .. vorige keer was hij zo begripvol maar hij had woorden met de patient ervoor.. kan ik weinig aan doen he ! en ook zo dom van de datum .. als het de 14e gaat worden kan je nog niet eens posi testen .. dan is het nu 10 dagen voor nod nouja laten gaan in het ziekenhuis kreeg ik een vip behandeling voor mijn gevoel ! ik wordt vandaag nog gebeld met de uitslag .. hcg zou boven de 150 moeten liggen geloof ik .. duim duim ga ff niks doen ben gesloopt van zo'n ochtend :x
nou ik ben al gebeld mijn hcg is wel heel hoog .. 1099 dat kan betekenen dat ik of verder ben of een tweeling ... maar het eerste kan bijna niet ik heb mijn ei gevonden op 9-1.. en na de MK waren mijn testen echt weer spierwit ! op 19-1 begon het hele lichte streepje en nu knalt hij dus het moet toch opbouw zijn.. maandag weer prikken en de echo voor 14-2 bljft staan ...dan zullen we wel zien bij mijn zoontje hebben ze het ook nooit echt helemaal geweten hoe het nu zat ! is de hcg zo hoog is dat weer raar