Isis: Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Gauw testen Heb je al gauw een echo gepland staan? Worst: Oh super! Nou ja, natuurlijk is die zak met bloed niet super. Maar dat de kleine het goed doet wel! Hier een super dag gehad.
@ isis heel veel sterkte met wachten mijn duimen draaien voor een plakbeeb!!!! Ik ben ook vrij onzeker.... Heb gister een nieuw doosje testen gehaal bij KV en vanochtend gedaan. Wat vinden jullie worden ze donkerder?
Heey meiden, jeetje, wat een onzekerheden. Ik heb de laatste pagina's met bibberende vingers gelezen.... Worst, jeetje, een bloedzak die groter is dan het vruchtje...maar oud bloed is dus geen reden tot paniek. Lijkt me vreselijk om telkens te moeten checken welke kleur het heeft. Ik ga gewoon mijn duimen blauw draaien! Dit moet gewoon goed gaan. Dit is ook zeker van toepassing op alle dames die bloed verliezen, hoop zooooooo dat het niets te betekenen heeft. Maar ook voor alle dames hier duim ik, we gaan allemaal een vreselijke onzekere tijd tegemoet en het enige dat we kunnen is elkaar steunen en afwachten. Laten we dat dan ook doen.... Johanna, dat is schrikken. Ik wil je een hele dikke knuffel geven! Uiteraard is er veel meer geschreven, maar ik kan het allemaal werkelijk niet onthouden. Nou, daar gaan we dan....kleine meid is echt een spraakwater..... Zit vanmiddag bij gastouder op de wc, gastouder zegt "ieeh, blote buik *naam*". "Jahaaaa zegt *naam*, mijn mama heeft ook een buik met een baby erin". Bij ophalen zegt gastouder niets, maar grinnikt vreemd. Thuis lees ik bovenstaand verhaal in het contactboekje....Ik heb haar maar even gebeld en het goede nieuws bevestigd. We hebben dan ook besloten om het a.s. donderdag aan mijn ouders te vertellen, want anders praat ze toch haar mond voorbij. Gelukkig is het shirtje vandaag binnen gekomen, dus kan ze die dan mooi aan. Ik ben sinds zondag zooooo enorm moe en heb nu echt zere tietjes. Precies zelfde symptomen als de vorige keer (heb het boekje erbij gepakt).
@ worst wat fijn dat alles er tot nu toe goed uitziet, als je kleintje nu al hard moet werken (vanwege de bloedzak) laat het wel zien dat het een kanjertje is want hij/zij zit er wel nog steeds!! @ maantje, jeetje meis, wat een testen, ik moest wel even om je lachen hoor, ik dacht dat ik een tikkie had hahaha. Maar ik geef je wel gelijk alles om je maar een rustig gevoel te geven en de test is duidelijk donkerder, dus geniet er lekker van! Misschien even een stom vraagje tussendoor maar ik hou erg van het netjes houden van onder... dit doe ik altijd met ontharingscreme maar is er iemand die weet of dit chemische goedje wel gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap? Gr. Daan
@worst: gelukkig goed nieuws! Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan! @johanna: wat erg van je vader! Heel veel sterkte! @ isis: hopelijk valt het mee. Ik zal voor je duimen... @daantje: sorry geen idee...
Daantje; weet niet of t kwaad kan.. Misschien staat t op google? Ik deed laseren maar dat mag nu niet meer..
Isis: Spannend, ik duim voor een plakbeeb! Worstenbroodje: Je weet ons wel in spanning te houden hihi, gelukkig ziet het er voor nu nog goed uit met jullie beeb, ik hoop natuurlijk dat dit zo blijft en dat de bloedprop afneemt! Maantje: Zo dat zijn nogal wat testen, maar je hoeft niet meer te twijfelen, ze worden idd donkerder hoor! Daantje: Volgens mij is dat geen probleem hoor om ontharingscreme tijdens de zwangerschap te gebruiken, zolang je het niet inwendig gebruikt... Tina23: mssn heb ik er over heen gelezen, maar hoe ging je intake vandaag bij MVM Hier gaat alles goed, ben de ene dag vermoeider dan de andere dag, maar kom nu wel elke dag lijkbleek thuis. Dus het is me wel aan te zien. Ook dat valt andere mensen op, maar gelukkig is er nog geen reactie op het werk geweest! Begin nu ook zere tepels te krijgen! Gisteren had ik erg veel last van mijn darmen en erg veel winderigheid. (sorry) ik neem nu al extra probiotica zodat ik niet zoveel last van mijn darmen krijg (spastische darm) maar vandaag was het weer zo erg. Ik heb er ook een zere lage onderrug van, pffff. Zo erg kan ik me niet herinneren tijdens de vorige zwangerschap! Maar ja niet klagen maar dragen he!
BEVALLINGSLIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - denkt een jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -chinese kalender zegt jongen - zh Johanna1: 2e - denkt een meisje - thuis - weet nog niet 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e -geslacht blijft een verrassing - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Tinie84: 1e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. Maia: 2e - denkt een meisje - Thuis- F&BV 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh Mieni: 4e - chin. kalender zegt jongen, denkt zelf een meisje - ZH 7. Dora: 2e-nog geen idee - thuis (hoop ik) Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft een verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - denkt een meisje - zh Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Lovingmom: 2e - chin. kalender zegt meisje, denkt ook meisje - zh - FV Polly: 2e - chineese kalender zegt jongen - ? Flowery: 1e - denkt een jongen - thuis - BV 14. 15. Isis857: 1e - nog geen idee -ZH -BV 16. Maantje: 1e- denkt een meisje - FV - ZH 17. Bijzonder: 2e - denkt een meisje - zh 18. 19. Snelly: 2e - geslacht blijft een verrassing - ZH- BV 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 37 Sterretjes onder ons: 4 (Aowyn,Pompeloesje, Soepkip, Jasja1) AFSPRAKENLIJST: 8-2: Tina23 intake mvm 9-2: Door76 Mvm 20.15 uur 10-2: Krumeltje 1e echo, 10-2: Esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 14-2: Tinie84: echo 15-2: Worstenbroodgyn 16-2: cherry27 10.20 intake vk 16-2: mamav2boys: echo + vk 17-2: marooz 1e echo 18-2: Tinie84: vk 18-2: maedra 1e echo bij de gyn 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 8-3: Nathalie3004 19.00 echo + intake VK 10-3: Maia 1e echo 14-3: mbtc 1e echo Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! Als je dit in het forum plaatst zien we het niet altijd! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ================================================================ Lijst even weer omhoog gehaald!
Daantje, jawel toch? Blijft toch uitwendig? Kan me niet voorstellen dat het niet zou kunnen, dan hadden we er vast wel heel veel over gelezen.....
Als ik dat "nog 241 dagen te gaan" lees, denk ik, jeetje wat lang nog en toch weet ik van de vorige keer dat het voorbij vloog. En na de bevalling de buik ontzettend gemist heb....
@isis: dikke knuffel @daantje: ja hoor, dat mag volgens mij gewoon in principe. nou, hier is de misselijkheid flink toegeslagen. Taarten bakken en sinaasappelcreme maken is toch niet heel prettig gelukkig is dit m'n laatste taart in opdracht voor lange tijd want blegh... zit hier nu met m'n emmertje naast me op de bank. Verder zijn m'n darmen flink aan het uitzetten. Gisteren merkte ik het vooral 's avodns opeens, maar nu vandaag had m'n werkblousje aan en het gilet erover heb ik altijd dicht en dat zat toch wel wat strak. Dus die ga ik als dit zo doorzet toch maar even open dragen
@Worst, goed om te lezen dat de kleine het wel goed doet..het is nog wel een spannende tijd voor je zeg. En wat Doradiego al zei..ook voor ons is het een spannende tijd..pfff wat duurt de tijd lang. Hier ook heel erg last van mijn darmen, en uiteraard van mijn (.)(.)
@maia: shit zeg. Hier net als de rest veel last van de darmen: of verstopping of krampen en diarree. Vooral die krampen vind ik eng, omdat ik niet zeker weet of het van de darmen is...
Was het maar shit, dan kwam het via de juiste uitgang..... Ah nee, flauw....sorry Maia. Da's echt balen, hopelijk wordt het niet erger.
Isis, sterkte meid! Hoop dat de testen gewoon dik positief zijn! Maantje, die testen worden zeker donkerder!!!
Kan je langer zwanger zijn, ondanks een normale menstruatie? M'n test werd pas positief net voor NOD. Ik geef nog wel bv, zou dat er mee te maken kunne hebben? Maar ik heb vanaf 4 weken m'n positiekleding al aan. En nu pas ik zelfs m'n 'te grote' winterjas niet meer. Ik loop al als een eend . Ik snap er echt niks van! Ik zal morgen proberen een foto te plaatsen.