Dag dames, Ik ben er ook weer even! Ben helemaal happy want een lief vriendinnetje van mij die ook samen met mij zwanger was bij mijn eerste is nu ook zwanger! En we hebben allebei afgelopen maanden een miskraam gehad, dus gun het haar ook zo enorm!!! Verder nog steeds klachtjes, maar minder misselijk! GELUKKIG! Maia ik heb medelijden met je, ik sta elke ochtend te kokken bij het tandenpoetsen! brrr Worst ik zag goed nieuws voorbij komen! Meid die kleine is een "tough one"! Niet echt veel te melden haha Fijne avond!
Succes met de echo morgen krumeltje en esthertje80! Ik duik erin, morgen 6 uurtjes aanwezig zijn op het werk als alles goed gaat.
Mamvan2boys, ik hoop dat het niets ernstigs is gaat het wel goed met je ? Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet antwoorden op je berichtje.. Maak me een beetje zorgen. Ik lees het morgen wel.. Slaap fijn.
in de echo is een mooi frummeltje te zien worst is dat rondje die bloeduitstorting? (ik heb nog niet zoveel ervaring met echo-kijken) ik ga ook lekker douchen en slapen..morgen weer vroeg op en een drukke dag voor de boeg! Welterusten iedereen!
Goedemorgen dames!! Worst, mooie echo hoor! Mamvan2boys, hoop dat het niets ernstigs is! Marooz, leuk dat je met je vriendin zwanger bent!! Ik heb het nu ook weer met een vriendin en de buurvrouw, alleen zit er nu wat meer tussen
Sorry mensen dat ik er even weinig ben. Ik blijk meelezers te hebben die me al maanden volgen en alle informatie hebben doorgespeeld naar iemand. Ik weet even niet hoe ik hier mee moet omgaan. Ik ben erg teleurgesteld en verdrietig.
Ja, en het is natuurlijk helemaal geweldig om iedereen al stiekem te vertellen dat ik zwanger ben, zodat ik dat niet meer op een leuke manier gan doen. Hiep hoi !
Nee he. Ik snap niet hoe mensen dat kunnen doen. Hebben ze dan geen respect voor anderen? Genieten ze daarvan? Ik kan het niet begrijpen.
Misschien denken ze dat ze daardoor wat interessanter zijn ofzo. Tja als je zelf niets meemaakt om te vertellen moet je wat
Bijzonder, wat aso, belachelijk! Aan de meelezer van Bijzonder: je bent een zak hooi, ik hoop dat je blij met jezelf bent!:x