Maedra; de vk had idd beter op de hoogte kunnen zijn.. T is zo'n gevoelig onderwerp dat een sorry ook niet misplaatst zou zijn.. ! Maia; Nog een taart maken! Wow trek je het een beetje? heb vandaag een taart opgehaald voor op mn werk -> 3 babys erop omdat er nog 2 collegas zwanger zijn, hij is supermooi geworden! Worst; gelukkig is t nu bruin dat levert vast iets minder schrik dan rood! hoop dat die zak snel weg is, die plek is voor worstbeeb en niemand anders! Sabrina; welkom en gefeliciteerd! Bijzonder; het is ook nog niet de eerste keer? en ze leest nog steeds mee? bah bah bah! hoe bestaat het he!!? we gaan t er lekker niet meer over hebben.. Is t niet waard! wel lekker dat je over t punt ben waar t vorihe keer fout ging! Heb je al een cb gedaan om te kijken wat die aangeeft? Vond t wel leuk omdat je die echt ziet groeien van 1-2, 2-3 naar 3+ esthertje80; je heb wat te vieren! ik heb net ook pannenkoeken gegeten! Heeeeeerlijk! Voor t eerst in 1,5 week dat k een volle maag heb!
Wij gaan ook pannekoeken eten, met snijworst ( salami stinkt ) en old amsterdam jummie jummie.. Krijg honger...
Hey meiden, flink gekletst zie ik! Bijzonder: wat ontzettend stom dat ze nog steeds meeleest! Erg triest... Dikke knuf! Geniet van de mensen die het goed met je voor hebben! Fiet: Harde werker! Rustig aan he! Succes nog even! Sabrina: welkom en gefeliciteerd! Maan: wow wat weer een mooie test! (ik zie iets met een verslaving??) Worst: wat fijn dat het nu alleen nog bruin is..hopelijk stopt het gauw helemaal! estertje: gefeliciteerd met je echo! Pannenkoeken..hmm heerlijk, ga ik zaterdag ook maken heb ik bedacht Ik heb vast mensen vergeten..sorry! Ben na een lange dag werken een beetje een vergiet... Hier nog weinig nieuws.. heb nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan, ga ik morgenochtend doen als vriendlief de deur uit is. Kan nou ook niet meer wachten met testen! Heb nog steeds klachtjes.. steekjes/zwaar gevoel in m'n buik, met vlagen wat misselijk en maagzuur. Verder ontzettend moe (maar misschien heb ik het ook wel wat te druk) en gevoelige borsten. Ik hoop zoooo dat m'n lichaam me niet voor de gek houdt, maar dat het nog goed is..
is dat lekker met snijworst? eens proberen! hier zo maar even pasta opwarmen en dan gauw richting de sporthal..
Hey ladies, Bijzonder, jeetje....iemand uit de familie nog wel. Maar ik zal erover ophouden, zo iemand is het praten erover niet waard. Triest!!! Worst, fijn dat het bloed donker is, dat is een goed teken! Nieuwe dames: welkom. Alle anderen, een dikke knuf! Mijn moeder belde vanmiddag om 14.00 en zei direct GEFELICITEEEEEERD! Dus ze hebben het direct begrepen. Mijn vader las de voorkant bij het omkleden en heeft mijn moeder erbij gehaald. Zij kwam op het briljante idee om op de achterkant te kijken Toen ik haar kwam ophalen, nogmaals de felicitaties en er lekker over kunnen kletsen. Net gegeten en ik ga zo douchen met mijn dochter en dan lekker bankhangen, het weekend is begonnen. Ik ben de laatste dagen echt verschrikkelijk moe.....gaaaaap.
Esther, nog van harte met het kloppende hartje. Lekker van genieten! Isis, is nog spannend he? Ik hoop dat je gewoon een vet posi test morgen in handen hebt, ik blijf duimen.
Ow wat leuk DoraDiego... Opa en Oma helemaal in hun sas en blij ! Wat wij doen is de pannekoeken bakken, oude kaas raspen kleine stukjes snijworst erover doen en dan een minuut of 10 ( totdat de kaas goed gesmolten is ) in de oven... Water loopt gewoon in mijn mond .. Jammer dat worstbeeb nog niet mee eet haha!
dit is de bovenkant van de taart.. Mijn kleine is oerhollands, 1 beeb heeft een indonesisische papa en de andere beeb een surinaamse mama... Vandaar de verschillende kleurtjes! Vind t een mooi geheel
Sorry hoor meiden dat ik niet alles kan onthouden... ik heb nog 1 x terug gekeken Ik zie dat er een kloppent hartje is gespot Gefeliciteerd!!! Ik had ook gezien dat er een nieuw zwangere is ook Gefeliciteerd! @ worst wanneer moet je weer terug voor controle? Alleen nog bruin is een goed teken!!! Super worstbeeb doe je best!!! @ bijzonder je hebt PB @ taarten bakster maia Uit nieuwsgierigheid wat kost zo'n taart nou? met die buik? @ isis ja ben zeker verslaaft, ik heb nog 1 CB met indicator ik wil voor de 3+ gaan, wanneer zou ik dan moeten testen? Zondag ben ik 5 weken @ Dora wat leuk dat je het zo hebt gedaan.... Wij willen ook iets orgineels maar nog geen kids dus tips zijn welkom. (waarschijnlijk vertellen we het rond de 10de week, als ik zo lang mijn mond kan houden) @ Maedra wat cool kan jij breien??? geloof dat ik nu wel alles heb gehad toch?? Hier alles goed, nog steeds nergens last van op een darmenbuik na dan wel heel veel lucht (in darmen) en nog steeds dorst!!! Iemand hier ook last van? Zullen we ook is buik foto's gaan plaatsen?? kunnen we het van het 1ste uur in de gaten houden hihi.
Dit is mijn darmen/te dikke buik met precies 4 weken (let niet op mijn (.) die krijg ik niet uit het beeld)
Ah dora, ik vergeet helemaal te reageren op het vertellen. Wat leuk dat je het met een t-shirt hebt gedaan! Grappig dat ze het dan ineens opvalt! Mij leek het ook wel leuk om m'n moeder een dagje mee uit te vragen en dan 2 kaartjes voor de 9maanden-beurs te geven. Ik zie haar verbaasde gezicht al voor me! En dan voor opa een leuk boekje.. Het is voor hun ook hun eerste kleinkind
Zo loop ik er altijd bij na t eten haha klein plofbuikje. En (*) is niet omheen te kijken haha maar maak je niet druk k wou dat ik ze had hahaha
Ik ben er al een keer aan geopereerd (verkleint toen ik 18 was) en ik heb nog dit Het zou wel wat minder mogen.... Zeker als ze tijdens de zwangerschap nog groter worden
@bijzonder: shit dta je meelezers dingen doorvertellen. Niet te veel aandacht aan geven: dat verdienen ze niet! @ iemand met een goede echo: fijn zeg! @mv2b: heel veel sterkte! @buik: hier 's avonds ook de broek op knappen staan. @borsten: hier ook enorm (80H) Hier naar de dokter geweest met ons meisje: ze had oorontsteking. zielig hè. Daarom al die nachten gehuild en hoge koorts!!! Je denkt altijd: gaat wel over, maar nu voel ik me slecht dat ik niet eerder naar de dokter ben geweest.