@ Merel2009: Nee had het zeker niet zo snel verwacht. En toen deed ik vrijdag ook nog eens veeeeeeeeeeeeel te vroeg een test, in een opwelling nadat ik ze gekocht had, en toen was ie nog positief ook, ik wist echt niet hoe ik het had. Heb er 2 uur later nog een gedaan, ook die was positief en 's avonds toen mijn vriend thuis was nog een overdedatum cb-digi gedaan die er nog lag van 2jr geleden, en zelfs die zei zwanger . Tja, dan moet je het toch een keer gaan geloven, maar eigenlijk denk ik nog steeds dat ik elk moment kan wakker worden. Heb daarentegen zondag wel meteen dat shirtje besteld haha, hoe bedoel je tegenstrijdig . Niet geloven, maar wel bestellen . @ Lolly: uitgerekende datum kan voorlopig zo blijven staan hoor. Veel eerder kan volgens mij toch echt niet en veel later zeker niet want dan had ik nooit zo vroeg kunnen testen neem ik aan (tenzij er hier 2 in zitten 8)). Hmm, nou ja, als de echo anders uitwijst hoor je het nog wel! Geslacht: blijft verrassing, maar denk meisje.
Fiet oef wat een ochtend zo zeg! maar geod dat het nog ter boven kwam van bloedprikken in het zkh ooh dat is idd hoog voor nu al! Ik weet bij mijn MA was mijn hcg ook heel hoog voor na de MA. De zkh vodn dat hij niet daalde maar paar dagen erna flink gedaald en bleef dat doen, mijn hcg was gewoon erg hoog. Maar moet ook al als ik vroeg een posi test heb dan Pompeloesje welkom en gefeliciteerd!! Worstenbrood idd heel erg lief!! Haha mijn favo tickers zijn van lilypie en babygaga Merel2009 haha wij waren van ons meissie ook gepland maar onverwacht zwanger. Ook eerste ronde meteen, stonden echt met wijde ogen naar de test te staren toen Ben verder moe en heb een zieke meisje met koorts van 39,3 Ok nu ff de lijst erbij pakken!
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk;Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - ? - ? 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 17 Afsprakenlijst: 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 4-3 Anz87 1e echo, Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, Fleurop 1e echo + intake vk 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. Merel en pompeloesje toegevoegd! Ook ff de datums bold gemaakt om duidelijker te maken (bedacht me pas achteraf )
Djw worstenbrood! Zij is niet vaak ziek dus ik ben altijd iets ongerust. Soms wel hoge koorts maar dan heeft zij een kies onderweg en nu nog niet iig. Voel niks
Hihi op de lijst denken er al veel dat t jongens worden! Aowyn; had lolly al gepb't maar zie net dat ze dr niet is.. Mn 1e echo is op 2-3.. Hij is per ongeluk veranderd op de lijst naar 4-3.. Zou jij dit kunnen wijzigen? bvd (ik kan t ook zelf.. Maar anders gaat iedereen straks weer met de lijst aan de haal haha) Heb echt een plofbuik! Denk dat t dit keer een stuk sneller gaat omdat de darmen meer ruimte hebben om omhoog te komen. Bij vorige zwangerschap kreeg k met 9 weken een opgezette buik. Aan de ene kant leuk! maar aan de andere kant gaan mensen misschien denken dat k express mn buik uitsteek haha Dus voorlopig ga ik de ploffer nog ffies maskeren Ben ook al van een kleine B naar een flinke C cup gegaan (HEEEEEEEEL BLIJJJ MEEEE!) doet wel flink pijn, but looking fine! hihi
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - ? - ? 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 17 Afsprakenlijst: 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo, Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, Fleurop 1e echo + intake vk 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld.
gedaan hier ook een huge buik maar ja ben ook 4x in 1 jaar (naar zeker wetend) zwanger geweest... ik kan het niet lang stil houden zo. Dus hopelijk een plakbeeb!
Dat is idd niet niks voor je lichaam aowyn.. Lekker later groeien die buik deze blijft plakken! Ik weet trouwens niet of lolly op 2-3 de eerste echo heeft.. Misschien stond zij wel goed op 4-3..
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - ? - ? 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 17 Afsprakenlijst: 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo 4-3 Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, Fleurop 1e echo + intake vk 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. Ik heb idd 4-3 de eerste echo ik heb weer terug veranderd.
Klopt idd ik had eerst een afspraak gemaakt bij de vk op 2 mrt maar ik heb deze verzet naar 4 mrt ivm het werk van manlief. maar zo klopt de lijst weer.
Aah vandaar.. Straks met 100+- meiden wordt het helemaal moeilijk om de lijst goed bij te houden... Worstenbrood; Rookvrij zwanger kwam het tegen misschien helpt het
Het was super gisteren, het vertellen aan mijn schoonouders In eerste instantie wilden we het gewoon thuis bij hen vertellen, maar ze wilden uit eten.. ook prima. Wij hebben een boekje gekocht waar op staat 'voor opa'. Omdat mijn schoonvader afgelopen vrijdag jarig is geweest, konden we dit als excuus gebruiken voor het geven van het cadeautje, zo van.. we waren nog iets vergeten te geven . Mijn vriend had steeds moeite zijn lach in te houden en te doen alsof er niks aan de hand was. We konden elkaar echt niet aankijken, haha. Toen we besteld hadden heeft hij het cadeautje gegeven. Het drong dus echt totaaaal niet door!! Bij beiden niet.. zo van 'oh, nou, leuk zeg', even doorbladeren. Dus ik zeg tegen hem; 'dringt het nog niet door?' Hij; 'ik denk het niet... wat is er dan'. 'ik ben zwanger'. Nou, toen gooiden ze woordne over tafel als 'fantastisch en geweldig'. Mijn schoonmoeder gaf me een lange knuffel en mijn schoonvader was er gewoon helemaal stil van. Terwijl het normaal gesproken een uitbundige open man is. Hij vond het echt zooo super. Ondertussen zat ik te trillen en op het randje van huilen Mijn schoonvader dacht dat het meer een grapje was, omdat hij al zo oud was geworden dat we hem gingen plagen en opa zouden noemen. Zoiets... haha. Echt grappig. Ik moet zeggen dat door het te vertellen het iets meer werkelijkheid wordt. En ik zei al tegen mijn vriend; het lijkt wel of zij blijer zijn dan toen wij de uitslag van de test lazen. Terwijl we echt super blij waren.. het is gewoon zo iets raars en tegelijkertijd zo natuurlijk en bijzonder mooi Vanavond mijn eigen ouders vertellen. Lekker rustig thuis. We geven ze ook een boekje, met 'en dan heb je kleinkinderen' of iets in die richting. Ik vind het vertellen tegen mijn eigen ouders nog specialer.. ik merk dat ik nu al een brok in mijn keel krijg. Ik ben er zelfs wat zenuwachtig voor. Ze zullen het geweldig vinden. En ik besef dat ik blij mag zijn dat ze dit allemaal mee zullen maken en dat ik super lieve ouders heb. Ik zou niet anders willen dan dat zij opa en oma worden van onze baby. Het voelt als een geschenk, voor ons natuurlijk, maar ook voor hen. Oke.. daar ga ik al., de tranen komen al Lang verhaal geworden Hoop niet dat jullie dit vervelend vinden. Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Voel me al wat opgezet (vocht), en soms heeeel licht misselijk, maar als ik eet gaat het goed. Lichte steekjes in borsten en af en toe onderbuik. Gisteren rook ik banaan, die in een dichte vuilnisbak zat ... mijn vriend rook niks en dat irriteerde mij Daar blijft het wel bij
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 17 Afsprakenlijst: 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo 3-3 Fleurop 1e echo + intake vk 4-3 Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. Fleurop aangepast
Fleurop ik vond het de eerste keer vertellen ook zo emotioneel. Mijn schoonouders hebben al 3 kk maarmijn ouders nog niet. Dus mijn schoonouders waren erg blij maar mijn ouders door het dolle heerlijk!!! Ik wil ook als het kan, mijn moeder bij deze bevalling hebben (hopelijk kom ik deze keer ook zo ver). Liefst heb ik alleen mijn man bij maar het heeft met mijn moeder te maken. Zij is niet meer haar oude zelf. Ik kan het nog niet vertellen. Ik vertel het wel als iedereen weet dat ik zw bent
Fleurop, leuk verhaal. Het vertellen was hier ook wel weer leuk. Mijn moeder heeft bij alle 4 de kleinkinderen een videofilmpje gemaakt van 0-2 jaar. Ze zijn nu allemaal 2 geweest, dus is ze gestopt. Dus ik liet Tijn een nieuw bandje (ingepakt ) geven, en ze pakte het uit en zei, wat is dat dan? Dus ik zeg, je kan weer opnieuw beginnen in oktober :d En schoonouders hadden we bonbons gegeven met roze en blauwe papiertjes erom. Net weer een test gedaan, was zo onzeker geworden doordat ik niets meer voelde, wilde zien hoe snel ie positief werd, omdat de vorige 2 digitaal waren. Had nu eentje van kruidvat ( van 2 voor 5 euro) en dat ging snel hoor ! Dit was gewoon urine van de middag. Zal morgen of zaterdagochtend nog een keer doen als ik wakker word. En dan heb ik er nog 2 voor volgende week. Hahahaa... erg he! Maar kan die tijd naar de echo wel omkijken. Voelde me misselijk en zere tepels het weekend, en nu voelde ik niets meer. Nu wel weer licht misselijk, ben er blij mee hihi!
OKTOBER 2011 BEVALLINGSLIJST 1. Anz87 - 2e - ik denk Jongen - MCA Krumeltje - 2e - ? - ? Zippie - 3e - ? - ? Fiet - 2e - ? - ? Lolly - 2e - geslacht blijft een verrassing- zh berenbotje - 3e - ? - ? 2. 3. Lieke1979 - 2e - ? - ? Worstenbrood - 1e - ? - ? Fleurop - 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis 4. Kaatje80 - 2e - ? - ? Aowyn - 2e - denkt een jongen - thuis Esthertje80 - 2e - denk een jongen - zh Alleentje - 1e - ? - ? kaatje80 - 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009 - 2e - ? - ? 5. Jasja1 - 3e - ? - ? Pompeloesje - 2e - denkt een jongen - zh 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: 17 Afsprakenlijst: 31-1 lolly afspraak 10.00 moeders voor moeders 1-2 worstenbrood gyn 4-2 Aowyn gyn begin onderzoeken ivm meerdere mk's 10-2 Krumeltje 1e echo 10-2 esthertje80 8.40 afspraak echoscopist 14-2 Fiet intake gyn waarom alles maar niet lukt 21-2 kaatje80 9.45 1e echo 23-2 Anz87 intake vk 28-2 Berenbotje 1e echo + intake vk 2-3 Anz87 1e echo 3-3 Fleurop 1e echo + intake vk 4-3 Lolly 1e echo 7-3 Lolly 9.00 intake vk, 7-3 kaatje80 9.00 intake vk Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Lolly óf Aowyn en wordt het zsm op het lijst gezet! De ? heb ik erbij gezet voor aanvullend info zoals wat denk je dat het wordt en waar wil/ga je bevallen bijvoorbeeld. afsprak moeders voor moeders toegevoegd aan de lijst.