mijn boobs zijn ook 80H Mijn broek heeft permanent een vreet stand... (draag positie broeken sinds mijn MK heb ik mijn eigen broeken nog niet aangekunt) eigenlijk ook niet geprobeerd deze zitten veel te lekker
Wow! Al eens laten verkleinen... Te groot is idd niet leuk! als t zou kunnen had ik een stukje van je overgenomen jij blij wij blij haha hier vorige zwangerschap van B naar C gegaan en weer terug naar dan een iets 'saaiere' B!
Nou dames, tot straks! Ik ga me even in m'n sportkleding hijsen (oh wat hebben we een zin...) en dan sportief doen..
Ik ga zaterdag de eerste buikfoto maken(7Weken).. Met andere camera maar dat zal wel niet direct op de computer gaan, maak er ook nog wel 1 met mn telefoon Nog geen buik te zien hier hoor maar wil dr ook nog 1 hebben voor het begint te groeien
Zal aan je denken! Ga wel beetje rustig aan doen inderdaad...Behoorlijk zwaar gevoel in m'n buik...met sporten wel beetje vervelend, maar alles voor het goede doel! Trouwens, wat ik me afvraag. Mijn gouden kettinktje laat opeens zwart af op m'n huid. Iemand een idee hoe dit kan? Eerder deed ie dat nooit.. Tot straks!
Kan door de hormonen zijn... het kan ook zijn dat ie gewoon vuil is... Ff in de gaten houden of het bij je andere sieraden ook is, dan zijn het hormonen. Zou ik ze af doen als ik jou was, mijn moeder had er vroerger ook last van(toen ze zwanger was van ons) en kreeg jeuk plekken ervan
ja precies maantje: je ziet eerst mn borsten en dan ik pas. Vind ik echt niet leuk, maar ja een operatie ga ik pas overwegen na het 2e kindje. Lijkt me toch raar om gezond een operatie in te gaan. Maar ja mijn normale omvang is 75E/F en bmi 23,5 dus ik ben niet echt dik, maar heb wel enorme borsten. Altijd moeilijk met kleren kopen. Bikini's helemaal een ramp...
Goedenavond! @worst: bruin is over het algemeen goed, maar ik blijf voor je duimen. @sabrina: welkom, gezellig en natuulrijk van harte gefrreliciteerd! @bijzonder: jemig, familie? Lekker sneu zeg die persoon! En super dat de testen donkerder worden, dat is goed nieuws. @estehrtje: veel plezier met de pannekoeken. Ik ben er gek op maar moet er nu even niet aan denken @maantje: ja, die wordt ook steeds duidelijker! Leuk! @anz: thanks, nee trok het niet echt, maar hij is af en staat in de koeling. Was wel lekker dat mn meisje even de hort op was want anders was het niet gelukt. Heb nu lekker rustig aan kunnen doen. @dora: haha wat leuk die reactie @anz: wat een mooie taart @maantje: ik ben spotgoedkoop en die taart met die buik is voor ongeveer 13 personen en zou bij mij 20 kosten. Maar ik krijg dus opmerkingen dat ik te goedkoop ben. Maar ik heb vandaag voor heel lange tijd de laatste opdracht gebakken, ik stop ver voorlopig mee, heb het er te druk voor met mn werk en gezin en nu de zwangerschap moet even niet aan taart denken maar ik zal hem zo wel even posten @lieke: beterschap voor je meisje! @isis: sport ze. En geen idee van het kettinkje. Nou, ik lig even lui op de bank. Manlief is het bad aan het vollopen (voor zichzelf) en dan kan ik zo onder de douche. En daarna spring ik mn bed in en ga lekker slapen. Voel me beroerd, maar ach, ik kan aftellen bij mijn dochter duurde het tot week 13 dus nog 6 weken en ik ben weer van de misselijkheid af *lekker positief* Nou ik ga even mn dramataart spammen en dan ben ik weg
Dag lieve dames!!! JAAAAAAAA SAPPIE!!!!! ben zo blij dat je je hierbij mag komen! WOHOE! Zo dat moest ik even kwijt, en nu wat heb ik gelezen... Bijzonder: wat een dom gedoe, je bent toch echt kwetsbaar op internet! Trek het je niet aan, zegt meer over diegene dan over jou! KNUFF Goede echo: WOEHOE! een hartje, ik moet nog 1 week wachten! spannend. Buikje: zodra ik het aandurf een foto te maken dan plaats ik hem! haha Ik heb ook mega opgezette buik, vooral in de avond! Boobs: hier 95 E, maar ik viel in mijn vorige zwangerschap enorm af dus ben benieuwd waar het gaat eindigen! Verder ehmm... weet ik het even niet meer! fijne avond!
hierbij, ik vind hem wel leuk maar hij is gekopieerd van een al bestaande taart want dat wilde de opdrachtgever. Maar desondanks vind ik hem wel leuk, vooral na de moeite die het me vandaag gekost heeft wat betreft de geur van de taart en de marsepein. o ja, en ik had weer last van dementie want de middelste laag had ik van de week gebakken (en gevuld en bekleed) maar was ipv chocolade net als de rest vanille. Besefte het me vanochtend ineens, dus moest nog vandaag naast cupcakes (die erbij horen) nog een nieuwe taart bakken. Bah... nou weltrusten en tot morgen hoop ik!
Wij hebben de vorige keer de foto's van een weekendje weg (brussel) in een mapje gedaan en laten zien. Halverwege zat een echo-foto. Mijn moeder keek, keek naar mij en begon te huilen. Is ook erg leuk! Dorst ken ik niet zo, maar wel die rommelende darmen en valse lucht (gelukkig stinkt het niet). Buikfoto, wacht liever een paar weken, dan lijkt het ergens op....
@maia hoop dat je je snel weer wat beter voelt, ik vind wel dat je de ingrediënten er uit moet halen, maar zo maak je een taart ook mogelijk voor de mens die het niet zo breed heeft! Dus ik vind het super lief van je !
Je bent mijn HELD! Hartstikke misselijk zijn en dan zo'n fantastische taart maken....HULDE! Mooi hoor en slaap lekker.
Zo zo die is mooi gelukt!!! wat ben je goedkoop zeg!!! nou ja je taarten ik zit eraan te denken om het te doen als we het gaan vertellen. Zo'n taart en dan ouders en schoonouders op de koffie uitnodigen en dan zo'n pracht EETbaar ding op tafel zetten