Oeh, leuke spijkerbroek LM....ha ha ha. Goed idee, zal straks ook een foto maken, zit nu nog in de pyama
Ach ja, je weet hoe sommige 16 jarige zijn he Ik woog op mijn 16e/17e 56 kilo. Voor mijn eerste zw-schap een tijd op 62 en had eigenlijk gehoopt daar weer op te komen, maar helaas Thnx, is een hele fijne broek, rekt een beetje mee
Lovingmom: Nou je hebt een super figuur! Doradiego: Ja, ik denk dat anderen dat zo zouden zeggen over mij. Vind het zelf een beetje raar om zo te zeggen over mezelf. Maar ja, het is niet iets voor alleen op zondag, voor mij.
Hallo allemaal, Beadnkt voor de lieve woorden. Vloei nog steeds wel heel veel. Gisteravond wat buikkrampen gehad, maar nu weer helemaal weg. Ben enorm onzeker. gister dus wer ziekehuis gebeld, maar die wist nergens antwoord op. Nu met mijn eigen huisarts gebeld die heeft ook een verloskundige praktijk misschien dat die meer duidelijkheid kan geven. De hoop is wel voor het grootste eel weg, maar toch wil ik niet geloven dat het echt over is. Laat dan alles maar eruit komen en dat het helemaal klaar is. Jullie allemaal heerlijk genieten van de zwangerschap en hoop dat het voor jullie allemaal goed blijft gaan!
Hier ook slecht nieuws. Ben net naar de vk geweest. Inwendige echo gehad en ze zag alleen maar bloed. Op het moment komt er ook weer bloed uit dus het is hier misgegaan. De vk verwacht dat er nu een gewone menstruatie zal komen en dat ik dan over 4 weken weer ongesteld zal worden. Echt heel kut.... Overigens was ik minder ver als ik zelf dacht, nog maar rond de 5 weken.
Sterkte Johanna en mamavan2boys!! Ik hoop dat het allemaal nog meevalt voor jou Mamavan2boys en dat je in oktober weer ene kleintje in je armen mag houden! Kunnen ze geen inwendige echo doen om te kijken of alles goed is?
BEVALLINGSLIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - denkt een jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e -geslacht blijft een verrassing - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Tinie84: 1e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. Maia: 2e - denkt een meisje - Thuis- F&BV 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh Mieni: 4e - kalender zegt jongen, denkt zelf een meisje - ZH - FV 7. Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis (hoop ik) - FV Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft een verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - denkt een meisje - zh Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Lovingmom: 2e - kalender zegt meisje, denkt zelf ook meisje - zh - FV Polly: 2e - kalender zegt jongen - ? Flowery: 1e - denkt een jongen - thuis - BV 14. 15. Isis857: 1e - nog geen idee -ZH -BV 16. Maantje: 1e- denkt een meisje - FV - ZH Tjissia: 4e - ? - ? 17. Bijzonder: 2e - denkt een meisje - zh 18. 19. Snelly: 2e - geslacht blijft een verrassing - ZH- BV 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 37 Sterretjes onder ons: 4 (Aowyn,Pompeloesje, Soepkip, Jasja1, Johanna1) AFSPRAKENLIJST: 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 14-2: Tinie84: echo 15-2: Worstenbroodgyn 16-2: cherry27 10.20 intake vk 16-2: mamav2boys: echo + vk 17-2: marooz 1e echo 18-2: Tinie84: vk 18-2: maedra 1e echo bij de gyn 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 2-3:Snelly 1e echo 08.00 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 3-3: Tina23 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 8-3: Nathalie3004 19.00 echo + intake VK 10-3: Maia 1e echo 14-3: mbtc 1e echo 14-3: Snelly Gyn 09.15 Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! Als je dit in het forum plaatst zien we het niet altijd! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ================================================================ lijst aangepast!
Johanna en mv2b, sterkte!! Loving Mom, mooi figuurtje hoor! Hier net weer getest...wordt er niet veel wijzer uit. Vrees dat het voorbij is, aangezien het streepje nog steeds superlicht is... Misschien niet zo handig om smiddags (na 1,5 uur na vorig toiletbezoek) te testen, maar kon niet langer wachten.. Er zit ook een rare roze veeg over de test.. maar eens kijken wat het wordt wanneer ie opgedroogd is en morgenochtend laatste testje..
Johanna en mv2b heel erg veel sterkte .... Kaarsje steek ik weer aan... Isis test morgen in de ochtend.... Een hele dikke warme stevige knuffel voor jullie allemaal!
Gatverderrie... wat een narigheid met dat bloedverlies. Heb het ook een keer gehad met 5.2wk dus weet hoe machteloos je je kunt voelen. Heel veel sterkte. Taarten zag ik voorbij komen... Zien er echt heel mooi uit maar als ik eraan denk hoe ze ruiken bleh Terwijl ik er normaal wel van kan genieten hoor. Twente... ja ik ga ook verkassen naar Twente als ik mijn huisje verkocht heb.. (gaat voorjaar in de verkoop) Meiden.. .ik kan het niet bijbenen verder maar doe mijn best. Ik laat maandag wel weer wat van me horen na mijn echo Bep ze nog! Prettig weekend!
Jeetje, dit is niet zo mooi nieuws allemaal. Johanna, wat ontzettend naar meid! Heel veel sterkte! Mv2B, hoever zou je nu moeten zijn? Hopelijk kan de HA nog iets meer duidelijkheid geven. Ik hoop nog steeds dat je zwanger mag blijven. Isis, kun je de testen misschien posten? Dan kunnen we meekijken. Wanneer had je voor de laatste keer getest? Wie weet komt jouw hcg opbouw gewoon traag van de grond.....
Meiden ik ga jullie verlaten! Ik heb de baby net gevoeld! Ik MOET verder zijn. Ik herkende het gevoel direct, zo leuk Ik voel de baby altijd wel vroeg, maar niet bij 7 weken haha. Dus 11 weken zou logischer zijn. Ik snap het niet echt, want ik ben gewoon ongesteld geweest enzo. En geen posi test. Nou ja, ik merk wel hoe ver ik ben bij de echo! Verklaard de buik ook Succes allemaal met de zwangerschap, dankje dat ik even mocht mee beppen!
Ja denk dat dat het verstandigste is.. Hier een foto van de test van net, dus plasje na 1,5 vorige toiletbezoek. Beetje in contrast gezet, vanwege raar lichtinval in huis.
Zippie, is toch helemaal niet raar! Zag jouw onderschrift, vandaar dat ik het vroeg. Ik ben zelf niet gelovig, maar vind het erg mooi dat anderen dat wel zijn!
Ah lieve Isis, daar kun je toch helemaal niets aan ontlenen. Zover ik het kan zien, is het gewoon een foutieve test. Welke test is het? Anders een CB digi halen, dan heb je gelijk een tijdsbestek.