Jeetje allemaal slecht nieuws. Dikke knuffel dames. SPannend ISIS morgen ochtend ff een testje doen. @DoraDiego: succes met uitwringen PFFFF. Trek je wel je neanderthaler pakje aan.
Hier verschrikkelijk veel last van steekjes onderin, ik weet dat het bandenpijn kan zijn, maar toch... Pff wat een hel die eerste paar weken wat een onzekerheid!
Hey meiden hier aan het werk en straks de kleine ophalen dus kom ik ff stiekem met myn foon reageren Ik zag dat er heel wat knufels uitgedeeld kunnen worden .... Meiden wat een onzekerheid Zippie wat suped als je al verder bent hou ons op de hoogte! Hier alles goed wel erg moe na zon drukke week maar de floradix helpt wel goed ! Om 4 uur lekker weekeind....zalig
Hey meiden, Wat een droevige berichten allemaal! Ik wou dat ik jullie stuk voor stuk een dikke knuffel kon geven!!! Ik heb af en toe ook dagen dat ik onder mijn dekbed wil kruipen en pas wakker wil worden als ik over de 12 weken heen ben maar ja zelfs dan is het nog eng! Gelukkig hebben we hier elkaar om de leuke en minder leuke dingen te delen! Meiden heel veel sterkte!!!
Jeetje, johanna en mamv2boys..sterkte allebei Heb alles gelezen..van 180 tot 191. Wat kunnen jullie kleppen zeg! Ik heb net een digi test gedaan. binnen 1 minuut stond daar 3+. Meer dan 5 weken...Klopt helemaal met mn banner! Kilo's: Bij mn vorige zwangerschap 20 erbij. 6 maanden daarna waren ze er weer af (ging echt vanzelf). Weeg nu weer rond de 62 /63 denk ik.
BEVALLINGSLIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - denkt een jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e -geslacht blijft een verrassing - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Tinie84: 1e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. Maia: 2e - denkt een meisje - Thuis- F&BV 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh Mieni: 4e - kalender zegt jongen, denkt zelf een meisje - ZH - FV 7. Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis (hoop ik) - FV Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft een verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - denkt een meisje - zh Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Lovingmom: 2e - kalender zegt meisje, denkt zelf ook meisje - zh - FV Polly: 2e - kalender zegt jongen - ? Flowery: 1e - denkt een jongen - thuis - BV 14. 15. Isis857: 1e - nog geen idee -ZH -BV 16. Maantje: 1e- denkt een meisje - FV - ZH Tjissia: 4e - ? - ? 17. Bijzonder: 2e - denkt een meisje - zh 18. 19. Snelly: 2e - geslacht blijft een verrassing - ZH- BV 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 37 Sterretjes onder ons: 4 (Aowyn,Pompeloesje, Soepkip, Jasja1, Johanna1) AFSPRAKENLIJST: 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 14-2: Tinie84: echo 15-2: Worstenbroodgyn 16-2: cherry27 10.20 intake vk 16-2: mamav2boys: echo + vk 17-2: marooz 1e echo 18-2: Tinie84: vk 18-2: maedra 1e echo bij de gyn 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 23-2: Isis857 1e intake 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 2-3:Snelly 1e echo 08.00 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 3-3: Tina23 1e echo + intake vk 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 8-3: Nathalie3004 19.00 echo + intake VK 10-3: Maia 1e echo 11-3: Isis857 1e echo 14-3: mbtc 1e echo 14-3: Snelly Gyn 09.15 Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! Als je dit in het forum plaatst zien we het niet altijd! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ================================================================ Isis857: heb het toegevoegd op de lijst
Mienie bedankt voor het erop zetten Fiet en Tinie: morgen echo zie ik! Spannend!! polly: mooie test!! Hier lekker widm na kijken.. en dan maar weer verder lezen..
Mag ik me hier ook melden? vanmiddag na 2 positieve ovulatie testen een positieve zwangerschapstest in handen! zit hier nog steeds te shaken. een brusje voor ons meisje!! volgens de calculator zal ik 23 oktober uitgerekend zijn. moet zoiezo in het zh bevallen door ks bij ons meisje.
Welkom Princess, GEFELICITEERD!!! dat shaken komt me bekend voor haha 31 januari zat ik ook te shaken en was helemaal in de war van blijdschap
Meiden, Even geleden dat ik er was!!! Maar heb steeds meegelezen! Ik heb goed nieuws!! Echo gehad! 6w3d!! En het hartje klopt!! Blij en dankbaar zijn!! Misja
@stier ik wens je alvast een hele fijne vakantie, kan ik dat niet meer vergeten! ( moet 10 pagina's bijlezen na 1 dag werken haha ). @Zippie zeker een lekker buikje, ik wil de mijnes nog niet plaatsen.. Eerst maar even wachten of alles goed gaat. Nu voor mij een enorme buik maar na het maken van de foto zag ik niets whaha.. Edit : Auw.. van je teen. + Huh Zippie ik snap er niets van.. Moet je dan ook niet ff je banner aanpassen of is het een grapje ? In ieder geval heel veel plezier met je zwangerschap.. Das ook wel schrikken 11 weken ipv 7 haha.. @doradiego poeh poeh 6:30 dat was vroeg vanochtend, dat zal vanavond op tijd naar bed worden hehe.. en ja ontzettend misselijk, na het boven de toilet hangen, krijg ik de opmerking ja ik wilde wel ff komen kijken maarja dan sta ik ook maar te kijken hoe je staat over te geven.. haha.. MANNEN! + euhm ik zie nergens een buikfoto of is ie al weggehaald ? + ow wat ziek de wasmachine kapot! Het erge is dat kan ook niet ff wachten he.. dikke PFF door die wasmachine van jou.. @daanquinty welkom bij de oktobermama's... @waiting mommy bof ik toch even een op de 2000 die vloeit! Nou ons vruchtje zit er nog in, ik doe echt heel erg rustig aan ! @Snelly supertest hoor, wat een knalstreep! Ook zal ik je een beetje energie toesturen, van het weinige wat ik nog heb. Maar ik lig de hele dag op mijn kont dit weekend dus kan wel wat missen ! @johanna, Ik had hier eerst wat anders staan en nu lees ik dat het waarschijnlijk mis is. Echt een hele dikke knuffel. Vind het echt klote.. echt super klote.. @maia poeh poeh, 4:30 haha, gelukkig heeft ze nog even verder geslapen. @berenbotje wat fijn dat het bloeden gestopt is! Duim voor je dat alles goed is. @mamavan2boys, dikke knuffel voor je.. @daantje1979 wat een idee een winterslaap van 12 weken, moet je tussendoor wel ff wakker worden om te klussen haha.. @polly super fantastische mooie test ! @princessD wat fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd ! Welkom in het kippenhok haha.. @misja ow wat fijn een kloppend hartje, op naar de volgende echo.. @fiet het is weekend, echt fijn te horen dat dat spul van je werkt. Ik moet zeggen dat mijn energie ook langzaam terugkomt.. Maar dan ben ik ook niet z'on drukke huisvrouw als sommige hier.. Dat scheelt een hoop denk ik. Ik ben nog niet aangekomen, als ik denk aan marsepijnen taart met botercreme vulling word ik misselijk, een buikfoto plaats ik pas als ik zeker weet dat ik geen miskraam krijg.. vind het nu nog spannend met het bloedverlies.. Zojuist lekker chili con carne op, kan ik makkelijk naar de toilet straks haha! Voel mijn darmen al rommelen. Sorry voor de spelfouten, Sorry als ik iemand ben vergeten.. ! Dames ik hoop dat het voor iedereen geld : WE HEBBEN WEEKEND!!!
Worstje, lekker dan, die opmerking van jouw vent....tja, helaas herken ik het wel. Hij vindt mijn boobs dan ook geweldig, dat ze mega pijn doen....daar rept hij niet over.... En lekker gaan genieten van het weekend. Dames, ik ga genieten van mijn wasmachine Nee, serieus, ben echt blij dat hij nu wordt aangesloten, want een ding.....een was (5 kilo) dat zeiknat is weggehangen....dat stiiiiiinkt!
@nieuwe dames: welkom en gefeliciteerd! @johanna: shit zeg meid. Veel sterkte! @mv2b: toch nog een sprankje hoop als ze het niet volledig uitsluiten. Lijkt me heel moeilijk om mee om te gaan. @dora: balen van je wasmachine! @aankomen: vorige eker 12,5 vond ik best netjes. hoop hetw eer zo te doen, maar heb best veel vreetubuien en ben nu al 1,5 kilo aangekomen. Dus gaat denk ik niet lukken. Vanmorgen is mvm geweest: test was goed, nu in een kannetje plassen. Och ja het is voor een goed doel!