Nou ik hoop het echt, zit nog steeds met johanna in mijn hoofd. Vind het zo sneu dat het nu bij haar ook al mis is gegaan. Er zijn nu al 5 sterretjes onder onze club ! Dat is wel iets om stil bij te staan. Ook dat zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is als je kijkt in de NOD lijst ( ik lees daar alleen de lijst ) hoeveel dames er al weer een negatieve test hebben of niet eens mogen testen, ik sta daar wel eventjes stil bij vandaag!
Ik voel ook "plopjes", weet zeker dat het mijn darmen zijn. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik met 18 weken dat ik vanaf 15 weken mijn dochter gevoeld heb. Toen pas kon ik het via een echo vaststellen. Wel weer heel bijzonder als ik eraan terug denk....
Is ook zo worst, af en toe bekruipt me het gevoel ineens hoe dankbaar ik moet zijn dat ik uberhaupt zwanger mag zijn en als het helemaal goed gaat (zoals bij mijn dochter) dan realiseer ik me helemaal hoe ontzettend groot geluk dat is. Elk sterretje is er eentje teveel. Ik hoop dat ze samen op ons neerkijken en waken voor alle papa's en mama's (is en to be).
Het is ook echt een zegen het zwanger zyn en straks je kindje By zoon ben ik nooit zo bewust van geweest maar nu na 3x mis wel degelyk Het is zo erg om mede zwangere te verliezen Het verdriet is zo groot hopelyk is het nu gedaan en komen vanaf nu de kloppende hartjes en mooie echos
BEVALLINGSLIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - denkt een jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e -geslacht blijft een verrassing - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Tinie84: 1e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. Maia: 2e - denkt een meisje - Thuis- F&BV 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh Mieni: 4e - kalender zegt jongen, denkt zelf een meisje - ZH - FV 7. Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis (hoop ik) - FV Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft een verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - denkt een meisje - zh Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Lovingmom: 2e - kalender zegt meisje, denkt zelf ook meisje - zh - FV Polly: 2e - kalender zegt jongen - ? Flowery: 1e - denkt een jongen - thuis - BV 14. 15. Isis857: 1e - nog geen idee -ZH -BV 16. Maantje: 1e- denkt een meisje - FV - ZH Tjissia: 4e - ? - ? 17. Bijzonder: 2e - denkt een meisje - zh 18. 19. Snelly: 2e - geslacht blijft een verrassing - ZH- BV 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 37 Sterretjes onder ons: 5 (Aowyn,Pompeloesje, Soepkip, Jasja1, Johanna1) AFSPRAKENLIJST: 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 14-2: Tinie84: echo 15-2: Worstenbroodgyn 16-2: cherry27 10.20 intake vk 16-2: mamav2boys: echo + vk 17-2: marooz 1e echo 18-2: Tinie84: vk 18-2: maedra 1e echo bij de gyn 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 23-2: Isis857 1e intake 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 28-2: goldduke intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 2-3:Snelly 1e echo 08.00 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 3-3: Tina23 1e echo + intake vk 3-3: Doradiego 1e echo + intake vk 12.50 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 8-3: Nathalie3004 19.00 echo + intake VK 10-3: Maia 1e echo 11-3: Isis857 1e echo 14-3: mbtc 1e echo 14-3: Snelly Gyn 09.15 Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! Als je dit in het forum plaatst zien we het niet altijd! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ================================================================ doradiego aangepast, (helaas!)aantal van de sterretjes aangepast
goedenavond! Vanmiddag wat bruine afscheiding verloren en nu nog steeds met afvegen. Nu weet ik dat het over het algemeen niets betekent (bruin) en dat het bij veel vrouwen voorkomt maar ik schrok toch even. Nou ja, we wachten af, misschien stopt het en misschien niet. Bij mijn dochter toen ook gehad, toen was het zelfs roze en die is er ook gewoon nog Misselijk ben ik in elk geval nog flink. @johanna: veel sterkte @zippie: het zou wat verklaren, scheelt weer een paar weken @ellen: ik word ook misselijk van die taarten lucht maar ja… ach, ben er nu vanaf @dora: balen van je wasmachine en wat heb je lekker snel een nieuwe! @polly: leuk he, zo’n test @PrincessD: welkom en gefeliciteerd. @misja: fijn zeg, een kloppend hartje! Volgens mij ben ik redelijk bij, sorrie als ik iemand gemist heb Heb ook wat buikkrampjes nu, had ik tot nu toe niet. Heb ’s avonds nu ook echt een giga buik, viel me mee dat m’n collega’s bij het omkleden het niet zagen vanavond. Nou, ik ga lekker bankhangen!
@maia xfactor staat op en het is hier meteen weer stil haha.. Maarem mochten je collega's iets zien kan je altijd nog zeggen dat je veel bitterballen ophebt! Of worstenbroodjes!
Op naar de camping Tis te hopen dat het snel mooi weer word voor je! ( ik dacht tenminste dat jij het was voor 7 weken, zoja zijn mijn hersens zo slecht nog niet. In ieder geval succes met overhuizen! ).
BEVALLINGSLIJST OKTOBER 2011 1. Anz87: 2e - denkt een jongen - MCA - FV Krumeltje: 2e - ? - ? Zippie: 3e - ? - ? Fiet: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH Lolly: 2e - geslacht blijft een verrassing- ZH berenbotje: 3e - ? - ? EllenK: ? - ? 2. Goldduke: 1e -kalender zegt jongen - zh 3. Lieke1979: 2e - ? - ? Worstenbrood: 1e -geslacht blijft een verrassing - zh Fleurop: 1e - geslacht blijft een verrassing - thuis Ann: 2e - ? - ? Tinie84: 1e - ? - ? 4. Esthertje80: 2e - denk een jongen - zh Alleentje: 1e - ? - ? kaatje80: 2e - geslacht blijft een verrassing - zh Merel 2009: 2e - ? - ? Maedra: 1e - nog geen idee - zh 5. Maia: 2e - denkt een meisje - Thuis- F&BV 6. Axioma: 2e - nog geen idee - zh Tina23: 3e - denkt een meisje - zh Mieni: 4e - kalender zegt jongen, denkt zelf een meisje - ZH - FV 7. Doradiego: 2e- nog geen idee - thuis (hoop ik) - FV Ilona PS: 2e kindje - geslacht blijft een verrassing voor jullie - zh - FV 8. 9. Door76: 1e - denkt een meisje - zh Mbtc: 1e - geslacht blijft een verrassing - zh 10. Princi: 2e - nog geen idee - zh Cherry27: 1e - nog geen idee - thuis 11. Marooz: 2e - vermoeden een meisje - thuis bevallen 12. 13. Lovingmom: 2e - kalender zegt meisje, denkt zelf ook meisje - zh - FV Polly: 2e - kalender zegt jongen - ? Flowery: 1e - denkt een jongen - thuis - BV 14. 15. Isis857: 1e - nog geen idee -ZH -BV 16. Maantje: 1e- denkt een meisje - FV - ZH Tjissia: 4e - ? - ? 17. Bijzonder: 2e - denkt een meisje - zh 18. 19. Snelly: 2e - geslacht blijft een verrassing - ZH- BV 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. TOTAAL: 37 Sterretjes onder ons: 5 (Aowyn,Pompeloesje, Soepkip, Jasja1, Johanna1) AFSPRAKENLIJST: 14-2: Fiet intake gyn en 1e echo 14-2: Tinie84: echo 15-2: Worstenbroodgyn 16-2: cherry27 10.20 intake vk 16-2: mamav2boys: echo + vk 17-2: marooz 1e echo 18-2: Tinie84: vk 18-2: maedra 1e echo bij de gyn 21-2: Kaatje80 9.45 1e echo 21-2: Lieke79 1e echo 10.15 21-2: goldduke intake vk 16.15 22-2: Lieke79 15.20 intake 23-2: Anz87 intake vk 13.15 23-2: Isis857 1e intake 24-2: krumeltje intake vk 24-2: Mieni gyn (+echo) 25-2: ann 1e echo 25-2: Maia intake vk 28-2: Berenbotje 1e echo + intake vk 1-3: mbtc intake vk 2-3: Anz87 1e echo 13.30 2-3:Snelly 1e echo 08.00 3-3: Fleurop 1e echo + intake vk 3-3: Tina23 1e echo + intake vk 3-3: Doradiego 1e echo + intake vk 12.50 4-3: Lolly 1e echo 7-3: Lolly 9.00 intake vk 7-3: kaatje80 9.00 intake vk 8-3: Nathalie3004 19.00 echo + intake VK 10-3: Maia 1e echo 11-3: Isis857 1e echo 14-3: mbtc 1e echo 14-3: Snelly Gyn 09.15 Moet er iets op het lijst of aangepast worden, stuur AJB een pb naar Mieni, Anz of Lolly en wordt het zsm op het lijst gezet! Als je dit in het forum plaatst zien we het niet altijd! We hebben ook een afgeschermde hyves voor de okt.mama's, voor meer privezaken. Wil je meebeppen, stuur dan even een pb naar Maia of doradiego. Even jouw hyvenaam doorgeven en dan stuur ik je de link en kun je je aanmelden....Het mag, moet niet. ================================================================ Gegevens goldduke aangepast.
anz succes morgen !!! hier ook een verdieping hoger .. ga lekker over baby's dromen ( hoop ik ) oh net een fout .. echt erg dacht lekker op de bank chippie en alcoholvrij biertje .. komt man binnen .. zit jij aan bier .... ik ehhhhhhhhhh wat is het probleem .. zag ik het nog niet .. had ik gewoon een echt pintje gepakt .. gelukkig maar 2 slokken op maar dat is niet de bedoeling he !!
Zo er is weer flink gepost vanavond! Bijzonder knuf voor jou Dora wat fijn dat je weer een werkende wasmachine hebt! Wat moet je ook zonder he.. Zwanger, het is een wonder..dan begin ik me steeds meer te beseffen na de vmk die ik heb gehad en helemaal door de verhalen die ik hier lees.. Eerder ben je er helemaal niet zo bewust van eigenlijk, maar als je er eenmaal mee bezig bent soms des te meer.. Anz succes met verhuizen morgen! Rustig aan he! Verder net een feestje gehad en veel gestaan...m'n rug is helemaal op. Ga zo ook maar lekker m'n bedje opzoeken. Voel nog steeds steekje in m'n buik. Zie het als een bevestiging dat het gewoon nog wel goed MOET zitten... hopelijk is het ook waarheid. M'n moeder begon al te vragen of het wel goed met me gaat, aangezien ik wat afwezig was en niet zoveel at.. Allemaal superlekkere dingen, maar bij de geur en het zien als bijna genoeg gehad. Wel goed m'n best gedaan om gewoon te eten. Dat was het wel weer hier voor vanavond..lampje gaat al bijna uit, dus weltrusten allemaal!
Dat was ik idd! heb gister t vakantiehuis gezien.. Zou dr best gewoon kunnen wonen haha hip ingericht, 3slaapkamers mooie badkamer, tv en internet wordt een topverbouwing haha
goedemorgen. Nog steeds bruine afscheiding maar ook nog steeds flink misselijk. Maar wel tot 4 uur geslapen vannacht, dat is beter dan de afgelopen nachten. Vandaag nog werken en daarna eindelijk weekend!
Hey Maia, Wat vervelend bruine afscheiding :x bij mij nu al een week en een dag.. Hoop dat het snel wegtrekt voor je. Verder heb ik heerlijk geslapen, zelfs uitgeslapen tot 9 uur. Hier verder geen nieuws behalve heel erg misselijk..
hey dames! Hoe gaat ie hier! Ik lig 's avonds vaak al rond half 9 in bed dus ben niet veel te vinden hier. Vind het wel erg jammer dat bijzonder niet meer mee kan kletsen door zo'n achterlijke meelezer die geen eigen leven heeft! Hier begint de misselijkheid ook te komen, gelukkig met vlagen. Maar het is weer een soort van bevestiging dus mij hoor je niet klagen Ik moet vandaag eigenlijk de stad in om een kadootje te halen voor een jongetje dat 2 wordt. Iemand nog suggesties? Ben zo slecht in dat soort dingen
Maia en Worst, balen van de afscheiding! Ik hoop dat het snel gaat stoppen en jullie onbezorgd kunnen gaan genieten. Dat hoop ik voor ons allemaal eigenlijk
Goedemorgen dames! Maia en Worst balen van de bruine afscheiding! Hopelijk stopt het snel! Gelukkig is bruinverlies niet zo erg volgens de vk. Cadeautje..lastig! Vind ik ook altijd moeilijk! Denk dat het hier toch niet goed gaat... test is weer lichter dan gister (zou het toch wat met die vlek te maken hebben?) Ik vrees dat ook ik jullie binnenkort moet gaan verlaten