Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, balen dat je moet werken. Ik ook bijna weer, volgende week woensdag. Heb geen zin.

BabyR, Timo krijgt ook 5x 180+6 en weegt rond de zes kilo. Bij elkaar is dat ook 200ml. Ik weet nooit of je, als je het over de hoeveelheid voeding hebt, alleen de hoeveelheid water moet noemen of de totale hoeveelheid. Timo zou best meer opkunnen. 11 Januari weer naar het CB, dan horen we het wel. Papfles zou mooi zijn!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @BabyR Davey krijgt 4x 150cc +5 en 2x 180cc +6

@Rianne het zou kunnen dat L. 1 voeding minder wilt dus misschien van 6 naar 5 (weet niet op hoeveel voedingen die nu zit) iig goed zijn plasluiers in de gaten houden.

Zo ben erg blij dat de kerstdagen erop zitten pffff jeetje wat een gedoe zeg met Davey was toch denk ik teveel van het goede voor hem.

Wij gaan oud&nieuw ook gewoon lekker saai thuis vieren Davey slaapt dan toch en het heeft geen zin om het wakker te maken hij snapt er toch nog niets van. Wat wel jammer is is dat het bij ons hier in de straat erg dood is er wonen hier veek oudjes dus dan weet je het wel.
    Ach ja tis niet anders volgend jaar weer een nieuwe kans en dan is het veel leuker want dan is hij ruim een jaar hihih gekke gedachte.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hier 6x150 cc (+5 schepjes) alleen laat ze heeel vaak 10 cc staan, laatste paar dagen terug gegaan naar 120 zelfs omdat ze slecht drinkt! maar normaal gesproken 150 cc. 180 krijgt ze toch niet weg dus dan ga ik dat niet geven.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach dat heb ik nog niet eens vertelnd, maar we gaan trouwen!! we hebben al gp'tje gedaan (bijna hetzelfde) alleen wou toen niet zijn achternaam, nu zat ik er sterk aan te denken om toch mijn achternaam te veranderen. ik heb altijd gezegt dat ik niet wil trouwen, dat het van mij niet hoefde maar nu hij me heeft gevraagt heb ik natuurlijk wel ja gezegt en vind ik het ergens wel heel leuk!
    zijn nog een paar dingen waar we even nog mee "zitten" maar zodra iedereen gelukkig en gezond is gaan we verder met regelen...

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Ff snel reactie

Rica wauw wat een super nieuws!!!!trouwen super leuk
    Wij zijn 1.5 jaar geleden getrouwd!!! Echt super mooi
    Hopelijk is iedereen snel gezond en gelukkig!!!

Ik moet volgende week ook weer werken al heb ik geen zin!!!

Oud en nieuw gaan we na mijn schoonouders toe en blijven daar slapen!!
    Normaal zitten we met vrienden maar dit jaar was er geen ruimte voor onze kids dus konden we niet komen!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mama heb je die wielen al? en en en??

7. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Ben er ook weer even na een paar drukke dagen.
    Was heel gezellig allemaal maar blij dat het achter de rug is.
    De kids zijn toch wel uit het ritme met deze dagen.

Oudjaar vieren we dan ook lekker thuis savonds.
    Smiddags eerst het huis vol verjaarsvisite en daarna nog ergens eten met de kids en vrienden met hun zoontje van bijna 2.
    En dan s avonds lekker thuis met een hapje en drankje wat spelletjes doen en aftellen naar 12 uur.

@werken,ik mag maandag weer.
    Aan de ene kant wel weer zin om weer onder de mensen te komen maar de gedachten dat ik mijn 2 meisjes weer moet missen geeft me een knoop in mijn maag.

@rica,wat een leuk nieuws !
    Van harte met jullie voorgenomen huwelijk.

@voeding,hier 5 en soms 4 flessen van 160cc en dan de nachtfles 180 cc.
    Gaat goed hier al heb ik het idee dat ze wel meer zou willen.
    Durf alleen niet zo goed op te hogen,veels te bang dat ze weer gaat spugen.

Zal nog even een fotootje spammen van de kids in hun kerstoutfit samen met papa

8. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mooie foto Wendy!

Ik mag 10januari weer aantreden.... Ook hier een dubbel gevoel!

BabyR, vroeg jij ivm schema en kdv?
    Het is logischerwijs niet verplicht, bij ons niet. Meestal drinken kindjes die komen om de 3 à 4 uur en ouders geven zelf aan hoe laat ze de fles hebben gehad, zodat wij dan zelf weten hoe laat de volgende ongeveer.
    Maar wij starten vaak alleen om 7.30, als er dan dus baby's komen die dan een fles moeten is dat niet handig omdat je ook andere ouders moet ontvangen.
    Oudere kids ontbijten ook niet bij ons, we vragen aan ouders om de eerste fles thuis te geven, maar dat lukt gewoon niet altijd!

Hier alles goed in groningen, Xavi is super braaf en gezellig.
    Ook met deze drukke dagen valt het me mee dat t niet erger is!:)
    We genieten heel erg in elk geval.

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ BabyR, volgens mij is dat meer dan genoeg hoor. Hier 5x 150cc + 5. Dus daar zit jij al boven en ze schelen maar een week.

@ Rica, wat leuk trouwen!

@ Werken, wat beginnen er al weer veel meiden met werken. Gelukkig heb ik nog ruim 6 weken...

Wat gaan jullie allemaal doen met oud en nieuw?
    Wij gaan het met de vriendengroep vieren. Reiswieg mee en hopen dat ze lekker gaat slapen daar. Tot nu toe gaat het slapen op andere plekken redelijk, maar merk wel dat ze minder lang slaapt.

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ff snel...

Rica: Gefeliciteerd!!! Wat leuk, trouwen!! En nu is L. er ook bij :)
    Wij zijn getrouwd toen R. bijna 2 jaar was, het was geweldig!

Hier heeft M weer 4 flessen gedronken en ligt alweer op bed. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen...
    Welterusten allemaal!!

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    2 dezelfde berichten is overdreven...

M drinkt sinds 2 dagen 4x 180+6.
    Zomaar uit zichzelf, dus het zal wel voldoende zijn ;)

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @Rica: gefeliciteerd!! Leuk dat trouwen :) Wij zijn ondertussen ook 1,5 jaar getrouwd, en ook hier nog steeds geen spijt van :D Tis toch net dat extraatje he!

@BabyR: hier 4x150 afgekolfde BV en 's avonds 150+5 schepjes FV, is ook genoeg voor haar gewicht, daarop probeer ik het altijd beetje af te stemmen...tot nog toe heeft dat altijd gewerkt voor haar, heeft altij genoeg...als ze niet genoeg heeft laat ze het vanzelf merken, en als ze teveel heeft ook denk ik...hier spuugt ze dan meteen na de fles uit wat haar teveel was...

@Hier: Zijn afgelopen dagen ook naar kerkhof gegaan om haar nog voor te stellen aan een aantal mensen, naar mijn eigen zusje geweest, was een sterrenkindje op week 39, zou in 2012 30 jaar geworden zijn. Zijn er thuis altijd erg open over geweest en veel over gepraat maar het was toch best moeilijk om daar nu met mijn eigen dochtertje te staan...nu pas kwam besef wat mijn ouders toen eigenlijk zijn kwijt geraakt...erna nog naar de vader van mijn hubbie, dus dat was vooral voor hem zwaar...maar wel weer leuk gevoel dat we haar hebben kunnen voorstellen soort van!
    Hebben daar best wat traantjes gelaten, maar merk dat ik door de vermoeidheid van afgelopen dagen sowieso weer snel huilerig ben...bij ieder triets verhaaltje lopen meteen de tranen over mijn wangen...jullie daar ook last van?

13. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Jesse krijgt ook 4 flessen 180/6.
    Foto staat op facebook wil hier geen foto´s plaatsen iedereen kan de foto´s bekijken.

@ Rica gefeliciteerd.
    @ trouwen mijn vriend wilt ook heel graag maar ik weet het niet.

Morgen toch even met Jesse naar de huisarts huilt weer erg veel drinken gaat ook moeilijk.

14. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @wherona, hier ook een buurt met oudjes. Maar we gaan met de buren bij elkaar zitten en dan voor op de stoep vuurkorf aan. Maar het is nog even afwachten hoe M er op reageert.

@wapje hoe is het met je bv. Heb je al meer?

@rica gefeliciteerd meid, wat ontzettend leuk. Wij zijn in juni getrouwd, maar we hebben het heel besloten gehouden, met alleen onze ouders, zusjes + aanhang en opa en oma’s.

@kerst, hier is alles goed gegaan. Ze heeft haar super gedragen met lachen, brabbelen eten en slapen. Dus een super kerst. De eerste kerstdag hier gehad met sfam. En gister bij mij ouders. Was zeer gezellig en ontzettend lekker gegeten. Hebben 2e kerstdag nog mee gedaan aan de kerstwandeling hier in het dorp. Was super lekker weer, moesten nog een stukje door het bos maar dat kon wel zonder jas zowat. Zulk lekker weer.

@oud en nieuw. Denk dat we eerst hier zitten tot een uurtje of 11, zodat Mirthe al lekker slaap en de voeding heeft gehad en gaan daarna naar de buren en zitten daar uit.

@werk, Ik moet 16 januari weer. Heb ook een dubbel gevoel. Kreeg gister te horen dat er was ingebroken in de zaak. Hebben gelukkig niks mee genomen maar wel ontzettend veel schade. Dus was er vanmiddag, maar voelt wel creepie aan hoor.

Wij gaan weer op bedje. S moet morgen weer werken. En hebben de voeding weer gehad. Morgen weer een dag. Trusten allemaal.

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Welke datum zijn jullie getrouwd? Wij 21-5-2010

Maar kan me voorstellen dat je dan op kerkhof staat met gemengde gevoelens!!

Rica ik was na babypark geweest hadden ze nog 1 was kapot!!! :( dus ik krijg morgen 1 via hun opgestuurd maar heb wel in de winkel geprobeerd maar leek wel erg fijn!!! Maar je hoort van mij!!!
    Speel je nog wordfeut??

Jairo krijgt 3 fv van 180 + 6 schepjes en 2 bv en dat gaat goed!! Merk wel dat hij nu iets moeilijker kan poepen nu ik 3 fv geef!!

Donderdag gaat jairo wennen op kdv vind er toch niks aan!!!

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rica, gefeliciteerd! Wij zijn ook anderhalf jaar geleden getrouwd, op 3-6-2010.

Oud en nieuw vieren we niet. Of eigenlijk, gewoon saampies met hapjes en oudejaarsconference. Vuurwerk kijken vanuit ons zolderraam en daarna naar bed, lijkt me genoeg dit jaar.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    het is hier niet meer zo druk valt me op. Iedereen druk met andere dingen :)
    Hier moet ik zeggen dat het ook druk is, mijn vriendje heeft vakantie en is ook lekker thuis. Dus trekken lekker samen op deze weken ;)
    Jordy doet het super, werd vmo om 6.00 uur wakker. Toen kunnen rekken tot bijna 7.00 uur, dus helemaal niet verkeerd. Hierna flesje gehad, gespeeld en terug in bed, en wij doken er lekker bij ;)

Vanochtend de eerste les babymassage gehad, hier aan huis. Was eg leuk, Jordy genoot er erg van en ze stond er van te kijken zo goed als Jordy nu al op de massage reageerde :) Hij pieste ook nog 3 keer de handdoek onder, hahaha!!!
    Nu over 2 weken weer, heb er zin in :cool:

@ Rica, wat leuk zeg trouwen!!! Gefeliciteerd, hou je ons op de hoogte?

@ Werken, hier vanaf 2 februari weer. Moet er eigenlijk nog niet echt aan denken....:(

Nou, de fles is op. Wij duiken ons bedje in. Slaap lekker allemaal en tot morgen!!! :D

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    @mama05: wij zijn 22-05-2010 getrouwd :D net een dag verschil :)

@Meikie: gaat ge nu weer aant werk waar de teamleidster u graag terug wilde??

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Morgen uitgebreidere reactie.... Hier nachtbrakertje....

22.30-4.00 hmmmm.... Had zo op doorslapen gehoopt ;)

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ trouwen: Wij zijn getrouwd op 01-04-2010 ;)

@ Pruts: Hier ook weer 04.00 uur, dus je bent niet de enige ;) :)

Fles hier gehad.180+6 schoon op en toen vreselijk hard huilen: honger!
    Heeft hij gewoon nog 90+3 erbij op!!!!
    Ja.... Zo kan ik ook 4 flessen drinken en beginnen om 4uur... :D
    Hij zal dus toch niet voldoende hebben gehad gisteren....
    We zien wel hoe hij het oplost :) ;)

Nu nog even slapen, welterusten!

Deel Deze Pagina