Oooh... 4 week vandaag!!! maandag issie alweer een maand! Waar blijft de tijd??? Over de meeting.... Ik heb er zin in!!! Wapje en Wendy rijden mee!!! Gaat helemaal goed komen. Nu m'n kids uit bed plukken, ze zijn toch al wakker.
Zo ik ben ook even een dagje niet online wat schrijven jullie toch veel! Even een dikke knuffel voor jullie allemaal! Dat de hormonen en tranen allemaal maar snel minder mogen worden. Ik heb ook wat downdagen gehad maar merk dat ik nog heel veel last heb van de bevalling... Herkent iemand dit???? Merk nu pas hoe heftig het allenaal was. Reden van de week bijvoorbeeld langs het ziekenhuis (was op een mindere dag van mij) en ineens brullen pfff @ricah doorslapen hier ook nog niet hoor volgens mij zijn er juist maar weinig kindjes hier die al doorslapen toch? @meikie probeer op je gevoel te vertrouwen je kunt het echt net zoals ons allemaal! @ daantje succes met inpakken van de tas! Hier alles ok, hebben vandaag een bruiloft erg leuk maar ook dubbel. De kleine man gaat een uurtje mee en dan nemen mijn schoonouders hem over en ook ons huis. Wij hebben geen slaapkamer meer over nu dus wij slapen in het hotel... Heb er wel moeite mee om hem zolang aan hun mee te geven en dat zij straks in ons huis zitten zonder ons. Mijn schoonmoeder heeft al eerder ongevraagd kasten opengetrokken omdat ze zich verveelde en op zoek was naar een boek terwijl wij een boekenkast hebben staan Nou ja het zullen wel de hormonen zijn. Hoop wel dat ze hem af en toe rust gunnen en in zijn bedje leggen en hem niet de hele tijd bij zich houden... Maar aan de andere kant daar hebben ze ook zichzelf mee aangezien meneer dan in de nacht niet te genieten is! Hoop dat ik hem zonder tranen af kan staan en dat ik het een beetje vol hou vandaag en vanavond! Ik meld me morgen weer!
@ pruts hier vd week ook waterige ontlasting( toevallig de dag dat we naar de jonge gezinnen beurs waren en mevrouwtje er tot half haar rug onder zat en de reserve kleertjes al zeiknat waren omdat n fles had gelekt in de tas!) Was 1 dag en toen over!? Haha gezellig maar je kan toch wel een beetje rijden he anders stuur ik zelf wel ow en hier ook wel weer sex hoor
@ meikie haha euhm niet n jaartje te vroeg om sint te vieren? Ach wat maakt t ook uit. Hier nog een van 3 dus zowieso doen we eraan heb vd week in de rij gestaan om kaarten te kopen voor de stoomboot! Mag je 1,5 uur meevaren, leuk toch voor die kids! En natuurlijk mag ie zn schoen zetten morgen. M. heeft nog geen schoenen dus da gaat niet dan he haha @ 11-11-11 Mooie datum voor de november mama's die vandaag gaan bevallen en alle mensen die gaan trouwen maar hier ook vanavond om 11 minuten over 11....carnaval!!jaja het feest gaat weer beginnen voor de liefhebbers. Vorige carnaval was ik harstikke ziek vd zwangerschap Verder super onrustige nacht achter de rug M. gilde alles aan mekaar aan de borst dronk ze ook heel onrustig waardoor weer lucht en kramp pfff wist me even geen raad hoor heb ze maar hele tijd vastgehouden, nou toen lag ze in bedje en prrrrrrrrrrt jawel hele broek volgepoept en een heleboel scheetjes heb ik toch niet voor niks hele tijd over t buikje gewreven he haha en helaas wilde ze na 5 uur ook niet meer slapen ben wel n beetje gebroken nu.
Meikie, ja die hormonen, bleeeeh! Geloof idd ook dat iedereen er last van heeft. Bij mij kwamen ze de 2e week en heb er een dikke anderhalve week flink last van gehad. Nu is alles weer redelijk stabiel.. Kan me voorstellen dat je je moeder liever niet in de buurt hebt, ook omdat je zowiezo al geen contact meer had. Moeilijk hoor.. Daantje, komt allemaal goed. Is het allemaal gelukt? Veel plezier op de bruiloft. Aaaah heerlijk, lekker 6 uur achter elkaar bij kunnen tanken. Eb, Timo gaat ook goed hoor, flink kereltje alweer! Wapje, hahaha moest erg lachen om je zin; 'en zoekt papa's tietie!'. Pfff, zware nacht dus. Hoop voor je dat je een btje bij kunt tanken vandaag. Pruts, super, dat Xavi het nu goed doet op de 150cc, en 5 uur heerlijk! Je haar naar je zin geworden? Op het CB kreeg ik gister het advies om de nutriton op te hogen, dat zou ook beter zijn voor zijn stoelgang, dus zit er dik in dat het door de nutriton komt. Jaa, ik vind mijn kleine man ook zo zielig, zit nu met smart op het telefoontje van het CB te wachten. Linda, jij ook veel plezier op de bruiloft, hoop dat je het ondanks dat je je kleine mannetje even moet missen toch gezellig hebt. Lijkt me ook moeilijk hoor om hem weg te brengen, dus snap je heel goed. Meikie, wij gaan sinterklaas heel klein met z'n 3-tjes vieren. Vind het ook sltijd erg gezellig! Hier best een goede nacht gehad, wel helaas met 2 voedingen, maar dat was mijn vriend zijn schuld. Die gaf hem gisteravond om 10 uur al zijn laatste fles. Na 06.00 uur had mnr het alleen wat moeilijk en begon die weer met kreunen, dus lekker bij ons in bed. Moet zeggen hij is tot nu erg relaxed. Johannes br. pitmeel, nu 4 flessen met 1 hele schep gegeven, werkt alleen voor mij gevoel niet op de manier als ik had gehoopt. Althans hij spuugt nu niet direct alles er weer uit. Maar nu komt het juist er steeds in beetje eruit (en zie ik hem steeds herkauwen/smakken om het maar zo te zeggen, komt dus steeds weer omhoog) waardoor hij vannacht dus weer tot 2x toe met z'n koppie op een zeiknatte hydrofiele luier lag. Nu wachten op een telefoontje, ben benieuwd of ze ons met iets kunnen helpen. Denk zelf eigenlijk niet aan koemelkallergie...
Oja wat betreft de sex, ik durf niet. Het doet me nog behoorlijk zeer daar onder, niet de hechtingen, maar meer de spieren als ware. Vooral nu ik L. boven heb liggen lijken de klachten weer steeds erger te worden. Mag van mij nu wel eens over zijn eigenlijk...
@linda,veel plezier op de bruiloft vandaag!! @rommelende darmen,hier ook al 2 dagen last van hoop niet dat het idd een virus is. @meeting,lijkt me heel gezellig en toch wel spannend voor me,normaal doe ik zulke dingen niet zo snel. @sinterklaas,vanaf zaterdag mag de oudste weer 2x per week haar schoentje zetten. Hier hebben we zaterdag eerst een lampionnenoptocht en als we thuiskomen mag ze haar schoentje zetten en zingen we liedjes. 5 december vieren we het thuis ook voor Nienke en eerste kerstdag vieren we bij mijn vader en krijgen ze daar de kadoos. @sex,wil wel maar durf nog niet zo goed. En daarbij het vloeien is ook nog niet helemaal weg. Condooms vind ik trouwens ook helemaal niks moet ik zeggen. Ben er ook nog niet aan uit wb de anticonceptie. Hier eindelijk een goede nacht achter de rug. Ze kwam wel om de 3 uur maar was voor de rest niet meer zo onrustig. Ik heb gister de Woombie binnen gekregen en na de laatste voeding hebben we ze daar ingelegd en ze sliep vrijwel meteen. Wat een uitkomst,hadden we eerder moeten doen. Wel opvallend dat er hier meer kindjes onrustig slapen en ook ingebakerd slapen.
wndy hier ook, condooms vinden wij ook niet zo super maarja ik ben er nog steeds niet uit en misschien blijf ik wel van de anticonceptie af, behalve comdoom dan ...ik zie wel hoe dat verloopt... meeting nee dat doe ik ook niet zo snel, moet zeggen dat ik ook nooit durf maar heb mezelf nu gedwongen, ik wil heel graag en denk dat het ook wel goed voor mij is! ik ben niet naar cursussen enzo geweest en mijn vriendinnen zijn kinderloos en nog met hele andere dingen bezig dus daar praat je dan ook niet veel over kids , dat mis ik soms wel dus dit is eem mooie gelegenheid! en ben natuurlijk reuze benieuwd naar alle spruitjes!! vanacht ging beter, half 11 fles van 150 cc daarna kwart over 3 150 cc en toen om kwart voor 8 120 cc .... naja netjes!
Nou, hier is zojuist de kraamzorg weggegaan..... Wel vreemd hoor, nu moeten we het echt helemaal zelf doen... Gelukkig heeft mijn vriend nog vakantie. Die is nu trouwens voor een 2e gesprek bij het bedrijf waar hij de laatste keer had gesolliciteerd. Dus het is nog even spannend!!! Hoop zo dat hij word aangenomen, duimen jullie weer even mee? Het gesprek begint om 14.30 uur... Duim duim duim!!! Zo meteen komt mijn schoonmoeder even hier in huis, zodat als Jordy wat onrustig is zij zich even hem hem kan ontvermen en ik even goed kan rusten. Verder neemt ze floradix mee, zodat ik wat extra vitamines binnen krijg, ben net een lijk zo bleek. Maar dat schijnt van de bv te komen en mijn eetlust is ook nog niet dat je denkt van wauw.... Kennen jullie dat? @ Wapje, hahaha Jordy mag gewoon de schoen van zijn vader lenen hoor, die heeft maat 46 hahahaha. Voor mijn vriend is het kadootje vandaag binnen gekomen, een spelletje voor de playstation en als het goed is komt voor mij morgen het boek van oei ik groei. Dan moeten we alleen voor Jordy nog wat, maar dat komt wel goed @ Meeting, vind het ook wel spannend hoor.... Ben zo benieuwd naar alle gezichten van iedereen en de kleintjes. Maar ook of het contact live net zo leuk is als hier op het forum, aangezien het hier voelt als een grote vriendinnengroep @ Sex, ben ik nog even niet mee bezig, hahaha. Maar goed ik ben dan ook de hekkensluiter geweest en vloei nog rijkelijk @ Anticonceptie heb ik een beetje overnagedacht, maar wacht nog even mijn bezoek aan de gyn af. Maar denk dat het ok een spiraaltje word of de nuvaring.... Ik heb nog even gedacht aan geen anticonceptie, maar ik mag ivm de keizersnede zeker het eerste jaar niet zwanger worden. Dus dan is het toch wel veilig om iets te doen. @ Linda, sterkte hoor. Snap je gevoel heel goed, moet er niet aan denken om Jordy echt mee te geven aan iemand @ Wapje, wij kregen van de verloskundige de tip om bij krampjes een flanellenluier om een hete kruik te warmen en die dan als pakketje onder de romper op de buik te doen. Door die warmte nemen de krampjes af en word ze misschien wat rustiger Nu even wat eten en dan Jordy maar uit bed plukken om te eten, anders zit er te lang tussen..... Tot laters!!! Ennuh, vergeten jullie niet te duimen!!!
@ anticonceptie ik weet t niet en heb ook geen zin om er over na te denken eigenlijk geef wel bv maar ken er genoeg die toch zwanger zijn geraakt dan maar condoom he @ meikie ik had in het begin ook geen honger maar geloof me dat komt wel terug hoor fijn dat je smoeder ff komt! Goeie tip vd luier zal het eens proberen! Ze vind het trouwens ook heel lekker om zo op r buikje op mn arm te hangen maar owee als je haar omdraaid! Net met de oudste een bouwpakket vd stoomboot in elkaar gemaakt @ meeting vind t ook spannend eerst met iemand meerijden die ik niet ken, benieuwd of jullie live ook zo leuk zijn haha. En hoe het met voeden enz gaat, heb dit ook nog nooit gedaan, spannend! Wat gaan we eigenlijk doen of was dat nog niet helemaal duidelijk. Gezellig al die brullende kindjes bij mekaar haha kunnen we mekaar niet eens verstaan.
Nou mijn vriend belde net. Hij heeft er een heel goed gevoel over!!! Hij zou zo snel mogelijk wat horen, dus als jullie je tussen alle bedrijven door vervelen mogen jullie natuurlijk altijd nog even duimen dat ie word aangenomen!!! @ Wapje, hier heb ik echt een klein warmte freakje. Zo hebben we tegen de krampjes ook zo'n flanellenluier op een rol tegen zijn buikje en daar tegen een kruik die rol geleid dan de wamrte continue naar zijn buikje hahaha En een koud bed wil hij echt niet in, die moet minstens voorverwarmd zijn hahaha
Hi, hier een knock-out baby op de arm. Heeft de helft van zijn fles op en is nu in slaap. Ongekend! Volgende week ga ik verder met de meeting. Deze week hebben we elke dag visite, volgende week vrijwel niemand meer. Prima hoor, nu even druk, daarna rust. Ik ga geen programma organiseren, we krijgen de tijd toch wel vol. Maar als iemand iets wil doen, voel je niet bezwaard om iets te regelen. Wat misschien wel een idee is om kraamcadeaus die je niet leuk vindt of dubbel hebt mee te nemen, wie weet is er iemand die iets wil ruilen of overnemen. Ik heb van meer dames gehoord dat ze het spannend vinden om vreemden te ontmoeten. Dus weet dat je niet de enige bent! Meikie, ik hoop echt dat het wat wordt met de baan van je vriend! Wat fijn dat er vannacht meerderen goede nachten hebben gehad! Hebben jullie eigenlijk wat gemerkt van het eerste sprongetje volgens het oei ik groei boek? Daar zou Timo nu middenin moeten zitten, maar ik merk niets aan hem. Komt misschien nog.
Oh Jah... Heel herkenbaar met dat eten. Kon de eerste twee weken ook niks wegkrijgen. En doordat je BV geeft moet je wel goed proberen te eten. Hier werd door iedereen veel gezond eten gebracht. Ze hielden me goed in de gaten. mijn moeder kookte thuis ( gezond ) en dan reed ze hierheen met de hele pan zodat ik wel goed voor mezelf zorgde. Maar inderdaad het komt vanzelf terug. Moet mezelf soms op de vingers slaan omdat ik teveel wil snoepen. Haha!!! En de meeting heb ik ook zin in. Al die baby's bij elkaar. Doe zulke dingen normaal ook niet, dus nu doe ik juist wel een keer mee. En als ik toch verlegen wordt luister ik wel naar jullie
@Meikie,zal blijven duimen voor je. Hopelijk hoor je snel positief bericht van je vriend! @eten,heel herkenbaar. Ik kreeg de eerste weken ook geen hap door mijn keel. En vooral de eerste (kraam) week,dan had de hulp weer een vers schaaltje fruit gemaakt of een soepje en ik kreeg het gewoon niet weg. @meeting,wel een leuk idee EB van die kraamkado's. Ik doe wel mee mocht het tot een ruilactie komen. Zit hier met 2 dubbele setjes kleding wat anders toch in de kast blijft hangen. Zal wel een dolle boel worden al die krijsende hummeltjes bij elkaar. Zal Nienke van te voren wel even streng toespreken dat ze zich maar moet gedragen
Anticonceptie; ik denk dat ik toch gewoon weer aan de pil ga. Wil in elk geval eerst echt nog geen gerommel daar onder, dus spiraal valt toch echt voorlopig af. Meeting; Ik zie er erg tegen op om in mijn eentje zo'n eind van huis te gaan met ons kleine guppie (vandaar dat ik nog onder voorbehoud sta). Een ster in auto rijden in een omgeving waar ik het niet ken ben ik zowiezo niet en L. is nog zo onrustig. Een evt. vlgnde meeting ga ik mezelf dwingen, dan is het vast allemaal wat makkelijker en het lijkt me wel super gezellig! Eetlust na de bevalling; die had ik de eerste 2 week ook weinig, nu is die helemaal terug en snoep ik het liefst de hele dag door, vreetbuien tijdens de zwangerschap heb ik nooit echt gehad, maar nu, het is echt erg.... Maar hopen dat er niet teveel Sintmaarten snoep over blijft hahahah
goedeavond dames...hier gisteren een bagger avond en nacht gehad, vanaf 17 uur wilde ons meisje niet meer slapen of uberhauopt liggen in de box of op bed, alleen maar op de arm en zelfs daar werd er regelmatig geprotesteerd. Best veel gespuugd, dus denk dat ze krampjes had...hubbie had zelf ook last van zijn buik en heeft meerdere malen naar toilet moeten rennen dus afwisselend sussen zat er eigenlijk ook niet echt in...zo doorgegaan de heel avond tot 02.30, toen is ze eindelijk in slaap gevallen. Om 4 uur weer voeding, toen vreesde ik beetje dat het opnieuw begon maar toen sliep ze gelukkig weer snel terug in. Vandaag heeft ze de hele dag geslapen, moesten haar zelfs echt wakker maken voor de voeding...mijn ouders waren verder vandaag op bezoek, dus had ik zelf weer ff lekker wat rust voor mezelf en dat was niet verkeerd. Vanochtend ook gaan wegen, woog alweer 3665, dus komt lekker goed bij, volgende week eerste echte afsprak op CB en kijk er ook wel naar uit, vind het erg leuk om te kijken hoe ze het al doet en wat ze al kan en wat we kunnen verwachten komende periode... @meikie: carpoolen is prima hoor, ik stuur wel ff PB om wat af te spreken. Ondertussen al wat gehoord van de sollicitatie?? Hoop mee dat het wat is geworden!! @meeting: ik heb er ook zin in, goed idee van ruilen van kraamkado's maar ik heb nog niks dubbel of niets wat ik niet leuk vind, dus tot nog toe heb ik niets om te ruilen...
Idee van de kraamkados vind ik erg leuk, het is nog leuker om die kados in te pakken zodat je ook niet ziet wat je ruilt, en dan neemt gewoon iedereen iets mee, of t nou gekregen is of een kleinigheidje gekocht????? Kristel, zonde dat jullie meisje zo onrustig was! Hier ook gisteren, en ik ook rommelende darmen! Hopelijk knapt iedereen weer snel op! Meikie! Hopelijk wordt t wat met de sollicitatie! Meeting, ik ben normaal ook niet zo, maar had nu zoiets van... Jaaa, we doen t gewoon!!! Wendy en wapje, ik bijt niet hoor Vind t ook wel spannend Eb, die foto op je Facebook, 10uur verschil, maar waar lijkt Timo groot vergeleken bij z'n vriendinnetje!!! Hier weer slechte bloedwaardes van m'n vriend, maandag naar de medische dienst op de vliegbasis... Ben benieuwd! (hormonale bloedwaardes, hij heeft een tekort aan testosteron. Zijn spiegel is lager dan een man van 80!)
@ prutsje haha neej ik ook niet hoor als je maar kan rijden vind ik t goed @ kraamkado's leuk idee dat ruilen! Alleen dat inpakken vind ik minder wel leuk dat je niet ziet wat het is maar vind t n beetje lullig dat de ene iets van 25 euro heeft en de ander iets van 5 toch? Ik heb ook al wat dingetjes verkocht via marktplaats en veel dingen terug gebracht Maar ik heb vast nog wel wat! @ meikie hoop dat zn goede gevoel erover juist was! blegh ik ook al rommelende darmen en buikpijn zeg hier morgen sinterklaasje kijken komt hier ook met de boot!
iedereen zit precies beetje met rommelende darmen hier...ik gelukkig nog niet, maar hoop dat mijn hubbie mij niet aansteek!! trouwens ook leuk idee om het kraamkadootjes idee ingepakt te doen, als ik tegen dan niets heb om te ruilenm vind ik het prima om een kleinigheidje te kopen hoor dat iedereen wat heeft om te ruilen...maar dat kan ik natuurlijk niet voor iedereen die komt beslissen!