daantje ik had je een pb gedaan...heb je hem wel gelezen? hey meikie, een minimeeting met wapje!?? leuk!veel plezier ow en over bij voeding etc, ikzelf zou het gewoon nog niet doen, in melk zit nog alles wat ze nodig hebben MAAR dat zeg ik omdat ik nu al loopt te klooien met ontlasting en krampen etc...kijk heeft je kindje dat niet vind ik het ook wat anders , je moet zelf doen wat jou het beste lijkt.... en ze worden er vast ook wel groot mee normaal is het 4-6maand en dan het liefste 6 maand toch???? Maargoed dat verschilt nogal per persoon Ik wacht gewoon, ikzelf zie niet in waarom in daar nu al aan moet beginnen maar zoals ik al zei, ze heeft mij te gevoelige darmen...
Hey meiden, Ik meld me ook weer. Heb vandaag een vrije dag gehad. Heb eerst maar bij geslapen. Was zo ontzettend moe. Voor de rest niet veel gedaan. Hen heerlijk van m'n meisje genoten. Ook zijn deed het vandaag super. Zijn lekker in bad geweest (nadat ze haar zelf had onder gepoept). Toen heerlijk op bed geslapen. Ze kwam zelfs om de 3,5 uur. Helemaal toppie. Vanmiddag nog een blokje om en boodschapjes gedaan. Vanavond zijn we nog even om een Andere bank uit geweest. Lijkt DE bank te zijn. De man van onze gastouder werkt daar en kon wel wat korting voor ons regelen. Altijd goed. Moet morgen voor het eerst de hele dag werken. Ben benieuwd hoe dit gaat. Zaterdag zien we nog wel wat we doen waarschijnlijk even bij vrienden langs. Zondag mag ik mee met het werk naar vrienden van Amstel live. Had me ingeschreven en ben uitgeloot. Lijkt me super. @dames met moeilijke poepers. Hoop voor jullie dat het snel beter gaat. Dikke knuffel voor iedereen.
Dolfijntje ik zou ook na de vrienden van Amstel live gaan zondag met mijnen zijn werk!!! Hij gaat wel met een vriendin van ons en mijn broertje schoonzus en nog twee vrienden met aanhang!! Maar ik heb besloten om lekker bij de kids te blijven ze hebben de laatste tijd al zoveel oppas gezien!!! Rica oh wat sneu voor lois!! Je zult haast denken dat ze pijn heeft in haar nekje Ik ben vanavond na een info avond geweest voor hoogsentitief kinderen en ze vertelde daar wat misschien zijn er hier mensen die er wat aan hebben namelijk, Als je baby veel huilt kan het best wezen dat hij zijn kleding niet fijn vind ze zei spijkerbroek staat heel leuk maar let eens op als je kleintje zachte kleren aan heeft of hij dan ook veel huild.......... Weet het natuurlijk niet maar dacht vertel het toch....
heb ik al na gevraagd maar fysio vond het daar niet op lijken, ze raakt alleen gefrustreerd... ze ligt gewoon het liefste op haar rug..ook heeft ze niet door dat ze kan steunen op haar ellebogen..ik moet haar op haar buikje doen en ooal is ze het 2 seconden zodra ze wil jammeren gelijk weer op haar rug...jaaa ik moet alle toeters en bellen te voorschijn halen zodat ze het leuk gaat vinden. Blijf het lastig vinden hoor!!! ik oefen wel maar heb echt geen zin ine en jammerend kind de hele dag en elke dag...dan zakt mij ook de moed in de schoenen... maarja ik moet vol blijven houden... en dat doe ik ook maarja het is gewoon lastig....zeker als ze niet wil.
Veel mama's zitten er behoorlijk doorheen lijkt wel. Knuffel voor iedereen, mn Rica, Rrianne en Guap! Rica, ik ben het helemaal met je eens, wilde ook pas met bijvoeding beginnen als Timo 5 maanden is. Maar als je zijn gedrag ziet, denk je er misschien ook wel anders over. We kijken het nog een paar dagen aan en als het zo blijft dan krijgt hij gewoon een beetje fruit. Timo heeft trouwens nog nooit darmproblemen gehad, dus dat maakt het ook wel makkelijker. We gaan wel vanaf morgen naar 4 flessen. Ook daar wilden we mee wachten tot 4 maanden, maar ik heb Timo nu al 3 dagen uit een heeeeeele diepe slaap moeten halen. Fles ging goed, maar daarna meteen weer in slaap. De grotere hoeveelheden kan hij aan en overdag kan er prima meer tijd tussen de flessen zitten. Dus het weekend maar eens lekker over.
Knuffel voor de dames doener dooreen zitten. Hier wacht ik zeker tot 4 maanden voordat ik fruit ga geven, maar heb gewoon het idee dat ze hier echt aan toe is. Ga gewoon tegen die tijd een klein beetje proberen om te kijken hoe ze reageerd. Eb... Ook naar 4 flessen, hoer nu ook al voor 2 weken. Was hier ook erg zielig. Moest haar elke keer wakker maken rond 11 uur, en dan nog wel 10 keer tijdens de fles. Ze slaapt al sinds de eerste dag door. Dacht ook tot 4 maand te wachten maar ze was er gewoon echt aan toe. Ze had wel een paar dagen nodig om te wennen om eerder naar bed te gaan. Dus mopperde ze een beetje, maar nu is het naar bed en ze slaapt.
Goedemorgen dames! Ik lees dat een aantal het zwaar hebben, knuffie voor jullie!! Hier weer een goede nacht gehad Laatste fles om 8.00 uur, mopperde om 5.15 uur dus speen geprobeerd, toen werd hij wakker om 7.00 uur!!! Heerlijk!! Maar wel even erbij gezegd zijnde dat hij overdag maar zo'n 2,5 uur slaapt, verdeelt in halve uurtjes... Hoop dat iedereen snel weer wat meer happy is.. X
Goedemorgen, Hier terug van een weekje veluwe, twas heerlijk! Heb ondertussen ook jullie verhalen gewoon kunnen volgen. @Daantje, wat lief van je dat je je vriend gewoon laat gaan! Idd soms hebben die mannen dat ook gewoon verdiend! Jij bent dus ook al aan het aftellen w.b.t. je verlof, hier nog 3 weekies .brrrrrr moet er echt nog niet aan denken. Dit bevalt me zo goed zo. Ik begin sochtends ook om 7.00 dus T wordt ook vroeg zn bed uitgeplukt,zielig. @Linda hoe is het nu met je sv? En G weer iets beter te pas? @Guap, hoe was je nacht? @EB ik zou ook gewoon voorzichtig eens wat proberen. Vroeger aten de kids al met 3 maand meelkoekjes soepstengels enz . je moet gewoon ff kijken hoe hij erop reageerd. @Dolfijntjes zet hem op! Knuffel voor de ladys die hem nodig hebben! Fijne dag allemaal wij gaan ff koffiedrinken bij mn moeder. Kheb trouwens ook FB aangemaakt. Sandra Timmerman. Groetjes
@BabyR volgens mij vond Davey het best wel leuk hij heeft zelfs effe geslapen en net op het moment dat hij wakker werd stond mama al op hem te wachten. En ik kreeg een heerlijke lach van mijn ventje dus hij was wel blij me weer te zien @EB Ik weet dat Poookie er al mee bezig is met bijvoeding. Davey loopt ook flink te kauwen en te doen op speeltjes ik heb hem ook al een keer een paar lepeltjes gegeven en hij vond het heerlijk. Maar mijn vriend wilt graag nog effe wachten totdat hij 5 maanden is. Ze zouden ook minder melk gaan drinken is mij toen verteld maar weet ook niet of dat zo is hoor. @Rianne fijn dat het zo goed is gegaan @Guap wat vervelend dat ie nog steeds moeite heeft om uit de fles te drinken hopelijk is ie er gauw aan gewend @Dolfijnjes leuk Amstel Live veel plezier, en sterkte vandaag met werken @Rica heel erg vervelend met ook moeilijk om het vol te houden maar blijf het proberen ze went er echt wel aan. @Wapje en Meikie veel plezier saampjes @Karine wauw lekker hoor @Sandra lekker genoten op de Veluwe was het weer ook wel oke?
Hallo meiden! Wat vervelend dat sommige er even doorheen zitten.. Snap dat het erg frustrerend is. Knuffel voor jullie! Pffffffffffff ik ben zooooo zenuwachtig, zoals al eerder gezegd wordt mijn collega vandaag ingeleid. Alles zit nog dicht en de bmm is ook totaal nog niet verweekt. Hoop zo dat het allemaal voorspoedig gaat. Ze heeft heel lang gedaan over het zwanger worden en uiteindelijk na een operatie is het gelukt. Ik hoop echt dat het jochie vandaag nog geboren gaat worden, maar ik denk het niet.. En ik zit ook al de hele tijd in de zenuwen haha erg heh..
Goedemiddag dames... Hier op zich redelijke nacht gehad, wel vanaf 2.30 regelmatig speentje moeten gaan brengen maar was duidelijk dat het geen honger was, met speen meteen terug stil en slapend, was wel altijd maar voor 45 tot 60 min maar kon het wel hebben afgelopen nacht...had meer last van hubbie die hard lag te snurken doordat ie snotverkouden was, waardoor het in slaap vallen niet meteen ging Uiteindelijk om 6.30 de fles...dus dat zit weer aardig op schema! @bijvoeding: ik heb ook al zitten zoeken betreffende eventueel wel/niet vroeger beginnen, kan ook alleen overal vinden vanaf 4 maanden...aan de andere kant als er weinig darmklachten zijn geweest met de melk kan ik em voorstellen dat het geen probleem moet zijn als ge af en toe al wat laat proeven...ga zo ff naar CB om te wegen, ff navragen ook daar dan maar weer... @Meikie: op zich niet eens zo'n slecht plan om een keer met jullie mee te gaan met zwemmen als ik hier nog lang op de wachtlijst sta, tis niet eens heel ver rijden...welke dag gaan jullie altijd?? En is het gezellig bij wapje?? Leuk dat jullie zo'n minimeet doen @Rrianne: Lekker ff maandag bijtanken, dat 's nachts regelmatig opstaan gaat me op den duur echt idd ook opbreken ja, afgelopen nacht ging weer beter omdat ik wat heb bij kunnen tanken ervoor, maar hoop dat ze toch snel weer gewoon goed doorslaapt. Heb hier ook niet idee dat het altijd honger is, alleen paar nachten gehad dat klein flesje hielp om ff te doezelen waardoor ze slaap weer kon pakken...anders lukte het haar niet meer om in slaap te vallen... Luierdagje was hier helemaal super, had het echt ff nodig Hoe is bij u gegaan afgelopen nacht?? @guap: pfff...balen dat het nog steeds niet goed gaat met de fles!! Als ik u verhaal lees heb ik niks te klagen volgens mij!! Duim mee dat het snel goed gaat...en geen sorry voor dat ff klagen hier hoor, dat mag hier @Rica: ook ff dikke knuffel voor jullie beide hoor...best doorbijten idd nu en dan went zo hopelijk snel eraan!! Succes @Dolfijnjes: Lekker dat ge hebt bij kunnen slapen en dat M. zelf kwam om de 3,5 uur kwam Hoop dat uwe eerste volledige dag meevalt, ik mag meteen volle dagen beginnen, ben ook erg benieuwd! Veel plezier @Amstel live @Mama05: op zich idd logische gedachte dat ze daardoor ook kunnen huilen, eigenlijk nog nooit bij stil gestaan...Hier alleen nog maar stoffen broekjes aan gehad, maar ga er wel op letten als ze straks wat groter wordt en ook wat andere dingen aan gaat doen... @Karine: heerlijk weer een goede nacht!! Ge hebt het meer dan dik verdiend hoor!! @Sandra: leuk dat uw weekje geslaagd was!! Heb u gezocht op FB, maar kan daar meerdere met uwe naam vinden dus wist niet welke het was?? @BabyR: hoop dat het allemaal goed loopt voor uw collega!! Succes voor haar, maar volgens mij ook voor u als ik het zo lees Ik ga Elke ff inpakken, even wegen op CB en wat vragen stellen. Vandaag ook kolfapparaat terugbrengen, dus vanaf vandaag echt helemaal einde BV periode!! en dan nog maar wat boodschappjes doen...straks ook echt wat aan huishouden, luierdagjes zijn fijn en nodig, maar het boeltje raakt er hier niet opgeruimd van Tot later dames!!
He Sandra, wat heerlijk een weekje naar de Veluwe! Was vast genieten? Hier een prima nacht gehad, om 22, 02 uur en om 05uur en om 7:30. en steeds slapend gevoed, en meteen doorgeslapen. Dus ben er iets beter aan toe dan gister. De andere boef ook lekker naar de crèche, zo dat scheelt echt! Manlief probeert de fles nu weer, maar nog steeds heel moeizaam, krijgt er max. 40cc in, echt te weinig dus. Ik ga dit weekend voor het eerst sinds een half jaar weer naar mijn moeder. F. gaat 1 nacht bij een vriendinnetje logeren voor het eerst. Bij opa & oma gaat het altijd prima, maar dit is weer nieuw, dus ben benieuwd of hij geen heimwee krijgt. Hoe gaat het met de dieeten? Ik was vandaag dus bij een dietist, en ik doe het best wel goed volgens haar. Moet nu wel een lijst maken, van alles wat ik eet, en ook alles wegen, voordat ik het opeet. Heftig, lijkt mij wel confronterend, maargoed, je moet er wat voor over hebben. Ik heb niet veel tijd nu helaas, want moet alle tassen nog inpakken, maar heb er echt zin in. Daar zal ik niet op de PC kunnen, dus ik spreek jullie na het weekend weer!
Hier gaat het redelijk, kleine man is nog steeds niet lekker. Maar ja het is niet anders. Heb net mijn nieuwe auto van de zaak gekregen. Moest de mijne inleveren toen ik een opdracht in Utrecht had en met de trein moest reizen en daarna voor mijn verlof. Splinternieuwe auto gisteren van de band gerold zij die man hahaha. Mooie wagen gelukkig 5-deurs alleen een ieniemienie kofferbak dus gaat lastig worden met kinderwagen haha. Even puzzelen dus. Wil al gaan rijden maar meneertje is aan het huilen dus zie ik niet zo zitten. Wacht wel tot mijn man thuis is haha. Wel dubbel betekent dat ook ik binnenkort weer mag gaan werken. Nog 2 weekjes. Dikke knuffel voor alle dames die er even door heen zitten en het zwaar hebben!
@ linda05 en past de kinderwagen @ Guapetona hier ook fles probleem na 1,5 uur proberen gisteravond maar borst gegeven! Fijn weekend! @ vaneke fijn he dat snurken! ja hoor t was gezellig met Meikie althans dat vond ik he @ BabyR En al nieuws over je collega? @ wherona ja t was leuk Meikie met J te zien! hoe gaat t bij jullie al beter? @ sandra fijn dat je t leuk gehad hebt op de veluwe @ eb 4 flessen is prima toch! @ karine eindelijk! lekker he dat je zo kan slapen ik zit er ook nog op te wachten nog steeds 1 of 2 x eruit maar volgens cb is 4 uur n vroege ochtend voeding! @ dolfijnjes en hoe bevalt het werken weer? gaaf amstel live! @ mama05 hoogsentitief???? daar heb k nog nooooit van gehoord!?
@Vaneke, wat zei het CB over bijvoeden? @Linda, moet jij ook 6 februari wee beginnen? Wat voor nieuwe auto heb je?? @Wapje, pffffffffffffff neeeeee nog steeds niks. Ze legt wel nog steeds woordjes op wordfeud maar durf het ook niet te vragen eigenlijk. Ik hoor het vanzelf wel.. Ben alleen zo benieuwd of er al een beetje schot in de zaak zit qua bmm. Denk dat ze pas morgen haar kindje heeft.. Pfffff had liever niet geweten dat ze ingeleid zou worden, zit de hele dag al in spanning hahah.
@babyr dat is weer een dag minder.. Ik begin inderdaad 6 februari weer @wapje nog niet kunnen testen, wacht wel ff totdat manlief thuis is haha. En ik heb iets gemist? Minimeeting jij en Mmeikie? Was het leuk? @sandra wat super dat jullie weekje weg zo heerlijk was! @daantje knap hoor! Mijn man gaat donderdag ook naar oostenrijk maar die is maandagavond weer terug,
Hey meiden, hier zijn we weer veilig op zuidhollandse grond aangekomen Het was super gezellig bij wapje en de kleine M & Q En ik weet niet wat M tegen Jordy heeft gezegt, maar hij had me net toch een broek vol.... Het liep helemaal langs zijn benen hahaha @ Kristel, volgende week gaat papa zwemmen met Jordy en die week daarop ga ik denk ik ook op dinsdag. Maar het kan ook op donderdag, maar ik heb nog geen rooster dus nog even kijken hoe ik het dan kan inplannen. Gezellig als je een keer mee gaat, je bent er inprincipe zo bij jou vandaan @ Linda, ja een minimeeting. Wapje en ik hebben al zo vaak gezegt een keer bij elkaar op de koffie te gaan en nu werd het toch echt eens tijd.... Toen ik je zin las moest ik wel even denken hoor (dat je nog niet hebt kunnen testen, maar nog even wilde wachten tot manlief thuis was...) Doet me denken aan zo'n beetje een jaar geleden @ BabyR, spannend hoor weer aan het werk.... Ik hoop van het weekend mijn rooster te krijgen!!! Jij ook wordfeud, volgens mij heb ik jou nog niet in mijn lijst.... Voeg me anders ff toe, ik ben Mmeikie @ Guap, alles wegen, pfffff. Dat zegt mijn dietiste gelukkig niet, houd deze piramide aan Kennisgeving voor omleiding @ Sandra, welkom terug. Is alles leuk geweest met de kleine? Nou, ik ga evne eten maken nu Jordy nog ligt te pitten. Zie jullie later weer!!! PS: wie hopen jullie dat er wint bij TVOH? Ik hoop eigenlijk op Iris....