Meikie, wat goed van J!!! Nou ik ben nooit zo blij met poepluiers die gigantisch lekken haha maar ik snap dat jij wel even blij was! Leuk dat je bij wapje op de koffie bent geweest! Ik voeg je ff toe zodra ik terug ben uit de stad, nu ff pampers enzo kopen hihi. Oh en ik hoop ook iris!!!! Die is zoooooooooooooo goed! Maar ik denk dat chris het wordt.. Vind hem eigenlijk niet echt leuk ofzo haha. Vond charly wel leuk, die was ook wel leuk voor mn ogen hahahaha! Ik heb het toch even aan mn collega gevraagd hihi en de gel wilt niet echt zn werk doen.. Nu een krappe 2cm. Morgen weer verder met gel.
@Mmeikie oh help nee!! Maar nu ik terug lees snap ik je wel hahaha. Maar ging om de kinderwagen of deze in de nieuwe auto gaat passen. Mijn man riep heel stoer van wel, totdat hij net de kofferbak en de auto indeling gezien heeft hij krabbelt terug nu hahaha! Leuk een minimeeting met wapje!! En goed gedaan van M en J dat hij nu zijn broekje letterlijk vol heeft! @babyr schiet ook niet echt op bij je collega zo! Balen voor haar! Ik had hiervoor een fiat 500 daar pastte die makkelijk in! Hebben we nog getest toen we de kinderwagen kochten nu heb ik een suzuki alto gekregen. Die oogt groter maar heeft dus echt geen kofferbak haha en met banken plat gaat ook lastig omdat je het onderstel niet via de achterkant van de auto erin kunt schuiven. Mijn man gaat morgen puzzelen dus ik ben benieuwd! Net wel even een stukje gereden! Rijd prima! Niet zo luxe en stoer als de fiat 500 maar ach we hebben een 5 deurs en dat is toch ook wel heel handig met een maxi cosi haha
Daantje, vervelend dat ze zo eenkennig is, kan me voorstellen dat je het vervelend vind voor je moeder, gelukkig is het een fase! Ja 400 gram voor 20,- en 900 gram voor 40 eu. Denk niet dat we dat vergoed kunnen krijgen helaas. Guap, vervelend dat N. zo van slag is. En ja zulke nachten zijn enorm vermoeiend. Heb ook dagen dat ik doodmoe ben, gelukkig hebben we er af en toe wel een bijtanknacht tussen zitten of in het weekend uit kunnen slapen, dan doet mijn vriend de ochtendfles en kan ik dr weer tegen aan. Een baby van 5 maand die nog elk uur gevoed moet worden? Jeetje, dan zou ik echt gek worden geloof ik. Sterkte en hopelijk voelt N. zich gauw weer de oude! Super dat dieeten goed gaat! en een heel fijn weekend bij je moeder. Linda, vervelend dat G. nog steeds niet lekker in zn vel zit. Mooi autootje hoor. En ach voor je het weet kun je over op de buggy! Rica, he wat vervelend dat die oefeningen allemaal niet willen. L. huilde ook erg als ik hem op zijn zij legde in het kussen, dan dacht ik ook altijd hij ligt vast niet lekker. Inmiddels lijkt hij het nu zelfs fijn te vinden op zijn zij. Als ik jou was zou ik toch eens naar dr nekje laten kijken hoor door of een chiropractor of manueel therapeut. Aaaah vreselijk dat machteloze gevoel. Hoe is de nacht gegaan? EB, Ben erg benieuwd hoe T. het doet op 5 flessen. Wapje en Meikie, Gezellig. Wonen jullie bij elkaar in de buurt? Karine, wat fijn, weer zo'n super nacht! Sandra, lekker kunnen genieten dus! Ik ga je op FB opzoeken... Babyr, haha grappig he, hoe je nu mee kunt leven met mensen die zwanger zijn of op het punt staan om te bevallen. Vaneke, we hebben een top nacht gehad, zie hieronder! Hoe was het op het CB? Top hoor, je hebt gewoon 3 maand BV gegeven! Dolfijnjes, veel plz bij de vrienden van amstel live. Heerlijk dat M. het zo goed doet en zo heerlijk slaapt. Mama05, is wel interessant he die dingen over high sensetive kids. Meikie, wat fijn dat J, zich zo goed voelde. Daar geniet je dan wel extra van he? Super dat hij zelf een poepluier heeft geproduceerd! Topper! Eindelijk weer een positief berichtje van mijn kant. Zat er afgelopen dagen toch best wel een btje door heen. Afgelopen 2 nachten gingen gelukkig weer goed. Vannacht gewoon doorgeslapen van 23.30 tot 06.00, wat wordt je dan heerlijk wakker! L. zal zn slaap ook nodig hebben gehad, zat vandaag weer stukken beter in zijn vel en kan zijn rust nu wat meer vinden, slaapt vandaag ook een stuk meer dan we van hem gewend zijn. Wel af en toe wat krampjes en hele vieze scheten. Hebben jullie kids dit ook? Van die enorme stinkscheten? Ik merk dat ik door de stress echt een overbezorgd moedertje wordt. Ik vermoed nu dan ook dat hij toch met een sprongetje bezig is/was en de klachten van de koemelk en reflux gewoon versterkt worden. Wel blijf ik het idee hebben dat ook deze voeding hem nog niet helemaal lekker zit ivm de vele stinkscheten, krampen, spugen, moeizaam slapen en het onrustig drinken. Kijk het het weekend aan en anders misschien toch de stap nemen naar een andere voeding in overleg met de KA. Moeilijk hoor zulke keuze's. Nu lekker weekend vieren, bijtanken en genieten van ons gezinnetje!
Oja en meiden, bedankt voor al jullie knuffels! Voor iedereen dan ook een dikke knuffel terug. Het doet me erg goed dit forum.
Nou meiden, ik heb ook een facebook gemaakt.... Als je me wilt toevoegen stuur dan even een pb dan zal ik mijn naam doorsturen @Rrianne, fijn dat het wat beter gaat. Hier ook mega stink scheten. Lijkt dan net alsof hij zijn broek vol heeft.... Wapjw woont een uurtje rijden bij mij vandaan dus de afstand valt inderdaad wel mee
Oja, @Linda, ik vind chris ook niet zo leuk. En al helemaal niet voor het oog..... Charlie aan de andere kant had wel goede looks Maar doe voor nu maar Iris!!!!
effe een vraagje meiden in hoeverre is het belangrijk dat Davey in zijn bedje slaapt? Ik krijg het maar niet voor elkaar namelijk. Hij moet echt in slaap gewiegd worden voordat ik hem in zijn bedje kan leggen. En ook merk ik dat hij steeds moeilijker in slaap te krijgen is. Zoals nu hij zet het dan onwijs op het krijsen en zie gewoon dat hij onwijs moe is. Ik moet hem echt oppakken en dan met hem gaan lopen anders valt hij gewoon niet in slaap, ik raak er erg gefrustreerd van maar hij ook wat kan ik nou het beste doen?
Misschien een overbodige vraag, maar heb je wel eens de 10 minuten regel aangehouden? 10 minuyen laten huilen (echt op de klok bijhouden), als hij blijft huilen troosten in zijn bedje en zo 3x. Zo deden we dat in het ziekenhuis ook altijd. Het zal niet bij 1.keer werken, maar wel doorzettingsvermogen vragen van je. Bij jordy werkt het erg goed, na 8 minuten valt hij vaak in slaap. Als hij echt heel erg overstuur raakt ga ik hem wel eerder troosten. Maar. Ik haal hem dan niet uit zijn bed..... Ik hoop dat je hier wat aan hebt Oja, ik heb je toegevoegd hoor
@ wherona hier ook dat probleem gehad. Jesse slaap nu overdag op Naomi d´r kamer in de kinderwagen bak en hij slaapt erg goed. Zijn kamer is te licht dus nieuwe gordijnen nodig.
Meikie, Yeaaaah FB! Gezellig. Jaaa, ik denk soms ook nu is het echt raak. Ik kijken, nee hoor niks! Wherona, ik doe dat soms ook als hij erg moeilijk in slaap komt en hij niet overstuur huilt, alleen ik hou het nooit langer dan 5 min. vol hahah. Meestal is hij dan wel binnen een kwartier vertrokken.. Bha ben zo verkouden, zal niet lang duren voordat L. het ook weer heeft. Ben aangestoken door paps namelijk...
Ik laat haar, als ze niet heel overstuur is ook zon 5 minuten huilen. Dan ga ik kijken of alles goed is en geef ik nog een kus. Daarna is het hier meestal nog 2 minuten en dan slaapt ze. Ik vind wel dat je je kleintje moet laten weten dat je er nog bent. Misschien kun je een tijdje naast het bed blijven zitten. Ik zeg, luister naar je eigen gevoel. Jij kent je kleintje het beste en weet dus ook wat het beste is om te doen. Knuffel vanaf hier.
@Sandra,wil je uitnodigen voor FB maar er staan er meer op die Sandra Timmerman heten. Stuur me anders even een pb met je woonplaats,is iets makkelijker zoeken haha. @bijvoeding,Nienke is ook druk met haar knuistjes in de weer en kijkt ons eten bijna uit ons mond. Maar vanwege gevoelige darmpjes willen we toch echt wachten tot 5 a 6 maanden. De oudste was 4 maanden toen we begonnen met de groentehap maar ze had ook nooit last van haar darmen. Valt misschien nog niet veel over te zeggen maar ik hoop niet dat ze net zoveel problemen met haar darmen gaat krijgen als papa. @babyR,ik herken je spanning wb het inleiden. Mijn schoonzusje is maandag ingeleid,eerst een ballon gekregen maar schoot niet op. Dinsdag uiteindelijk infuus gekregen maar ook met ruggeprik bleef ze op 5cm hangen. Uiteindelijk is het kindje om 22.00 uur geboren met een keizersnede. Heb ook een hele dinsdag in spanning doorgebracht en was blij toen ik om half 11 het verlossende telefoontje kreeg. @meikie,heb je pb gestuurd,wil je ook uitnodigen voor FB. Word nog druk daar,volgens mij zijn er heel veel overgestapt,is ook erg rustig op hyves. Met Nienke gaat het gelukkig weer een stuk beter. Ze heeft Zantac gekregen en we gebruiken nu ook weer Nutriton en het spugen is gelukkig een stuk minder nu. Denk dat ze toch een beetje van de buikgriep heeft meegekregen ook. Ze heeft van de week best veel waterdunne ontlasting gehad maar is nu ook een stuk minder. Zitten wel met het probleem dat de Friso Forte hier in de buurt slecht te krijgen is. Alleen in een supermarkt hier 15 km verderop maar daar komen we maar 1x in de week en vaak is het dan op. Of hier bij de plaatselijke drogist maar die vraagt 14 euro voor een pak. Moest vanmiddag bij mijn schoonouders zijn dus daar gauw naar de Kruidvat maar daar verkopen ze het ook niet meer. Nu maar kruidvat Forte meegenomen en hopen dat ze er niet al teveel last van krijgt.
@Wherona, hier was het ook altijd drama met haar in haar eigen bedje overdag. Het CB gaf me echt als advies fftjes laten huilen. De 1e paar keer was echt een hel voor me, maar ik wist gewoon dat ze moe was en dat ze beter af was als ze ff lekker een uurtje zou gaan slapen. Nu laat ik haar niet krijsen, als ik haar in bed leg en ze begint te krijsen dan pak ik er en troost ik haar en als ze dan niet meer huilt dan leg ik haar weer terug. Dan huilt ze evengoed nog maar geen krijsen meer, dan aai ik nog even over dr bolletje, geef ik er een kus en zeg ik dat ik van dr hou en dan doe ik de deur dicht. Dan is ze meestal als ik beneden ben alweer stil of nog een paar kleine brulletjes. In het begin moest ik er echt ff doorheen maar het heeft nu zn vruchten afgeworpen. @Wendy, lekker dat het beter gaat met N! Vervelend dat dat merk zo slecht te kopen valt bij jullie, raar eigenlijk,, @Rrianne, jaaaaa echt, nu je zelf een kleintje hebt weet je pas hoe bijzonder een bevalling is. Eerst boeide met het niet een bevallingsverhaal maar nu wil ik het liefst die van iedereen horen haha! @collega, nog niks hoor meiden.
@ Wendy, je kunt ook bij truus.nl bestellen. Die leveren boven een bepaald bedrag ook gratis (50,- geloof ik). Die zijn met andere dingen ook voordelig
Ik ook maar helaas.. Denk wel dat als charly of niels in de finale hadden gestaan dat Iris (lees borsato) niet gewonnen had
Linda leuk auto hoor!! Misschien een quinny zapp iets voor je?? Kun je de maxi cosie opzetten en straks een buggy super klein!! Wij hebben hem er ook bij!! Mag ik vragen voor werk je doet? Tvoh ik heb het helaas niet gezien maar vind wel leuk dat Iris gewonnen heef!!! Vind haar heel speciaal harp spelen en mooi zingen!! Blij dat Charlie er uit lag vorige week die red het wel bekend genoeg!! Paul Ook leuk niet de beste zanger maar wel de gene die mij aan lachen krijgt met zijn gekke gezichten!! Ik ben gisteren lekker onverwachts wezen uiteten met de zwangerschapsgymnastiek van onze eerste dochter, ik had me afgemeld Omdat we geen oppas wOuden voor de kids ze hadden al zoveel oppas nodig gehad maar nu was mijn man om 5 uur thuis gegeurd nooit!! Dus ben ik lekker ff weg gEweest ook mijn eerst wijntje weer gehad!! En baileys hihi heerlijk!!
@meikie dank je wel had daar nog nooit van gehoord de 10 min. regel ga het zeker proberen hopelijk werkt dat ook bij Davey. @Rianne ook al verkouden het heerst echt ontzettend @Princess dank je @Wendyw80 gelukkig gaat het weer wat beter met Nienke. Lastig dat het zo moeilijk te krijgen is. Hopelijk is die van Kruidvat ook oke anders kun je altijd via internet bestellen www.drogisterij.net of www.truus.nl @babyR ook bedankt voor het advies. Hoe is het met je collega? @Mama05 wat leuk zeg dat wijntje en baileys moet dan wel xtra lekker hebben gesmaakt. @ll allemaal bedankt voor jullie tips en adviezen omtrent het slapen ik ga het zeker proberen. Ben erg blij met jullie want als ik het CB bel om advies dan krijg ik als stom antwoord tja dat is dan niet anders als hij het niet wilt dan wilt hij niet in zijn bedje je kan hem moeilijk dwingen. Dus daar heb je ook echt helemaal niets aan. dacht toch echt dat het CB er voor je zat om advies te geven maar begint erop te lijken dat ze daar geen zin in hebben.
Goeiemorgen!! Nouuuuuuuu mn collega is bevallen hoor, een jongentje met de naam: M.arley. Het scheen wel een pittige bevalling geweest te zijn. Ze heeft een hoop bloed verloren en liggen nog in het ZH, zullen ook wel niet naar huis mogen vandaag denk ik. Nouja haar kanjer is er iig! Ben echt zo blij voor hun... Nu wil ik zelf ook wee hihih!