Oktober 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door elisabethbas, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Waar is iedereen vandaag? Net alsof het forum eruit ligt...

Heb net Timo opgehaald. Hij heeft een hele goede dag gehad op het kdv. Vanochtend een uur en een kwartier geslapen en vanmiddag zelfs 2 uur! Hij mag toch in de puck, dat is wel echt de oplossing. Misschien voor thuis ook wel, al gooien we dan twee weken oefenen in de slaapzak overboord. Maar misschien is hij nog niet toe aan een slaapzak???

Net in de maxi cosi is hij in slaap gevallen, en heel vast ook. Het is maar 5 minuten lopen naar ons huis, maar ik heb hem met mc in de box kunnen zetten, de zak open kunnen ritsen, gordeltjes af kunnen doen en zijn jasje open kunnen maken en meneermligt nog steeds te ronken. Jawel, het ventje dat alleen in zijn bed, in de auto of de wagen slaapt. Nu durf ik dus niets meer te doen. Gelukkig is het eten klaar, maar de tv gaat echt nog niet aan! Verplicht bank hangen.

Ik heb trouwens sinds Timo's geboorte geen boek meer gelezen, hebben jullie dat ook? Ik ben normaal een enorme boekenverslinder, 2 of 3 per week was me niet vreemd. Maar kan nu mijn concentratie niet opbrengen om een boek te lezen. Wel een tijdschrift.

Ik hoor wat activiteit uit de mc komen, mannetje gaat even lekker zijn bedje in. O nee, nu is hij weer stil...

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Karine lekker weer een nacht kunnen doorslapen en je grote man ook weer beter

@EB T. zal wel flink uitgeput zijn na al die indrukken :D. Een boek lezen jeetje nee sinds de bevalling ook niet meer gedaan, en zelfs een tijdschrift lukt niet altijd meer.

@Rica heb je al een nieuwe baan kunnen vinden? of gaat het nu wel weer wat beter op je werk?

@Prutsje hoe gaat het Mr. X? Slaapt hij al door

@Wapje wanneer gingen jullie nou naar Disney

Tis inderdaad erg stil aan het worden hier je merkt echt dat het normale leventje weer gaat beginnen voor iedereen. Ben zelf ook wel weer toe aan werken effe wat anders doen en ook weer wat meer sociale contacten.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wherona ik ben druk bezig, heb nu 4 sollicitaties verstuurd waarvan er 2 niks zijn geworden, heb er nu nog 2 lopen :)....voor 12 uurtjes en voor 20 uurtjes... alleen zochten ze vanaf 20...

vanacht was ze weer wakker geworde, half 5 :(...was zelf al niet zo fit en kon maar nie slapen...
    hopen dat ze niet weer besluit vanacht wakker te worden...

supermom kan me voorstellen, had het daar met mn partner ook over..ik zei dat de 2e zwangschap echt ga van genieten en het lekker laat zien.... want het zal de laatste keer worden dat ik dan zwanger ben en vind dat toch iets mooi dus ga van elk moment dan genieten ook om de reden die jij noemt :) naja mocht het me gegunt zijn dan he...
    rianne jij net zo of bedoel je het anders? ook meer genieten denk ik?

eb lezen ja op mn werk deed ik dat af en toe maar ik heb daar echt geen tijd voor het enige wat ik lees zijn de reclamefolders :) ohja en de mama die ik gratis krijg...

lekker gezwommen meikie...leuk dat hij het zo fijn vind..leek me ook wel leuk maar helaas :)

ik denk dat deze weeek afvallen niet zo goed gaat heb van het weekend 2 keer patat en een snack gehad... ik wou deze week flink gaan fitnessen maar heb de puf er echt niet voor!
    dus denk dat er nu niks afgaat...ben nog steed zo weeig in de maag en snip verkouden...
    het gaat goed met iedereen he? merken jullie het al aan d ekleren? hier beginnen de broeken die ik nieuw heb gekocht weer wat losjes te zitten..tijd voor een riem :)

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wherona, aan het werk zijn vind ik zelf toch echt wel lekker hoor, idd wat meer sociale contacten en weer een meer voldaan gevoel aan het eind van de dag. Ook al mis ik mijn ventje wel enorm:(. Succes morgen met wennen.

Rica, ja absoluut, wil van een tweede zwangerschap echt meer gaan genieten. Tuurlijk heb ik nu ook mijn momenten gehad dat ik enorm heb genoten, maar voor mijn gevoel niet voldoende. Ben enorm onzeker geweest eigenlijk de hele zwangerschap, eerst tot een week of 17 bloedverlies, bij de 20 week echo 2 cyste's in zijn hoofdje ontdekt en rond 28 harde buiken en moest ik rustiger aan doen omdat ze bang waren voor vroeggeboorte. Ook was het stukje besef er niet helemaal. Ik bedoel je weet toch nog helemaal niet wat echte moederliefde is. Oke ik wist dat er lief kleine babytje in mijn buik groeide, maar daar hield het wel mee op zeg maar. Ik kijk nu nog nog vaak naar L. en denk dan waauuwww dat ik jou 9 maanden bij me heb mogen dragen! En baal dan stiekem toch dat ik er niet meer van heb genoten. Maargoed, dat halen we nu gewoon lekker in:D. Succes met solliciteren, hopelijk wordt het wat met één van je lopende sollicitaties.

Meikie, klinkt super leuk dat zwemmen met J.

EB, lezen kom ik ook echt niet aan toe hoor. Het leek wel beter te gaan toch met het slapen van T. Is het niet een idee om overdag wel zo door te gaan en 'snachts gewoon in de puckababy?
    Als ik al T. zijn ontwikkeling zo hoor, zal het ook geen maanden meer duren voordat hij gaat draaien van rug naar buik.
    Oja en wat super een dagboekje voor T. Hier zijn we bezig met zijn fotoalbum en heb twee schriftjes voor bij de Opa's en Oma's.

Karine, had M. nou ook een voorkeurshouding? Weet het ff niet meer. Misschien heb ik er ook wel helemaal geen goed gedaan om de med. te minderen hoor. Wil dit morgen bespreken met de KA.

CB, ik ben hier eigenlijk ook wel redelijk tevreden. Er zitten wel echt 2 mutsen bij en die weegdames zijn vreselijk. Maar er zitten ook 2 die enorm mee denken en begaan zijn.

Hier zitten mijn broeken ook alweer een stuk losser, had na de zwangerschap 2 nieuwe broeken gekocht, omdat die andere me toch nog niet lekker zaten vanonder, dus maar een wat losser model. Inmiddels heb ik echt een riem nodig. Moet nu juist opletten dat ik niet de andere kant op schiet...

Hier weer een wat mindere nacht achter de rug, begon nu zelfs om 01.30 al:(. Was wel goed te troosten, maar gewoon weer vaak wakker. Toen ik hem om 07 uur uit bed haalde, gelijk een dikke boer. Zou dit de oorzaak zij geweest vannacht? Geen idee! Maar kan hem moeilijk iedere x uit bed halen als hij wakker is, straks slaapt hij dan nooit weer. L. is weer flink onrustig geweest bij souders, ze krijgt hem moeizaam in slaap. Gelukkig wandelt ze veel met hem zodat hij wel wat slaap krijgt.

5. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Hier redelijk rustig dagje gehad maar Elke sliep niet zoveel dus af en toe wel gelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Nacht verliep redelijk, 2 keer opgestaan voor speen en om 6 uur de fles...vandaag opgehoogd naar 190...kijken of ze daar wat meer voldaan van is, of dat wat helpt...zelfs al is het maar 10 cc per fles meer...

@Meikie: leuk dat het weer zo meeviel het zwemmen, leuke video gemaakt?? Straks ook leuk voor hem om te zien :)

@EB: leuk zo'n dagboekje, ik heb hier het opgroeiboek, probeer het wel goed bij te houden, hoor veel te vaak dat het maar tot in de helft in gevuld is bij mensen omdat ze er geen tijd meer voor hebben...tis even ervoor zitten maar vind het nu al leuk om terug te lezen wat ik in het begin heb geschreven :)

@Rrianne: helemaal eens, denk dat een volgende zwangerschap idd heel anders gaat aanvoelen omdat we nu in elk geval het gevoel kennen wat we voor dat kleintje gaan krijgen...vind het nu ook jammer dat ik niet optimaler van de tijd genoten heb...

rest ben ik volgens mij ff kwijt...hier vandaag nog laat kraambezoek gehad van collega van mijn hubbi. Zou al eerder langsgekomen zijn maar kwam toen iets tussen dus op zich niet vreemd dat ze nu pas kwam...was erg gezellig, erg leuk speeltje gekregen waar Elke meteen erg leuk op reageerde...verder wat boodschappen gedaan en weinig bijzonders eigenlijk vandaag :)
    morgen wennen bij de gastouder...ben erg benieuwd!!

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Hier was ik ook weer eens. Had ik zondag op maandagnacht alles bij gelezen, kon ik gister helaas geen tijd vinden om te reageren. Dus nu weer een aantal pagina’s bij moeten lezen :D. Hier ff de reacties op vandaag….

@BabyR. Hier ook wel eens zo, maar met een speen kan ik het toch nog rekken en valt ze weer in slaap.

@EB, ik ga ook 2 uur voordat ik wegga van bed. Heb om 6 uur de wekker staan en ga dan wel rond half 7 van bed. M’n haar doen en in de kleren, eten, kolven, laatste dingen van de tas inpakken. Half 8 maak ik M dan wakker en voed ik haar. Dan kan ik rustig de laatste dingen doen en stap dan om 8 uur hier de deur uit. In 2 min ben ik dan bij de gastouder en ben ik voor half 9 op het werk. Vind ik zelf een heerlijk schema. Mirthe kan ook heerlijk in de mc slapen. Laatst haar opgehaald bij m’n ouders vandaan en lag ze in dat korte stukje ook al te slapen. Heb haar mooi laten slapen in de mc want zoveel had ze toen nog niet geslapen.

@meikie, wat ontzettend leuk dat hij het zo geweldig vond. Een groot succes dus.

@hier, druk, druk, druk. Nu ik weer aan het werk ben moet ik weer een heel nieuw ritme vinden in wanneer ik wat ga doen. De eerste dagen werken en opvang bij go ging super. Mirthe deed het geweldig en was heel makkelijk. Ook was ze heel blij dat ze weer een meisje had. Maar het is allemaal wel vermoeiend hoor. Ook omdat je er weer helemaal moet in komen. Omdat ik in een supermarkt werk ben ik m’n snelheid en art.nr’s kwijt. Maar begint langzamer hand weer te komen.

Vrijdag moest ik de hele dag werken. Dit ging goed maar was wel blij dat het weer 6 uur was en naar huis mocht naar m’n liefjes. Toen ik thuis kwam had manlief de fles net klaar dus had ik m’n handen lekker vrij. Zit nu sinds donderdag op 5 voedingen (om de 3,5) ook dit gaat goed. Zaterdag hebben we redelijk rustig aan gedaan. M’n schoonmoeder heeft toen 3 uurtjes opgepast. Dit ging goed (boven verwachting) dus kan haar nu wel met een goed gevoel weer vragen. ’s Avonds even 2 uur weggeweest, dit ging niet helemaal geweldig. Mirthe heeft veel gehuild. Dus bij thuiskomst haar eerst overgenomen van manlief.

Zondag eerst een verjaardag gehad en middags mocht ik mee naar amstellive via het werk. Had me ingeschreven om mee te gaan en was uitgeloot. Dus 15.45 met de bus naar Rotterdam waar we 6.15 waren. Het was geweldig. Heb er totaal geen spijt van. Heb op de wc kunnen kolven en dit ging ook prima. Om 2.30 waren we weer thuis. Gelijk gekolft en op bed (onder tussen 3.00 uur) om 6 uur ging de wekker weer. Gewerkt tot 1. Gegeten en Mirthe bij m’n zusje gebracht, weer gekolfd en op bed (3 tot 17.30) haar opgehaald en weer gevoed. ’s Avonds kwamen vrienden nog langs zijn om 23.00 weg gegaan. Helaas heeft manlief een k*t avond gehad zondag. Ze heeft ontzettend veel gehuild en niks was goed. Hij zat er helemaal door heen. Ze voelde gewoon aan dat ik niet thuis was. Dus ga de komende tijd ’s avonds niet meer weg.

Voor de rest gaat het hier super. Moet echt ontzettend de tijd vinden om hier te lezen en vooral te reageren. Via de telefoon gaat het niet zo snel namelijk. Morgen ochtend nog even werken, middags training geven, donderdag vrij (boodschapjes, wasje, huishouden) en vrijdag weer de hele dag. Voor het weekend gelukkig niks. Slaap lekker en laat wel weer wat van me horen. Blijf hier sowieso.

7. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Nog altijd een nachtbraker hier!!!
    Morgen cb, 2e prikjes.... Verder gaat alles goed, alleen door t drukke normale leven geen puf en tijd voor zp, maar ik denk wel aan jullie hoor!!!!

Las iets over genieten van je tweede zwangerschap, nou dat neem je je voor, maar uiteindelijk vliegt de tijd dan zo giga hard!
    Bij mij althans.... Je hebt dan al een uk rondkruipen/lopen en dat vraagt zoveel aandacht....
    Maar wel een goed voornemen ;)

Hier gaat t niet zo lekker met dochterlief, op school is haar gedrag erg slecht, thuis redelijk. Hebben haar maandag weer moeten ophalen op school.... :( we gaan toch verder onderzoeken via Ggz (geestelijke gezondheidszorg) of er niet 'meer' aan de hand is.
    Het frustreert hAar zelf enorm, zo zonde!

Morgen ben ik vrij en ga proberen een vrij momentje te pakken en goed bij te lezen ;) nu m'n oogjes sluiten.... Om 5.50u gaat de wekker van vriendlief :-D

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    ik ben niet weg hoor!!!
    Had gisteravond op mijn telefoon een heel bericht, totdat ik op een verkeerd knopje drukte....:x
    Dus toen had ik zoiets van nou doe ik dat straks wel. En toen kwam het er niet meer van :)
    Jordy heeft gisteren na het zwemmen heerlijk geslapen, dus kon ik mooi een berg was wegwerken, hahaha.
    's avonds kwamen mijn vader en zijn vrouw eten, was erg gezellig :)

Zometeen even mijn haren nog doen en dan aan de wandel naar de gastouder. Kunnen we daar nog even kijken en een beetje wennen ;) Is wel erg gezellig voor Jordy met al die andere kindertjes (4 jongens, die is wel leuk voor Jordy) ;)

@ EB, hier ook nog maar weinig concentratie voor boeken lezen. Maar dat heb ik ook met haken, breien ed. Dit kon ik uren achter elkaar, maar lukt nu echt even niet. Hopen dat het snel terug komt maar....:D
    Was je de 4e nog hier in de buurt? Kunnen we even lekker wandelen misschien ;)

@ Rica, succes nog met solliciteren. Ik hoop dat er snel wat bij zit voor je :)
    Wbt afvallen, jij mag wel een weekje minder afvallen hoor. Je loopt zo voor op ons allemaal :p

@ Rrianne, jammer zeg van die nacht. Schijnt ook met een sprongetje te maken kunnen hebben. Wie weet ;)
    Lekker he, als broeken wijder gaan zitten? Of ben jij juist snel te dun? :$

@ Kristel, we hebben zeker een leuke film gemaakt. Inderdaad leuk voor later. En je kan goed terug zien dat hij het heel erg leuk vind hahaha.
    Hopen dat die grotere fles werk en Elke wat langer voldaan zal zijn ;)

@ Dolfijntjes, zielig he als die kleintjes net bij papa veel huilen. Hier gebeurt dat ook nog wel eens, dan heeft ie niet kunnen genieten van de tijd samen met Jordy. En ze zijn al zo weinig alleen met de kleine....
    Hopen dat het de volgende keer beter zal gaan ;)

@ Prutsje, leuk dat je er weer even bent. Ben al blij als je af en toe even wat laat weten. Snap dat de nachten en werken erbij en dan ook nog problemen met je dochter je opbreken en dat wij even op een lager pitje staan. Haast je dus niet te veel om op ons allen te reageren ;)

Nou, ik ga er van door!!!
    Spreek jullie later op de dag nog even!!!

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Hier heerlijk nog eens geslapen tot 6 uur, speentje 2 keer gegeven en om 7 uur fles, erna nog ff op bed gekroeld samen met pap en om 8 uur alweer in bed heeft ze weer geslapen tot 11!! Hoop dat het doorslapen nu weer beetje terugbegint te komen. Vandaag nog 190 aanhouden en dan morgen mss ophogen naar 200cc, we zullen zien!
    Gisterenavond ook weer lekker hormonale huilbui gehad, lag te denken aan het oefenen bij de gastouder vanmiddag en barste spontaan in huilbui uit. Volgens mij ben ik gewoon nog ontzettend aan het ontzwangeren, zijn van die huilbuien die ik op einde van de zwangerschap ook altijd had...moet er naderhand ook altijd wel om lachen :)
    Verder niks bijzonders hier, heb nog geen idee wat ik ga doen als Elke straks bij de gastouder is...op de bank zitten naar de klok kijken wanneer ik haar weer op mag halen denk ik :D

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Klopt ja, vette voorkeur voor rechts!! En het is met 2x fysiotherapie al veeeeeeel minder en hij kan zelfs weer op zijn buik liggen!!! Erg blij mee! :D :D
    Hoe laat moet je naar de KA???

@ EB: Ik kom ook niet toe aan een boek of tijdschrift lezen, ik ben al blij als ik het red om hier goed bij te lezen en te reageren :D ;)

@ VanEke: Fijn dat het doorslapen terug lijkt te komen!! En heerlijk naar de klok gekeken???? :p :)
    Hoe vond ze het bij de gastouder?

@ Dolfijnjes: Fijn dat ook jij hier blijft!! Gezellig!!
    Fijn dat het op het werk weer begint te komen, balen dat M er last van heeft als jij er niet bent!
    En druk snap ik wel.. Het is ook niet niks om allemaal weer te regelen en in goede banen te leiden. Doe rustig aan en post af en toe eens wat ;)

@ Meikie: Irritant is dat he?! Een heel bericht op tel en dan alles weg... Ik zie dan ook vaak de tijd (en zin) niet om het hele bericht opnieuw te doen... Gelukkig hebben we dat allemaal wel eens ;)
    En wat lekker dat je haren weer goed zitten, dat hebben mama's ook nodig ;)

@ Pruts: Jeetje... Nog nachtbraken... Hmmm...
    Gaat verder alles goed met mr X?!?
    Wat enorm sneu voor je dochter!!! Zeker die frustratie die haar parten speelt! Ik hoop dat ze er bij de GGZ iets mee kunnen doen voor haar (en jullie)

Hier: Gaat de goede kant op. R.yano weer op KDV en M.icah ligt in zijn bedje te slapen. Dus ik heb even de tijd om hier te reageren.
    Owww.. Wordt net gebeld dat R niet zo lekker is, ga hem zo ophalen als M wakker is.... ;)

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Hallo meiden!

@Tijfdschrift of boek, kom ik hier ook niet aan toe overdag. Ik lees wel altijd nog even wat in bed voor het slapen gaan :)

@VanEke, heel begrijpelijk hoor zo'n huilbui.. Ondanks dat ik best wel weer zin heb om aan de slag te gaan en het 'normale' leven weer begint zie ik er als een berg tegenop om mijn kleine meid weg te brengen..
    Als ik er aan denk kan ik ook wel huilen. Maarja ik weet ook wel dat ze in goede handen is maar toch.. Als moeder zijnde doe je het voor je gevoel toch beter hihi.
    Hoelaat mag je haar weer ophalen?

@Karina, Ohjeej R niet lekker? Hopen dat ie snel opknapt!

@Pruts, nog geen doorslaper? Balen zeg!!!

@Meikie, ja ik had gister nog kunnen slapen hoor hihi, tot 11 uur zelfs!

@Dolfijnjes, hier absoluut geen spenenkind.. Vind ze helemaal niks aan. Lekker dat het met M en de opvang zo goed ging!
    Ik werk in een schoenenwinkel en wij werken ook met art nr's en voorheen liep ik altijd naar achter zonder de schoen mee te nemen want ik wist het nr altijd wel uit mn hoofd. Nu zal ik het wel weer moeten leren hahah zie daar best tegenop. Vaak zijn die stickers ook uit de schoenen en dan zoek je je helemaal een ongeluk.

@werk, ben zo benieuwd hoe het daar aan toe gaat, mijn collega die is bevallen is de filliaalleidster en ik ben haar assistent dus ze zijn een aantal maanden zonder leidingevende gewend.

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Karine, sterkte met je zieke mannetje!!!
    Zo'n net uit je bed kapsel is ook niks om mee over straat te gaan toch :D

@ Kristel, gek he die huilbuien.... Ik had het van de week, we zaten een concert te kijken van Glennis Grace. Dus ik zeg van ze heeft ook een een liedje over haar zoontje. Dus mijn vriend zet hem op, ik janken joh.... hahaha ;)

Hier net bij de gastouder vandaan. Was erg leuk. De andere jongens zijn nu al gek op Jordy. Toen we weggingen wilden ze hem ook een kusje geven.
    Volgende week woensdag heb ik een late dienst, moet ik om 14.30 uur beginnen. Afgesproken dat ik hem na de fles van +/- 11.00 uur breng. Dan kan hij nog even daar spelen en dan met de rest mee naar bed :)
    Zal nog even lastig worden hoor....
    Maar goed, ik ga weer even rommelen.
    Zo irritant. Ligt Jordy net even in bed, gaat de buurman in de weer met zo'n klopboor :x

Jordy had net trouwens een natte scheet in zijn luier. Nou zou ik vandaag de ka bellen als hij nog niet had gepoept, maar ik denk dat het nu wel gaat komen. Jordy lijkt er in ieder geval nog geen last van te hebben.....
    Wat zouden jullie doen? :(

13. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    zo...nu zit ik hier voor het eerst weer alleen in mijn eigen huis :) Toch beetje vreems gevoel, maar tegelijk wel OK gevoel, weet dat ze het vast goed zal hebben daar. Mag haar om 16.30 alweer gaan ophalen!!

@prutsje: jammer dat u dochter het ook even niet zo lekker heeft :( Hoop dat de GGZ jullie wat op weg kan helpen dat ze weer lekker in der velletje komt!

@Karine: heb er net weggebracht en het klok kijken valt best mee gelukkig ;) Laat het straks hier weten hoe het is gegaan :)

@Meikie: hahahha...dat heb ik tegenwoordig altijd ook, als ik iets dergelijks lees of hoor meteen aant janken, hoelang duurt dat ontzwangeren...een jaar zeggen ze toch...dan hebben we nog een aantal huilbuien te gaan zeg maar ;)
    Betreft J. misschien toch gewoon sowieso ff bellen, een keer te veel bellen kan geen kwaad toch?? als ie straks wel weer last krijgt hebt ge misschien spijt dat ge niet gebeld hebt en ik vermoed dat de KA alleen tussen gewone uren te bereiken is??

@dolfijnjes: jammer dat M. bij u man zo huilde, ze zullen natuurlijk ook met zijn 2 een ritme moeten vinden natuurlijk nudat gij er niet meer hele tijd zijt...weer ff aanpassing, zal vast wel goed komen...hoop dat uwe man er toch ook beetje van kan genieten??

@BabyR: het zijn ook vooral de hormonen die me zo doen huilen hoor...weet dat ze goed terecht komt, en zal vast ook weer blij gaan zijn met beetje eigen tijd, maar heb momenten dat het me echt overvalt :)
    Lekker straks terug op u werk terwijl ze tijdje geen leidinggevende hebben gehad, zijn ze allemaal aant rellen daar...zal wel weer ff wennen voor ze worden dat ze weer minder "vrijheid" hebben...allemaal weer terug int gareel ;)

@tijdschriften-boeken: hier ook niet, heb nog stapelk tijdschriften van abbonement liggen welke wekelijks in de bus valt, loop achter vanaf oktober, sinds de bevalling...ga zometeen maar ff wat inhalen denk ik ;)

@hier blijven: ik blijf ook nog wel tijdje plakken hier hoor, vind het erg leuk om elkaar te blijven volgen en ook gewoon mijn eigen ding kwijt te kunnen hier...kijk regelmatig op de rest van het foprum en zag derstraks een topic "april mama's 2008 - deel 17" :D Dan hebben wij nog een end te gaan he ;)

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Joepiedepoepie!!!!
    Jordy had net weer een broek vol!!!
    Ik ging hem uit bed halen (lag nog heerlijk te slapen, maar was toch echt tijd voor de fles...). En hij had zijn broek flink voor gewerkt. Wel erg dun. Dus ik denk dat ik de lactulose ga halveren....;)

Ennuuh, van mij zijn jullie voorlopig ook niet af hoor. Vind het veel te gezellig hier, dan maar wat minder geklets. Dat maakt het niet minder gezellig :D

@ Kristel, nou dan janken we er nog maar even vrolijk op los.... hahaha
    Af en toe is dat best lekker toch?
    Hoe is het gegaan met Elke? :)

15. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Het oefenen was supergoed gegaan...ff wennen aan elkaar, maar ze heeft alleen even gehuild toen het tijd was om te eten, maar dan is het logisch, ze lag lekker te slapen toen ik haar op kwam halen, thuis wel wakker geworden maar heb ze lekker in de box gelegd en heeft ze lekker wat liggen spelen en nu net weer in slaap gevallen.
    De 2 andere oppaskindjes waren er ook en de combi was ook meteen super meegevallen dus ik ga volgende week lekker met gerust hart werken :)

@Meikie: hoera voor J.!! :D

16. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hoera voor Jordy's poepbroek!

Ik kom morgen weer langs, vandaag gewerkt, dadelijk lekker met mijn grote man bankhangen.

Van mij zijn jullie ook nog niet af hoor, al is het wat stiller hier...

17. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Wow!!! Geweldig dat horst gepoept heeft, heb je e ooit bedacht dat je blij zou worden van een volle luier! En leuk dat het zwemmen een succes was. Hier mag je pas beginnen met 4 maanden, dus over 2 weken kan ik ook eindelijk.

Vaneke... Fijn dat het oefenen goed is gegaan, geeft je toch en wat geruster gevoel denk ik.

Vandaag was M vrij dus die heeft voor het eerst lekker een papadag gehad. L. Was super vrolijk, dus ze hebben samen een leuke dag gehad.
    Morgen de 2de prikjes, zie er zo tegenop. BAH!!! zal wel met al het gedoe in het ziekenhuis te maken hebben. Maar als ik aan morgen denk wordt ik gewoon misselijk.

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Zeg meiden, nou zit ik te denken he....
    Zou het slecht zijn als ik nog een keer met Jordy ga zwemmen deze week? :(
    Zit eraan te denken om vrijdag nog een keertje met hem te gaan, om zo nog even mijn laatste officiele week van verlof gedag te zeggen....

Bedankt trouwens voor jullie vreugde dansjes voor Jordy's poepbroek. Ik had inderdaad nooit verwacht zo blij te zijn met deze poepbroeken hahaha :D

@ EB, bankhangse!!!

@ Kristel, fijn gevoel he als het dan zo goed gaat!!!

@ Princess, sterkte met de prikjes, ik hoop dat het mee valt en je eer stukje trauma kunt verwerken :)

Laten ze net trouwens op tv een stukje van edsilia rombley's nieuwe nummer horen over haar dochtertje. Zit mijn vriend me gelijk aan te kijken of ik al zit te huilen....;)

19. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rica oke hoop dat je gauw wat nieuws vindt dan

@Prutsje balen dat Mr. X nog steeds in de nacht komt. En wat vervelend van je dochter hopelijk komen jullie der gauw achter wat der zo frustreerd.

@Karine :( R.yano nog steeds niet helemaal opgeknapt

@meikie tuurlijk is iedereen gek op Jordy tis toch ook een lekker jong :D. Wat een vervelende buurman hihi. Jippie J. een volle broek.
    Whahahaha mannen ook he. Jordy vond het erg leuk toch om te zwemmen dus waarom zou je het laten hij reageerd er goed op.

@Huilbuien hier ook nog aanwezig hoor zat gisteren naar TLC te kijken over bevallingen en moest ook janken en zo nog veel meer dingen waar ik emo van raak ach ja laat het dan maar lekker gaan

@VanEke fijn dat het zo goed ging bij de oppas

@ll Vandaag ging het wederom weer goed op het KDV alleen daarna was hij ietwat onrustig en komt moeilijk in slaap terwijl hij doodmoe was. Uiteindelijk heeft hij om 4 uur een half uurtje geslapen en net om 7 uur een half uurtje. Hij ziet er nu wel weer een stukkie rustiger en vrolijker uit. Morgen laatste wendag en dan moet ik vanaf volgende week woensdag weer aan de slag.

Ik blijf ook hier nog effe lekker kleppen hoor inderdaad erg gezellig en vindt het niet zo heel erg dat het wat stiller is geworden hihi kan ik het wat beter bij benen ;)

Fijne avond

20. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Ik ben er zeker ook nog maar erg druk en lastig reageren met de telefoon. Ik ben volop aan het genieten van mijn tijd met mijn mannetje! Grote man heeft nu ook vakantie die vertrekt morgen voor een weekendje Oostenrijk met zijn vrienden.

@meikie jeuhhh poepbroek voor j!
    @ princess sterkte morgen
    @ vaneen fijn dat het oefenen goed is gegaan
    @rica en wherona voelen jullie je al wat beter? Hoop het wel
    @ karine fijn dat het met m wat beter gaat hoop dat r ook snel opknapt
    @ mr x het wordt nu toch wel echt dat dat je een beetje door gaat slapen vriend!

En oh ja weer een mijlpaal hier meneer draaide zich vanmiddag ineens van de rug op zijn zij en bleef mooi liggen haha

Deel Deze Pagina